Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Našel se zmizelý index primátorky Řápkové. Prozkoumají jej odborníci

Zajímavé překvapení zažil tento víkend rektor Západočeské univerzity v Plzni Josef Průša. Škola totiž našla záhadně zmizelý index bývalé studentky práv, chomutovské primátorky Ivany Řápkové. Respektive jeho kopii. Pravost dokumentu prozkoumají znalci písma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homer _ 3

To je ale "náhoda"...

... ale buďme rádi že tam nevybuchují žárovky a samovolně nehoří zásuvky.

Vsadím se, že v Plzni nedokončil školu Poltergeist. Asi ho vylili - a to neměli dělat! :-P

0/0
14.11.2009 21:29

woodward1

Re: To je ale "náhoda"...

no jo, ale jak by to vypadalo, kdyby pak jako obhájce strašil u soudu:-P

0/0
14.11.2009 21:38

Homer _ 3

Re: To je ale "náhoda"...

Co by? Hájil by chomutovské brazilce proti Řápkové.

Kruh by se uzavřel...:-P

0/0
14.11.2009 22:48

ptačí chřipka

To už hraničí z mágii a okultizmem

věci se záhadně zjevují a mizí.;-D

0/0
13.11.2009 15:34

eddiel

Re: To už hraničí z mágii a okultizmem

Ty seš taky dost solidní přírodní úkaz...

0/0
13.11.2009 15:48

ptačí chřipka

No ješte se nakonec najde

Ještě jedna Řápkova;-D

0/0
13.11.2009 15:30

woodward1

Re: No ješte se nakonec najde

spíš se zjistí, že řápková ve skutečnosti není řápková, ale skořápková, takže všechny ty papíry měli hledat pod S a ne pod Ř:-P

0/0
14.11.2009 21:32

minutos007

Trochu to nechápu...

Elektronický systém školy umožňuje zapsat všechny zkoušky studijní referentkou?

To nad tím už nikdo nemá kontrolu? 8-o  Tak tu fakultu raději zrušte....

0/0
12.11.2009 18:07

woodward1

Re: Trochu to nechápu...

já teda nevím, možná by bylo jednodušší zapisovat to pérem:-P

0/0
14.11.2009 21:35

vojcek_p

.

"Vše začalo odvíjet od elektronického systému školy, kde měla primátorka zapsané všechny zápočty a zkoušky, přestože si ji nikdo ze zkoušejících nepamatova"

Co to je za blbost? To si má učitel pamatovat každého studenta, kterému kdy dal zápočet? Kór na právech, kde je lidí jako much?

0/0
12.11.2009 17:51

vojtexx

Re: .

ne každého, ale pí řápkovou, která je teď dost známá a profesuurci ji můžou klidně vyštrachat z paměti....

0/0
16.11.2009 6:44

MusIym

Zase blábol

Zase blábol - našla se pouze kopie a to ještě za podivných okolností.

0/0
11.11.2009 23:36

deviant7

řápková nes.. boha

;-O

0/0
11.11.2009 6:08

pinguone

..no nasla jej v krabici od

..bot...;-D

0/0
10.11.2009 20:36

morrissey

tjo

v tom baraku na fotce jako Řápková bydlí?, nebo je to chomutovská radnce?:-)

0/0
10.11.2009 20:36

Dead_Man

njn...

Tak ještě, že se zázračně našla ta kopie. To je stejně štěstí, že někdo okopíroval studentovi index, žejo? ...no asi asistentka zemřelého Pipka Simona si chtěla uchovat památku na prudce inteligentní studentku, jinak nevím. ;-D Příště by se třeba mohl objevit zvukový záznam (a video zabírané z druhé strany Plzně), jak Řápková skládá za jedna zkoušku z trestního práva hmotného. "...no a ta větší tečka, to je Pipek, ta menší tečka, to jsem já a támhle vzádu, to je asistentka simona - blondýnka, proto je ta tečka trošku světlejší..."

Prosimtě, Řápková - už se na to vykašli. Rv;-D

0/0
10.11.2009 19:23

minutos007

Re: njn...

Hele blonďáku, to nepíše Řápková....

0/0
12.11.2009 18:00

retardovaný cenzor

co

Co je tohle za komedianti?

0/0
10.11.2009 17:13

mpixel

index je velmi silný důkaz

V indexu je zapsáno například 50 vykonaných zkoušek za celé studium. Takže je tam asi 50 podpisů. Index má (nebo alespoň dřív měla) povinnost archivovat škola. Pokud se našel, je to velmi pádný důkaz o studiu.

0/0
10.11.2009 12:57

mpixel

Re: index je velmi silný důkaz

.....a novináři by se měli stydět.

0/0
10.11.2009 13:04

barbudo

Re: index je velmi silný důkaz

... jenže se žádný index nenašel ...

0/0
10.11.2009 13:07

barbudo

Re: index je velmi silný důkaz

... ale i kopii mohou vzít  řádek po řádku a obejít všechny žijící podepsané vyučující ...

... a podle data a předmětu ověřit v jejich dokumentaci ...

0/0
10.11.2009 13:17

Cukrář

Re: index je velmi silný důkaz

A proč by to dělali, když se jim víc hodí házet špínu na někoho, kdo je nepohodlný a náhodou se vyskytl kolem průseru, ve kterém má omočeno i Průša?

0/0
10.11.2009 14:36

lisbonka

Re: index je velmi silný důkaz

Přesně... mě stále zaráží, že ještě nikdo nevyšetřuje Průšu. Buď to všechno věděl, a pak v tom jede s nima... nebo to tušil, ale neřešil (škola, resp. faktulty určitě prochází nějakými pravidelnými audity, ať vnitřními tak externími)... a nebo nevěděl, čemuž já osobně nevěřím, pak ale jako rektor těžce selhal, když neví, co se mu děje na fakultách a minimálně akademický senát by ho měl z jeho židle sestřelit, jinak začne být nedůvěryhodná celá ZČU.

Soudě podle jiných VŠ, mimořádnosti ve studiu - obzvláště změna doby studia (a to především prodloužení) bývá sice schvalována děkanem, ale často podepisuje i rektor. Jak to, že tady mohlo fungovat tolik studentů s idividuály, ale nidke nejsou žádosti, zápisy o schválení a pod.???

0/0
13.11.2009 18:26

mpixel

nevím proč se do ní navážíte.

Nechávat si kopii diplomové práce a index není povinnost studenta. Já osobně když jsem studoval jsem měl hluboko do kapsy a diplomovou práci jsem vytiskl jen 1x pro školu. Takže proto paní Řapkovou chápu. Dokonce jsme museli škole odevzdat indexy. A naštěstí se u mě stala díky mé nepořádnosti chyby a index jsme si zapoměl a nechal doma. Nyní kdyby došlo k průseru, tak aspoň mám důkaz. Dovedu si představit, že někteří důkaz kromě diplomu nemusí mít žádný a přesto řádně vystudovali.R^

0/0
10.11.2009 12:49

mpixel

Re: nevím proč se do ní navážíte.

a to co se v článku píše, to hovoří jednoznačně o bordelu na straně školy.

0/0
10.11.2009 12:51

mpixel

Re: nevím proč se do ní navážíte.

....novináři mi přijdou....jako závistiví sousedi kterým někdo přejel psa...obviní souseda a chtěji od něj důkaz, že ho nepřejel.

0/0
10.11.2009 12:54

alex5

Re: nevím proč se do ní navážíte.

buď jsi neuvěřitelně naivní, nebo blbej jak štoudev....

0/0
10.11.2009 16:03

E-yes

Re: nevím proč se do ní navážíte.

Nebo obojí (čti skalní volič ODS).

0/0
11.11.2009 0:52

alig agil

Re: nevím proč se do ní navážíte.

za to ty jsi skalní Paroubek

0/0
11.11.2009 16:11

alig agil

Re: nevím proč se do ní navážíte.

.. ten co všude kdáká, do všeho vletí a všechno po sere.

0/0
11.11.2009 16:12

krasachvile

Co je to proboha za nesmysl, každá škola má

přece v evidenci žáky kteří se jí prohnali, tak je jasné, že jí tam buď mají nebo ne, přece by si nedovolili tajit, že tam studovala, vždyť by se na to stejně přišlo...co je tohle za trapnou komedii?????

0/0
10.11.2009 12:30

holka od vedle

Jak to říct jenom slušně?

Řápková je příkladný vzor ušlechtilosti, čestnosti a neposkvrněnosti. A tady pohádka končí..

0/0
10.11.2009 12:25

Cukrář

Re: Jak to říct jenom slušně?

To určitě není, ale zrovna tohle co jí chtějí přišít teď, to je dost chabé.

0/0
10.11.2009 14:37

Eden Žije

Fotka přesně k titulku

"A tady ho našli," říká soudružka "magistra" R^ ;-D

0/0
10.11.2009 10:11

_Aleister_

Re: Fotka přesně k titulku

;-DR^

0/0
10.11.2009 19:02

E-yes

Re: Fotka přesně k titulku

;-D

0/0
11.11.2009 0:53

vojtexx

:-P

bylana dovolené:-)))hehe...to jsitě...vzala si volno, aby se našel index a vymyslela si pana Pipka a tak dál....

Téhle ženské vůbec nevěřím....

0/0
10.11.2009 7:32

vojcek_p

Re: :-P

přiznej si na rovinu, že bys ji nevěřil, ať by řekla cokoliv a byla kdekoliv, protože je ze špatného politického tábora

0/0
12.11.2009 17:55

holka od vedle

Zajímavá soudružka

Nikdo nikdy ji z vyučujících neviděl za ta léta studií a děvčátko má ještě tu drzost podat trestní oznámení. Doufám, že se jedná o jednu z posledních věcí před tím, než bude odvolána ze všech funkcí ..RvRv

0/0
9.11.2009 23:41

medvídek Puch

strasna lharka

mota se v tom jak nudle v bandasce, do roka po ni ani pes nestekne;-D

0/0
9.11.2009 22:08

zapvit

TITULY se odebirat nebudou.... to bychomnebyli u nas

na to aby se odebirali tituly by se tato republika nesmelajmenovat CESKA :-D bohuzel tak to u nas chodi....

0/0
9.11.2009 21:33

ptačí chřipka

ale co ostatní?

nebyla předci jediná?!!?!!!!!

0/0
9.11.2009 21:10

gazda2

Tak to je dílo.

Kdyby se takto přetahovali, podváděli  a lhali děti ve zvláštní škole, bylo by to na polepšovnu.

Takto je to tak, že titul z práv z  Plzně z doby, kdy tam vládlo takovéto bratrstvo kočičí pracky, bude mít váhu závěrečného vysvědčení z polepšovny, ať se všichni vykrucují jak chtějí. Ti právníci, kteří by chtěli aby je někdo bral vážně, si tak akorát můžou  požádat o dodatečné státnice a obhajoby někde jinde.

0/0
9.11.2009 20:18

Jsem tu

Udajna kopie jejiho indexu

Nevim nic o tom, ze by si skola delala kopii meho indexu, kdyz jsem absolvovala VS studie. Pokud se na pravech v Plzni nyni jako zazrakem najednou "nasla" kopie jejiho indexu, znamenalo by to, ze by tam vlastne meli mit kopie indexu vsech studentu, kteri skolu absolvovali (coz je logicky nesmysl). Jinym zpusobem by se tam dle meho nazoru kopie jejiho indexu tedy ani dostat nemohla. V poradu Udalosti, komentare se p. Rapkova nechala slyset, ze se nekolikrat stehovala a ze vlastne timto stehovanim o index prisla. A najednou se udajna kopie jejiho indexu objevi na studijnim oddeleni. To si v poradu Udalosti, komentare p. Rapkova nevzpomnela, ze si "pro strycka prihodu" radeji nechala poridit kopii (po udajnem absolvovani studii) a ulozit na studijnim ... co kdyby se nekdo po nem nekdy shanel. Byla predvidava, ze? Nebo, ze by nejaka "novodoba" kopie "ztraceneho" indexu?

0/0
9.11.2009 20:17

Dr.Download

Re: Udajna kopie jejiho indexu

Přesně! Kopie indexu - CO TO JE? A hlavně, proč by to škola dělala?

0/0
10.11.2009 4:44

--Judith--

To existuje? Kopie indexu?

Jakživa jsem nic takového nikdy neviděla a jsem si jista, že kopii mého indexu moje škola určitě nemá. Proč by si ho vůbec dělala. K ničemu ho nepotřebuje.

Tohle bude zase nějaká kulišárna justiční mafie.

0/0
9.11.2009 18:41

SSJS

Re: To existuje? Kopie indexu?

Moje škola má známky v databázi... ale kopie indexu?

0/0
9.11.2009 18:42

bastianka

Re: To existuje? Kopie indexu?

a navíc jméno a fotka je jen na přední straně ... může to být kopie kohokoliv

0/0
10.11.2009 12:28

7650

Re: To existuje? Kopie indexu?

U nás se musel index odezdávat nebo napsat např. čestné prohlášení , že jsem ho ztratil. Kdo si ho chtěl nechat musel požádat, fakulta si udělala do spisu kopii a index mi vydali. Jak je to jinde nevím. Navíc v dnešní době softwarových informačních systémů je vše v elektronické podobě, známky může zapsat referentka študijního oddělení jen po odsouhlasení příslušným zkoušejícím nebo jeho nadřízeným (vedoucím katedry), jinak tam nic nezapíše.

0/0
10.11.2009 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.