Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po masakru na základně čelí muslimové výhrůžkám. Cvok zničil roky práce, míní

Američtí muslimové se bojí, že masakr na vojenské základně Fort Hood zhorší jejich postavení ve společnosti a posílí protiislámské stereotypy. Už nyní čelí desítkám hrozeb smrtí a nepřátelských e-mailů. Muslimští předáci jsou přitom sami rozhořčeni tím, že major vyznávající islám zastřelil 13 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kenzo

Islám je civilizační rakovina Západu!

0/0
8.11.2009 19:29

qoknu

Cvok

zničil roky práce, takže padáme z Iráku a Afganistánu!

0/0
8.11.2009 16:45

egi

Demagogie

"Toto je jedna ze situací, kdy si musíme sednout a modlit se, aby většina Američanů z událostí vyšla posílená, jednotnější a tolerantnější," řekl Aylous.

Mno, v nejlepším případě by mohli ještě skákat radostí ...

.

"Takové činy jako Hasanův nevyplývají z islámu o nic více, než například atentát Timothyho McVeigha v Oklahoma City vyplýval z křesťanství," dodal s narážkou na útok z roku 1995, při němž zahynulo 168 lidí.

Jen jestli McVeigh v okamžiku detonace skandoval taky "Jesus Christ Akbar".

0/0
8.11.2009 14:37

Cybermud

Propaganda

Ten článek je plný propagandy - je mi  těch keců na nic. Tolerance? Nejlepší místo na světě? Tvrdá práce??? Ví houby co to je. Brzy bude mít amerika jiné starosti než dělat světu policajta. Je mi líto těch kluků, kteří tam zbytečně zařvali kvůli "musgorovi".

To si opravdu západní civilizace neuvědomuje, že nás pomalu vyhlazují? Každá jejich žena má 4x větší porodnost než naše holky, Sami jim dáváme stejná práva jako našim lidem. Co se nepovedlo Turkům bojem dělá teď sama od sebe multikulti...

0/0
8.11.2009 14:15

brnl

Re: Propaganda

No racionálně uvažující občan si tohle uvědomuje dobře akorát je ten prohlém že politiku dělají převážně občané zaměření humanistického a tam jaksi nad rozume stojí pocity, dojmy a víra ve svatá a nepřekročitelná dogmata principů a ideálů demokratické společnosti. :-/

0/0
8.11.2009 14:38

killy

Cvok zničil roky trpělivé práce na postupné...

..ovládnutí Ameriky, Evropy, světa......islámem.

To jste chtěli napsat ?

0/0
8.11.2009 14:13

URB-Královna diskusí

Zneužívat psychiatry v armádě je podlost, která se nevyplací

Mohu se jen dohadovat, jakou má v armádě pracovní náplň a tak soudím, že jeho úkolem je odhalovat latentní sadisty, oddělovat je od ostatních a udělit jim speciální výcvik ve vraždících komandech. Píšou o něm, že je cvok. Možná, ale komu by z toho necvakalo.

0/0
8.11.2009 13:05

Taras Bulba

Nadešel čas,

kdy si musíme sednout a modlit se, aby většina Američanů z událostí vyšla posílená, jednotnější, tolerantnější a hlavně multikulturně obohacená. :-)

0/0
8.11.2009 12:50

gter

Boj o přežití..

Válka civilizací je nevyhnutelná... Za několik let bude každý pátý obyvatel EU muslim. Jak dlouho bude trvat než budou mít většinu? A co pak? Šátky, právo šária...atd. 

Jak tomu zabránit... viz výše.

0/0
8.11.2009 12:42

URB-Královna diskusí

Re: Boj o přežití..

Když třeba taková Francie by vybila muslimy na svém území, do měsíce by vyhynuli i Francouzi, jak jsou líní a života neschopní.

0/0
8.11.2009 13:08

EWCZ+

Re: Boj o přežití..

Ale notak, Urbancova - zase by Francie neobycejne usetrila na socialnich podporach.

A prirustek obyvatel ve Francii neni jen v imigrantskych ctvrtich - i Francouzky maji deti.

0/0
8.11.2009 13:17

URB-Královna diskusí

Re: Boj o přežití..

Nejde o porodnost, ale nechuť pracovat. Když jsem tam byla a náhodou někoho viděla pracovat, tak to byl vždy Arab, nebo černoch.

0/0
8.11.2009 13:23

EWCZ+

Re: Boj o přežití..

Ze by? Kde jsem videla pracovat nejake etniky, tak vysledek vetsinou stal za houby, obzvlast treba v hotelu.

Ostatne, nemeli ve Francii pred casem nejakou multikulti aferu s tim, ze francouzsti zamestnavatele nechteji brat Araby a cernochy, protoze k nim jaksi nemaji duveru?

0/0
8.11.2009 13:31

brnl

Re: Boj o přežití..

Nevěř na válku, tady už je tak zdegenerováno že už není vůle bránit  stát, rodinu, blízké. Tohle ještě vylepšili tím že zrušili povinnou vojenskou službu.

Věž tomu že tady bude scénář stejný jako třeba v Jihoafrické republice, po vyhraných volbách se předá moc mohamedánům a potom už se budeme jenom modlit aby nás nechali alespoň nějak živořit jako občany 2. kategorie.   

0/0
8.11.2009 14:34

EWCZ+

Mno...

...a proc nepracuji stejne tvrde ve svych rodnych islamskych zemich, aby z nich udelali to nejlepsi misto na Zemi?

0/0
8.11.2009 12:33

Xavier-xxx

Re: Mno...

protože jediné co dokáží je parazytický způsob existence

0/0
8.11.2009 12:34

EWCZ+

Re: Mno...

Ale no tak - na kom ze vlastne parazituji?

To, ze trzne vyuzivaji sve nerostne bohatstvi jim prece nelze zazlivat. A ne vsechny muslimske zeme ho maji.

0/0
8.11.2009 12:46

Taras Bulba

Re: Mno...

... a oni ti Arabáši ve Francii nebo Turci v Německu mají nějaké nerostné bohatství? 8-o

0/0
8.11.2009 12:52

EWCZ+

Re: Mno...

Ja mluvim o muslimskych zemich.

Francie, Nemecko a Britanie si za svuj problem mohou samy a EU se bude snazit, aby tento problem melo pokud mozno vsech 27 clenskych statu. Ostatne v Britanii se New Labour umyslne snazila zmenit etnicke slozeni, aby Britanii zmenila navzdy. Jen si prectete sam:

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23760073-dont-listen-to-the-whingers---london-needs-immigrants.do 

Ten slizoun priznava, ze se o tom svym volicum z rad namezdne pracujicich umyslne opomneli zminit. A ze imigraci smerovali do Londyna, kde byla lepsi ekonimika, nikoli do oblasti Yorkshire, kde je leta nezamestnanost, aby mohli pindat o tom, jak imigranti ekonomiku ozivuji. Pritom to bylo presne naopak...

Co men rozpalilo dobela byla ta cast, jak je skvele, ze si Londynane mohli opatrit levne imigrantske nebo au-pair chuvy. Jo, to ekonomiku opravdu rozhybe.

0/0
8.11.2009 13:05

Taras Bulba

Re: Mno...

Jenže Xavier měl ve své narážce na mysli právě ty menšiny v západních státech (tedy zatím ještě pořád menšiny).

To, že se i v západních zemích najdou debilové, kteří si z různých důvodů natahají do země imigranty (nepochybuji o tom, že řada našich socdemáků by do toho šla taky, hlavně když by si tím rozšířili voličskou základnu), vůbec nic nemění na tom, že tito v drtivé většině případů v oněch zemích opravdu vegetují parazitickým způsobem.

0/0
8.11.2009 13:16

EWCZ+

Re: Mno...

Je mi jedno, co mel Xavier na mysli. Mne zajima spis to, proc se muslimove moc nesnazi zvelebit vlastni zeme a tahnou se do Evropy a Statu.  Kde pak, zcela pochopitelne, trpi frustracemi z kulturne nekompatibilniho okoli. A vychazi mi, ze dovolit tuto imigraci je nase vlastni blbost.

0/0
8.11.2009 13:22

nnyky

Re: Mno...

A co brání prachatým muslimáckým státům podporovat ty chudé muslimácké státy? Tím nemíním, aby jim dodávaly zbraně, jak se to dnes děje :-/

0/0
8.11.2009 12:53

EWCZ+

Re: Mno...

Proc by mely? Ony snad bohate zapadni staty maji povinnost podporovat ty chudsi?

0/0
8.11.2009 13:05

nnyky

Re: Mno...

Ne povinnost, ale možnost. Kde by byla západní Evropa po II. světové válce bez pomoci z USA?  :-/

0/0
8.11.2009 13:16

EWCZ+

Re: Mno...

Vsak USA to taky nedelaly z lasky a krestanskeho milosrdenstvi, ale kvuli obavam ze Stalina. Jinak pro Nemecko byl pripraven Morgenthauuv plan nasilne deindustrializace - pouze hrozba z Vychodu primela Americany zmenit nazor.

0/0
8.11.2009 13:19

chruyeager

Re: Mno...

Kdyby nebyla hospodarska krize (shodou okolnosti vznikla v USA), Hitler by se nikdy nedostal k moci, nebyla by valka...

0/0
8.11.2009 13:40

von kulak

Re: Mno...

A ony to snad nedělají? ;-D

0/0
8.11.2009 15:56

Albedo

Pokrytci z muslimských organizací

Každý z nich přece ví, jací špinavci a obchodníci stojí za vražděním v Afghanistánu . Jenže musí ze strachu vydávat prohlášení a schvalovat další investice do prohrané války ve jménu zbrojního komplexu. Všichni už to ví - Bush a Blair vehnali svět do zbytečné války a zruinovali tím US a UK ekonomiku, celý západní svět jde za tím jako domino. Čína, která na tu válku půjčila peníze zatím expanduje v Africe a všude jinde. Západ už může dělat jen zbraně na dluh a chvíli držet vytunelované impérium, ale ztrácí schopnost udržet životní úroveň své populace.

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2009/nov/04/afghanistan-political-failure-kim-howells

0/0
8.11.2009 12:02

Taras Bulba

Re: Pokrytci z muslimských organizací

Nojo, když to říká Guardian, tak je to určitě tutovka ... ;-D

0/0
8.11.2009 12:49

EWCZ+

Re: Pokrytci z muslimských organizací

To, ze Cina vehementne expanduje do Afriky je vseobecne znamo - Guardian v tom nehraje zadnou roli, akorat jeho eko-bio-orientovane ctenarstvo je besne, protoze Cinani si vyjednaji obchod a starou belu je zajima, zda vlada te ktere africke zeme jejich platby nebo protisluzby pouzije udrzitelne, ekologicky nebo demokraticky. ;-)

0/0
8.11.2009 12:55

Taras Bulba

Re: Pokrytci z muslimských organizací

Jasně, a když je pravda malá část tvrzení, tak zbytek musí být bezpochyby pravda taky, žejo? :-)

To "vytunelované impérium" se už ve vlhkých snech celosvětového komoušstva permanentě hroutí posledních cca. 60 let, ale pořád nějak ne a ne se zhroutit i ve skutečnosti. ;-)

0/0
8.11.2009 13:07

EWCZ+

Re: Pokrytci z muslimských organizací

Uklidnete se.

Cina zatim nestoji o pad USA, takze jim de facto pujcuje na to, aby si od nich mohli kupovat.  Vlastni ekonomika USA si nevede nejlip, stejne jako evropska. Tak to proste je. Ostatne i s tim Obamovym "ozivenim" - vyrobni a stavebni mista mizi, zato statni sluzba narostla. To moc perspektivne nevypada.

0/0
8.11.2009 13:15

raymondchandler

Re: Pokrytci z muslimských organizací

;-DR^

0/0
8.11.2009 13:17

nnyky

Cvok nezničil roky práce,

pouze připoměl, co jsou muslimáci zač.  :-/

0/0
8.11.2009 11:29

EWCZ+

Re: Cvok nezničil roky práce,

No co by? Proste mu vadilo byt poslan zabijet sve bratry ve vire a to tolik, az mu z toho ruplo v bedne.

Spis bychom se meli divit, jak je mozne, ze na jednu stranu s muslimy Zapad valci a na stranu druhou je vita jako imigranty a dokonce je prijima do armady. Neni to ponekud na hlavicku padle???

0/0
8.11.2009 12:37

holkazdaleka

Re: Cvok nezničil roky práce,

v afganistanu se nebojuje proti islamu

0/0
8.11.2009 12:59

EWCZ+

Re: Cvok nezničil roky práce,

Ale zvonku to tak vyzera.

Ostatne proti komu ze se tam bojuje? Usama uz je temer myticka postava, Taliban byla a je zcela mistni zalezitost a mistni horale uz zjevne maji plne zuby vsech.

0/0
8.11.2009 13:28

von kulak

Re: Cvok nezničil roky práce,

Aby zabíjel své bratry ve víře tím, že jim bude psát špatné psychologické posudky?

0/0
8.11.2009 15:58

Cukrář

No a co?

My nemuslimové taky čelíme soustavným váhružkám muslimů a to zdaleka ne jenom pravidelnými výhružnými texty hrozícími nám opakováním 9-11 na jejich mírumilovných demonstracích.

0/0
8.11.2009 11:27

_Ufon_

Co to zase kecaj za blbosti?

Každý kdo něco četl o islámu nebo o jeho prorokovi ví, že za to rouhání o náboženství míru by nechal prorok Muhamad kamenovat nebo by si alespoň na jejich hrudi udělal táborák a pak by šel by šel prznit něco mladšího :-P

0/0
8.11.2009 11:24

unbelieving dog999

To nebyl cvok, ale cvokar..

Opravte si ten nazev. Taky mam dojem, ze media hledaji co nejvic spiny, ktere treba nikde neni, tak pisou s****y, protoze se ten mrtvej nemuze branit...

0/0
8.11.2009 11:20

flyone

Ne, to nebyl cvok

To byl typický muslim a vy ostatní muslimové nelžete. Váš cíl je stejný.

0/0
8.11.2009 11:16

brnl

Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

ten zločinec zmařil.

Mohamedáni dlouhá léta od těch atentátů v NY konejší občany USA že oni hodný mírumilovný Mohamedán co vůbec nechtít nějaký hřbitovní islámský dům míru, Korán a právo Šária v USA a přijde jeden magor co se nemůže dočkat ráje s pannami a celé tohle úsilí zmaří a zase probudí toho medvěda co už tak hezky pod vedením presidenta Obamy v klidu podřimoval. ;-€

0/0
8.11.2009 10:46

Mončí

Re: Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

Koukám,že ty bys potřeboval aspoň nějakou babu,třeba ti nějaká dá v zájmu lidstva aby se ti už konečně ulevilo a tlak jsi nemusel ventilovat tak jak ho ventiluješ:-P

0/0
8.11.2009 10:50

brnl

Re: Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

No něco jako Kabrhelovou nebo tebe to opravdu nepotřebuji, ženská s takhle zateměným bolševickým antiami mozkem to je opravdu málo sexy, to snad radši kozu nebo ovci. :-)

0/0
8.11.2009 10:53

Mončí

Re: Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

No neboj,sebe jsem v nejmenším neměla na mysli,ač jsem výhradně heterosexuální,tak než tebe,tak si to rozdám se ženskou,já spíš myslela nějakou co by se obětovala a podržela,aby se ti krev zase dostala i do mozku.Ale vidím,že jsi gurmán a máš vybráno,jen tu ovci,nebo kozu opravdu lituju,ale asi už máš svoje zkušenosti,takže víš kam se obrátit a kdo ti 100% dá.:-P

0/0
8.11.2009 11:03

brnl

Re: Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

Nesmíš zapomínat na to že tvojí hodnotu tví mohamedánští přátelé také přepočítávají na kozi nebo ovce.;-)

0/0
8.11.2009 11:10

Mončí

Re: Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

Když už tak "kozy",kozi nemaj ani arabové.Mě nemůžeš urazit,to může jen člověk na mojí úrovni,rozhodně ne někdo,kdo se chlubí na diskuzi,že obšťastňuje kozy a ovce.Pár muslimů znám,to je pravda,jsou to většinou manželé kamarádek,ale věř,že svým projevem a inteligencí jim nesaháš ani po kotníky,před někým takovým by si ani neuplivli,protože škoda plivance a jen by si mysleli svoje,jako si myslím já.Opravdu,přihlaš se do armády a jeď na pomoc amíkům,na takové pomatence tam totiž čekají.

0/0
8.11.2009 11:17

Xavier-xxx

Re: Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

tak šup hadr na palici a k plotně ať je tvuj slimáckej manžílek odpoledne spokojen a nemusí tě zas ztřískat

0/0
8.11.2009 11:19

Mončí

Re: Tak, tak roky poctivé přetvářky mohamedánů

Tak já mám za manžela Čecha a neber si ho do huby,impotente.Na diskuzích se mi potvrzuje,že čím ho má chlap menšího,tím je ubožejší a útočnější.Vařeno mám od včera a i kdybychom měli pojít hlady,tak tě to nemusí zajímat,ne?Hlavně,jestli tobě má kdo uvařit.A co se toho třískání-to je jako "podle sebe soudím tebe"?Pokud se tedy žena doma vyskytuje.Není uvařeno a následuje bití?No,koukám,další zakomplexovaný chudák.

0/0
8.11.2009 11:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.