Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli dalšímu propadu tunelu u Jablunkova nejezdily hodinu vlaky

V budovaném železničním tunelu v Mostech u Jablunkova došlo k dalšímu propadu. Ve vedlejším tunelu byl kvůli tomu od 16:45 do 17:10 přerušen provoz vlaků na Slovensko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mouchanek

2012

už se blíží 8-o

0/0
17.11.2009 23:55

kestrik

Jedeš ?

Svěcenou vodu na tebe.....

0/0
18.11.2009 7:55

občan_z_předměstí

nějaké čtení k věci...

http://www.ita-aites.cz/files/tunel/komplet/tunel_4_06.pdf str. 44 a http://www.ita-aites.cz/files/tunel/komplet/tunel_3_09.pdf str. 21.

0/0
17.11.2009 22:52

macik28

asi to neklapne.

;-( už můžem pomalu myslet na Austrálii.8-o

0/0
17.11.2009 22:49

ohorok2

Co na to Jyry

Je to dusledek tunelarske politiky ODS!!

0/0
17.11.2009 22:00

male_zvire

Re: Co na to Jyry

Ani jako pokus o vtip to není úsměvné... Rv

0/0
17.11.2009 22:24

kocynder

Místo tunelu bude soutěska,metro končící v poli,

dálnice odnikud nikam....

0/0
17.11.2009 20:59

killy

Nesmíš to těm novinářům tak žrát !

Vyčisti si hlavu vod blbostí....  Uleví se ti !

0/0
17.11.2009 21:02

dwarf

Místo tunelu bude soutěska,metro končící v poli,

Tomu metru v poli se říká Syslová. A je skutečně v poli, to jsi nevěděla?? Rv :-/

0/0
17.11.2009 22:05

dwarf

Re: Nesmíš to těm novinářům tak žrát !

A ty spi dál v blahé nevědomosti ...

0/0
17.11.2009 22:07

modem

Re: Místo tunelu bude soutěska,metro končící v poli,

To máte jako u Lovosic D8. Tam zbývá pár kiláků a kvůli těm záškodníkům ekoteroristům Děti Země se dostavba pěkně opozdila.Tak jsou Lovosice a UL totálně zasekaný,že je to spíš parkoviště. Chyba byla,že se těmto partičkám dalo moc pravomocí.

0/0
17.11.2009 21:06

modem

.

Já bych se vyprd na nějaký tunel.Zasypat a nasadit vzducholodě.

0/0
17.11.2009 20:49

Stoura

Re: .

Nojo, jenže vzducholodě nechal Göring ve čtyřicátém sešrotovat. :-(

0/0
17.11.2009 20:56

Petas7

no tak ten tunel

vybetonují shora a zasypou, stejně to už asi jinak nepůjde :-/

0/0
17.11.2009 19:37

Miki123456

Změna

ubylo lidí, kteří tunely uměli stavět a začal se tunelovat stát a podniky. Někdo vytunelovat rozpočet tunelu a tohle je důsledek.

0/0
17.11.2009 18:35

killy

Hmmm. Tebe jsem tu čekal......

:-/

0/0
17.11.2009 19:54

Brainwashington

Pánové! A, co do toho rovnou pustit Pendolíno ?!

To by prorazilo, né? Stejně jsou na šrot.

0/0
17.11.2009 18:35

Hasiči Mosty

AMATÉŘI

Tunel není u Mostů u Jablunkova, ani v Jablunkově ale přímo v Mostech u Jablunkova a jestli to amatéři neví tak ať nepíši hovadiny.

0/0
17.11.2009 17:34

zzuzzana

Re: AMATÉŘI

Diky,že jste reagovali....já už taky psala že někteří jsou asi totalně mimo když neví kde se to stalo...Mosty u Jablunkova jsou jen jedny a jsou naše....!!!!

0/0
17.11.2009 19:11

killy

..a dva tunely...

..pro zvídavé....

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/tunel-jablunkov-zhodnoceni-geotechnickych-rizik-prestavby-zeleznicniho-tunelu/

A není to tak jednoduché, jak to sem někteří mastíte !

0/0
17.11.2009 19:56

trainer

a o tom to je

Vi se predem jake jsou problemy, tunel spadne a pak se, tim co se vědělo, zduvodnuje proc to spadlo. A potom nikdo za nic nemuze.

0/0
17.11.2009 20:14

killy

.

;-D;-D;-D vlastníci pozemků nad budovanými tunely nebudou účastníky stavebního řízení;-D;-D;-D

0/0
17.11.2009 17:30

Miki123456

Re: .

A komu tím prospějete!!

0/0
17.11.2009 18:36

tipovac.leteckych.snimku

jestli by už nebylo lepší

postavit místo tunelu rigol, stejně to k tomu spěje.

0/0
17.11.2009 17:29

killy

.

..říká se trať v zářezu...... ;-D

0/0
17.11.2009 17:32

milkm

Re: .

Rigól nenahradíš žádným zářezem.

0/0
17.11.2009 17:51

killy

A co takhle járek ?

;-D

0/0
17.11.2009 19:57

Huffnaggelův duch

Re: jestli by už nebylo lepší

R^;-D;-D

0/0
17.11.2009 17:38

petsuch

Tunel se propadl, jak symbolické

Slováci se bojí, aby je Češi nevytunelovali

0/0
17.11.2009 17:27

Delirium Tremens

Re: Tunel se propadl, jak symbolické

Tak hluboká myšlenka tě napadla samotného a nebo ti někdo napovídá ?

0/0
17.11.2009 17:33

CCIR

Re: Tunel se propadl, jak symbolické

Jééé! Neboj, až takí bojazliví zasa nie sme! :-) A čo by sa malo tak riešiť ničením tunela? Veď železničný, hraničný priechod Mosty u Jablunkova - Svrčinovec je veľmi dôležitý a má nesmierny význam nielen pre Česko a Slovensko ale taktiež aj pre Poľsko a ostatné krajiny! Ten nešťastný tunel skomplikoval situáciu na tomto priechode, dúfam že vyriešenie problému tunela a obnovenie prepravy v plnom rozsahu nebude trvať dlho! O kvalite tunela nejdem mudrovať, nepoznám ju. Myslím si však že vinu nemožno dávať na obyčajných robotníkov, Ukrajincov a pod. ale vždy na zodpovedných, ktorí týmto robotníkov prácu zadávajú a hlavne tú prácu aj kontrolujú!!!

0/0
17.11.2009 18:42

stanikgor

Názor k výročí tunelové revoluce...

Tunely,které se postavily za císaře Ferdinanda a stály víc než 150 let, dnešní moderní pražské firmy zničí.Holt,typická politika ODS.Řekni,kolik nám sypneš a průhledně čistá státní zakázka je tvoje,viďte ovečko Topolánku a milovaný,hradní pane,KLUKU či REKU.Ono zkušenosti z SSM a STB se neztratí....

0/0
17.11.2009 17:23

werr

Re: Názor k výročí tunelové revoluce...

No oni si barabove za cisare pana netroufli stavet tunely v nekterych horninach na ktere si dnesni troufnou.

A Topolankovi ovce radeji nebudu komentovat ale patrim mezi ty co se radeji postaraji sami o sebe mimo ohradu.

0/0
17.11.2009 17:34

trainer

Re: Názor k výročí tunelové revoluce...

Ten propadly tunel je budovan naopak PRESNE v miste puvodniho... stareho.

0/0
17.11.2009 19:45

werr

Re: Názor k výročí tunelové revoluce...

Aha, to jsem nevedel. O to vice je to podivne.

Kdysi jsme delali nejake zarizeni pro Metrostav a behem testovani u zakaznika jsme se pri cekani na vysledky dali do reci s nejakym jejich technologem a ten se chlubil co vse jsou schopni dnes razit apod. Reagoval jsem tedy spise obecne na zminku o stavbe tunelu za cisare pana. Tezko lze srovnavat i bezpecnost, nevim o zadne zprave o umrti nebo tezkem zraneni pri stavbe tunelu v poslednich letech ale pri stavbe tunelu u Zelezne Rudy, staveneho nekdy kolem roku 1875,  zemrelo nekolik desitek delniku...

0/0
17.11.2009 23:28

trainer

Re: Názor k výročí tunelové revoluce...

Verim, ze za cisare pana se stalo, ze pri tunelovani je casto zaskocilo neco nebezpecneho a vlastne ani nemeli ty technologie na zabraneni kolabsu. V dnesni dobe se sice po zavalu zacne plkat jak strasne podminky tam byly, ale neni to nic prekvapiveho. Predem se o tom vi a presto: "nikdo za nic nemuze".

0/0
18.11.2009 9:27

fefin

Re: Názor k výročí tunelové revoluce...

vždy se najde nějaký chudák, který z toho udělá politický problém:-/

0/0
17.11.2009 18:24

NT05

Re: Názor k výročí tunelové revoluce...

Potrefená ovce zabééékala....

0/0
17.11.2009 18:46

KOLDAK

Tak se to trochu propadlo, no.

Za to ale firma ušetřila 90% materiálu

0/0
17.11.2009 17:21

12mmmm12

Kdo že to vytuneloval?

;-D;-D;-D;-D

0/0
17.11.2009 17:11

stev

Kdysi se před stavbou dělával geologický průzkum.

Kdysi se před stavbou tunelu dělával geologický průzkum. Zpravidla průzkumná štola, aby se zjistilo jaká je struktura a soudržnost hornin, v nichž má být prováděna ražba. Dnes se firmy ženou za ziskem příliš rychle, vytváří tlak na investora a úřady, a toto jsou důsledky.Rv

0/0
17.11.2009 17:01

tučňák v exilu

Re: Kdysi se před stavbou dělával geologický průzkum.

Geologický průzkum se dělá i dnes, ale ty "lepší kousky" na trase už jsou vybrané z minula :-P

0/0
17.11.2009 17:07

werr

Re: Kdysi se před stavbou dělával geologický průzkum.

Pruzkumy se pochopitelne delaji i dnes. V Praze ve Stromovce byl pruzkum taky a i pred nim se zhruba vedelo jaky material tam je. Snad se delala i stola ale nejsem si jist. Byl pozadavek na zpevneni nadlozi ale kdosi kricel, ze vrtat na povrchu ve Stromovce ne, tak se injektaze provedli jen kousek od Slechtovy restaurace. Nerikam, ze investorovi (kterym je mesto Praha) se nehodila uspora penez. Bohuzel uspora se nekonala a tunel se 2x propadl. Penize vem cert ale bezne v tech mistech chodi lide a je klika, ze se nikomu nic nestalo.

0/0
17.11.2009 17:30

SuSE

Re: Kdysi se před stavbou dělával geologický průzkum.

Tak sestrit se musi vsude, ze?!

Kdyz uz se zazracne najdou mld. na zainvestovani prislusne stavby, realizace probiha radsi spesne, nez je nekdo z urednictva zase v ramci uspor skrtne a stavbu odlozi na neurcito. Kolem 20ti let zpozdeni klicovych staveb je uz tak markantni, ze se stavi horkou jehlou, hlavne, aby se tech staveb nakonec dozili alespon nasi vnuci;-)

0/0
17.11.2009 17:30

papazian

Ach jo, je vidět, že staví SKANSKA!

Hlavně, že se muselo stavět co nejrychleji, práce kvapná málo platná! A k tomu velké škody, proč SKANSKO? Proč děláš takové školácké chyby?

0/0
17.11.2009 16:58

stajgr

Re: Ach jo, je vidět, že staví SKANSKA!

Není to Subtera příteli?

0/0
17.11.2009 17:04

Rubik1

Re: Ach jo, je vidět, že staví SKANSKA!

Idnes psala, že tunel staví Subterra.

0/0
17.11.2009 17:10

SuSE

Re: Ach jo, je vidět, že staví SKANSKA!

Tak stane se no, budme schovivavy...

Ono kdyz tempnostniky a vyztuze pocitaji ukrajinsti delnici bez zakladniho vzdelani (namisto expertu s cvut a patricnou praxi), tak se lehce poddimenzuje podpera drzici rekneme 100 tun zeminy nad ni:-/

0/0
17.11.2009 17:24

zdeseny obcan

Re: Ach jo, je vidět, že staví SKANSKA!

Ukrajinci to mozna ledabyle stavi. Jestli je nechavaji pocitat nebo odhadovat od oka tak to by byla zeme uz uplne v (_._)

0/0
17.11.2009 17:35

kotatkoxxl

Re: Ach jo, je vidět, že staví SKANSKA!

jj, dělá to SUBTERRA.

Pro tvou představu mimo jiné dělala i přehradu Dlouhé Stráně, razila štolu pod Labem v Hradci Králové (podloží má velký obsah písku), dělala na pražském metru  ....

0/0
17.11.2009 17:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.