Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fischer: Vláda nebude platit dluhy Neumannové

Vládní kabinet už nechce do Liberce posílat žádné další peníze na desetimilionové dluhy, které vznikly během letošního mistrovství světa. "Vláda bude dělat vše pro to, aby do Liberce nešly žádné další peníze, pokud by to nevyžadovaly ryze právní důvody," uvedl premiér Jan Fischer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Kittner

opět svým příspěvkem "zazářil". V ČT byla tehdy jeho vyjádření směrem k NKÚ jednoznačná, jak formou, tak obsahem, samé hlouposti a arogance. Asi má krátkou paměť, dnes v článku mluví zcela jinak ....;-O

0/0
19.11.2009 23:02

Tetex

Vyběhaný mozek...

....zkusil přemýšlet. ;-D ;-D ;-D

0/0
19.11.2009 7:34

libynn

Kam, na zplácení dluhu nechodí peníze,

tam chodí exekutor.:-/

0/0
19.11.2009 7:30

Bob Harwey

Tak to dopadne vždy, když

z blbečka udělají ředitele ( resp. manažerku).... A cáluj až se z tebe bude kouřit...

0/0
18.11.2009 22:52

peon11

Re: Tak to dopadne vždy, když

Kdo ale tu slepici prosazoval silou? No přece ta šílená Mutter od zelených. Nepamatujete si? Ať platí ona. Rakušáci jí na to dají.Rv

0/0
19.11.2009 6:50

zberanek

Re: Tak to dopadne vždy, když

Bohužel souhlas.

0/0
19.11.2009 7:21

vokroj

Každý by měl dělat to, co umí

Manažerské schopnosti Neumanové jsou minimální, to se přece vědělo už předem. NKÚ v ČT několikrát předvedl, jak se kradlo, výstupy auditů však zatím žádné. Měla to pod sebou ODS, snažila se to hodit jinam, výsledek žádný. Arogance libereckého primátora byla také z televizních šotů zcela zřejmá. Odpovědnosti nikde, jen se ti "potřební" napakovali. Parádní demokracie .......Rv

0/0
18.11.2009 19:19

chenile

pro ptiger

Pro mne je to speciálně poté, co byla oznámena tato tisková konference

spíše než náhodná souhra toho, co provází organizaci tohoto

mistrovství, úmysl některých lidí celou tu věc poškodit. Já jsem si na

to již zvykl a všechny chci ubezpečit, že pokud budou chtít toto MS

poškozovat, tak se budou muset utkat především se mnou.             Zdroj: www.vlada.cz   http://www.vlada.cz/scripts/detail.php?id=37707

0/0
18.11.2009 17:17

baschwek2

Re: pro ptiger

jóóó supr sem to zkoušel najít a nezadařilo se R^

0/0
18.11.2009 19:54

zoufalec1

Re: pro ptiger

http://www.vlada.cz/scripts/detail.php?id=37707

zkuste tento link

0/0
19.11.2009 10:04

Koncepce

No aspoň že tak

0/0
18.11.2009 16:54

dedko

Dalo se čekat,. že to tak dopadne !

Bylo hodně kritiků kteří předpovidali dluhy a ještě více bylo těch, kteří kritikům nadávali. To jsem zvědavý, kdo ty dluhy zaplatí ! Nakonec  nějakým figlem dańový poplatník !

0/0
18.11.2009 16:51

bartozrout

Prodá penzion a zalepí dluhy....

...Nebo bych ho zabavil rovnou, aby ho nemohla začachrovat.

0/0
18.11.2009 16:47

Rudý bolševický nok

No takže to dopadne

přesně jak jsem si myslel. Stavební molochy se nažraly a z těch 2 miliard se napakovaly a z těch 81 milionů, což jsou dluhy především místním drobným poskytovatelům služeb, nedostane nikdo nic a můžou se jít pást. Ať žije 17.listopad, třikrát hurá.

0/0
18.11.2009 16:10

dedko

Re: No takže to dopadne

17.listopad s tím nemá nic společného. Pleteš paté přes deváté!;-D

0/0
18.11.2009 16:52

Tetex

Re: No takže to dopadne

Obávám se, že jsi to nepochopil. :-P

0/0
19.11.2009 7:36

Cenda22

Nevim na co

zakládat kontrolní výbory. Od té doby, co se vyhodili původní pořadatelé, ze svazu, tak se připravovaly miliony pro kamarády. Akorát se bude muset příště podmazat víc lidí. Neumanovou jen sprostě zneužili.

0/0
18.11.2009 16:00

zoufalec1

Re: Nevim na co

ona je prostě jen takový malý hlupáček....

0/0
18.11.2009 16:14

zoufalec1

já to platit nebudu...

především. Jestliže na něco nemám, tak to prostě nedělám! Mě bylo celé mistrovství ukradené, proč na to mám doplácet. Myslím, že tento stát má dost palčivých finančních problémů, které musí řešit. Viz třeba schvalování dalšího nárustu dluhu parlamentem v posledních dnech. Ať si to zaplatí ti, co to chtěli

0/0
18.11.2009 15:55

celim

KN je mi vlastně ukradená,

ale ta kampaň proti ní užmě se..! Jak již bylo níže napsané, tak ty rozfofrované peníze neměla šanci ovlivnit, protože se jednalo především o již objednanou a nasmlouvanou infrastrukturu a některé investice byly opravdu"divné". Dluží VŠ a já si dobře pamatuji, jak jsem v televizi viděl, jak si objednali nový nábytek do kolejí, ale jelikož dodavatel nechtěl sponzorovat hokejisty, tak to zadali obchodní firmě, které to nevadilo, cena zakázky stoupla tuším o polovičku a nábytek stejně dělala nakonec ta původní firma, jen se někdo napakoval a hokejisti dostali prachy. KN to nemohla ovlivnit! Infrastruktura, která se v Lb postavila tam zůstane a rozdíl je v tom, že místo aby to platil kraj, tak to měl platit stát!

0/0
18.11.2009 15:38

celim

Re: KN je mi vlastně ukradená,

Celkově mi to přijde, že tam KN byla za bílého koně!

0/0
18.11.2009 15:40

Jiricek 1

Re: KN je mi vlastně ukradená,

Pokud vím,tak vedení mělo skoro vše připravené,ale modrým soudruhům se znelíbilo,že by se organizačně nezvýraznil modrý kůň a tak honem prosadil " svojí " modrou kobylu,která jako organizátor totálně selhala,tak se nedivte-za blbost se platí,ale měla by to zaplatit Topolánkova ODS a ne všichni občané !!RvNakonec-všichni víme,že co udělala ODS,to vždy skončilo vytunelováním,rozkradením,nebo darováním kamarádíčkům za hubičku;-O!!

0/0
18.11.2009 17:25

nekronomicon2

Kamarádi si pomohli

ale my to všichni zaplatíme. Neděje se to už 20 let. ? :-/Rv

0/0
18.11.2009 15:00

Andee

Re: Kamarádi si pomohli

Proč jenom dvacet? Tenhle systém funguje v různých obdobách odnepaměti. Myslím, že ani prvotně pospolná společnost toho nebyla ušetřena, byť nám soudružka dějepisářka tvrdila, že tenkrát a teď v socialismu to neplatí ;-)

0/0
18.11.2009 15:06

Andee

Jj...

Člověk nestíhá žasnout nad tím, jak jednostrannou mediální kampaň vede iDNES proti Kateřině Neumannové. Že MS skončilo ve ztrátě je z 90% vina někoho úplně jiného. Začněme u těch, kteří rozhodovali o většině investic, pokračujme Kumpoštem, který nebyl schopný zajistit si sponzoring z těchto investic (běžná věc všude na světě, když se něco podobného koná, jenom bláhovec by si myslel, že MS samo o sobě na sebe vydělá), svůj díl viny nesou i všichni, kdo rozhodli o pořádání právě ve Vesci atdatd... Nehodnotím Kateřinu Neumannovou, nevím, jak moc dobře nebo špatně svou práci dělala, nicméně jedno vidím naprosto jasně - je zde spousta nezpochybnitelných důkazů toho, že celou věc z největší části podělal někdo úplně jiný a mnohem dřív, než došlo ke změnám v organizačním výboru. A vážně mi vadí, jak účelově jednostranně a neobjektivně o tom všem zejména iDNES (ale i některá další média) informují. A nechce se mi věřit, že je to jen proto, že bulváru se hodí jméno Neumannová...

0/0
18.11.2009 14:53

Andee

Re: Jj...

Zajímalo by mě, kolik z vás, co tu nadáváte Kateřině Neumannové ví například to, že rozpočet samotného MS byl někde kolem 210 miliónů Kč. Pořád se mluví o dvou miliardách, ale to jsou peníze, ze kterých 90% bylo použito na opravu kolejí, výstavbu sportovišť, infrastruktury atd. To všechno už bylo zadáno nebo dokonce realizováno dávno před změnami v organizačním výboru a to je ta část peněz, na které se napakovali ti, kdo celou akci za tímto účelem prosadili. To nebyla Neumannová, nebyl to ani Jindra (byť zrovna on by se jistě neupajpal, kdyby ho k tomu pustili). Přemejšlejte trochu, lidi... :-/

0/0
18.11.2009 15:05

abbbe

Re: Jj...

To na Ides nikoho nezajima - spis to hranici s pomluvou a aby byli objektivni tak se schovaji za CTK  -  MF Dnes - proste AC si udelalo vedlejsak - to uz neni novinarina ale kydarina. A spousta blbcu si u toho zanadava.  Neco zkazite - zaplatite si novinare na Ides a pak se jen usmivate a jste z obliga. ;) Jo jo hazeni blatem je v posledni dobe velmi oblibena cinnost vsech co jsou v tom az po usi.

0/0
18.11.2009 15:16

Baud

Re: Jj...

Vedoucí je od toho, aby si dosazoval na správná místa správné lidi a je de fakto zodpovědný za všechny. Alespoň v civilizovaných společnostech to tak bývá.

0/0
18.11.2009 15:25

Andee

Re: Jj...

Ale to je přesně to, co se ti tu snažíme vysvětlit. KN byla vedoucí organizačního výboru vlastního MS, o investicích, které činí nějakých 90% nákladů celé akce (1,9 miliardy Kč) vůbec nerozhodovala. Ona mohla teoreticky ovlivnit, jakým způsobem bylo utraceno cca 200 miliónů, ale ve skutečnosti to bylo ještě mnohem míň, protože o části těchto peněz rozhodl už předchozí výbor vedený Kumpoštem. Jestli vedla výbor dobře nebo špatně, to fakt nevim a nespekuluju o tom, ale házet to všechno na ní je hnus Rv

0/0
18.11.2009 15:46

lolek77

Re: Jj...

Kdyby byla Neumannová špičkovým ekonomem a ne špičkovým sportovcem musela by takovou funkci odmítnout. To neudělala a tak veškerá odpovědnost bohužel padá na ni.

0/0
18.11.2009 16:58

čombák

No jo, Kačenko, šupkydupky za velkým mYrkem ...

! Ať to cálne ze svých kont ve všech "tajnejch bankách" ...;-D

"... Kdo bude hanět, zněvažovat organizaci tohoto mistrovství, bude se muset nejdříve utkat se mnou ..."! mYrdo, platíme ...;-D

0/0
18.11.2009 14:05

Andee

Re: No jo, Kačenko, šupkydupky za velkým mYrkem ...

Ty seš taky dobrej pacient... 8-o

0/0
18.11.2009 14:54

Rebe

A kdo je za ty dluhy zoodpovědný?? Zase nikdo???

Ještě dobře si pamatuji rozhlasové výroky zastánců mistrovství!

0/0
18.11.2009 14:00

Rebe

Nojo, už Paroubek říkal, že dluhy se neplatí!

;-D;-D

0/0
18.11.2009 14:01

čombák

Re: Nojo, už Paroubek říkal, že dluhy se neplatí!

hlupáčku, kdopak to vykřikoval, že "...se bude muset utkat se mnou ..." ? Nebyl to modrý mYrda?

0/0
18.11.2009 14:05

ptiger

Re: Nojo, už Paroubek říkal, že dluhy se neplatí!

pošlete mi prosím odkaz,kde to takhle přesně řekl, nějak mi to nejde používat..

0/0
18.11.2009 14:32

chenile

Re: Nojo, už Paroubek říkal, že dluhy se neplatí!

Joo ja si to pamatuju taky jak to Myrda rekl..

0/0
18.11.2009 17:07

spalovac

Tak to dopadá, když dáte vysloužilé zasloužilé lyžařce

trafiku v podobě prezidentsví OVMS. K řízení je potřeba mít také nějaké znalosti a zkušenosti, Při jmenování KN si hodně lidí klepalo na čelo a jak se ukázalo měli k tomu důvod.

0/0
18.11.2009 13:57

Ivan Langer

Re: Tak to dopadá, když dáte vysloužilé zasloužilé lyžařce

tato funkce mi nepripada zrovna jako trafika. Trafika by bylo neco jako sef rozpoctoveho vyboru, vedouci vystavby a tak...

0/0
18.11.2009 13:59

Muf007

Re: Tak to dopadá, když dáte vysloužilé zasloužilé lyžařce

Ivane, to se mýlíte. Na stole bylo 600 mega z vlády a dalších 150 od kraje. Zdá se Vám to málo na rozfofrování a zašantročení? Kačeně evidentně NE, když ji tam Pepek Jindrů přes mrtvoly procpal. A jak to dopadlo? Nojmanka se nakapsovala, po ní potopa a 80 mega dluhů. Jnže ona si vesele chodí po světě, jako by se nic nestalo. Užívá si teplé místečko ve státní zprávě a všem co ji kritizovali se jen hlasitě ;-D;-D . Blil bych z toho.

0/0
18.11.2009 14:29

Ivan Langer

Vláda nebude platit dluhy Neumannové

uz ten nadpis mi nepripada ferovy. Katka je pravdepodobne nejznamejsi ceska lyzarka ve svete. Tedy pouzit jeji jmeno pro MS bylo spis garantem solidnosti akce.

Pokud si jeste pamatuji, Katce  to nabidli az po prvnich prusvizich a na posledni chvili. V tom myslim nezklamala. Ano, nejake problemy byly, ale po bitve kazdej general.

A co se tyce dluhu? Kdo objednal drahe agentury ? kdo zajistil dopravu u mimolibereckych? atd atd... No a ted jen vsichni natahuji ruce

Co z te akce meli liberecti ? Cets poradat MS. NIC jineho, jen problemy

0/0
18.11.2009 13:50

Pivník

Re: Vláda nebude platit dluhy Neumannové

Nezlob se, s nickem tvého ražení se nediskutuje !!

0/0
18.11.2009 13:54

Ivan Langer

Re: Vláda nebude platit dluhy Neumannové

mas pravdu :-P;-D

tedy jinak. Narizuji tuto diskusi zrusit !

0/0
18.11.2009 13:57

Pivník

Re: Vláda nebude platit dluhy Neumannové

Se zrušením diskuze souhlasím! S vyšetřením libereckého MS taktéž! Ona Katka je v tom asi nevinně!!

0/0
18.11.2009 14:00

Pivník

Re: Vláda nebude platit dluhy Neumannové

Né. S vyšetřením souhlas!

0/0
18.11.2009 14:02

ptiger

Re: Vláda nebude platit dluhy Neumannové

Rozpusťte protikorupční krimnálku!!

0/0
18.11.2009 14:35

Pivník

KDO JE TO

Josefprav

0/0
18.11.2009 13:48

Josefprav

Šéfa delal Kumpošt, kterých podobných akcí

dělal více a i v zahraničí. Pak si ministrně Kuchtová postavila hlavu, že to musí dělat místo něho K.N. a jako podmínku stanovila, že ministerstvo neuvolní žádné peníze, které na to mělo v rozpočtu.  Tak to nakonec K.N začala dělat a hned přijmula jako poradce své manažera a otce svého dítěte.  ;-D;-D;-D 

0/0
18.11.2009 13:42

Ivan Langer

Re: Šéfa delal Kumpošt, kterých podobných akcí

Pravdepodobne mu nejvic veri. Divis se necemu ?

0/0
18.11.2009 13:53

voška

Je třeba chytit pod krkem ty, kteří prosadili Liberec

a následně nainstalovali Neználka Neumannovou. Zde je zakopaný pes. Jak se zdá, nikdo za neodbornost Nemannovou stíhat nebude, neb je olympijská vítězka. To ale to její medaile přijde hodně draho. Bude nejdražší na světě. A pojede se dál, jako by se nestalo. Toplánek, Kuchtová a celý ansámbl ODS zpronevěřili 2 miliardy a teď myjou ruce. A jak by se ty peníze hodily ku prospěchu statisícům dětí na jejich pohybové vyžití. Rostou na ulicích, jsou z nich extrémisté a stát vyhazuje peníze na jejich rozhánění. Naše vlády po r.89 jsou slaboduché a nekompetentní. Současný stav je jejich douhodobým dílem zkázy. Nejlepším fór je sdělení Neumannové, že vítá opatření paní Kopicové!!!!!!!!  

0/0
18.11.2009 13:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.