Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Fischera nikdo neškolí, káral premiér novináře

Premiér Jan Fischer, který jedná vždy s klidem a jehož tiskové konference jsou stručné a většinou věcně rozdělené do bodů, ukázal svou druhou tvář. Na tiskové konferenci po zasedání vlády ho rozzlobil reportér iDNES.cz. Fischer mu vyčinil, že vzdělaného premiéra nikdo neškolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lady Gaga-rin

Fisher asi půjde brzy na školení!

Doporučuji p. Špačka...Rv

0/0
15.11.2009 18:25

Pilat

dalsi vec je,

ze volba eurokomisare mela byt provedena az po volbach, staremu se mel prodlouzit mandat. Paroubek a Topol nechapou, ze tak skodi svym partajim tak dlou , jak dlouho budou sedet v kreslech predsedu.

0/0
14.11.2009 3:43

Pilat

jak chutna moc?

Fischer me zklamal, takova otazkaby ho nemela vytocit, pokud ho nikdo neskolil. Ja bych nepodcenoval ani rabina. ;-)

0/0
14.11.2009 3:39

M4gor

...

jedinej kdo by potřeboval školení je novinář idnesu a to 1. školení v kladení otázek, to jak se zeptal je tak do hospody po okresnim přeboru fotbalu otázka na gólmana 2. školení v tom o čem má psát a o čem držet ústa jako kupříkladu o nepovedeném dotazu

0/0
13.11.2009 13:25

Tom Hagen

Tleskám

R^Rv   R^Rv   R^Rv

Dobře si ho pan premiér povodil, žumpu!  ;-D

0/0
13.11.2009 12:00

wartas

To nejsou novináři...

to je banda senzacechtivých pisálků. Jak se do lesa volá tak se z něj ozývá. Už se

 nedivím Topolánkovi, že je sem tam pošle kde se zádům přestává slušně říkat.

Co s takovými lunty? Až budou slušní a nebudou drzí tak bych se s nimi bavil. Jinak

 do plynu nebo podobně ( dukáty). 

 

0/0
12.11.2009 22:12

R@VI

...

"Já jsem byl školen v tom, za koho kopu, kdo to se mnou takzvaně umí,

aniž jsem tenhle termín znal. Takže já nejsem člověk, který v tomhletom

potřebuje nějak zvlášť vzdělávat,"

Sakris, on se svou karierou primo chlubi ... no hlavne, ze nemame ve vlade "komunisty"

0/0
11.11.2009 15:40

Trent-R

...

Plácáte tady něco o soudruzích apod., ale jediné soudružské cování spatřuji v tom, když novinář profesionál říká premiérovi, "že byl vyškolen". Je to trapná lascivita, naprosto nepřiměřená dané situaci, kterou ale chápu, prostý lid oslavuje jako příklad "svobody projevu" ve smyslu proč se nechovat jako hovado, když můžu....

0/0
11.11.2009 10:54

Villy

Re: ...

R^R^R^

0/0
12.11.2009 10:03

jbo

Re: ...

Už sem chtěl napsat něco podobného, ale vzal si mi vítr z plachet. Naprosto souhlasím. Takto položená otázka od novináře "seriózního" média na takovéto vysoké úrovni je nejenom neprofesionální, ale i trapné a ubohé.

0/0
12.11.2009 12:38

Tomaseq

Premiér

Asi nebyl dostatečně vyškolen, když neví jak se chovat na tiskové konferenci. Jak správně řekl, není pro vrcholnou politiku předurčen ;-D

0/0
11.11.2009 10:09

logar

hm,hm

Fischer: "Já jsem byl školen v tom, za koho kopu, kdo to se mnou takzvaně umí,

aniž jsem tenhle termín znal. Takže já nejsem člověk, který v tomhletom

potřebuje nějak zvlášť vzdělávat," dodal.

Je zřejmé, že premier mluví o svém vzdělání na VUMLu!!

0/0
11.11.2009 10:06

Catumbelan

Bez ohledu na nějaká konta

musím napsat, že se pisálek z iDNES opět předvedl. Zejména svou mentální úroveň! Už jen to, že je hrdý na to že "vytočil" premiéra ukazuje na velkou intelektuální kvalitu a mohutnost. Nakonec i to jak "shazuje" premiéra doslovným přepisem nespisovných výrazů. Ubohost našich novinářů nezná mezí. Viz zveřejňování dat která by měl mít každý zájem chránit z lidských, morálních i občanských pozic, i přes profesní zaměření! To ale těmto chudákům nikdy nedojde.

0/0
11.11.2009 8:10

sluny

Re: Bez ohledu na nějaká konta

souhlas, lžiDnes v tomhle směle konkuruje Blesku a dalším renomovaným zpravodajským (k)análům...

0/0
11.11.2009 8:22

Jiří Míka

Re: Bez ohledu na nějaká konta

"zveřejňování dat která by měl mít každý zájem chránit z lidských, morálních i občanských pozic"

Vy myslíte, že pan Fisher kope za vás?

Exaktnost v přepisu FIsherovy reakce je spíše problém pana Fišera, že reaguje tak podrážděně na obecně veřejné tajemství, že skoro všichni politici jsou školeni různými stranami, zájmy a lobisty. Podrážděná reakce pana premiéra nás jen utvrzuje, že se novinář stretifl do černého a měl plné právo tototo premiérovo rozhořčení  v článku rozmáznout. Premiér není žádný svatý člověk, který by měl být uctíván, což po předchozích premiérech by snad mělo být už jasné. Někdy se nám politici smějí do tváře, takže proti větší tvrdosti novinářů nic nemám. Naopak.

0/0
12.11.2009 12:16

zab2

Pročpak neuvedete

že onen tajemný novinář byl pan Kopecký? To je tajemství? Nakonec - aby se takhle přidrzle choval kdekterý pisálek, myslím, že ho poslal pan premiér někam docela elegantně...

0/0
11.11.2009 6:26

zmije

Re: Pročpak neuvedete

po cenzuře a trvré pěsti dělnické třídy se ti stýská, co soudruhu? naštěstí tebe se nikdo ptát nebude;-D

0/0
11.11.2009 7:58

zab2

Re: Pročpak neuvedete

Koukám, že po té tvrdé pěsti a cenzuře voláš soudruhu spíš ty

0/0
11.11.2009 8:02

logar

Re: Pročpak neuvedete

souhlasR^

0/0
11.11.2009 10:08

Gaspard

Re: Pročpak neuvedete

Premier Fischer se zachoval poněkud hystericky. Na to, že je to úřednický premiér, který nevzešel ze žádných voleb a je dosazen pouze na základě dohody klíčových stran, by se měl chovat jako "vrchní správce" našeho společného majetku a ne jako vrchní feudál. Právo školit ho mají jak strany, které ho do funkce dosadily, tak jeden každý občan této země. Pokud se mu to nelíbí, tak tu funkci nemusí dělat.

0/0
11.11.2009 9:58

Semper2

Soudruh Fischer o sobě mluví ve třetí osobě...

velmi pozoruhodné.

A ta podrážděná reakce také... proč je tak přecitlivělý.... kdopak ho školil a školí ?

R^

0/0
11.11.2009 1:31

zab2

Re: Soudruh Fischer o sobě mluví ve třetí osobě...

Topolánek o sobě mluví ve třetí osobě úplně běžně.

0/0
11.11.2009 6:22

vmvanjan

Re: Soudruh Fischer o sobě mluví ve třetí osobě...

a parouback to má posvěcený marťanama:-)

0/0
11.11.2009 7:21

vasidiv

Re: Soudruh Fischer o sobě mluví ve třetí osobě...

Pane Kopecký, nesmíte se divit za hloupou formulaci, jste dostal adekvátní odpověď!Rv

0/0
11.11.2009 7:47

nonick

Re: Soudruh Fischer o sobě mluví ve třetí osobě...

Poslechnou...to nevěděli, že takhle mluvěj ti, co místo do kostela se jezděj modlit ke Zdi nářků do Jeruzaléma? ;-D

0/0
11.11.2009 8:06

ant.

...zatracenej novinář...!!!

...takhle se ptát našeho předního disidenta...;-D!!

0/0
10.11.2009 22:34

jejkap

To je omyl - on se nerozcilil ani nikoho nekaral

On jen velmi jemne odkazal do patricnych mezi blbecka "novinare", ktery se chova jako jelito a neumi mluvit primerene situaci a spolecnosti.

0/0
10.11.2009 22:14

goober

Re: To je omyl - on se nerozcilil ani nikoho nekaral

R^

0/0
11.11.2009 1:09

vejcednes

Fišer chudák nevedel kam z konope.

Alebo aj nevedel chudák Fišer čo zaradiť a zmiešal jednotku zo spiatočkou. To je už osud politikov že občas takto vyzerajú. Bolo by inak zaujímavé vedieť, prečo najskôr ČSSD a ODS žiadal o to koryto a potom nečakane cúvol. Že by červená karta z Bruselu?:-)

0/0
10.11.2009 22:07

Captain-Morgan

tak

a teď tam máme informátora. Pepek - vyskoč alias Josef Vyskočil

0/0
10.11.2009 21:59

matesakoid

noa?

Fischer vyskolil novinare za jeho ponekud podivnou otazku, ktera mohla byt ponekud jinak formulovana a dostalo by se mu na ni jiste zajimave odpovedi.

Jinak ma naprostou pravdu, ze kdyby kachny nevykvalaky do sveta ze Fischer navrhl Tumu, tak by Tuma mozna odsouhlasen byl (drobna informace ze zakulisi) - takhle se "politici" vydesili, ze si verejnost bude myslet ze jsou neschopni a navrhovaneho ponekud predcasne splachli do haj*u....:-/

0/0
10.11.2009 21:48

Villy

Re: noa?

Poněkud nerozumím větě ...veřejnost si bude myslet... Pravdivější by byla bez toho budoucího času a se záměnou slova myslet za je si jista ...;-D

0/0
12.11.2009 10:08

Brkoslav IV

hmmm....

Tak je to samozrejme vec pana Fischera , jak reaguje, do toho mu tezko nekdo bude zasahovat, ale na druhou stranu jsem mel radost, ze nesklouzava ( a to jde pri postu premiera vic nez snadno, a navic v prostredi ve kterem se pohybuje...Paroubek, Topolanek a jini... ) do takove te docela trapne role, kdy ukazuje ramena. Doufam, ze mu to vydrzi a nastoli tak latku jednani politikum dost vysoko. Drzim mu palce. Me se vzdycky libili britsti politikove...kde bez ukazani emoci je korektni i ostrejsi odpoved slusnymi slovy, oni se ale nejcasteji snazi prevest tyhle situace do vtipnejsi roviny, kdy ji zlehci smichem, bonmotem a posunou nekam jinam... To cesky politik se stale jeste proti pokladateli neprijemne otazky stavi jako byk proti cervenemu hadru :-) a tim si to jen zhorsuje. Ja nevim, jestli jsou vsichni tak hloupi nebo co to s nimi je...

0/0
10.11.2009 21:30

mindwarp.cz

Re: hmmm....

Ja bych mu to odpustil, neslo o nic vazneho. Jiste, v UK umeji politici cloveka poslat do pr*ele slusne a se vsi eleganci a ze to u nas nikdo neumi, nejspis ani Fischer, mi neprijde jako chyba. Je to dost retoricky narocne, nevidim to jako chybu.

0/0
10.11.2009 21:36

Brkoslav IV

Re: hmmm....

OK, ja mu to nevycitam. Mate pravdu...ja to jako chybu taky nevydim, ale uz jsem zbystril..... :-). Inu, co? Je ale jasny, ze je to nanejvys obtizne...kamery, novinari, cela republika se diva....a visi na kazdem jeho slove....tohle vsechno si uvedomuji. Ale zase na druhou stranu si rikam....premier, prece neni zadny becko a obcas by to mohl zkusit :-)...snazit se, pak bychom si jeho tiskove konference uzivali :-) a i novinari by casem zmenili taktiku....

0/0
10.11.2009 21:45

mindwarp.cz

Re: hmmm....

Jo, je fakt ze by to mohl zkusit, myslim, ze inteligenci na to ma. Ale na druhou stranu si myslim, ze jemu jsou takovehle veci uplne ukradene, je mu to jedno a radsi bude tim, kdo se jakoze nahodou objevil v roli premiera a pak zase s tichosti odesel. Osobne se mi ten postoj libi - poslouzit zemi kdyz ho potrebuje a pak se vyparit, jako anglicky gentleman. Tento postoj se mi libi, ale jinak s nekterymi kroky jeho kabinetu vubec nesouhlasim, nicmene Fischerovu retoriku mam rad.

0/0
10.11.2009 21:58

Brkoslav IV

Re: hmmm....

Premyslel jsem o tom a myslim, ze mate pravdu. Me totiz nenapadla jeho motivace pro tuhle funkci...jeho ambice... :-), kdyz to reknu takhle lapidarne. Je pak fakt, ze z toho to vsechno vyvera a ze pak na nej clovek musi zmenit uhel pohledu. Ja neznam jeho motivace a ani ambice; to jsou dost soukrome veci a zatim v jeho verejnem jednani, o kterem vim, nic az tak prukazneho neni, i kdyz.... :-). Ale jo, my se tady jen tak nejak bavime...a clovek tak nejak mimodek by ho chtel posunovat bliz k nejakemu svemu idealu, coz je ale prakticky neproveditelne a tudiz je to samozrejme nesmysl......ale aspon jsme si rekli svuj nazor :-)).

0/0
11.11.2009 16:03

mindwarp.cz

hmm

No, poslal prostě vašeho reportéra do pr*ele, asi bych to udělal také.

0/0
10.11.2009 21:20

vodní želva

Když Fischer nastupoval do úřadu, tak vypadal jako blb,

jenže velice rychle se ukázalo, že se jedná o velmi schopného člověka, který navíc umí skvěle a s noblesou odpovědět na položenou otázku a tiskové konference si vyloženě užívá. Pamatuji si např., když s takovým znuděným výrazem předstoupil před novináře a řekl jim: "Dnes v noci mi volal prezident Obama a řekl  mi...", moc dobře věděl, že je snad jediný český politik, kterému americký prezident volal a patřičně si to užil. Bohužel novináři už by měli zavětřit a začít se chovat k premiérovi trošku jinak než k Paroubkovi nebo Topolánkovi, protože Fischer je jiný a s bohorovným klidem je  utře. 

0/0
10.11.2009 21:13

Hagenbaden

Re: Když Fischer nastupoval do úřadu, tak vypadal jako blb,

Souhlasim se vsim, hodne mile me prekvapil a musim uznat, ze to je snad nejlepsi premier, ktery tu kdy byl. Sorry Vasku ;-D

0/0
10.11.2009 21:24

mindwarp.cz

Re: Když Fischer nastupoval do úřadu, tak vypadal jako blb,

Jo, Fischer je celkem klidas, bere ty veci s noblesou a nemyslim si, ze si to vychutnava. Ale jinak, jediny cesky politik komu volal US prezident, to neni. Vzpomen treba na Havla, ten s US presidentem i kalil, to Fischer ne. To jen pro pripomenuti. A konkretne Obamovi bylo uplne jedno, komu vola, slo o oznameni jeho rozhodnuti ohledne protiraketove obrany, coz je neco, co se proste sdeluje primo, USA v tomhle takto v posledni dobe jednaji, je to jejich vec.

0/0
10.11.2009 21:33

piggy25

a

Lol, ještě schází "...a jméno dotyčného novináře vám vážení čtenáři neprozradíme, protože se stydí a hezky nás poprosil a slíbil, že večer všem ze směny koupí pivo." Nebo že by to dotyčný psal sám o sobě, za trest, místo třeba opisování stokrát "nebudu se blbě ptát premiéra?"

0/0
10.11.2009 21:13

Thorough

Fischerova reakce byla korektní

Formulace otázky byla stupidní.

0/0
10.11.2009 21:03

vejcednes

Úprimne. Nevyškolili strany Fišera? Však ho s Tůmom

úplne strápnili. Ten chudák na druhý deň rýchlo odvolával svoju kandidatúru.:-)

0/0
10.11.2009 21:02

dooosa

Re: Úprimne. Nevyškolili strany Fišera? Však ho s Tůmom

Hele běž si debatovat o Ficovi někam na váš maďarskej server....

0/0
10.11.2009 21:20

mindwarp.cz

Re: Úprimne. Nevyškolili strany Fišera? Však ho s Tůmom

Vejce, jeste jsi mi neodpovedel na otazku z minula - co za bytost rodi ty vajicka, ze kterych se rodi lidi na slovensku. Uz jsme vyresili, ze teda cap to asi neni, jenze kdo jiny pak zbyva, to nevim. Byt tebou, to bych bral jako prioritni otazku.

0/0
10.11.2009 21:24

hinny

Re: Úprimne. Nevyškolili strany Fišera? Však ho s Tůmom

voni jsou AI ze Slovakofarmy - jinak by to tam byl samej madar - holt je to jen Feldvidek

0/0
10.11.2009 22:08

kouc

Re: Úprimne. Nevyškolili strany Fišera? Však ho s Tůmom

neotravuj maďare

0/0
10.11.2009 22:48

minutos007

Myslím, že byl Fišer docela decentní

Když posílají "novináře" na rozhovor s premiérem, měl by deník vybrat někoho, kdo má alespoň základní slušnost a je alespoň trochu profesionál... Měl by si taky uvědomit, s kým mluví a podle toho volit slovník. A ne žvanit, jako když se bavi s kámošema z nějakýho pajzlu....

0/0
10.11.2009 20:54

andykli

Re: Myslím, že byl Fišer docela decentní

Taky si myslím. Copak nejsme zvyklí na horší komentáře našich politiků, kteří fackují novináře atd.. Zásadně neodpovídají na otázky atd..

0/0
10.11.2009 20:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.