Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vystoupit z EU, jak naznačil Klausův muž? Podle právníků jen teorie

Prezidentův vicekancléř Petr Hájek překvapil veřejnost i právníky. Přijetí Lisabonské smlouvy komentoval slovy, že se budeme snažit získat zpět ztracenou suverenitu. "Například vystoupením z Evropské unie," prohlásil. Takový postup by podle právníků bylo těžké dopředu popsat. Nebyl by jednoduchý, i když procesně snazší než vstup do EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lujer

Tenhle člověk by měl taky vystoupit

ale z autobusu na zastávce "Bohnice".

0/0
6.11.2009 6:56

kamasutra.novakova

Nooo

V civilizovaném světě by měl Klaus problém, aby neměl na sobě nasazena klepeta...  Ale vzhledem ke stavu našeho soudnictví, mohl být v době svého největší rozmachu v 90 letech v klidu. Ale tak zas na druhou stranu celkem věrohodně reprezentuje stav naši společnosti po letech komunismu a fašismu - nelze čekat od lidí zázraky... takže snad - budiž mu odpuštěno :-). Asi lepší než PAroubek, Filip nebo Grebeníček....

0/0
6.11.2009 3:27

Emannn

Hájek - suverén

Třeba pan Hájek vystoupí z EU sám, jako soukromá osoba. Pak by se u ČR psalo, že má (např) 10 mil obyvatel minus jedna.

Kdyby Klaus šel s ním, bylo by to 10 mil minus dva. Asi tak.

Konec konců Hájek by na to měl svým způsobem i právo, protože on nepatří mezi lidské bytosti, protože on "nevzešel z opice", jako my ostatní. Proto má zcela zvláštní status. Možná by i mohl bydlet v příslušném obydlí pro osoby se zvláštním statusem. Atd, tato myšlenka by šla rozvíjet donekonečna.

0/0
6.11.2009 1:39

Divak

Krasny Hajek

Hajku, jste skvely clovek, opravdu Cech. Sice jste mluvci Klause, ale blabolite veci, ktere Vam sef "pry" neodsouhlasil. Tak to ma u blaznu byt. Kazdy neco mele a nikdo nevi, co plati. Jakl a Waigl minuly tyden ukazali, jak cesky bordel (ne)funguje. Vystoupit z EU je ale krasna myslenka, urcite to udelejte. Jeste presvedcte Polaka, Rumuna a Bulhara (tech par Pobaltanu, Slovaku a Madaru Zapad zvladne). Pak bude EU zase funkcni a chudaci, vyzirkove a podrazaci si mohou udelat nejaky novy spolek.

0/0
6.11.2009 0:58

Tecumseh

Zpet do SSSR

Pokud bychom vystuopili z EU mel by to tyto nasledky:

-hranicni kontroly na hranicich

-cla pri vyvozu a dovozu-ztizeni podminek pro nase firmy v zahranici a naopak => ekonomika by sla pekne do kytek

-odliv zahranicniho kapitalu

-skoro zadne dotace-ztizeni pracovnich podminek pro nase obcany v zahranici

0/0
5.11.2009 22:13

phi

Re: Zpet do SSSR

tak to neni uplne pravda.

hranicni kontroly jsou asi nesmysl.

clo by nejspis bylo veci dohody.

dotace urcite ne. ale taky bysme nic neplatili. je otazka jestli je to plus nebo minus, asi je lepsi vzit penize z pazouru ceskych politiku, na druhou stranu neumime o ty dostace moc zadat.

a pak nastava otazka, cim by cesky ostruvek byl zajimavy pro okolni EU a moznosti jsou siroke: od legalnich drog, detske porna, hazardu, skladek toxickeho odpadu pres vyzkumy, ktere nejsou v eu povolene (genetika) po danovy raj. proste jakakoliv oblast lidske cinnosti, ktere je v EU regulovana natolik, ze by se vyplatilo presunout ji do cech. a pak jeste zalezi, jak by to zkously okolni staty. nepratelstvi trebas nemecka by nas stalo opravdu hodne.

0/0
5.11.2009 22:48

B.D.S

Re: Zpet do SSSR

V posledním odstavci docela pěkně popisuješ.. Švýcarsko, třeba, žejo, hned jsem si to myslel!

0/0
6.11.2009 7:03

erben3

Re: Zpet do SSSR

:-)R^

0/0
6.11.2009 9:40

Josefprav

Uděláme sbírku Národ sobě

a koupíme prezidentovi nějaký ostrůvek. Vidím to tak 50 na 50 m a tam si bude moci se svým dvorem vládnout..

0/0
5.11.2009 21:45

mzek

ty si smyslů zbavený...ven z EU referendem

Klidně vystoupit z EU.To už se mělo ale dávno.Furt pod někym musíme bejt a ještě k tomu nám budou diktovat takový kraviny!!Na léčebnu pro duševné choré ,resp.na léčbu by jsi měl nastoupit ty!Naprosto souhlas s vystoupením z EU ale referendem.Na co nám je,na nic.Bez EU a jejich papalášů a eur se obejdem!!

0/0
5.11.2009 21:08

Josefprav

Re: ty si smyslů zbavený...ven z EU referendem

Máš někde nějaký ostrov, kde nám nebude nikdo diktovat kraviny? 

0/0
5.11.2009 21:44

Kocourek69

Kdo toho génia Klausů zvolil do ouřadu a proč?

Vždyť většina z těch co ho tam dokopala mu dnes nemůže přijít ani na jméno včetně samotného šéfa pozitivní a negativní motivace pana Topolánka.

Ten chlap na Hradě se chová jako smyslů zbavený. Už jenom to že jmenuje šéfem hradní kanceláře takového ujetého týpka co žvaní cancy typu "kouření neškodí zdraví". Ten Klausův Hájek je zralý na léčebnu pro duševně choré závisláky.

Ne nechci mu ublížit. Chci mu pomoci pochopit co šlukování Sparet dělá s lidským organismem.

Ať si dělá Hájek co chce, ale za svoje. Pokud i já přispívám z daní na jeho žvanec tak ať se chová jako normální člověk a ne jako slabomysné hovado bez mozku co se dokáže maximáně tak naučit aportovat bez protestu kost hozenou jeho pánem. Jeho pánem Klausem.;-(Rv

0/0
5.11.2009 20:34

G777

LS je bič na politiky?

asi ano protože je budou moc dát k soudu i evropské instituce a to je dobře

0/0
5.11.2009 20:14

Josefprav

Re: LS je bič na politiky?

To je vše a je to dobře. Ono nejde ani tak o politiky, ale o úředníky.

0/0
5.11.2009 21:46

G777

No jo

český balík si žije jako prase v žitě zapomělže mu koukala sláma z bot když vstupoval do EU nyní si myslí že je soběstačný ale dopad by jako sedlaci u chlumce

eu by netratila ale čr ta jistě žebrota evropy by se vrátila do starých kolejí fuj klausovi a jeho kumpánům a hlavně nacionalistům toje hrozba pro budoucnost

0/0
5.11.2009 20:13

Divak

Dobra myslenka

Cesi by meli vystoupit z EU, byl by to zajimavy experiment. Schengen by tim odpadl, Cesi by meli pristup k pracovnimu trhu EU jako Ukrajinci, subvence by odpadly ale pri trosce stesti by zustal bezcelny obchod. Schvalne, co by to s Ceskem udelalo. Za pokus a legraci to stoji a koneckoncu, byt v jednom spolecenstvi se zapadni Evropou, je strasny trest.

0/0
5.11.2009 19:43

chruyeager

?

Nac je nam ta suverenita? Aby se mohlo dale v klidu beztresne krast na nejvyssich mistech? Aby dale prekvitala korupce? Ne, dekuji. Ja zadnou suverenitu nepotrebuji. Jo, ale jinak se mi velice libi  ta Hajkova kniha. Nad nekterymi jeho nazory se oplati zamysletR^

0/0
5.11.2009 19:21

xino

Klaus podpisal zmluvu bez vynimky

klaus podpisal-zmluvu-bez-vynimky ale stále treba prikladať na oheň

http://komentare.sme.sk/c/5095276/klaus-podpisal-zmluvu-bez-vynimky.html

0/0
5.11.2009 19:01

Josefprav

Re: Klaus podpisal zmluvu bez vynimky

Aby hlupáci mohli o čem mluvit a psát.

0/0
5.11.2009 19:03

dezzo

Re: Klaus podpisal zmluvu bez vynimky

ty ses dneska rozjel eurohujere ;-D

0/0
5.11.2009 19:43

Necekana navsteva

Vystoupeni a ukonceni clenstvi je ZASADNI rozdil

a kdo ho nevidi, tak by se nemel vubec vyjadrovat v teto diskuzi.

0/0
5.11.2009 18:36

Josefprav

Re: Vystoupeni a ukonceni clenstvi je ZASADNI rozdil

A proč sem taháš, že chceš od někud vystoupit a nebo ukončit členství.

0/0
5.11.2009 19:06

Psychor

vláda a parlament mohou alepsoň částečně napravit zradu

vláda a parlament mohou alepsoň částečně napravit zradu na občanech ČR, jenž vznikla ratifikací Lisabonské smlouvy... Samotný pan prezident boj za obnopvu české svrchovanosti nevyhraje, bude potřebovat podporu R^ 

Každopádně vystupme z EU dokud je ještě čas[>-] R^

0/0
5.11.2009 18:33

Josefprav

Re: vláda a parlament mohou alepsoň částečně napravit zradu

A co referendum hlavo dubová? ;-D;-D;-D;-DEUEUEU

0/0
5.11.2009 19:01

Josefprav

Re: vláda a parlament mohou alepsoň částečně napravit zradu

Pokud jde o podporu pana prezidenta jsem ochoten na něho někde složit 50,-Kč s podmínkou, že navždy opustí tuto zemi. Nejlepší nějaký ostrůvek v Tichém oceánu,.

0/0
5.11.2009 19:03

JuraK

Evropská unie

Vystupovat z EU netřeba, protože se stejně brzo rozpadne sama. Původní myšlenky jednotné evropy jsou mrtvé a je to už jen zkostnatělý byrokratický aparát.:-P

0/0
5.11.2009 18:29

cara7

Bohnice

by si měli na Hradě otevřít pobočku!Kandidátů do blázince je tam neurekom!;-D

0/0
5.11.2009 18:16

vodnicivcechach

Re: Bohnice

;-D

0/0
5.11.2009 18:31

Josefprav

Re: Bohnice

R^R^ Jaký pán na hradě takový kram.

0/0
5.11.2009 19:04

godys

soudruzi, ještě máte jednu šanci...Klaus ten papír se svým

podpisem jako ztratí a tak LS nebude platit a EU se od nového roku rozpustí.....dobrý ne...?;-DEU

0/0
5.11.2009 18:11

godys

Klaus a Jaklem vystoupí z EU....

myslím, že to EU přežije....:-)EU

0/0
5.11.2009 18:04

Josefprav

Re: Klaus a Jaklem vystoupí z EU....

A ještě Hájek

0/0
5.11.2009 19:05

woodward1

ten trouba cenzor mě smáznul

nechápu proč, já se vyjadřuju vždycky zdrženlivě:-)

0/0
5.11.2009 18:01

Josefprav

Re: ten trouba cenzor mě smáznul

Zdrženlivost není zdravá. Jinak mne už jednou uplně vyhodili a potom mne nebyl schopen nikdo a ni říci jak k tomu došlo.  

0/0
5.11.2009 19:15

loupeživý baron

Také si myslím, že vystoupení z EU je jen teorie

I pokud by to bylo z hlediska evropského práva možné, v praxi by po projevení takového úmyslu jen zesílila prounijní přesvědčovací a zastrašovací kampaň směrem k obyvatelstvu a jiné osvědčené přesvědčovací taktiky směrem k pol. reprezentaci.

V krajním případě by došlo na bratrskou pomocR^

0/0
5.11.2009 17:54

Josefprav

Německo dostalo ve válce tak na ... jako nikdo

před tím. Do čela se dostal muž jménem Adenauer, který sice nebyl vlastenec jako Klaus, ale měl hlavu tam. kde jí měl mít .Ten jim řekl: Co jsme udělali  Židům a okolním zemím je to nejhorší, co mohl civilizovaný národ udělat. Naučil je chovat se a myslet jinak.  Bohužel měl malý vliv na antifašisty v NDR, kteří za války stříleli do vzduchu. Němci žijící v NSR se změnili. Nikdy nevyjde do ulic tolik Čechů, když se objeví sebemenší náznak nacismu jako v Německu. Okolní země a to zejména Francie jejich nový postoj uznaly a to je také základ EU.  Je dobře, že patříme mezi tyto evropské země. 

0/0
5.11.2009 17:50

calloway

Re: Německo dostalo ve válce tak na ... jako nikdo

co to mumláš?

0/0
5.11.2009 18:41

zaregistrovany

to se mě snad jenom zdá.

, co to je proboha za tajný hradní spolek. Bože to jsou ty lidi vážně tak blbý, nebo jsou to agenti nějaký východní rozvědky. ;-O

Klaus je bořitel non plus ultra, zatím všechno jen rozbořil, od privatizace přes rozdělení státu až po rozmělnění Lisabonské smlouvy. Lidi, poohlédněte se za jeho činností a zjistíte, že tenhle, s každým rozhádaný člověk, ještě nic nevytvořil. Pamtuju si, jak hlásal opuštění východních trhů a přeorientování se na západ a teďka, když si naše firmy konečně našli odbyt na západě, na východ vyvážíme úplný ho... , tak zpřetrhá pouta se západem, podle gusta, já vám ještě všem ukážu, já jsem KLAUS a specializuju se na boření a hádky, budování a prospěšná zahraniční politika není můj obor.

To se mě fakticky snad jenom zdá, to snad ani nemůže být pravda, to je snad nějaký novinářský blud. 

0/0
5.11.2009 17:46

Josefprav

Re: to se mě snad jenom zdá.

R^R^R^EUEUEU

0/0
5.11.2009 17:52

Nedá se již mazat jednotlivě

Když sme tam vstúpili, tak možeme aj vystúpiť ne?

8-o

0/0
5.11.2009 17:44

Necekana navsteva

To ze opet ani Lisabon neobsahuje zadne zakotveni

ukonceni clenstvi v EU je fakt, na ktery jsem upozornoval.

Zaroven je to fakt, ktery jasne ukazuje na nedemokraticnost a narustajici nesvobodu v EU. Znate nejakou jinou instituci, ktera nema zakotveny mechanismy vystoupeni ci ukonceni clenstvi?

0/0
5.11.2009 17:41

Josefprav

Re: To ze opet ani Lisabon neobsahuje zadne zakotveni

Co to tady plácáš východní demokrate za nesmysly. Vystoupení není ukončení? EUEUEU

0/0
5.11.2009 17:52

ZA 5 12

Co to kecáte chytráci lžidoktoři?! Všechno jde,když se chce!

0/0
5.11.2009 17:26

Josefprav

Re: Co to kecáte chytráci lžidoktoři?! Všechno jde,když se chce!

No jo, ale jak to dopadne Zeptej se svýho fotra, jak tě dělal.

0/0
5.11.2009 17:28

Woodward

Re: Co to kecáte chytráci lžidoktoři?! Všechno jde,když se chce!

kdoví, jestli o tom jeho fotr něco bude vědět;-)

0/0
5.11.2009 17:33

Leporelo z lepenky 1

Re: Co to kecáte chytráci lžidoktoři?! Všechno jde,když se chce!

šmarja ;-D

0/0
5.11.2009 17:35

Josefprav

Re: Co to kecáte chytráci lžidoktoři?! Všechno jde,když se chce!

Musel být na šrot, když lezl na tu opici.

0/0
5.11.2009 17:35

Doktor.x.x

Nechápu

Já nechápu, ve kterém státě náš Pan prezident vlastně žije a kterého je prezidentem. To, co poslední dobou předvádí on i jeho "poradci" Jakl a Hájek mně přijde jako někde z jiného světa.. Asi by se měl odstěhovat někam, kde si bude připadat konečně suverénní podle svých představ :-)

0/0
5.11.2009 17:24

Josefprav

Re: Nechápu

U něho sbírku - Národ sobě a koupíme mu nějaký ostrůvek vidím to tak 50x50 m a tam může se svým dvorem kralovat.

0/0
5.11.2009 17:29

Olda70

Re: Nechápu

Souhlas R^

0/0
5.11.2009 17:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.