Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč nechceme vidět, že to bylo skvělé

Padesát sedm procent občanů se zatraceně plete. Nemyslí si totiž, že posledních dvacet let patří k nejlepším obdobím našich dějin. Když se podíváme na průzkum STEM pozorněji, budeme překvapeni ještě více.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chytrak20

ano ano

ano, ano, máme se špičkově a skvěle, stejně jako naše elity, co si za naše peníze jezdí kam chtějí:-) a dělají divoký mejdany, naposledny na Slovensku:-)

ale jak to píše ten dolem, ano, je dneska blahobyt, ale KDO na něj má?:-)

přesně to řekl, lidi budou do důchodu chodit v 70, ale práci nešeženou třeba i od 45 nejen od 50:-)

a nás mladý nikde envemou protože nemáme jaksi praxi, jojo, tehdy byly umsítěnky a každej práci měl pokud chtějl dělat, dneska objíždíte výběrová řízení třeba až 80 km daleko a oni stejně už mají domluvenýho někoho koho znají, někoho místního :-)

]

0/0
21.2.2010 0:24

chytrak20

Re: ano ano

ale hlavně, že se snažíme:-) jen ta práce není, na každý msíto se hlásí 15 lidí tak i to jak všichni práci maj je demagogie, je přece blahobyt, všichni máme hodně, až na to že rpo chudý socky jsou jen podřadný hnusný jogurty, nahnilý ovoce, atd... všecko levný. an drahý nemaj a to levný námsem vyvezou řetězce ten největší odpad, tkerej nekoupí ani německý socky, ano ano, ani ty po tom neštěknou :-)

a těch bezďáků co tu je:-) a že nebejvali co?:-)

naše země nevzkvétala podle havlů, ale DALO se z ní ukrást skoro 2 biliony, skvělý:-)8-o[8-o

0/0
21.2.2010 0:24

wiro

jojo

Nejlépe jsme se hold měli za monarchie.:-/;-):-)

0/0
25.11.2009 8:19

_m-

Re: jojo

holt. Hold je něco jiného!

0/0
25.11.2009 10:03

brnl

No úsměvné pan Komárek

ten jako pravo-levý extremista vždycky pobaví.

To není ten "hloupý nevěřící Tomáš" o kterém píše pan Hubálek - psycholog, pan Komárek evidentně věří,  vidí jen ty samé klady, ani jediný maličký záporek nemůže spatřit, dokonce věří tak pevně že je přesvědčen že právě on patří k těm 9% vyvolených s převysokým IQ kteří takto prozřeli. :-) 

0/0
23.11.2009 17:15

klimap

FAKTA VYVRÁTÍM LEHCE !

Všechno je to na dluh !! Dnešní generace půjde do důchodu v 70 letech, dřív chcípnou, protože invalidní důchod nedostane skoro nikdo. Díky - je to skvělé !

0/0
23.11.2009 16:19

barbudo

Re: FAKTA VYVRÁTÍM LEHCE !

... do důchodu v 70 ...

... ale od 50 nezaměstnaní ...

0/0
25.11.2009 8:25

horduch

Re: FAKTA VYVRÁTÍM LEHCE !

podívejte se po okolních státech ,kdy se chodí do důchodu vy dva mezci

0/0
25.11.2009 10:08

pajdulka

Re: FAKTA VYVRÁTÍM LEHCE !

zapoj mozek, nadhero! stari se musi trapit v praci, pokud teda nejakou maji protoze je  v 50 ti nepropustili, a mladi sedi doma na zadku a berou podporu a makat se nenauci nikdy. A pokud delat chteji, tak je stejne vevezmou, protoze nemaji praxi!

0/0
25.11.2009 10:14

horduch

Re: FAKTA VYVRÁTÍM LEHCE !

nezaměstnanost je nějakech 8%,čili 92% práce schopného obyvatelstva práci má a to samozřejmě i starší .Jeden problém je ,jestli krachne firma, s nalezéním práce pro starší méně kvalifikované dělníky s nulovou schopností rekvalifikace.Hovadiny meleš ty.

0/0
25.11.2009 10:49

pajdulka

Re: FAKTA VYVRÁTÍM LEHCE !

presne tak...;-€

0/0
25.11.2009 10:14

habit

Re: FAKTA VYVRÁTÍM LEHCE !

... jenže teď máš mnohem větší naději se té sedmdesátky dožít...

0/0
25.11.2009 10:27

papazian

Slepý honí chytrého? Moudro z blbem se potkalo?

Interpretace výsledků šetření je katastrofální. V demokracii nemusí být každý spokojený a to, že může svobodně vyjadřovat svůj názor mu při tom vyhovuje. Takže to není nic proti ničemu, resp. nemusí to tak být. Nedělejme pro málo tolik povyku..., interpretovat výsledky by se měli renomovaní s angličtinou hodně učit.

0/0
21.11.2009 20:12

BG1

Totalitni rezim versus demokracie.

V demokratickem systemu ma obcan pravo vyjadrit nespokojenost. Neni chyba vyjadrit kritiku. Lidi vyjadruji nespokojenost, protoze dnes maji pravo vyjadrit svuj nazor a kritiku. To za minuleho rezimu nemeli a take to nikde nebylo zaneseno do statistik. Komunisticke pruzkumy za totality prokazovaly 100%ni spokojenost obcanu uplne ve vsem.

0/0
21.11.2009 11:48

Sharkee

Tenhle článek má u mne 100 bodů

I když je mi naprosto jasné, že argumenty těch, kteří patří mezi ty slepé, se v záplavě jejich hesel nedočkáme. 

0/0
21.11.2009 11:12

alfmy

Slepí a hluší dioskutéři.

Je pozoruhodné, kolik slepců a hluchých lidí popisuje poslední dobu jako katastrofu.

Nebo to nejsou slepci, ale tvorové neschopní existovat bez závisti, nenávisti k jiným názorům, léčící si mindráky z neschopnosti získat nadstandartní životní úroveň. Rovněž je možno předpokládat, že blábolí v žoldu komunistů, nacistů, nebo agentů z východu. Nedivím se, že pana Komárka nechápou a nesouhlasí s jeho názory. Je to jen jejich škoda. Skutečně si oddychnou, až jim v kebulích zhasne rudooranžové blýskání a naučí se chápat svět jaký je.:-)

0/0
20.11.2009 22:36

sdsa

Re: Slepí a hluší dioskutéři.

Presne tak. Jak psal ten pan psycholog, 50% lidi jsou blbove a tady se bohuzel nekteri z nich projevuji. Zije se jim totiz hrozne spatne, ale na internet penize maji,

0/0
21.11.2009 2:05

Harry_sportsman

Re: Slepí a hluší dioskutéři.

Jde o to, jestli není blbec spíše ten psycholog. Když někdo považuje ostatní lidi za blbce, dost často bývá chyba na jeho straně ... ;-)

A s tím internetem to je opravdu prudce inteligentní argument - paušál se dá pořídit pod 300 Kč měsíčně, případně je i hodně veřejných míst, kde je přístup k internetu zdarma.

0/0
21.11.2009 11:01

j.nozicka

Takovou demagogii

- to snad pane redaktore nemyslíte vážně. Potom se nedivte, že např. minulý pátek přišlo v Uherském Ostrohu na besedu s vámi 10 občanů (včetně pořadatelů). :-)

0/0
20.11.2009 15:46

dekorat

Politruk pravice

Myslí-li autor svůj článek ironicky, pak je vše OK. Je-li o svých tvrzeních přesvědčen, má už bohužel vymytý mozek. Pokud však si něco jiného myslí a vše píše pro svého zaměstnavatele, je dobrý demagog a pochválil by ho jistě i sám Goebels.

0/0
20.11.2009 13:30

baluz

Proč?

Protože lidi si u nás strašně rádi furt na něco stěžujou. byl tady někdy dřív na to taky nějakej průzkum jak si kdo stěžuje na dovolený a češi byli snad první. a vůbec si prostě furt všichni na něco ztěžujou. Já bych řek že je to dobře. Ale vůbec co řekne cizinec když se ho zeptáte jak je? a co řekne Čech když se ho zeptáte jak je?

0/0
20.11.2009 12:33

poiuyt

Je,ale jen pro 2 druhy lidi

1)Pro ty,kterym rezim umoznuje  krast  2)Pro ty,co radi zvani na internet

0/0
20.11.2009 5:03

Loonar

Potkají se dva Češi co se mají fakt špatně

"Čau jak se máš" "Ale ani se neptej Všechno je čím dál dražší, platy pořád stejně mizerný, já nechápu co si ti nahoře myslí, z čeho máme žít. Jo a včera jsem si koupil nový domácí kino" "Tak to se dá ne?" "Ale ani ne, jsem zjistil, že se k tomu kinu nehodí naše stará pohovka. Ale tu si nemůžem dovolit. No hnus. A co ty?" "Ale ani se neptej. Všechno je pořád dražší, platy mizerný, člověk žije v bídě no. A ještě ke všemu mi přestalo jezdit auto." "A co budeš dělat?" "No nic už jsem si koupil nový, ale je to hrůza" "Jakto?" "Koupil jsem si malý auto, takže se mi tam nevejde celý nákup a musím jet na 2x. A víš jak je ten benzín nehorázně drahej." "Jojo zlatý komunisti, to bylo všechno lepší."

0/0
19.11.2009 21:41

sdsa

Re: Potkají se dva Češi co se mají fakt špatně

to je celkem trefny :) R^

0/0
21.11.2009 1:59

Sharkee

Re: Potkají se dva Češi co se mají fakt špatně

Ano, tohle velmi dobře popisuje "dnešní bídu".

0/0
21.11.2009 11:09

Harry_sportsman

Rudé právo hadra ...

Takovým blábolům, jaké jsou v tomto článku, snad nemůže věřit ani sám autor ...

0/0
19.11.2009 18:39

sdsa

Re: Rudé právo hadra ...

doporucuji si precist ten clanek od psychologa, celkem to sedi na tech 50% diskutujicich.

0/0
21.11.2009 2:05

Harry_sportsman

Re: Rudé právo hadra ...

Viz moje reakce na váš příspěvek o kousek výš.

0/0
21.11.2009 11:03

obhájkyně zájmů pacientů

Co jsou naše dějiny

Naše dějiny není jen komunismus a 20 let po něm, měli jsme mj. i Masarykovskou republiku, a to bylo lepší dvacetiletí než to současné.  Tehdy jsme měli díky Rakousku mj. perfektní právníky, skutečné odborníky mj. na ekonomiku, pojistnou matematiku, na státní a veřejnou správu atd. Více byla v zákonech vyloučena korupce aj.  Po r. 1989 jsme se převážně vrhli na materiální spotřebu, ale pominuli jsme "vyšší mravnost", humanizaci společnosti, skutečné zkvalitnění zákonů, kontrolních mechanismů aj. Občané vědí či cítí, že mnoho není v pořádku: stát je spravován špatně, okrádají nás různé "společnosti", ochrana spotřebitelů moc nefunguje...

0/0
19.11.2009 15:11

Já tak rád trsám trsám

Re: Co jsou naše dějiny

prectete si ten clanek..

0/0
19.11.2009 15:59

Harry_sportsman

Re: Co jsou naše dějiny

Vy si zase ještě jednou (pomalu, v klidu ...) přečtěte příspěvek, na který jste reagoval(a).

0/0
19.11.2009 18:36

Peťulák2

Re: Co jsou naše dějiny

Žila jste v té době, nebo jenom opakujete stesky jiných, podobné těm "za komunistů se nám žilo líp"? Já to slýchám taky, že ta Masarykova republika byla mnohem lepší, ale zároveň už jsem i četla o tom, že si to lidi přibarvují stejně, jako teď brečí po komunismu. Že to rozhodně nebylo jednoduché období, taky tam byla krize, taky se utlačovaly menšiny atp.

0/0
20.11.2009 10:29

orinka3

to si snad autor dělá legraci?

Za ten tučně vytištěný text by se nemusel stydět ani Goebbels.:-/

0/0
19.11.2009 14:30

Harry_sportsman

Re: to si snad autor dělá legraci?

R^ Přesně tak.

0/0
19.11.2009 18:27

sdsa

Re: to si snad autor dělá legraci?

jak psal dneska ten psycholog, 50% lidi je slabomyslnych

0/0
21.11.2009 2:01

Floyd

Hnus, velebnosti

Tenhle článek je demagogie. ;-€

Patřím k té většině, co si myslí, to co si myslí a žádnej pisálek mi nebude vnucovat co si mám myslet. Já že nedokážu poznat objektivní realitu? Já v ní žiju.

Je to hnus, velebnosti.

0/0
19.11.2009 13:35

pepa01

no tak já bych ty fakta vyvrátil

pro někoho to "zlepšování" může mít také opačný efekt

0/0
19.11.2009 12:42

ctenar

Brzezinski o radaru: Středoevropané jsou jak malé děti

http://www.blisty.cz/art/49886.html

Zbigniew Brzezinski v ČT: Argumentovat, že vztah Polska nebo České republiky vůči Spojeným státům závisí na tom, anebo může být definován, společným rozhodnutím vybudovat raketový štít proti Íránu, je absurdní. To je absolutně absurdní. A potom vytvořit fikci, že ve skutečnosti je to proti Rusku, to je dokonce sebepoškozující.

Nechápu, jak Amerika opouští tento region. Nechápu, jak to může někdo tvrdit. Ledaže někdo naprosto dezinterpretuje důvod, proč Amerika chtěla postavit svůj protiraketový štít, na základě spolupráce s těmito dvěma zeměmi.

0/0
19.11.2009 11:57

ctenar

Bolševismus v IDnes

http://www.blisty.cz/2009/11/19/art49910.html

0/0
19.11.2009 11:11

pavel64

Komárek

Není to ten Komárek, co psal vždycky takové ty nesmyslné články pro pobavení čtenářů? Já si nejprve myslel, že se idnes zbláznila, ale to to vysvětluje.

0/0
19.11.2009 10:46

sdsa

Re: Komárek

to to ? ja mama , on tata .... IQ ?

0/0
21.11.2009 2:06

136N

No větší hovadinu jsem už dlouho nečetl .

 Chudí í opravdu nejsou , to je vámysl, spojence ty stejné jsme už jednou měli . Chce semi zvracet .

0/0
19.11.2009 10:26

136N

Re: No větší hovadinu jsem už dlouho nečetl .

 Oprava .... výmysl ....

0/0
19.11.2009 10:27

dykl

.....

pěkně napsáno, jen moc nevěřím bodu  1.)

0/0
19.11.2009 9:45

jajaja59

Co se děje? I Komárek dokáže napsat rozumný článek.

0/0
19.11.2009 9:32

Harry_sportsman

Re: Co se děje? I Komárek dokáže napsat rozumný článek.

Souhlasím, dokáže - ale tady tento to rozhodně není ... ;-)

0/0
19.11.2009 18:38

madqwert

clanek jak z rudeho prava

Rv;-D

0/0
19.11.2009 9:07

kája1970

notykoky

slušná agitka;-D

0/0
19.11.2009 8:17

vasidiv

Re: notykoky

Pro mne nejste překvapením pane Komárek,ale mnohé by možná zajímalo, kdo vlastně jste a čí chleba jíte?!!

0/0
19.11.2009 9:00

barbudo

Ještě do toho mohl zamotat Zagorku a bojlery ...

... a je to celej Milouš z Modrého Hrádku ...

0/0
19.11.2009 8:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.