- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Logiku ousorcingu tak jak je prováděn v DP nechápu. Mě je do toho nic, ale třeba by to mohl někdo vysvětlit těm lidem v DP.
hm já bych řekl, že spíš jak rozhrkaný vraky u Veolie:-)
Hlavně mám dojem, že ti pracovníci, které DP propustí z dílen, si Škodovka zase v dílnách zaměstná .....proč by se zbavovala lidí, kteří tam mají letitou praxi-nebo si někdo myslí, že si přivede pracovníky z Plzně, kteří budou do práce dojíždět ? To, že vystačí s menším počtem lidí, než tam měl DP je pravděpodobné, nikoli však dané.....Ale pokud tam byla přezaměstnanost, tak je to samozřejmě v pořádku. Jestli ale oni se odboráři spíš nebojí, že budou mít méně oveček pod křídly...:-)
Spousta lidi tu povazuje outsourcing za vydirani, tunelovani a jednoznacne minus.
To je blbost.
Kdyz je firma prilis velka, tak se strasne spatne ridi, ztraci se kontrola, chybi konkurence, normalni zamestnanci se flakaji, manageru pribyva a pribyva a tim pribyva i tunelovani a korupce.
Naopak outsourcing je mnohem pruhlednejsi. Ano opravdu je pruhlednejsi, je tam jasna objednavka na nejake sluzby za danou cenu. Ono uz samotny dopravni podnik je takovy outsourcing. Mesto outsourcuje MHD k samostatne firme, u te objednava sluzby a plati zadanou castku. Ovsem je tam prirozeny monopol, prilisna provazanost mezi meste a dopravnim podnikem a z toho prameni soucasne problemy a hrozba stavky.
Ona je vyhoda i v tom ze ta firma muze vyuzit sve zdroje i jinde a mnohe m efektivneji. Problem je ze pro bezneho zamestnance (napr. opravare) to znamena hrozbu proposteni a hlavne omezeni vlivu silnych odboru. Oni nevidi tu moznost ze ti lide mohou delat i na jinych zakazkach nasmlouvanych firmou. Oni si to nedokazou spojit s tim bodem kde mluvi o tom ze by opravari opravovali i jine zakazky nez dpp. dalo by se rici ze anti outsorcingem popiraji svuj vlastni bod v vyuzitim kapacit na opravarenstvi jinych subjektu.
Mno konecne po dlouhatanske dobe rozumna novinarina.
Dokonce vcelku souhlasim i s tim v cem odborum ustoupit a v cem ne.
Jen si nemyslim ze by meli pozadavat projednani takle komplexnich bodu za 3-4 dny.
Kdyby to byli normalni lidi a ne odborari, tak tomu daji tak 2-3 tydny.
No kdyby dali do outsorsingu management tak by určitě byly v plusu
Management se da outsourcovat jedine tak, ze predas i kompetence. Tim ale ztracis jisou miru kontroly, proto se to nedeje tak casto. Navic i pri bezne outsouricngu je pravdepodobny zanik nekterych managerskych pozic, protoze napr. nepotrebujes ridit lidi (to zajisti dodavatel), ridis jen sluzby (a to je jednodussi)
Jinak je ale outsourcing zcela beznou praxi, ktera firmam prinasi zasadni uspory a lepsi sluzby (jako zakaznik mas na dodavatele vetsi paky nez na zamestnance).
Tvyj prispevek ale spise svedci o tom, ze o problematice vis pouze to, ze existuje.
doporučuji tak týden, aby byla úspěšná.
no, uz vidim jak budou dopravaci pred Vanocema doma vysvetlovat o ctvrtinu mensi plat
nemůžu se dočkat toho, až Bémovi, který se včera po svém zvolení naparoval jak páv, poněkud sklapne. Neboť on je jedním z hlavních viníků stávající situace, DP nejméně půl roku upozorňuje na problémy s financováním a odezva z magistrátu nulová. Nemám rád odboráře ani stávky, ale v současné době jiné řešení není.
fajn, firma je ve ztrátě: státe doplať ať máme na prebendy...
Praza zrušit s DPP úplně smlouvu a hledat jiného dopravce.
Ať ti odboroví nenažranci z DPP jdou do hajzlu.
Nechcete dělat za to co teď máte? Nebudete dělat vůbec a nedostanete nic. Nazdar!
Ano, zrusit smlouvu se spolecnosti, jejimz jsem jedinym akcionarem a jejiz zakladni kapital je pres 30 mld. Kc - to dava perfektni smysl. V ODS urcite.
Doporucuji studenou sprchu trikrat denne.
ať soudruzi odboráři a socani zakládají podniky a tam bez dotací dají pracujícím to, co chtějí po jiných