- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DP nemá peníze a proto budeme stávkovat...nepřepravíme za ten den obvyklý počet pasažérů, který z větší části platí a tim zabráníme dalšímu zadlužení podniku....gratuluji odborům za jejich logické vyústění špatné finační situace DP.....jestli se nedostanu do práce ( Modletice u říčan) a přijdu v té chvíli o peníze tak budu slavný odbory žádat o náhrau vzniklé škody (mzdy).....souhlas??
Ale můžu vám dát radu, která se opakovaně osvědčila u mě. Když se mi někde nelíbilo anebo jsem se cítil nedoceněný, tak jsem odešel jinam, kde jsme se vzájemně dohodli. Za posledních deset let jsem to opakoval třikrát. Rozhodně jsem k tomu nepotřeboval nějaké darrmožrouty z odborů. Uznávám, že jsou odvětví, kde odbory mají svoji funkci, ale dopravní podnik k nim nepočítám. Tam snad v dělnických profesích pracují kvalifikovaní lidé, kteří něco umí a pro které tedy není problém najít si místo jinde.
A tak jí ještě zhorší svojí vlastní blbostí. Co takhle je odsoudit za přípravu trestného činu ohrožování provozu veřejně prospěšného zařízení?
Naše firma na tom není dobře. Tak jí pomůžeme tím, že nebudeme pracovat.
a zhoršují pracovní morálku ve společnosti.
Správně největší odbory jsou v parlamentu a senátu tam je pracovní morálka strašná.
V této společnosti je řada dobrý lidí, kterých bych se nerad dotkl.
V této společnosti je totální, ale opravdu totální přezaměstnanost. Zázemí, lidi, to vše je v takové míře, že by DPP mohl vyrábět všechny druhy tramvají, autobusů a vagónů metra.
Když se zavedly nové soupravy metra od fy Siemens, tak se brutální způsobem snížily požadavky na opravy. Počet lidí v depu např. Zličín ovšem zustal nezměněn. Vzhledem k záruce se to stejně vozilo k opravě vedle do Siemensu. Nyní to celé přebírá Siemens a pronajímá si část depa Zličín.
Když se bavíte s udržbáři metra ve stanicích, tak zjistíte, že ještě donedávna měla každá stanice svého zámečníka, eletrikáře, truhláře a nyní mají třeba 15stanic a strašně nadávají. V normální firmě by měli v kompetenci celou trasu.
Úroveň, jaká je u DPP je úroveň kutlochů s socialistické zašívárně. Běžně mají v kancelářích postele. V každé kanceláři najdete lednici. Všude po zdech jsou plakáty s děvkami, na stolech televize....
V depu Zličín se nedělají opravy vozů Siemens to na úvod.
To že se zakázky dávají soukromým firmám které jsou min. o 100% draší to vám asi nevadí že jo,ale lednici na každý dílně to závidíte.
Takze abych shrnul odborarskou logiku
1) vadi jim, ze se bude propoustet
2) vadi jim, ze je financni situace neutesena
3) chteji stavkovat
Prostou logikou pak:
1) zabraneni propousteni znamena zhorseni financi situace
2) stavka znamena zhorseni financni situace
3) spatna financni situace jim stale vadi
At ziji odbory!
To doopravdy nikdo nevidí ten donebe volající nesmysl? "Pro letošek Ropid objednal výkon za 9,1 miliardy korun, Praha dala podniku na provozní výdaje ale jen asi 7,2 miliardy korun." Připomenu, že ropid = praha...Takže to vypadá následovně : Praha dala podniku málo peněz na to, aby mohl vykonat všechny nařízené spoje a pak řve, jak to, že ten podnik peníze nemá :D Naprosto nádherný český kocourkov.
Protože pokud by DPP propustil zbytečné lidi budou jeho roční náklady při zachování km na polovině.
Naopak, je to snaha Prahy, aby se socialistický podnik změnil.
dopravnímu podniku docházejí peníze, tak budeme stávkovat, tak můžou uvažovat jen odbory. DP je pěkně rozežraný státní podnik, stejně jako české dráhy. Kdyby to byla skutečně soukromá firma tak dávno zkrachuje.
máš jen částečně pravdu. DP ale netunelují odbory, ale vedení. Málokdo má představu, kolik desítek milionů platí DP za "marketing" v podstatě garážovým firmám, o kolik se prodraží a jak se projeví na fungování oursourcing vyhnaný do extrému atd.
Nemůžu si pomoc, ale já jsem s dopravou v Praze spokojen, jezdí většinou na čas a korát bych přivítal menší intervaly po 21h a hlavně o víkendu 7 a více minut čekat na metro, kdy je v Praze mraky turistů je fakt síla, ale hlavně to chce zmenšít aparát s úředníky-tam bude zakopanej pes jako ve všech podnikách.