- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v ostrave se pomaloucku a potichoucku pripravuje rozprodej DPO a outscoursing vseho mozneho co pujde.... mame se na co tesit v nasledujicich letech, prodej autobusu MHD do privatnich rukou, prodej vyrobny a opravny tramvaju do privatnich rukou a dalsi vecicky....
vyjadreni vedeni DPO a mesta Ostrava? no preci dopravni podnik ma vozit lidi a ne uklizet opravovat a vyrabet !!! vse prodame a vyjde to pro nas nekolikanasobne levneji..... jaja to uz jsme nekde slyseli
bohuzel media mlci
, to bude vcelku malý provoz a nikomu nebude vadit, když pár stárnoucích revolucionářů bude muset, díky režimu který nastolili, pěšky.
Stávka proti Paroubkovi a jeho squadře? Kdy, kde, jak?
Tož ten soudruh v pruhované košili mi připadá,že seprobudil po dvaceti letech v mrzáku a pokračuje v boji za socialismus. Typickej odborář-milicionář.
1/ Zaměstnanci podepsali s dopravním podnikem pracovní smlouvu, a tak mají pracovat. Pokud se jim tam pracovat nelíbí, nikdo jim nezakazuje podat výpověď, aby mohli jít pracovat jinam.
2/ Zaměstnavatel za nynějších podmínek určitě nebude mít problém s náborem zaměstnanců na místa nynějších nespokojených.
3/ Když DP nenajde dostatečné množství lidí ochotných pro něj pracovat za stávajících podmínek, bude muset podmínky změnit.
4/ Tím se dosáhne vyřešení problémů ke spokojenosti všech tří stran - zaměstnavatele, zaměstnanců i cestujících. Stávka není nic jiného než prachsprosté vydírání. Podle toho by mělo být se stávkujícícmi nakládáno.
5/ Navrhuji managementu DP, aby - když už se může stávkovat - postavil systém na hlavičku a vyhlásil stávku. Tím se zastaví výplata mezd, nikdo neschválí dovolené apod.
1. zaměstnanci nijak smlouvu neporušují, ani netvrdí, že se jim práce nelíbí
2. to bych chtěl v tom počtu vidět kvalitu nových zaměstnanců
4. stávka je naprosto legální způsob, vydíráním ji nazývá ten, kdo o věci nemá ani páru
5. S tímto bodem souhlas. Při nevyplacení mezd budou mít řidiči v ruce další solidní argument.
Samozdřejmě že mají právo na stávku, to jestli ho využívají s rozvahou a to, jestli odbory plní tu činost kterou mají je na delší diskuzi ale zajímaly by mě 2 věci (nikoho nepřesvědčuju, berte to jako "otázku" či slovo do pranice:
1) Pokud mám zakoupenou tramvajenku, tím pádem jsem uzavřel s DP smlouvu, jak mi nahradí ten jeden den ve kterém smlouvu nedodržel?
2) Rozežene SPJ PČR nepovolenou demonstraci (plus blokování dopravy) silou, zbitím a následným naházením všech do sklepa v Bartolomějské tak jak to dělá s každým jiným, nebo jsou odbory nějáká speciální sorta či "třída" která v tomto případě může nedodržovat zákony tohoto státu, neřkuli zákony kterými se sami ohání?
3) Není stávka o tom, že člověk příjde do práce a jenom nepracuje a tím dává najevo odpor? Jak tedy budou blokovat dopravu?
4) Komunikace v praze jsou majetkem DPP že je chtějí blokovat? není to už trochu moc?
1) nijak, dle zákonů této republiky na takovou náhradu škody nárok nemáte, ale můžete si zkusit domluvit individuální podmínky
2) nerozežene, není k tomu důvod
3) zaměstnanci DP žádné blokády neplánují
4) viz bod 3)
Pulec a spol. tedy banda hloupých odborářů podporovaná ČSSD složené z podobných primitivů nechápou, že nejsou peníze nejen na školství, zdravotnictví ale i na bandu línejch nemakačenků nazývajících se rudé odbory. Jaksi nevidí, že po osmi letech vlády ČSSD nemá stát žádné rezervy a Praha už teprve né. Je potřeba stávku vydržet a dopře se dívat, kteří tlučhubové a nemakačenkové rozeštvávají dobře placené zaměstnance dopravních podniků. Řidič autobuse nemůže mít tolik, jako doktor, vedoucí pracovník a už vůbec né statisícový plat jako odboráři z Ústřední rady odborů.
Pravda, chudak prazsky magistrat nema penize. Proto vyhodil vice nez 100 mega za kandidaturu na OH, vic nez pul miliardy za OpenCard, stovky milionu za nesmyslne cyklostezky vedouci odnikud nikam, desitky milionu za zruseni a opetovne namalovani prechodu pro chodce pres tramvajove koleje, planuje vyhodit nekolik miliard za turnikety do metra a takhle bychom mohli pokracovat donekonecna. Ale na to, aby plnil podepsanou smlouvu s DP a zajistil dopravu pro vic nez milion lidi, na to jim chudinkam uz nezbyly penize.
Ostatní obory živoří, 8% lidí je na dlažbě, ale autobusácká verbež má tu drzost ještě stávkovat proti snížení platů o 7%.
O kolik sis nechal solidarne snizit plat ty, mudrlante?
Složení představenstvaPředseda představenstva Radovan Šteiner Místopředseda představenstva Ing. Martin Dvořák Členové představenstva MUDr. Pavel Bém Petr Hána Ing. Jan Heroudek Jiří Janeček Ing. Tomáš Jílek Ing. David Vodrážka Ing. Antonín Weinert
Brr, prostě samí mafiáni
Už mi tam chybí jen Jančík, Burgermaister a Benda.
...než podmínky přijetí na VŠ
Aneb dopravak obhajuje proc mam mit i bez vzdelani nadrumerny plat
mmm... ty preklepy jsou tam schvalne, kvuli zpestreni