Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA i OSN odsoudily nový izraelský plán výstavby v Jeruzalémě

Spojené státy a OSN tvrdě kritizovaly krok Izraele, který o víkendu schválil výstavbu dalších 900 bytových jednotek ve východním Jeruzalémě. Zastavení nové výstavby ve sporných oblastech, mezi něž východní Jeruzalém patří, je totiž podle USA nejdůležitější podmínkou, jak oživit mírová jednání mezi Izraelci a Palestinci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alfaman_

V Izraeli žije skoro 1 milion Palestinců...

ale 300 000 Židů nesmí žít na palestinském území? 8-o

0/0
19.11.2009 9:52

Mivyk

Odsoudily, hmmm

Tak to je hezké. Zase slova a žádné činy. Jsou porušována práva a OSN je tak slabá, že nic nemůže...Rv

0/0
19.11.2009 4:03

Mivyk

Odsoudily, hmmm

Tak to je hezké. Zase slova a žádné činy. JUsoui porušována práva a OSN je tak slabá, že nic nemůže...Rv

0/0
19.11.2009 4:03

Dru Zeree

Izrael

Alespon někdo se dokáže postavit těm ošátkovanej fanatikům, měli bysme být Izraelcům vděční, že alesopn oni mají odvahu ty kozomrdy zastavit:-):-):-)R^R^

0/0
18.11.2009 23:23

Fanuel

Zdravím

Zdravím, jedno vím jistě, pozvu všechny k hostině a tam se doví, že již nikdy koncentrační a plynové komory nikdy nebudouR^. Nemáme holé ruce. Ale syna člověka.;-D

Stanek (Fanuel)V

0/0
18.11.2009 15:35

Absurd

Re: Zdravím

Co to meleš?

0/0
18.11.2009 16:25

Fanuel

Re: Zdravím

Zdravím, všichni nepřátelé lidu Izraele a Státu Izrael, kteří usilují o genocidu národa dostanou ran nepočítaně a to ještě dnes od půlnoci.

Stanek (Fanuel)V

0/0
18.11.2009 16:57

crt

Re: Zdravím

už to nehul kámoR^

0/0
18.11.2009 21:23

nonick

Izrahell - vyvolený stát vyvoleného národa

který si sám vyvolil svůj karmický osud:

"Jeho krev na nás a naše děti!"...

0/0
18.11.2009 15:27

12mmmm12

To je sice hezké,

ale sankce asi nebudou že ;-D;-D;-D

0/0
18.11.2009 14:37

spalovac

Re: To je sice hezké,

Nebudou! Proč by jako měly být? Vždyť nejsou ani za to, že izrael odmítá přístup MAAE do svých jaderných zařízení :-)

0/0
18.11.2009 15:02

12mmmm12

Re: To je sice hezké,

Je to tak, aniž bych ručníkáře obhajoval, tak druhou stranu považuji za pakáž násobně větší RvRvRv

0/0
18.11.2009 15:11

rabín Šiml z Krakova

Re: To je sice hezké,

Kolikanásobně?

0/0
18.11.2009 15:23

spalovac

To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Že by potřebovali být stále v pozici těch kterým se ubližovalo a ubližuje? Nebo jenom nechtějí palestinský stát? Nebo nechtějí přijít o dotace z USA? To je záhada. ;-)

0/0
18.11.2009 14:30

rabín Šiml z Krakova

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Jedinou záhadou je, jak se člověk s tvým IQ naučil používat počítač.

0/0
18.11.2009 14:33

spalovac

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Celkem slušně. Ale mám další záhadu: Jak takový rabín pozná z jednoho příspěvku výši mého IQ. V tom mají prsty určitě ti sionští mudrcové! ;-D

0/0
18.11.2009 14:36

rabín Šiml z Krakova

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Podle nosa poznáš kosa - a podle příspěvků spalovače šancí.

0/0
18.11.2009 14:39

spalovac

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Ale no tak rabi, vždyť já tě jenom škádlím. Vyprávěj sousedovi že se chceš udobřit a zároveň mu oznamuj že si na jeho zahradě postavíš garáž :-)

0/0
18.11.2009 14:45

rabín Šiml z Krakova

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Je to asi tak stejně pošetilé, jako házet sousedovi, se kterým chci mít dobré vztahy, do zahrádky pukavce. 

0/0
18.11.2009 15:04

spalovac

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Hezké přirovnání. V tom máš rabi pravdu. Jenže pukavce můžeš přestat házet, ale co s tou garáží? Zboříš ji? Asi ne viď. To je jako bych říkal: nerespektuji zákony a pozemek si zabírám.

0/0
18.11.2009 15:09

rabín Šiml z Krakova

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Já výstavbu dalších garáží nepodporuji, max. bych doporučil výměnu pozemků.

0/0
18.11.2009 15:13

spalovac

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

No k tomu asi nedojde. Myslím že Izrael potřebuje útoky, potřebuje být ohrožen z jednoho prostého důvodu. Pokud by došlo k vytvoření palestinského státu, měl by tento suverénní stát právo na vlastní armádu. A co by se stalo kdyby se jednoho dne rozhodli palestinci třeba i pod nějakou záminkou zaútočit? Možná by se k nim ještě někdo přidal, Sýrie, Írán, a máme tu 3. sv.v. Mírový proces je ze strany Izraele divadlo, taková zkouška hry k jejíž premiéře nikdy dojít nemá. Teď akorát zapomněli hrát své role.

0/0
18.11.2009 15:18

rabín Šiml z Krakova

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

V Izraeli jistě existují kruhy, které svou politickou budoucnost spojují s konfliktem, ale všeobecně bych řekl, že většině Izraelců nejde o nic jiného, než o mír. Lavírováním, pokrytectvím a neschopností dohodnout se mezi sebou spíš oplývají Arabové.

0/0
18.11.2009 15:21

spalovac

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Nemluvím o obyčejných izraelcích, bylo by naivní myslet si, že mají na mírový proces nějaký vliv. Nejsem zastánce všelijakých konspiračních teorií, ale tyto věci se neřeší u volebních uren. S poslední větou souhlasím.

0/0
18.11.2009 15:26

rabín Šiml z Krakova

Re: To potvrzuje, že izrael o mír moc nestojí

Stejně tak by ale bylo naivní myslet si, že za všechno můžou válkychtiví politici, kteří lžou svým voličům... Tady je hlavní potíž v tom, že nikdo neví, které řešení (tedy silové vs. ústupky) spíš zajistí Izraeli přežití. Zvlášť když na to, co říkají Arabové, se nikdo normální nemůže spoléhat.

0/0
18.11.2009 18:12

AntiPolicajt

...

ISRAEL

IS REAL TERRORISM.

0/0
18.11.2009 13:49

Sladek

Re: ...

And otherwise you're feeling OK?

0/0
18.11.2009 23:41

ELAPHURUS

nový izraelský plán výstavby v Jeruzalémě

...neuvěřitelná drzost....

0/0
18.11.2009 13:47

rabín Šiml z Krakova

Re: nový izraelský plán výstavby v Jeruzalémě

Spíš hloupost. Ale kdo by chtěl dávat dobré rady izraelské vládě...

0/0
18.11.2009 14:28

BedlamW

rabine Simle

Ty jsi obhajce vseho co je zidovske. Muzes mi vysvetlit jak to tvuj kolega myslel s tim zabijenim deti? Tady mas clanek: http://zvedavec.org/komentare/2009/11/3388-podle-izraelskeho-rabina-judaismus-dovoluje-zabijet-nezidovske-deti.htm?PHPSESSID=bnpc71op2oa7sjlet1c3qq7vf4

0/0
18.11.2009 12:55

rabín Šiml z Krakova

Re: rabine Simle

Podle jiného rabína se zase smí o Šábesu jezdit gondolou.

0/0
18.11.2009 14:26

BedlamW

Re: rabine Simle

Aha.........takze se nevyjadris.

0/0
18.11.2009 14:48

Taras Bulba

Re: rabine Simle

Já si naopak myslím, že Šiml se vyjádřil, a to přesně v duchu tvého příspěvku, včetně argumentační hodnoty takové hlášky. ;-)

0/0
18.11.2009 16:55

Detroiter

A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

svym odporem k manualni praci?;-)

0/0
18.11.2009 12:31

rabín Šiml z Krakova

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

...jak prokazují zejména zúrodněním pouště a podobnými kavárenskými experimenty.

0/0
18.11.2009 12:44

Pravda vítězí

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Zurodnovat poust ukradenou vodou - o tom je presne cele to vase "zidovstvi";-DRv

0/0
18.11.2009 14:24

rabín Šiml z Krakova

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Zasviňovat společnost lží a nenávistí - o tom je přesně celý ten váš antisemitismus.

0/0
18.11.2009 14:30

spalovac

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

No to je těžký, když si člověk představí že krátce potom co jedni židé byli vražděni kam sahala německá říše, jiní židé páchali teroristické útoky, odpalovali bomby a vraždili nevinné jako třeba Begin...

0/0
18.11.2009 14:35

rabín Šiml z Krakova

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Je to asi stejně tak "těžký", jako když si člověk představí, že krátce po tom, co jedni Češi byli vražděni kam sahala německá říše, jiní Češi mučili, znásilňovali, okrádali a vraždili nevinné jako třeba v Ústí nad Labem, Brně, Postoloprtech a na stovkách dalších míst v pohraničí.

0/0
18.11.2009 14:38

spalovac

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Máš pravdu. Takoví a jim podobní grázlové se pak stali krajskými a kdoví jakými tajemníky, zločinec Gottwald prezidentem, hnus. Uhodil jsi hřebík na hlavičku. Begin také páchal a plánoval zvěrstva, terorismus a nakonec se stal premiérem Izraele. :-)

0/0
18.11.2009 14:43

rabín Šiml z Krakova

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Begin jen používal podobné prostředky jako nepřítel - Arabové.

0/0
18.11.2009 14:49

spalovac

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Jóó? Myslíš při těch útocích angličany? :-)

0/0
18.11.2009 14:52

rabín Šiml z Krakova

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Však oni se Angličani se Židy v Palestině taky nemazlili.

0/0
18.11.2009 15:02

spalovac

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

To máš pravdu. Byli na ně tak zlí, až jim dopomohli k založení vlastního státu. Mám dojem rabi, že neznáš historii vlastního národa... nebo ji znáš v jiné verzi...? :-)

0/0
18.11.2009 15:06

rabín Šiml z Krakova

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

Znám více verzí - záleží na tom, kdo hodnotí.

0/0
18.11.2009 15:14

Ježkovy_voči

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

To jsi vymyslel úplně sám, nebo je to snad dílko celé místní organizace ? ;-D

0/0
18.11.2009 21:40

Detroiter

Re: A kdo jim to tam vubec stavi, kdyz zide jsou znami

To mi poradil Kamil Pinku :-P

0/0
18.11.2009 21:57

mlsoun

Motivace pro palestince

Výstavba má být zahájena nejdříve za tři roky, čili mají palestinci docela dobrou příležitost  přestat s terorem, zahájit jednání a domluvit se..

Ovšem palestinci jsou známí tím, že nikdy nepromeškají příležitost promeškat příležitost....

0/0
18.11.2009 12:25

osa

Re: Motivace pro palestince

nějak jsem přeslechl ten příslib, že pokud se 3 roky Palestinci zdrží násilí, výstavba nebude. Izrael potřebuje jen podráždit Palestinské ultras aby o sobě dali vědět a aby byl mír zase o kousek dál... mír není v zájmu izraele vlády.... kdyby to byl jakýkoliv jiný stát, už dávno by byl izolován a zatížen sankcemi. V případě Izraele by však šlo o nepřípustný antisemitismus.... 

0/0
18.11.2009 12:50

rabín Šiml z Krakova

Re: Motivace pro palestince

Kdyby to byl jakýkoliv jiný stát, už by dávno neexistoval, vy chytráku.

0/0
18.11.2009 14:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.