- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no prima - uz to stavi v poli v Hajich, tak proc neobhospodarit jeste jedno pole navic.-)))))
v Hájích je metro nabité a nekončí v polích, naopak sváží lidi z Uhříněvsi, Petrovic, Měcholup atd. Denně s ním jezdím. Ale bylo prodlouženo do Letňan, aby v zápětí do polí zajížděl asi tak každý desátý vlak. Tak tedy v poli opravdu končí. Fascinuje mě, jak několik pitomců ve vedení města může napáchat tak nenapravitelné škody.
Rád bych věděl, který pitomec naplánoval tramvaj na Staré letiště. Takže člověk s kufry pojede na smyčku na staré letiště a pak musí přestoupit stejně na nějaký autobus, aby ten kilometr dojel .. Príma. Jsme v Česku. Kolik kdo za to dostal zaplaceno?
taky by mě zajímalo... na letišti jednoznačně metro, přímá návaznost rovnou do centra:-) to je pro turisty daleko lepší:-) když už je chceš na všem v centru zkazírovat a odrbat, tak je nejlepší si je tam přímo a rychle bez pohledu na hnusnéa smradlavé ulice dovézt:-)
Stejně jako metro C nejede do ZOO a do Bohnic, jak bylo původně plánováno, ale k prázdnému výstavišti do Letňan. Proč by se Pražané nemačkali jako sardinky, když chtějí vidět zvířátka! Nejspíš málo lobbovali...
Nic proti, ale do Bohnic tě může odvézt i sanitka... jenom si tam poležíš. To, že Metro končí v polích je jedna věc, ale zapoměl jsi na to, že jede kolem Ďáblic, Kobylis, Proseka a Končí u letňan... přeci jenom tyto čtvrti mají ve svém obejmu cca 2x víc obyvatel neý Bonice.
Naproto souhlasím, že trasa C by se mohla klidně v Kobylisích nebo dokoce na Nádraží Holešovice dělit a soupravy jezdit na střídačku Bohnice nebo Letňany... sice ten tune stojí nějaký prachy, ale těch autobusů tam jezdí celkem dost = zasraný prostředí...
Koukám, že ten územní plán sestavují dle místních "odborníků" samí pitomci, každý by to totiž, dle svého,udělal lépe. Chtěl bych vidět co by jste stvořili, ono to není jako v Simcity 3000, víme Nadpis článku je zavádějící, nemluví se o té samé lince metra, pan novinář si asi taky rád kopne do cizí práce. Uvědomme si, že je to NÁVRH, který bude dlouhodobě diskutován, určitě nic v plánu není pevné dogma, cokoliv se může změnit. Za nejhloupější názor, zde několikrát opakovaně zmíněný, považuji řešení metra na letiště v podobě protažení linky B ze Zličína. Tak zajížďka přes Motol je dle vás kravina, proto navrhujete objet 1/3 Prahy????
To, že Metro končí zcela debilně v polích v Letňanech v místě, kde se nikdy nebude moci stavět (ad 1 letiště, ad 2 chráněný svišť na letišti), tak to ví snad každý pražan. stačilo to natáhnout asi 1,5 km dál a konečná je uprostřed sídliśtě s výlezy jak na autobusy, tak přímo k panelákům, tak i k největšímu OC v republice. Takhle musí místní vylézt z metra a ještě jet cca 3 zastávky autobusem... toho zasranýho ovzduší...
To samé chtějí udělat i na konečnéna D v polích u tzv. Staré benešovské. a) stavět byty se tam nebudou neb je tam skládka, neb je tam výrobna na beton ZAPA a neb jsou tam sklady apod. b) kousek díl se staví dálniční navaděč mezi D1 a tou novou dálnicí a stojí tam leda tak pár autobazarů a paintballové hřiště.
Navíc stará Benešovská je fakt neštěstí a bude stále s ohledem na dopravu.
Aneb někdo z pánů radních (nebo většina) nakoupila pole a louky v okolí Třebonic a teď si je mnohonásobně zhodnotila. Inu, schopní, vzdělaní a úspěšní. [blicí smajlík]
No ty pozemky si tam asi nakoupili soudruzi z KSČ, když si to Béčko před 40 lety takhle naplánovali. Nad některými výkřiky zůstává rozum stát.
Rekl bych, ze par veci by se dalo upravit, ... trochu nechapu proc nejsou propojeny tram. trate na Jarove a v Pocernicke ulici s trati vedenou po zeleznici trati z nakladoveho nadrazi?
Tram. trat z D.Sarky je protazena az k terminalu 3, ale klidne by mohla nahradit bus a doplnit zeleznici az na letiste (term. 2 a 1)...
Vetveni metra D na Praze 12 je dobry napad do budoucna, ale rad bych videl jako variantu tram. trat z Budejovicke pres Kacerov, Krc, ulicemi Zalesi a Marianska.
Navrh metra A ze strasnicke k budoucimu terminalu Zahradni mesto a Na Grosi si myslim, bude chybet - pro prestup z vlaku od Benesova na metro A, ktere pak vede primo do centra by to bylo idealni nez ponechat vetech na Skalku a DH.
Trochu utopie, ale zajimave by bylo propojeni tram. trati Slivenec, Velka Ohrada, N.Butovice, ... ev. Stodulky a Sidl Repy. Ale to jsou v Praze podstatne dulezitejsi stavby...
Co rikate na podzemni zeleznici ze Smichova, Operu k negreliho viaduktu?
Tahle perlička má návaznost na developerskou skupinu, za kterou stojí pár politiků bez rozdílu stranickosti. provize z toho budou v řádu desítek milionů pro každého z nich. Je dodcela zajímavé podívat se i do Katastrální mapy na vlastníky pozemků v Třebonicích a okolí.
Ať žijí naši politici, co myslí především na blaho vesničanů, kteří tak budou moci do Prahy jezdit metrem. No kdo tohle z vás má, ne?
no jo, zavidis ze ty pozemky nejsou tvoje, vid :)