Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyprázdněná politika je příležitost pro „havlismus“, říká Václav Klaus

Česká politika je podle Václava Klause 20 let po listopadové revoluci ideově vyprázdněná. A volné místo mohou zaplnit jiné, nebezpečné ideje. Prezident to řekl v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BlackAnonym

Přečetl si to někdo?

Tak mi přijde, že si to opět 90% lidí nepřečetlo a rovnou napíšou něco "vtipného" na Klause...potažmo na Havla...ano oba udělali kraviny, ale KDO NE?!...člověk, který si ten rozhovor přečetl nemůže napsat kraviny na hlavu Klause, protože ten člověk to má hodně solidně srovnaný a přijde mi, že ho lidi nemají rádi hlavně, proto že nechápou co říká a nebo rovnou z nenávisti se o to ani nepokoušejí...Například téma svoboda v tomto rozhovoru svědčí za vše...přesně tam zmínil, že svoboda znamená odpovědnost a svoboda znamená příležitost a když té příležitosti někdo nevyužije tak je to jeho chyba a nikoho jinýho...Můžeme být sklamaný z polistopadového vývoje, ale PŘÍLEŽITOSTÍ pro seberealizaci máme všichni až až jenže opravdu málo kdo to zkusí....jsme vychovávání strachem ze zákonů a díky tomu se lidi čím dál víc přibližují tomu co úředník chce - poslušnou ovci která produkuje věci které jsou potřeba z pohledu úředníka...

0/0
19.11.2009 12:34

BlackAnonym

Re: Přečetl si to někdo?

A úředník formuje lid tak aby mu statistiky vycházeli, tak jak si přeje. Tudíž například dáme před školu rychlost 30kmh a tím zabráníme aby se stalo něstěstí.....hurá jelikož většina ovčanů opravdu pojede 30 a najde se jen několik magorů kteří tam někoho ve 100kmh srazí tak úředníkovi vychází statistiky a všechno je krásné...pak ale jede někdo svobodomyslný a jelikož tam jede v jednu hodiny ráno tak nepojede 30 kdyz tam zadne deti nemohou být...tudíž dostane od PČR pokutu atd....JENŽE KDE JE ZPĚTNÁ VAZBA OBČANŮ K STÁTU JESTLI TY VĚCI DĚLÁ DOBŘE???....všichni radši zpomalí na 30 a budou poslušní ale já říkám: Dejte tam značku 30kmh ale s časovým upřesněním! ....Pak se třeba objeví hlavně starší ročníky dlouhodobě vychovávaní a ty mě začnou linčovat jaktože nedodržuji zákony?!.........Kdo pravdu nehledá tak ji ani nenajde......

0/0
19.11.2009 12:40

činčo

Lékaři mají svoji Hippokratovu přísahu a politici

"havlismus" tj. etický kodex pro politiky! Výborně Klausi, ani nevíte jak jste Vaškovi nahrál!!;-D;-D

0/0
19.11.2009 9:16

vokroj

Za Havla, za Klause ....

Ano, jak je v článku uvedeno, myšlenky Havla zůstaly mezi politikem a občanem, Klausovy myšlenky zůstaly ale na politikovi, Klaus dodnes totiž neuznává občanskou společnost, úplně stejně jako před 19. lety. Je to jeden ze zásadních důvodů, proč se občané cítí mimo politiku, s minimální možností jejího ovlivňování

0/0
17.11.2009 15:27

YaTaky

At uz nic nerika

Ten clovek by se ,el nekam ukliditRv

0/0
17.11.2009 6:43

ivole

Sedi zaba

na prameni, a ten pramen - neprameni - neprameni ....

0/0
16.11.2009 15:59

dislektik-idnes si na mě zasedla

Havel

VR^

0/0
16.11.2009 15:53

Josefprav

Re: Havel

VR^

0/0
16.11.2009 20:11

činčo

Re: Havel

VR^

0/0
19.11.2009 9:10

B.D.S

Vaclav Havel

po svém druhém a posledním funkčním prezidentském období odešel z politiky. Ač propagátor občanské společnosti, sám v praxi neuvedl v život žádnou iniciativu, stranu či hnutí, které by své teze alespoň propůjčil k uskutečnění, když už se do čela takové nepostavil, což je pravou příčinou konce jeho (ne)politické kariéry. Jeho myšlenky tak nadále zůstávají viset ve vzduchoprázdnu někde na cestě mezi politikem a občanem, nedotčené realitou, sterilní a neposkvrněné jediným činem v praktické politice..

0/0
16.11.2009 15:50

Koncepce

Re: Vaclav Havel

jj.....je to egoistický snílek

0/0
16.11.2009 15:56

sambiliong

Re: Vaclav Havel

propůjčil k uskutečnění ...???

0/0
16.11.2009 15:58

Josefprav

Re: Vaclav Havel

MĚL VZNIK OBČANSKÉ SPOLEČNOSTI NAŘÍDIT NEŽ ODEŠEL  ;-D;-D;-D;-D To je snad věcí občanů, jenže u lidí tvého typu to zůstalo viset.

0/0
16.11.2009 20:11

Pavel Podařil 1975

Jak vypadat učebnice dějepisu za takových 30 let?

Václav Havel..asi tak 10 starn

Václav Klaus - bezvýznamný politik, co zpackal privatizaci a pak omylem seděl 8 let na hradě, kde dělal CR celosvětovou ostudu,

0/0
16.11.2009 15:34

aksura

Re: Jak vypadat učebnice dějepisu za takových 30 let?

R^R^R^

0/0
16.11.2009 17:07

Josefprav

Re: Jak vypadat učebnice dějepisu za takových 30 let?

R^R^R^[>-]EU

0/0
16.11.2009 20:11

captain cook

Re: Jak vypadat učebnice dějepisu za takových 30 let?

jj

...to ale za predpokladu, ze nekdo v nejake pristi vlade da pokyn min. skolstvi, aby konecne prestalo delat pstrosa s dejinami celeho 20.stoleti, sepsalo osnovy a vyhlasilo konkurs na ucebnice, ktere tu dobu bez servitku a fakticky popisuji.

K tomu je zapotrebi, aby se predevsim se svymi dejinami patricne vyrovnala Ceska Republika jako stat i jako obcane.

0/0
17.11.2009 1:26

BlackAnonym

Re: Jak vypadat učebnice dějepisu za takových 30 let?

Je vyloženě škoda, že si tu privatizaci nedělal ty....tsss u piva generálem

0/0
19.11.2009 11:54

computer

Noc nového

pod sluncem. Havel nemá rád Klause a Klaus nemá rád Havla a dávají to oba veřejně najevo. Moje babička říkala, jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. Oba jsou to stejní gauneři.

0/0
16.11.2009 14:50

Josefprav

Re: Noc nového

A máš tro vyřešený. Koukám, že asi  jedinejsprávnej budeš ty. A proč nám to tady píšeš? Pozdravuj babičku členku SČSP a BSP.  

0/0
16.11.2009 15:17

captain cook

Re: Noc nového

ne kazda babicka ma pravdu.

Souhlasim s prvni casti, ze Havel a Klaus se vzajemne nesnaseji a davaji to verejne najevo. Je za tim hlavne Klausovo ego, ktere nemuze pripustit, aby jeho bezprostredni predchudce v prezidentskem uradu byl ve svete lepe znam a vice respektovan nez on sam. I kdyby byl na Havlove miste Masaryk, Klaus by delal totez..

S druhou casti nesouhlasim. Havel ma sve lidske chyby, ale neni a nebyl gauner.

0/0
17.11.2009 1:50

Koncepce

Njn

plná kušna řečí o nutnosti zlepšení mezilidských vztahů a pošilhávání někam jinam nebrání tomu, chovat se na diskuzích a pravděpodobně i v reále  jako hovado k lidem, mající odlišný názor

0/0
16.11.2009 14:07

holkazhane

Re: Njn

To je tak: na hrubý pytel, hrubá záplata!

0/0
16.11.2009 14:35

Koncepce

Re: Njn

kdepak..to je pokrytectví

0/0
16.11.2009 14:39

B.D.S

Re: Njn

Proč k tomuhle slovu také dojdu vždycky, když je příjde řeč na havlisty..

0/0
16.11.2009 14:50

Koncepce

Re: Njn

njn, plná huba ideálů neznamená, že se hubatel podle nich chová v reále...ono to totiž ani není možné, proto to působí falešně...ale většina se snaží ze sebe dělat cosi lepšího, proto používají tyto berličky

0/0
16.11.2009 15:10

Quantum daemon

Re: Njn

presne tak, s koncentrovanym zlem neni nutno jednat v rukavickach, naopak je treba se mu postavit. V tomto se od Havla lisim. Sice uznavam idealy humanismu, ovsem jen pro ty, co si to zaslouzi.

Klausohujeri by si meli polozit otazku, proc tolik lidi Klause nesnasi. Cim to asi bude? Zavisti to opravdu nebude. Ve svych triceti letech nemam starikovi nad hrobem co zavidet.

0/0
16.11.2009 14:46

B.D.S

Re: Njn

Ty jsi takový malý Adolfek, viď? : uznavam idealy humanismu, ovsem jen pro ty, co si to zaslouzi.Adolf měl také pochopení jen pro Die saubere Rasse..

0/0
16.11.2009 14:52

Quantum daemon

Re: Njn

Ich habe andere Helden, z.B. Einstein. Lies sein Buch "Mein Weltbild". Dann wirst du verstehen, wo der Unterschied zwischen einem echten Humanist (Einstein) und einem Hochstaplerschwein (Klaus) ist.

0/0
16.11.2009 14:55

captain cook

Re: Njn

Hochstapler je pro nej vystizny nazev

0/0
17.11.2009 1:54

zdendalbc

Re: Njn

Ne, náckové se shlukují ve skupině lžinenávistníků. Tohle je o tom, že nevyznává křesťanské "vy do mě kamenem, já do vás chlebem," ale realističtější "na hrubý pytel hrubá záplata." Když lžinenávistníci nadávají všem okolo, včetně např. nechutných narážek na Havlův zdravotní stav, nemůžou čekat slušné reakce. A ani nečekají, zničit diskusi, ve které nemohou uspět se svými "argumenty" a změnit ji ve výměnu urážek,je vaším cílem. :-P

0/0
16.11.2009 14:56

Koncepce

Re: Njn

moc hysterické

0/0
16.11.2009 15:11

Josefprav

Re: Njn

Praviodvé. Jdi se s tou směšnou figurkou Klaus vycpat.

0/0
16.11.2009 15:19

Koncepce

Re: Njn

a toto je ještě k tomu nesrozumitelné

0/0
16.11.2009 15:57

B.D.S

Re: Njn

Takhle kvičí vždycky, když sami sebe usvědčí z kvazihumanity, proto jsou to jen pokrytci. Chovají se jako dobytek.

0/0
16.11.2009 15:20

Quantum daemon

Re: Njn

muzes mi vysvetlit, proc bych mel nastavovat druhou tvar? Co z toho budu mit? Ja si naopak myslim, ze proti zlu je treba bojovat vsemi prostredky. Pokud nekdo pouziva nasili, tak budu taky pouzivat nasili. Pokud nekdo hraje nefer a agresivne, tak budu hrat stejne.

Vim ze uz Nietze rikal, ze clovek se stava tim, proti cemu bojuje, takze pokud budu bojovat proti demenci a vulgarite Klause a jeho nohsledu, tak zacnu pripominat stejneho dementa. To je zrejme cena za tento boj.

0/0
16.11.2009 15:29

B.D.S

Re: Njn

Bojuješ již dlouho, viď?

0/0
16.11.2009 15:36

Koncepce

Re: Njn

bojují pořád a tak nějak bez lásky a pravdy ;-)

0/0
16.11.2009 15:57

Dale Cooper

Re: Njn

Přesně tak! Stačí si vzpomenout jak se choval co by premiér ke svým ministrům na jednáních vlády. Adolf by se mohl učit...

0/0
16.11.2009 14:43

Dale Cooper

No jo, a co by taky chtěl?

Když se sám nejvíce zasloužil o to, že se tady u voleb volí jen podle obsahu peněženky... Komunistické ideály padly, a je to tak dobře. Ale co je má nahradit? Ruka trhu???

0/0
16.11.2009 14:05

Tunaq

Re: No jo, a co by taky chtěl?

Znáš něco spravedlivějšího, než je trh?

0/0
16.11.2009 16:51

Pavel Podařil 1975

Klaus je zbytečný člověk

0/0
16.11.2009 13:57

ELAPHURUS

Re: Klaus je zbytečný člověk

Máš pravdu, se svým IQ je tak vyjímečný, že PERLY SVINÍM opravdu ne....

0/0
16.11.2009 13:59

Josefprav

Re: Klaus je zbytečný člověk

Takže to si těch perel od něho moc neužiješ. ;-D;-D;-D

0/0
16.11.2009 14:00

ELAPHURUS

Re: Klaus je zbytečný člověk

O sobě jsem nemluvil, my inteligenti si rozumíme....

0/0
16.11.2009 14:01

Pavel Podařil 1975

Re: Klaus je zbytečný člověk

..pleteš se,...IQ sice má, o tom žádná..ale uplně zbytečně..není přínosem pro nikoho, jen pro sebe samého.

0/0
16.11.2009 14:01

Josefprav

Občanská společnost u nás byla a zdevastovali jí

bolševici. Bez ní  tady nikdy nebude svoboda demokracie.  Masaryk hovořil o 50 letech. Máme za sebou jenom 20 let.

0/0
16.11.2009 13:48

barbudo

Re: Občanská společnost u nás byla a zdevastovali jí

... ale já chtěl tu o Červené Karkulce ...

0/0
16.11.2009 14:00

Josefprav

Re: Občanská společnost u nás byla a zdevastovali jí

Tu ti může vyprávět rudej Klaus.

0/0
16.11.2009 14:01

holkazhane

Re: Občanská společnost u nás byla a zdevastovali jí

;-DR^

0/0
16.11.2009 14:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.