Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie vyslechla extremisty zadržené 17. listopadu v Praze

Kriminalisté zatím neobvinili žádného ze 49 extremistů zadržených při pražských oslavách 17. listopadu. "Všichni již byli vyslechnuti a nevím o tom, že bychom některého ze zadržených nepropustili, vyšetřování probíhají na svobodě," řekl MF DNES mluvčí policie Tomáš Hulan.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AntiPolicajt

mas dokazy

o vytrznictve alebo nieco take ukazovali v tv? ked tak velmi vyčínali, nebol by problem dat take video do hlavnych sprav a ver tomu, ze by ho celí radi ukazali ako najvacsiu bombu sprav. Zskus si pohladat ako to naozaj bolo, ty vytrznik :)

0/0
24.11.2009 3:26

danny44

Jedna drobnost...

Jetonáhoda nebo záměr, že se přímo píše pouze o zadržených extremistech (všimněte si, že tam chybí slovo (ultra)pravicoví)  a jen ostatní věty v článku "nepostižitelně" navádějí k tomu, aby si čtenář myslel, kdo to byl.....

A co když mezi těmi zadrženými je většina "mírumilovných" zákonů dbalých odredovaných zfetovaných anticokoli aktývistů.... ;-)  

0/0
20.11.2009 7:14

KarlKubrt

http://www.youtube.com/watch?v=-ojJsofU7NQ&feature=related

:-/

0/0
19.11.2009 0:54

URB-Královna diskusí

Nejmenuje se ta strana "Dělnická"? tak prosím

dovolte, abych si o ní udělala úsudek sama. Není potřeba mně vymývat mozek přílepkem, extremistická. Když píšete, že ministerstvo vnitra bude zastupovat Sokol, také nepíšete "Známý šejdíř z mnoha caus, Sokol" Děkuji.

0/0
18.11.2009 22:48

byvalyvoliccssd2

Tak už přestali lhát, že fašisté jsou pravice,

když to je ve skutečnosti levice.

Kontrolní otázka: Kdo byl nejvýznamnější šéf socdem partaje na světě?

0/0
18.11.2009 21:19

URB-Královna diskusí

Re: Tak už přestali lhát, že fašisté jsou pravice,

Helemese, Nagy v plné parádě. Vyletěl si na dukáty, co? Tak to má být a zkus se ke mně zase chovat jako dobytek a já tě zase okamžitě nahlásím. Chápu, že kříženci získavají po předcích ty nejhorší vlastnosti, ale alespoň trochu se pokus civilizovat.;-D;-D;-D;-DRv

0/0
18.11.2009 22:41

Parcival

Re: Tak už přestali lhát, že fašisté jsou pravice,

Civilizovaně vyhrožovat? Nevím co proti sobě máte, ale má pravdu, fašouni a nácíčkové nemají s pravicí nic společného. Ostatně ani s levicí. Zkus diskutovat k věci, jestli to zvládneš.

0/0
19.11.2009 13:04

S ČSSD do boje proti demokracii

Re: Tak už přestali lhát, že fašisté jsou pravice,

Je pozoruhodné, co cenzor toleruje levici a jak hlídá, zda o ní někdo neutrousí křivé slovo.

0/0
19.11.2009 23:29

Demagog z Lidového domu

Re: Tak už přestali lhát, že fašisté jsou pravice,

Udavačství je jedna ze základních vlastností sociálně slabších levičáků. Z nedávné minulosti bych připomenul agenta StB Jiřího Paroubka, který jako udavač používal krycí název ROKO, či předsedu současné KSČ(m), který za udávání pobíral jidášský peníz ještě v létě 89.

0/0
19.11.2009 23:37

Qíteček ve výkonu trestu

Chuďátka extrémňátka...

Proč jsou na ně fšeci tak zlí?

0/0
18.11.2009 19:56

deméter

Re: Chuďátka extrémňátka...

oni jen chteli pronest projev a takhle to odnesli...uplny mucednici :)

0/0
18.11.2009 21:12

Blackhawks

Re: Chuďátka extrémňátka...

http://www.youtube.com/watch?v=-ojJsofU7NQ&feature=related

0/0
18.11.2009 21:25

KarlKubrt

Re: Chuďátka extrémňátka...

;-D

0/0
19.11.2009 0:52

v r

jenom pocit..

mám takový pocit, že v 89 byli studenti viděni vládní garnituroutaké  trochu jako extremisti.

0/0
18.11.2009 19:29

deméter

Re: jenom pocit..

nj,ale ti studenti nikoho jen tak nenapadali...a rasisticky projevy taky nehulakali..

0/0
18.11.2009 21:11

nakorami

Re: jenom pocit..

Jenom protistatni hesla - jako DS.

0/0
19.11.2009 12:56

Parcival

Re: jenom pocit..

Jestli nevidíš mezi tehdejšími studenty a denšními DS rozdíl, je to buď tím, že jej vidět nechceš, nebo ti chybí software na zpracování tak náročného úkolu.

0/0
19.11.2009 13:24

Mušlovec

Divím se!

Tak nám tady ta diskuse poněkud zeštíhlela, někomu v redakci se zřejmě nelíbily věcné argumenty. Před chvílí tu bylo 39 příspěvků a najednou 22...Pozoruhodné!

0/0
18.11.2009 16:00

Jan.Emil

Re: Divím se!

Oni nesnáší pravdu a moje příspěvky jim nezapadaly do té jejich hysterie proti Dělnické straně. Smazanými příspěvky lžou čtenářům. Jedině Dělnická strana má ambice řešit romský problém, který tíží naši republiku. Jinak všichni chodí kolem problému tak jak ten pes kolem horké kaše.

0/0
18.11.2009 16:05

Mušlovec

Re: Divím se!

Neuvědomují si, že tím zmizí i reakce... Nemusím s tebou souhlasit - a nesouhlasím - ale vždycky budu chtít, abys mohl svůj názor vyslovit. Oficiální název etnika, který toto etnikum samo používá, není přece důvod k cenzurnímu zásahu!!!

0/0
18.11.2009 16:09

Jan.Emil

Re: Totalita se navrací!!!

Moje právo ke svobodnému vyjádření názoru bylo pošlapáno podobně jak to dělali soudruzi estebáčtí komunisti.

Redakci fuj a blijící smajlík.

0/0
18.11.2009 16:14

Vosta Jindra

Re: Totalita se navrací!!!

Náckovský bludy nejsou názory, ale zločiny.

0/0
18.11.2009 17:40

Jan.Emil

Re: Totalita se navrací!!!

mé názory jsou legitimní a mám právo na svůj názor. Opak je popřením demokracie.

0/0
18.11.2009 19:39

Qíteček ve výkonu trestu

Re: Totalita se navrací!!!

Ať si plácá co chce, souhlasím s tím, že na to má právo. Pokud se na mě z titulky idnesu 20 let po plyšáku řehtá Jakeš, tak nemám problém už s nikým.

0/0
18.11.2009 20:00

Detroiter

Re: Totalita se navrací!!!

A ty jsi pitomec ;-D

0/0
18.11.2009 22:11

nekronomicon2

Zadržení extremisté

nemají s DS nic společného, jsou to vládou placení provokatéři.

0/0
18.11.2009 15:02

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Zadržení extremisté

To myslíte vážně? Kdyby to byli provokatéři, tak o nich snad sami členové DS vědí, nemyslíte? To by je na tom pochodu nepoznali?

0/0
18.11.2009 15:05

Wottan

Re: Zadržení extremisté

možná je celá DS provokace, včetně toho pisatele, za vším určitě stojí Mossad :-)

0/0
18.11.2009 15:14

Jan.Emil

Koho volit když

zruší Dělnickou stranu? Taky ODS je levicová. Pokud Dělnickou stranu zruší bude třeba podobnou vytvořit. Pravicová strana není ale jsou příznivci kteří by ji volili. Tak jak z toho? Toť otázka.

0/0
18.11.2009 14:05

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Koho volit když

DS je strana levicová, je to obdoba NSPAD. Mohu se zeptat, jak jste přišel na to že je ODS levicová?

0/0
18.11.2009 14:07

Jan.Emil

Re: Koho volit když

Bohužel ODS vede levicovou politiku. Pravda je to strana která je nejvíc napravo z našich levicových stran ale pravicová strana to už není. Její politika vůči multikulti menšinám, vůči soukromým podnikatelským subjektům je již taky levicová. Opravdu nemáme pravicovou stranu v parlamentě. AŤ je Dělnická strana jaká je, tak je zatím nejpravicovější z politických stran, které mají naději na umístění do parlamentu.

Dvacet let chaosu, dvacet let nikdo neřešil například cikánskou otázku a oni mají ty ambice přimět romy k práci a vzít je trochu u huby aby tolik nekradli a nepáchali trestnou činnost. Dostat romy pod kontrolu a přinutit pracovat. Hrůzu mají etnobyznysmeni proto ta hysterická opatření a monstr policejní akce za každou cenu včetně popření demokracie.

0/0
18.11.2009 14:33

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Koho volit když

ODS vede levicovou politiku?! Mohu vědět jak a čím? To co jste napsal nejsou argumenty k tomu, abych zařadil ODS do politického spektra levice.

DS nemá ambice, nemá ani řešení. A ještě jednou to zopakuji - není to strana pravicová, nýbrž levicová. Vy jste asi politologii neměl, že ano? Mluvíte o popření demokracie - další krásná demagogie, demokracie není anarchie, zákony se dodržovat musí. DS je ale porušuje. Policejní akce jsou zcela oprávněnné. Romská problematika má řešení, avšak dlouhodobé, DS by ji řešila násilím a diskriminací což je vyhánění čerta ďáblem.

0/0
18.11.2009 14:41

Jan.Emil

Re: Koho volit když - pro pravdazvitezinadlzianenavist

Doufám že jsi stačil přečíst mé odpovědi a že je nemusím psát znovu. Cenzura problém nevyřeší a pokud jsem váhal jestli volit ODS nebo DS, tak smazání příspěvků ujasnilo moje rozhodnutí. Budu volit Dělnickou stranu, smazání příspěvků totiž není argument, račte si to uvědomit vážený pane cenzore a věřím že nebudu sám kdo svůj hlas Dělnické straně hodí. Takto diskutovat nebudeme.

Dělnická strana po volbách v parlamentě.

0/0
18.11.2009 16:11

Jan.Emil

Re: Prosím redakci o vyvážené zpravodajství.

Cenzora nechejme vztekat a smazávat komentáře avšak nic nezmůže proti tomu že po volbách bude Dělnická strana v parlamentě.

Pak konečně bude cikánský problém řešen. Nesouhlasíte li, děkuji za věcné argumenty. Smazání komentáře, to opravdu není argument.

A taky se můžeme na iDnes Vy..at a přestěhovat se na jiný web kde nelžou tolik svým čtenářům.

0/0
18.11.2009 16:20

Výběr z bobulí

PRIMITIVOVÉ

Včera jsem viděl extrémisty - tento výkvět primitivů na vlastní oči. Měl jsem z nich pocit, že všechno je potřeba zlikvidovat, zničit, protože všechno je špatně.  Jejich hesla podporovali pěstní "argumentací" - ale pouze když jich bylo min. 4 na 1.

Nemohu najít blijícího smajlíka, domyslete si jej prosím sami.

0/0
18.11.2009 13:56

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: PRIMITIVOVÉ

Nazvat je primitivy je snad slabé slovo. To jsou lidé kteří mají základní vzdělání a žádný všeobecný rozhled, natož znalosti z historie. Alarmující však je, že s nimi sympatizuje hodně lidí. To však jen díky tomu, že se snaží "řešit" romskou problematiku, žádné řešení však nemají.

0/0
18.11.2009 14:00

Výběr z bobulí

Re: PRIMITIVOVÉ

Něco vyřešit = zabít, rozbít, spálit, rozmlátit, ...

0/0
18.11.2009 14:03

Billy77

Bitka?

Na tý fotce je to teda vážně mela - ohromná bitka s policií;-D

0/0
18.11.2009 13:53

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Bitka?

A to je argument? Policie vše natáčí. Stačí se podívat na záběry na idnes nebo na jiných zpravodajských serverech, tam je ta bitka zachycena také.

0/0
18.11.2009 13:54

AntiPolicajt

Re: Bitka?

A konkretne na ktorom videu je bitka, ktoru vyprovokovali  akoze extremisti? Vsak ked ich ma policia take mnozstvo, nech zverejnia nejake rukoplapnejsie alebo tie, kde nevedia odovodnit, preco clovek nemoze ist tam alebo onam.

0/0
24.11.2009 3:31

AntiPolicajt

Dokazy

sa vymyslia dodatočne. Zatial este ani nevedia, preco ich zadrzali.

0/0
18.11.2009 13:36

Přesvědčený socialista

Re: Dokazy

Ale vědí, dělali bordel, napadali lidi, opěvovali zločinnou organizaci atd.

0/0
18.11.2009 13:42

AntiPolicajt

Re: Dokazy

kde, kedy, ako, co vraveli, akych ludi napadli, netaraj, prosim ta. Necum na telku a hladaj pravdu.

0/0
24.11.2009 3:27

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Dokazy

Výtržnictví, to není důvod?

0/0
18.11.2009 13:47

zhulená mánička

Re: Dokazy

jasně chudáčci náckové oni jsou na ně zlý béééé .... ;-D kdo seje vítr...

0/0
18.11.2009 13:51

Mušlovec

Re: Dokazy

Jen jedna věc mi vrtá hlavou... Zadržení jsou stíháni na svobodě?! To není věc policie, ale soudců, nicméně zřejmě ani nebyl dán návrh na vzetí do vazby, přestože minimálně jeden ze zákonem stanovených vazebních důvodů je evidentně splněn. Tím důvodem je možnost pokračování v trestné činnosti. Proč vůči tomuto odpadu společnosti není použt institut zkráceného řízení? V tuto chvíli mohli být odsouzeni a mohli zcela dle práva sedět! Jaké důkazy ještě potřebujeme? Desítky lidí to (včetně mně) videly na vlastní oči, existuje řada videozáznamů... Postup očtř opět vzbuzuje pocit, že mnoho policistů etc. s podobnými lidmi sympatizuje.

0/0
18.11.2009 15:00

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Dokazy

Vidíte to jako Hurvínek válku. Postup policie je zcela správný, o vazbě i zkráceném řízení nerozhoduje ona, ale někdo úplně jiný. Nejsem sympatizant DS a o lidech z SPJ, kteří proti nim zasahovali mohu tvrdit že taky nejsou.

0/0
18.11.2009 15:04

Mušlovec

Re: Dokazy

Kdybyste četl pořádně, tak hned v úvodu mého příspěvku konstatuji, že to není věcí policie... Opět jen hájíte své barvy, aniž byste reagoval na to, co bylo skutečně napsáno. A že v ozbrojených složkách obecně je sympatizantů krajní pravice dost, o tom diskusi není třeba vést, jen z poslední doby máme kvalitně zdokumentovány případy z armády. Neotírám se o ty policisty, kteří přímo zasahovali, ale již jsem se setkal s několika policisty, kteří své sympatie k skinheads atd. neskrývali.

0/0
18.11.2009 15:11

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Dokazy

Armáda a policie je něco úplně jiného. Pokud tvrdíte že je mnoho sympatizantů ze strany policie, tak řekněte proč? Drtivá většina tyto extermisty odsuzuje. Ano hájím své barvy, jinak to totiž v dnešní době ani nelze.

0/0
18.11.2009 15:16

Mušlovec

Re: Dokazy

Opravdu proti policii nic nemám, jasně říkám, že s tím, o čem píšu, nemá a z podstaty ani nemůže mít nic společného! Naopak, opakovaně jsem vyjádřil svoje uznání a obdiv k příslušníkům zásahových jednotek, podrobně jsem sledoval například zákroky vloni, při tzv. Křištálové noci a jediné, co k tomu mohu říci je "klobouk dolů". Jen mám  - lidsky, ne profesionálně - pocit, že postupy ostatních složek . SZ, soudů atd. jsou mírně řečeno laxní a že dozrál čas na exemplární tresty. A vyloučit existenci několika prašivých ovcí v tisícihlavém stádu opravdu dost dobře nejde. O pravděpodobné existenci informátorů ve svých řadách mluvila i policejní mluvčí v souvislosti s únikem taktických plánú zákroku v Litvínově.

0/0
18.11.2009 15:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.