Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci

Ze stránek internetových serverů, z televizních obrazovek či z novin se mohlo tento týden zdát, že Češi mohutně oslavili 20. výročí listopadové revoluce. Ve skutečnosti tomu tak nebylo. Proč? Na to odpovídá známý psycholog Slavomil Hubálek. Ten si myslí, že mnoho Čechů je malověrných, skeptických a buranských.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

okapes

voliči ČSSD

A už je nám jasné, kde se vzalo těch 25 -30% národa - voličů sociální demokracie - to jsou ti vysloveně hloupí, kteří ani nemohou prokouknout lži jejich vůdce Paroubka, protože prostě nemají čím.

0/0
14.4.2010 10:09

Nasty Jahman

Všechno je to o...

....lenosti, apatii, nezájmu. Člověk by čekal, že dnešní mladá generace bude poučena rodiči, jak to tenkrát stálo za pytel a ono naopak. Z maldých čiší ještě větší nezájem. On to za nás někdo udělá, on to za nás někdo vymyslí atd. Pozoruju to stále i na mých přátelích, ať se jedná jen o pitomé zorganizování výletu na víkend :  "Já to dělat nebudu, já na to nemám čas, co bych se o to staral, on to zařídí někdo jiný "..atd.  A pak jenom kafráme na něco, co nesplňuje naši představu, ale aniž by někdo z nás pro to cokoliv udělal.

A je fakt smutné, že neumíme jako národ si vážit těch pár jedinců, kteří pro nás něco udělali...naopak si z nich ještě utahujeme.

0/0
12.3.2010 20:28

Brkoslav IV

hmmmm.....

Tohle vetsina z nas vi, ale je dobre to mit potvrzeno od cloveka, ktery se tim zabyva. Taky mi vadi ta fatalisticka povaha, takovy ten oder prost veskereho enthusiasmu a uzasna schopnost kverulovat ( nikdy nic neni dost dobre i kdyby to bylo zlate...) a hanet kde co, bez toho aniz by ten ktery rekl, jak by se to dalo udelat lepe....I kdyz na druhou stranu z clanku o panu Hubalkovi citim z jeho postoje neco....asi to nevystihnu presne, ale....on chtel rict, ze Cesi maji byt hrdi a maji byt hrdi na 'revoluci'. A pan Hubalek je...? No...budiz.... (??). Mozna, ze ted budu za pitomce znovu, ale me to nevadi, kdyz reknu, ze jsem uz tenkrat vyskakoval proti zvoneni klicu a proti heslum jako 'nejsme jako oni' , ale byl jsem za blbce. Snazil jsem se i nejak obcansky prosadit a byl jsem aktivni v jedne zrusene strane, ktera to ale zase na muj vkus prehanela, tak jsem se s ni rozloucil. Chci rict...Je na co byt dneska hrdy? Jedina na sva spravna rozhodnuti, ktera budu delat...treba u voleb :-).

0/0
20.1.2010 18:56

woodward1

tak jsem přepočítal tuhle stránku

a pan doktor má pravdu vychází mi to zhruba na 15 pitomců (některý vypadaj, že by z toho ještě mohlu vyrůst) ze 47 příspěvků. je to smutný.

0/0
18.1.2010 12:47

woodward1

pane jo

já sice nemám vzdělání psychologa, ale to o český zaprděnosti a buranství mi mluví z duše. 

0/0
18.1.2010 12:28

Jezdím na neutrál

Re: pane jo

To jsme rádi, že nám tvá duše sdělila, jaký jsi... R^

0/0
20.1.2010 19:15

Praktik2

Mluvte jen o sobě!

Pane Hubálku! Já si myslím, že do té třetiny patříte také! A příště kálejte jen na sebe a sobě podobné.;-O

0/0
18.1.2010 11:24

Thayatalpodyji

Re: Mluvte jen o sobě!

Slyšeli jsme slovo boží:-P

0/0
8.3.2010 13:34

Ghost.78

Havlismus je nebezpecny

Havel byl agent zidu a zednarskych spolku, Havel je sam zid, za komunismu jako disident si jezdil v lepsim aute nez ten nejvetsi komunista v CR. Sice byl ve vezeni, ovsem je otazka jak se k nemu chovali. Udajne hodne spatne, ale jestli predtim mohl jezdit v mercedesu, tak se mohl mit lepe i tam.

Navic po revoluci mu vratili stejne jak Swarzenbergrovi rodny majetek navzory Benesovym dekretum.

0/0
13.1.2010 15:41

woodward1

Re: Havlismus je nebezpecny

no vida, zrovna tady je typický příslušník té 30procentní skupiny, že ano?:-P

0/0
18.1.2010 12:36

pinguone

.. odhad je zbytecne

..podhodnocen...:-P

0/0
13.1.2010 10:38

opportunity

Každý s tvrzením souhlasí,

ale zároveň se nikdo nepovažuje za člena 30% skupiny :-)

0/0
29.12.2009 15:34

woodward1

Re: Každý s tvrzením souhlasí,

tahle parta bejvá s internetem na štíru;-)

0/0
18.1.2010 12:36

Cornwael

dnes publikuje každej buran... tedy psycholog :-)

Te pán je nprosto mimo mísu, at se raději věnuje psychologii a moc se nekomentuje čemu nerozumí.--- a) nejsme voříšci evropy, mohl bych tu odkazovat na genetické výzkumy i některé historické realie, které pánovi trošku utekly --- b) citace pana Třeštíka, kterého velice respektuji jako odborníka (škoda, že už zemřel) na středověk je značně vytržena z kontextu--- c)17. listopad? Ono se to má slavit? a proč? z hlediska významu toho dne je 17.11.1989 naprosto marginální událost, z hlediska 1400 leté české historie je to s prominutím prkotina... navíc když vezmeme v úvahu přesun majetku a politické moci na staré StBáky tak se jen směju---d) jen pro pořádek nejsem rozhodně fanouškem Parobka, ten projí i co tu ještě máme a budoucnost ho nezajíma ;-€ Takže to zhodnotím: článek naprosto o ničem, snůška blábolů...

0/0
29.12.2009 15:29

pravice a pravda zvitezi

Re: dnes publikuje každej buran... tedy psycholog :-)

abych to zkrátil:  takže ses poznal viď? ;-)

0/0
29.12.2009 15:31

woodward1

Re: dnes publikuje každej buran... tedy psycholog :-)

stejně jako mnoho dalších. trochu to připomíná cimrmana: debil, blbeček, debil blbeček...;-)

0/0
18.1.2010 12:29

SIR..HUMPREY

30% - tolik má Paroub preferencí, ne?

0/0
21.12.2009 22:28

woodward1

Re: 30% - tolik má Paroub preferencí, ne?

všk taky pan doktor říká: nedivte se.;-)

0/0
18.1.2010 12:37

Leporelo z lepenky 666

Málo platné, jedno se tomu Rokovi musí nechat,

s uspokojením nízkých pudů té třetiny umí pracovat bezvadně ...

0/0
21.12.2009 21:42

Quantum daemon

Re: Málo platné, jedno se tomu Rokovi musí nechat,

jo, to Rekovi vzdycky slo. A kdyz uz nevi kudy kam, tak vzdycky vytahne sudetaky, to zabere spolehlive.

0/0
21.12.2009 21:44

Leporelo z lepenky 666

Re: Málo platné, jedno se tomu Rokovi musí nechat,

nemusíš mě přesvědčovat, že neumíš ani číst, to už vím dávno

0/0
21.12.2009 21:45

vit.kucik

S Hubálkovou charakteristikou souhlasím...

...pěkně vedený rozhovor, který se čte jedním dechem... .))

0/0
21.12.2009 21:36

K.U.F.R.

100% pravda

:-)R^

0/0
9.12.2009 23:56

denny2006

Re: 100% pravda

spíše ;-(:

0/0
21.12.2009 21:49

whocares

Otřesné generalizace, hodné tak Goebbelse, pane "psíchologu"

Ono jde spíš o neúspěšného "pravdoláskovního" aktivistu, že, pane Hubálku. A proto ty kyselé hrozny a kálení do vlastního hnízda. Pracuji ve společnosti, kde jsem v denním styku s příslušníky mnoha národů po celém světě, a můžu říct, že se Češi nijak zvlášť neliší. Kolik za války bojovalo Francouzů, třeba? Jděte do háje s takovými pomluvami a generalizacemi. Pokud je nemáte seriózně podložené nějakým certifikovaným výzkumem, jde jen o politické plky. Kde je nějaká psychologická etika?

je to vaše vlastní ostuda pane Hubálku.

Rv

0/0
29.11.2009 18:43

messenger

Re: Otřesné generalizace, hodné tak Goebbelse, pane "psíchologu"

Vsak taky podle Hubalka tretina Francouzu jsou pitomci :) co se rozcilujete.

0/0
1.12.2009 17:50

Míťa_CZ

Re: Otřesné generalizace, hodné tak Goebbelse, pane "psíchologu"

Pan Hubálek Vás dobře popsal, pane maloměšťáku! ;-D

0/0
1.12.2009 23:16

Yarda.

Citát klasika:

"Zásada náboženská: Kdo není se mnou, je proti mně. Zásada politická: Kdo není se mnou, je lump."

A citát jiného klasika - byť k jiné příležitosti:

"Slavit není co, brečet nemá smysl."

0/0
28.11.2009 14:03

Yarda.

Ještě jednou jsem prolétl článek.

Pan psycholog prý učí na dvou vysokých školách. Není jedna z nich v Plzni?

0/0
28.11.2009 14:07

Mrkvak

Skutečný problém

Ve skutečnosti je to trochu jinak. Ostudou národa jsou tito "sociologové" , "psychologové" a další podobní "vědci", kteří (možná nechtěně) ve spolupráci s médii neustále do občanů tlačí, že jsou češi malý národ, ostuda evropy, a národ primitivů. Neštítí se ani překrucování historie -  například tohle:

"To je jeden náš kořen a druhý je implantovaný falešnou stopou národního

obrození, která vyústila v Aloise Jiráska a Zdeňka Nejedlého a snažila

se nám namluvit něco o naší výjimečnosti a statečnosti husitů." - co je falešného na národním obrození? Mluvíme česky? Mluvíme. To, že husitské hnutí předběhlo zbytek evropy o cca 100 let je holý fakt. Bohužel, to, že komunisté z husitského hnutí udělali první socialistickou revoluci je také fakt, ale to nic nemění na vlastním husitství.

Nebo pokud se podíváme dál do minulosti - země Koruny České byl vlastně také malý bezvýznamný stát plný malověrných chudáků, že, pane "doktore"? A ani se nezmiňuji o nejpokročilejší meziválečné demokracii - ČSR.

0/0
28.11.2009 3:00

Peťulák2

Re: Skutečný problém

To ono za první a druhé světové jsme asi taky předběhli dobu v určitých směrech, ale nikdo z nás ty války nevyzdvihuje, jako že byly tím nejlepší, co nás mohlo potkat. To Jirásek s husitama udělal.

0/0
9.12.2009 9:35

klimap

Jo, jo, je to tak vážení, 1/3 pitomci a svině !

0/0
27.11.2009 17:43

erdoes2

Nikoli Revoluce, ale Transformace

Tzv. "revoluce" zadnou revoluvci nebyla, byla to dlouho a peclive pripravovana transformace kolabujicich zemi, ktera mela komunistickym mafianum zajisti beztrstnost, aby neskoncili za sve zlociny na lucernach, posilit jejich majetky a moc. Vsude se to mafiim podarilo, jen v Rumunsku to trosku zaskripalo. ;-D;-D;-D

0/0
27.11.2009 6:16

činčo

Re: Nikoli Revoluce, ale Transformace

A proč se tou smějete, dyť je to k pláči! [>-]Rv:-(

0/0
27.11.2009 9:13

anticona

Článek o ...

.... politickém vlezdoprdelství jednoho špatného psychologa. Kromě análního horolezectví, jde vlastně v článku jen o to, jak se "profláknout" na veřejnosti, když mojí prací to jaksi nejde.Rv  Nejmenovaný skoro umělec, když mu nedostatek talentu zabránil, stát se slavným, tak vytvořil "dílo" na politickou objednávku a urazil v Bruselu každého, kdo jen vešel a dnes jej známe všichni. 

Velkému "psycho", jde evidentně jen o zavděčení se mocným u nás doma, stejně, jako mu stačí urážet vlastní národ a netřeba se navážet do celé unie.R^ Patrně PR start vlastní politické kariéry, snad ho ta jeho třetina vyzvedne k výšinám. Rv

0/0
26.11.2009 14:02

Huffnaggelův duch

"Řekl jste Vietnamec, cizinče?"

rasýzmůůůůůůůs!!!!!

0/0
25.11.2009 12:15

jiri.certik

Jen dvě výhrady

S většinou souhlasím, až na dvě výhrady:

1. nechce vidět, že EU bohužel podporuje korupční prostředí a odrazuje od politiky,

2. evidentně si myslí, že jeho se netýká "nešvar české národní povahy - nevážit si svých hrdinů, naopak je zesměšnit". A přitom by (při jeho IQ :-) mělo stačit, aby si ten rozhovor v klidu přečetl.

0/0
25.11.2009 12:01

heyhou

je to smutný, ale je to tak

jenom nevím, jestli IQ souvisí s přístupem k době, ale což....změna tohoto národa je možná až tak za 50 let, protože drtivou převahu všech důchodců tvoří ti, co se narodili před válkou a pak zbytek života žili v komunismu a když komunismus padl, tak šli do důchodu, nebo ještě chvilku makali a šli pak, takže jejich děti sou poznamenaný až až a moje generace narozená těsně před revolucí je taky ještě k ničemu...až děti, co se narodili po roce 2000 můžou být opravdovým příkladem západního člověka, protože už věří v santu klause, ale to je tak nechutná představa, že ani nevim, jestli je lepší smýšlení mé babičky, otce, moje, nebo mých dětí...každopádně to stojí za jedno velký, hnědý a hooodně smradlavý...a hlavně vždycky bude na co nadávat, takže se nebojme - bude hůř...

0/0
25.11.2009 10:24

heyhou

Re: je to smutný, ale je to tak

tímto odkazuji na všechny zarytý vlastence - na co ste kurňa tak hrdí, když nepočítám sport???

0/0
25.11.2009 10:25

Haui1

Re: je to smutný, ale je to tak

Třeba na to, že jsme přežili tisíc let jako národ a zachovali si vlastní jazyk, i když jsme byli obklopeni velkými národy, které na nás neshlížely s mateřskou láskou.

0/0
26.11.2009 8:58

slon75

Re: je to smutný, ale je to tak

Nevím, co to je "příklad západního člověka" a o co je "západní člověk" lepší. Ostatně nedávno na neformálním setkání na téma "jak výchovávat mladé lidi ke kladnému vztahu k EU" někdo - myslím Džamila Stehlíková - prohlásil, že až tyto mladé lidi, kteří nemají v hlavách varování před nacismem a komunismem, lze správně "zpracovat" k lásce k EU.

Pokud toto znamená "nový západní člověk", tak to opravdu není o co stát.

0/0
13.1.2010 10:09

Brkoslav IV

Re: je to smutný, ale je to tak

Priteli, domnivam se , ze stejna Gaussova krivka postihujici inteligenci, pokryva i snemovnu...a nebal bych se rict, ze je na nizsich cislech protazena..... :-)

0/0
20.1.2010 19:03

wiro

Naprosto s panem Hubálkem souhlasím

R^R^R^

0/0
25.11.2009 8:13

kladivar

Cekal a veril...

jeste bych dodal cekal a veril co z toho kapne zatimco ostatni bojovali.

0/0
24.11.2009 18:34

tenisovejloket

musím souhlasit

má pravdu, přecedo... teď jde jen o to, jak tu třetinu zbavit volebního práva a byl by klid:-P

0/0
24.11.2009 18:32

eddiel2

Re: musím souhlasit

;-DR^

0/0
25.11.2009 7:53

kozak52

hubálku 3327

R^woe , dobrý ;-);-D

0/0
24.11.2009 16:23

buranumdopamatniku

skoda mnoha slov

Cesi jsou politovani hodny narod.

0/0
23.11.2009 21:39

Parcival

Re: skoda mnoha slov

osobně považuji jedince který podle jednotlivců posuzuje celý národ za trochu primitivního, tak promiňte:-) Ovšem dovolím si vás opravit, "politováníhodný" se píše dohromady.

0/0
24.11.2009 18:19

Brkoslav IV

Re: skoda mnoha slov

Ja bych spis rekl, ze spis jedinci, kteri davaji ve vysledku tvar narodni povaze, jsou politovanihodni, protoze, kdyz to reknu takhle, tak mam sanci z toho nejake lidi vyjmout a mohu s tim prece i neco delat.... Ja si ale myslim, ze neni treba zadnych velkych slov, ale staci zacit u sebe. Kuprikladu pro zacatek....... kompromisy v zivote jsou obcas nevyhnutne, ale zase neni nutne jejich premirou si zasvinit cely zivot....Cili reseni je, ze budu delat takova rozhodnuti, abych si mohl vazit sam sebe...no a to je zacatek. Kdyz to tak bude delat vicemene kazdy...narod nema problem..... :-))

0/0
20.1.2010 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.