- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skanska, Strabag, Viamont a spol. takže toho slibovaného termínu dokončení bych se nebál. Nedávno sem je viděl půl roku "opravovat" mostek na jedné okresce a stačilo mi. Je neuvěřitelný, že něco takovýho je v Evropě v dnešní době ještě možný.Určitě se vyskytnou neočekávané komplikace a cena bude opět o pár desítek milionů vyšší. V Toskánsku je ještě tolik pěkných vil, které by mohly mít nového majitele z Čezka.
... nebo spíš elipsák mám i v ČR u Ostravy. Že by to bylo ale o tolik jednodušší mi nepřipadá.
navrhuju jeden velkej kruhák, jak v Anglii - ušetří se prachy i prostor
Kruhák na dálnici? Hm byla by to zajímavá podívaná......
Proč ten náčrtek máte vzhůru nohama? Obvykle se strana, která je více na severu, kreslí nahoru, ne dolu.
A proc pouzivas anglicky zkratky treba to "omg"? Obvykle v cestine se pouzivaji cesky zkratky a ne anglicky.
Postavte v Senohrabech u nádraží záchytné parkoviště s přímým sjezdem z dálnice, prodlužte tam linku S29 a informujte na tabulích o možnosti použití vlaku.
V Senohrabech u nádraží záchytné parkoviště už je!
jako by byl architekt placenej podle ceny projektu.
Tak to bohužel je...
Z celého okruh, není k dispozici zatím nic. Rozvrtáno je asi 40 km. Připadá mě to na hlavu. Kdyby postupně zprovozňovali jeden úsek za druhým, mělo by to logiku. Takhle bude dopravní kolaps stále a pořád na roky dopředu.
Kéž by lidi, kteří o problématice vůbec nic nevědí radši drželi hubu ......
Jak voni to v tý Francii dělají, že je tam na dálnicích 4-lístků jak naseto???