Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Václav Havel se stal čestným občanem slovenské metropole

Bývalý prezident Václav Havel se stal čestným občanem Bratislavy. Slovenská metropole jej uctila v rámci oslav dvacátého výročí pádu komunismu. Vedle Havla se čestnými občany Bratislavy stali ještě slovenský kardinál Jozef Tomko a někdejší velvyslanec Rakouska Maximilian Pammer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zeolit

A co dvojdomek? Ten nic?

0/0
19.11.2009 14:30

nekronomicon2

Být bratislavan

Tak se za takového čestného občana stydím :-/Rv

0/0
19.11.2009 7:00

Mivyk

dávám

Rv

0/0
19.11.2009 4:00

legi

Toto je už vrchol stupidity.

Tento zakomplexovaný idiot nedokáže spomenúť Dubčeka ako spolutvorcu revolúcie a táto modro-židovská pakáž mu dá ešte čestné občianstvo po tom, čo napáchal pre Slovensko. Idem  blít....

0/0
19.11.2009 0:27

B.D.S

Re: Toto je už vrchol stupidity.

R^R^R^R^R^

0/0
19.11.2009 7:02

Thingie

Pratele,

spinte, plivejte , pripominejte vse, co se Vam jevi jako krivda, ale tento fakt nezmenite. Vaclav Havel je cestny obcan Bratislavy a Bratislava timto aktem ukazala, ze se meni v moderni, kulturni metropoli, vedenou vzdelanymi lidmi, kteri hodnoti historii objektivne. Tezko se vymysli nejaky pribeh, kdyz Vas protejsek se chova kulturne a korektne;-).

0/0
18.11.2009 19:59

CCIR

Re: Pratele,

Vďaka za objektívny článok, najmä z Česka! Bratislava sa už dávno stala tým čo píšete, ale nie každý v Česku to vie priznať nahlas tak trefne a objektívne ako to píšete vy aj keď to veľmi dobre vie že je to tak! Všímajte si ostatné dehonestujúce, pichľavé až potupné príspevky. Autor článku jasne píše prečo a pri akej príležitosti vyznamenal uvedené osobnosti a myslím si a nie len ja že p. Havel tam patril oprávnene. To, že v minulosti práve v Bratislave bol prijatý tak ako bol prijatý s týmto nemá nič spoločné a spájať to môže len primitív! Na Slovensku nie je zvykom zatracovať ľudí za ich čiastkový neúspech, hlavne nie Čechov ako si tom mýlne namýšľa značná časť Čechov. Riadne si prečítajte prejav p. Havla, najmä medzi riadkami nájdete jeho názor na súčasnú českú politiku a vďaku!!! Tak sa už prestaňte chovať tak ako vám to odkázal p. Brzezinski a mnohí začnite už konečne rozmýšľať hlavou a nie len kolenom...

0/0
18.11.2009 22:14

Lucio1

To je hezké...

když tam přijel poprvé jako prezident,tak ho málem zmrzačili.Ne tedy všichni,abych byl spravedlivý,ale vcelku značná věršina.

0/0
18.11.2009 19:46

tenisovejloket

dobře jim tak

;-)

0/0
18.11.2009 18:32

DIVIX

No teda,

už len to nám chýbalo.

0/0
18.11.2009 18:28

petr66

Re: No teda,

 Patří vám to. Pedtím jste po něm házeli vajíčka a nyní čestný občan. Máte se rozmyslet co chcete.:-P

0/0
18.11.2009 19:39

Pilat

to je postkomunisticke panoptikum

usmevne tragicke :-/

0/0
18.11.2009 18:04

harkonnen

Brzezinsky o Havlovi co v Idnes není :-)

http://www.ct24.cz/svet/72793-brzezinsky-necekejte-ze-bude-porad-nekdo-resit-vase-problemy/video/1/

0/0
18.11.2009 17:44

marekW777

Re: Brzezinsky o Havlovi co v Idnes není :-)

Brzezinsky bol senilný už v čase, keď robil poradcu v bielom dome, mal by si vymeniť plienku a nevijadrovať sa. :-P

0/0
18.11.2009 18:11

kulisek

Když uý mu dali čestné občanství

ať si ho tam také nechají.

0/0
18.11.2009 17:23

Jiricek 1

Re: Když uý mu dali čestné občanství

jo,třeba i v plechu;-D

0/0
18.11.2009 17:32

Boulez

Re: Když uý mu dali čestné občanství

Jakeše do koše !

0/0
18.11.2009 17:57

Boridoj

Tomu se říká veletoč.

Copak se to děje u našich milých bratrů Slováků? Není to zase tak dávno co skandovali "dost bolo Havla". Že by šli do sebe?

0/0
18.11.2009 16:44

12345hanka

A nezapomněli

přitom skandovat "Dosť bolo Havla!" jako v 90.letech? ;-)

0/0
18.11.2009 16:42

legi

Re: A nezapomněli

Nikto o tom nevedel, že sa budú diať takéto veci. Bolo to pekne potichu a človek sa to dozvie vo večerných správach

0/0
19.11.2009 0:29

Kleki Petra

Čestné občanství Budapešti není jen tak.

R^

0/0
18.11.2009 16:31

sir Humprey - forever

Re: Čestné občanství Budapešti není jen tak.

;-D

0/0
18.11.2009 16:47

sir Humprey - forever

podávala se vejce?

:-)

0/0
18.11.2009 16:29

Swarozycz

To je machr.... světoobčan

Já bych midal dekret a placku ovčana Banské Štiavnice-Šobova....R^R^R^;-D

0/0
18.11.2009 16:26

Guppy

Veškrna.....

S metálem, co dodat, dopadne jako ty pohlaváři před dvaceti lety. Nakonec tu plechárnu ani neunese.....

0/0
18.11.2009 16:23

Boulez

Re: Veškrna.....

Přestaň už Havlovi závidět tu Veškrnovou, slinto.

0/0
18.11.2009 17:58

zdeseny obcan

Re: Veškrna.....

Touzi prekonat Brezneva.

0/0
18.11.2009 19:59

Vosta Jindra

Copak Havel

ten je váženej všude, ale co s Klausem? Ten dostane metál leda v Moskvě, Tiraně nebo Bělehradu. A možná už ani tam ne. A ty každodenní pocty od Jakla a Macha zas tak netěšej.

0/0
18.11.2009 15:49

zayda

Re: Copak Havel

Pan prezident Klaus je kapacita. Stejně jako exprezident Václav Havel.[>-]

0/0
18.11.2009 16:30

sir Humprey - forever

Re: Copak Havel

R^

0/0
18.11.2009 16:47

Jiricek 1

Re: Copak Havel

Jó Havel-ten už by měl být dávno ex ;-D;-D!!

0/0
18.11.2009 17:31