Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nadporučík Čermák: Nejsem žádný nácek, šlo o dětské blbnutí

Vojáci v Afghánistánu se hlásili k tradicím zabijáků z nacistických jednotek. Nadporučík Jan Čermák, který měl na přilbě symbol tankové divize SS, tvrdí, že šlo o mladickou nerozvážnost. Rozhovor s velitelem roty 4. brigády rychlého nasazení Čermákem začal pěkně zostra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

topinka 47

jestli si našel novou práci

a líp placenou, já mu to přeji, proč ne? Chápu, že velitelé a ministr tu informaci těžce nesou, že se Čermák možná má líp než si mysleli že se má, po jeho degradaci a propuštění.

Jestlipak by mu umožnili se vrátit, pokud by policie případ odložila s tím, že se trestný čin nestal? Teď už asi těžko. :-P

0/0
8.1.2010 8:37

Laco Pravičák

Jo jo ději se toc věci

Jo,jo je sranda když bývalý novinář ČSLA  kritizuje své bývalé kolegy.Být daným nadporučíkem,zeptal bych se pana Gazdíka,jaký je rozdíl mezi komunismem-rezpektivě KGB,které kdysi jako novinář  novin Palcát (vydávalo politické oddělení 4.armady) denníku Obrana lidm hájil a nacismem.Obě organizace mají ruce od krve,a za sebou miliony mrtvých lidí.Takže zloděj křičí,chyťte zloděje.;-D

0/0
20.12.2009 22:32

ladaxxt

Re: Jo jo ději se toc věci

mno na každého se něco najde, že Laco.. Teď tu ale řešíme toho hloupoučkýho nácka..;-)

0/0
20.12.2009 22:53

trust no one999

Hon na carodejnice..

To je jako kdyby dnes v Nemecku prohlasovali, ze paragani z Antropoidu byli zakerni teroristi a vrazi. Jednotky SS byla elitni vycvicena armada, ti se nezabyvali vyvrazdovanim vesnic, na to meli nackove jine specialisty, stejne jako na ostrahu koncentraku a podobne..

Ja na tom znaku nevidim nic skodliveho, jednalo se totiz o vojaky a dobre vycvicene. Po valce se hodne clenu SS dostalo do Francouzske cizinecke legie a nikomu to nevadilo. Navic patrili k nejlepsim jednotkam..

0/0
12.11.2009 22:41

ladaxxt

Re: Hon na carodejnice..

co to meleš..?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Oskar_Dirlewanger

;-)

0/0
16.12.2009 21:15

p.upek

Re: Hon na carodejnice..

SS byla, podle mě při Norimberských procesech po válce prohlášena za zločineckou organizaci(jestli se nemýlím) A tím, že nosím jeho znaky, sympatizuji s jejími myšlenkami a historii!

že to byli elitní vojáci o tom nikdo nepochybuje a že se dostali do fr. cizinecké legie o tom žádná, ale v 21. stol. vysokoškolský vzdělaný člověk(pokud nestudoval v Plzni), vzdělaný i ve vojenské historii a ještě v armádě si to dá na helmu a ještě to omlouvá no to koukám 8-o

BY mě zajímalo, co ho žere více 1) že si do dal na helmu a tím se vysmál všem co proti nacistům ve válce bojovali nebo 2) že se nechal blbec chytit a ještě vyfotit?

podle mě to druhé :-/

0/0
16.12.2009 21:56

MartinB

Muj Nazor

Ja to nevim? Ale zakazuje ustava CR tyto znaky? nebo ne?

0/0
12.11.2009 22:29

MartinB

Re: Muj Nazor

Jinak videl jsem hakovy kriz u jednoho pana, ktery byl v indii, tam to znamena stesti, v tom jejich nabozenstvi... Meli by mit spravedlivy soud

0/0
12.11.2009 22:31

ladaxxt

Re: Muj Nazor

ten znak je drobatko obracenej.., ale taky jsem o tom nevedel, nez jsem sel do zakladni skoly..

0/0
17.12.2009 0:29

Qíteček - nikoli alpský

Re: Muj Nazor

Co furt máte s těma znakama? Jste posedlí, nebo už nějakej znak někomu ublížil? Soudí se znaky, za to, co symbolizujou, nebo měly symbolizovat, anebo lidi za svý skutky?

0/0
17.12.2009 0:39

ladaxxt

Re: Muj Nazor

to máš jedno, ty to nechceš pochopit, tak si dělej co chceš.. Jenom se nediv, když narazíš na zákon, se kterým se dostaneš do rozporu, když si necháš hákovej kříž vytetovat na čelo jen kvůli tomu, že se ti graficky líbí..;-D

0/0
17.12.2009 21:44

AKM

a co jako?

jeli vyvazet svuj svetonazor lidem, kteri o to vubec nestoji, jako SS. jeli tam jako pomocna jednotka vetsiho kontingentu sil jineho statu, jako nektere divize SS. Bojuji valku, ktera je doma bude nenavidena, nebo ignorovana, jako zahranicni divize SS. V bojovych akcich kaslou na civilni ztraty(i kdyz treba rikaji neco jineho), taky jako SS. Takze: chovaji se jako SS, plni podobne ukoly jako SS, tak proc by nemohli byt oznaceni jako SS??;-D

0/0
12.11.2009 7:34

chiev

hrdina?

ano na jednu stranu hrdina,ale na druhou stranu přesně věděl co má za znak na potahu helmy. vysokoškolák?? dnes jsem byl na mši ke vzpomínce na legonáře a padlé,kdo z vás si vzpoměl? můj kamarád tam zůstal a to co udělali elitní vojáci mne uráží a uráží to památku všech padlích!!! mám něco odslouženo,ale tohle je silné kafe!!!

0/0
11.11.2009 16:51

mmmm1

nevím

-ale hákový kříž už byl i v bibli (doufám, že se všechny spálí)- konečně vím proč toho ježíše ukřižovali;-D -jo neměl by podle zákoníku práce dostat nejdřív dutku-napomenutí, snížení šarže(nebo se to hodí v rámci snižování stavů..... až pak vyhazov. Všechny státy se ke svým vojákům chovají tak, že bych za ně bouchačku do ruky nikdy nevzal.

-a vůbec se divím  církev -různá náboženství tady vraždí tisíce let a nic se neděje-kdyby mi novináři neřekli co maj  ty znaky znamenat, tak jsem myslel že jeden je granátník a druhý  vrhač nožů;-D 

0/0
10.11.2009 16:35

mmmm1

HM....já svět dělím jen na vojáky a nevojáky...

a který voják je vlastně ten hodný.... s kterým znakem... mimochodem ruská armáda taky znásilňovala atd. byli to stejný šmejdi jako Němci....  (znaky nejsou zakázány)

...vůbec nejhorší člověk je asi vlastenec , když povstane do zbraně...kdyby ani na jedný straně války nebylo těchto pitomých vlastenců asi by nebylo válek....hm ale to by ten svět byl moc ideální...co by dělali zbrojovky.... vůbec mě baví svět rozdělený na hodné vojáky, hodné a zlé země, ty co jsou hodné mají největší vývoz a výrobu zbraní, hlavně do zemí 3. světa, kde sice nemaj všichni co žrát, ale maj lepší bouchačky než naše policie. Pomocí těchto zbraní se tam páchá genocida, znásilňují ženy a ty hodné státy mají pořád největší vývoz zbraní a pak tam vyvezou své vojáky...atd...

miluji tenhle svět. Blbákov je proti tomu ráj....

;-D 

0/0
10.11.2009 16:27

sudreich

...

...kazdej clovek kterej se jenom trochu zajima o armadu jako konicek  by to pochopil...tohle nejsou nackove ale lidi co nasazujou svoji vlastni prdel...ve francouzsky legii toho maj ze byste se divili...a slouzej tam cernosi,asiati,belosi...vsichni...

0/0
10.11.2009 13:34

holkazdaleka

Re: ...

francouzka legie je pripad sam pro sebe... a co ma spolecneho s ceskou armadou? ukazat prstikem na druheho: ten je horsi? ;-D

0/0
10.11.2009 13:44

degys

Nedá mně to a opakuji:-)))

 tady  tuto bandu zločinců povyhazovat z AČR!!!

protože o tom,že se tyto symboly zločinců nosili věděla celá

4.br.rychlého nasazení! museli o ní vědět i příslušníci VOZP,katoličtí

feldkuráti a další,protože ty znaky nebyli namalovány,ale vytištěny

tam,kde se dělají potahy na přilby!!!Je 

0/0
10.11.2009 11:42

degys

Re: Nedá mně to a opakuji:-)))

 mně blivno, že AČR mohou řídit

lidé,kterým je to jedno!! protože ve své náplni mají povinnost

kontrolovat co vojska dělají od MO ,přes NGŠ počínaje až po posledního

vojáčka!!!Můj děda, co mu právě tito náckové, co jejich znaky nosí na

přilbách,pobili 

0/0
10.11.2009 11:43

degys

Re: Nedá mně to a opakuji:-)))

 půlku rodiny, znásilňovali, vraždili ženy a děti, je

potom co by příslušník 2.paradesantní brigády střílel jako králiky na

honu!!!!!!!!!!!!Myslím si, že pokud by žil,tak to samé by udělal i s

příslušníky 4.br.rychlého nasazení AČR!!!

0/0
10.11.2009 11:44

holkazdaleka

Re: Nedá mně to a opakuji:-)))

uklidni se a jdi sam do valky.. asi budes myslet jinak... nechci nikoho omlouvat, ale kdyz jde nekomu o zivot, mysli asi jinak...

0/0
10.11.2009 12:11

degys

Re: Nedá mně to a opakuji:-)))

jistě, hlavně to vysvětli těm tisícům a statisícům pozůstalých co zůstali po těch hrdinech SS!!!!!,které oslavuje 4.br.!!!!!Vysvětli to židovské obci, vysvětli to bojovníkům proti fašizmu a dalším!!!

0/0
10.11.2009 13:06

holkazdaleka

Re: Nedá mně to a opakuji:-)))

myslim, ze tem pozustalym je jedno, jestli mel nejaky vojak v afganistanu znak na cepici... tady jde spis o to, co valka z lidi nadela... ignoranty, aroganty, psychopaty...?

0/0
10.11.2009 13:48

captain cook

za blbost se plati

0/0
10.11.2009 10:34

holkazdaleka

Re: za blbost se plati

byl si nekdy ve valce?

0/0
10.11.2009 10:36

holkazdaleka

je to des, co valka z cloveka udela

nikdy nepochopim, proc se Evropa plete do problemu v Asii...

0/0
10.11.2009 10:30

...XXX...

zdá se mi to přehnané

reakce novinářů a veřejnosti se mi zdá přehnaná.

stalo se to, že Honza měl na přilbě háčko s mečem v erbu. Není historik. Je voják.

že to byl nacistický symbol? svastika taky a půjdem kvůli tomu bourat hinduistické chrámy? popřípadě budem kvůli tomu považovat nacisty za vyznavače hinduismu?

plní si svoje povinnosti? plní. drží se daných pravidel? drží.  svoji práci odvádí dobře. taky za to dostal metál. berte to tak, že tomu "symbolu" dodává nový obsah.

Teď je háčko s mečem v erbu symbolem dobrého vojáka a chlapa, co se na rozdíl od politiků nenaučil šikovně kroutit a vymlouvat.  R^

0/0
10.11.2009 9:13

barbudo

Re: zdá se mi to přehnané

... souhlasím ...

... vyhodit z armády bez výsluh a podmínka stačí ...

0/0
10.11.2009 9:51

holkazdaleka

Re: zdá se mi to přehnané

Hohenstaufen  byla jeste slusna divize, ale Dirlewanger-divize byla extremne brutalni.. a nejen na Slovensku, jak pise pan redaktor... podilela se mj. na potlaceni povstani ve varsavskem ghettu... znasilnovani, muceni, hromadne popravy, znasilnovani deti...

Dirlewanger byl uchylny clovek, alkoholik, pedofil a sadista. Takze jeho symbol bych si na cepici nedavala... :-/

0/0
10.11.2009 10:24

kbenny

Re: zdá se mi to přehnané

R^

0/0
10.11.2009 12:24

DarkSicek

he?

Ja bych vedel, z koho tu cisi arognace, pane Gazdik.

0/0
10.11.2009 8:56

Tetex

Projevy lidskosti - zakázány!

Jen si vpomeňte na vyhazov, když vyhodily pracovníky TV kvůli chrochtání (prasečí chřipka).

0/0
10.11.2009 7:42

EWCZ+

A ten druhej -

ten tam mel skrizene ty turisticke konzervy s drzatky k opekani nad ohnem? Krupp essen - jezte kroupy?

0/0
10.11.2009 1:14

paja.butcher

tohle je fakt hnus

Mě by zajímalo jestli si uvědmuje autor absurditu toho co tu propaguje za názory.

Nic ve zlém, ani v dobrém, faktem je, že jednotky Waffen SS by měly být vzorem pro každého vojáka. Byly to nejelitnější bojové jednotky svojí doby. Bohužel mezi laiky rozšířená nálepka "esesman" tohle všechno přebíjí.

Po celý Praze se prodávají beranice s rudou hvězdou, ale hákový kříž nesmí být ani na modelech letadel nebo bojové techniky. To je smutné.

0/0
10.11.2009 1:05

Tetex

Re: tohle je fakt hnus

A proč si myslíš, že je propaguje?

0/0
10.11.2009 7:43

melich1

Vojáci

Jak už jsem uvedl v jiné diskusi tak problematičtí vojáci bývají ti nejlepší. Proto byli i vyznamenaní. Proč najednou ta špína? Není vám to divné. Najednou jsou špatní, to jim nikdo neřekl, hele tohle nenos, mohl by být průšvih? A přesto je někdo navrhl na vyznamenání. Se zahraničními misemi moc nesouhlasím, ale přesto se mi to zdá divné. Proč nyní, až po vyznamenání, to nevěděli před tím? Čím dál tím víc si myslím, že jde o poškození jména našich vojáků v zahraničí. Proč je většina hned odsuzuje? Třeba jim jednou po nějakém útoku z těchto muslimských zemí budete děkovat za život. Jsou prostě vycvičení k tomu co dělají, nejsou to žádní maminčiny mazlíčci. A o to jde ne? Nemohu už dále na reakce reagovat, kvůli nesmyslným 300 dukátům, takže se loučím. Je to prostě můj názor a myslím, že si nezasloužím sprosté reakce.

0/0
10.11.2009 0:52

vaclavj1

Re: Vojáci

ocividne jim to rekl jejich nadrizeny a tim to asi puvodne i melo skoncit

0/0
10.11.2009 1:10

DarkSicek

Re: Vojáci

zrejme nejakej ukrivdenej frajer to vyznamenani nedostal

0/0
10.11.2009 8:57

kubíczech

A kdyby tam měl

srp, kladivo a rudou hvězdu, tak se nic nestane, to je normální za to že si tam dal ten znak kvůli svým iniciálám a pořádně nevěděl co znamená, tak ho hned postaví mimo službu jenom protože je to znak Waffen SS, ale za srp a kladivo by mu neřekli ani prdlajs, protože to je normální měřit dvojím metrem vrahounskejm režimům. A jen tak pro srovnání, komunisti zabili víc lidí než Hitler, podle srovnání masových vrahů byl Hitler až na třetím místě za Maem a soudruhem Stalinem, ALE to ho nijak neomlouvá že byl idiot

0/0
9.11.2009 23:42

DarkSicek

Re: A kdyby tam měl

Co srp a kladivo, ale i obycejnej kriz. Co ten ma vsechno na triku, kolik zverstev bylo spachano jeho jmenem... Tohle nikomu divne neprijde.

0/0
10.11.2009 9:01

poiuuy

Takzvaná česká armáda

je přece žoldácká okupační armádaRvRv

0/0
9.11.2009 22:08

vaclavj1

Re: Takzvaná česká armáda

nezavid :-P

0/0
10.11.2009 1:11

Tetex

Re: Takzvaná česká armáda

Jj, zanedlouho budeme mít kolonii. ;-D

0/0
10.11.2009 7:44

erth

-

   Ještě by jste se Gazdíku měl hlubokomyslně zamyslet nad tvarem přilby, co ti vojáci mají na sobě, Nesvádí právě její tvar k různým žertíkům?

0/0
9.11.2009 21:38

erth

-

   je potřeba do Afganistánu poslat místo nich tu smečku, co podporovala zahájení válek na základě zfalšovaných důkazů, všechny ty humanitární bombarďáky, co posílali bombardovat civilní cíle a bývalé bolševiky , těm to tam půjde, podporovali aktivně zločinný režim, ti to tam rozseknou. Ten redaktor by tam také měl narukovat, jednou ho to možná potká

0/0
9.11.2009 21:33

erth

Re: -

   Jen ještě dodám, tyto jednotky operují v obrovském psychickém zatížení, to aby byly schopné nasazení, musí mít pocit smyslu alespoň jinde, než v tristní situaci nekončící partyzánské případně otevřené války, kde snad ani není naděje, že to dopadne jinak, než prohrou. Toto překonává jedině kamarádství v jednotce a spolehnutí se na sebe navzájem a péče z domova ... a blbnutí k odreagování. Chtít dělat z blbnutí větší problém, než je realita válčiště, se může vymstít v rozpadu jednotky a rozsáhlých ztrátách. Jde vám o to? 

0/0
9.11.2009 22:21

Ruger

profesionálakového vojáka., skvělý voják

je jen tak  vyděšený, že mnísto toho, aby říkal stálke do kola, je to iniciála mého jména a netuším co  erb znamenal, baví se s novináři.

Škoda ho.

Rudá smečka se klidně může po.......t, nikdy   nebudou mít hodnotu takového vojáka.

potisk byl profesionální- pokud si podobnou v ěc objednáte, malovýropbce Vám dá vybrat ze stovek nejrůznějších symbolů a piktogramů....A tak  toho kluka ukřižujeme kvůli politické korektnosti a kvůli tomu, že náš plátek nemá  právě co psát, protože se právě nenarodilo žádné dvouhlavé tele a žádný politik právě nezneužil ničí dceru..

;-O

0/0
9.11.2009 20:35

Koncepce

Re: profesionálakového vojáka., skvělý voják

jejda :-P

0/0
9.11.2009 20:39

pavouk06

Re: profesionálakového vojáka., skvělý voják

Já neumím hotentotsky, můžeš to přeložit do češtiny? Dík.

0/0
10.11.2009 8:11

--Judith--

Nevzdělaný inženýr - nic nového v této zemi..

Ale

0/0
9.11.2009 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.