Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DOKUMENT: Prezident Klaus vysvětluje, proč podepsal Lisabon

Přečtěte si prohlášení prezidenta Václava Klause, v němž komentuje rozhodnutí Ústavního soudu k senátorské stížnosti na Lisabonskou smlouvu. Zároveň vysvětluje, proč přes výhrady dokument podepsal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trojuhelník

Praha - Moskva

podepsal, ale s krajním odporem...;-(

0/0
13.11.2009 18:12

diviznaT

Včera bylo nejsmutnější odpoledne

a pořád není veselo. Pane prezidente, věříme vám a jsme rádi, že vás máme. Vydržte !!V[>-]V

0/0
4.11.2009 15:03

hombre_

Re: Včera bylo nejsmutnější odpoledne

Rv

0/0
5.11.2009 8:19

jarda

Re: Včera bylo nejsmutnější odpoledne

Nejsmutnější odpoledne bylo asi jen pro vás a vašeho ostudného "idola"  :-( pane  "divizno T". Všech 27 zemí EU mělo nesmírnou radost, že pro těch Klausových zdržovacích taktikách je LS schválená. Když se probudíte z bludů a uvědomíte si kam ČR patří, bude vám také veselo, jako je nám !  [>-] EU [>-]

0/0
5.11.2009 9:46

godys

soudruh Klaus se kroutí jako had....

;-DEU

0/0
4.11.2009 11:48

hombre_

Re: soudruh Klaus se kroutí jako had....

R^;-DEU

0/0
5.11.2009 8:19

zeolit

Volby budou referendem o LS.

 "Tato změna – pro

dnešek i pro budoucnost – legitimizuje snahy té části naší veřejnosti,

které není věc naší národní a státní existence lhostejná a která se s

tímto výsledkem nechce smiřovat." Věřím, že se prokáže ve volbách, že je dost lidí, kteří souhlasí s Václavem Klausem a najdou cestu, jak to vyjádřit. S největší pravděpodobností, ODS můj hlas tentokrát nedostane...XEUX

0/0
4.11.2009 10:34

jarda

Re: Volby budou referendem o LS.

Pane "zeolit", bez vašeho hlasu pro ODS se vůbec,ale vůbec :-( nic nestane a to i když dáte svúj hlas komunistům!!!

Jsme v EU s platnou LS a takovým, jaký jste vy a váš idol, zbývají jen oči pro pláč i když zcela zbytečný!!! [>-] EU [>-]

0/0
4.11.2009 11:08

zeolit

Re: Volby budou referendem o LS.

Jmenovče, ve všech minulých volbách jsem svůj hlas dával ODS. Tentokrát věřím, že budu mít šanci a hlas nepropadne. Váš argument byl dříve i mým. Něco se ale změnilo. Samozřejmě, že ODS přežije, moje nehlasování pro tuto stranu ji určitě nezničí. Do voleb je dost času, si všechno rozmyslet. Nerad bych vhazoval do urny lístek pro stranu, která nezíská ani 3%...

XEUX?

0/0
4.11.2009 11:23

ToMiSoft

Re: Volby budou referendem o LS.

Já osobně radši hodím lístek do urny pro stranu, která se do Parlamentu nedostane, než abych ji hodil stranám eurohujerským (demagogická sebranka, ODS, TOP09 nebo žabičkáři) nebo nedej bože komunistům. Pro mě se staly všechny parlamentní politické strany nevolitelnými.

0/0
4.11.2009 11:28

godys

Re: Volby budou referendem o LS.

ODS nevolím už od 96 roku...už jsem prozřel...a nyní Benda, Řápková a spol. mi dávají za pravdu...:-)EU

0/0
4.11.2009 11:50

hombre_

Re: Volby budou referendem o LS.

Nechaj tak. On proste patri k ludom co musia neustale proti niecomu "bojovat". Ani sam nevie preco, prameni to z nejakeho jeho komplexu, vacsinou ale ide proti tomu comu nerozumie. Dnes je IN ist proti EU. Keby tu nebola EU tak by si nasiel nieco ine, cokolvek.

0/0
5.11.2009 8:22

jarda

Re: Volby budou referendem o LS.

Máte úplnou pravdu, pane "hombre_". R^

0/0
5.11.2009 9:37

Ifipuld

Re: Volby budou referendem o LS.

Cítím to podobně. Klaus chce být vidět, což by se mu nepodařilo, kdyby s LS souhlasil. Zařadil by se do proudu, s nímž by splynul a ztratil se v něm. Takhle je možná pro někoho národní hrdina, ale ne zrovna státník. Kope za sebe a za svou image, ne za svoji zemi. [>-]EUR^

0/0
5.11.2009 21:19

ToMiSoft

Re: Volby budou referendem o LS.

Ani můj hlas ODS nedostane. Ale nedostane ho ani Česká Sebranka Socialisticky Demagogická, Komunisti a Zelení. Ani TOP09 ne.

0/0
4.11.2009 11:20

Bouše

Re: Volby budou referendem o LS.

Tak Svaz zahradkářů. :-)

0/0
4.11.2009 13:42

ToMiSoft

Re: Volby budou referendem o LS.

Ani ti ne ;-D

0/0
4.11.2009 14:54

jarda

Re: Volby budou referendem o LS.

Pane "zeolit" vaše obavy jsou naprosto zbytečné. Pokud vám jde o národní a státní existenci, tak to jen a jen potvrzuje nezbytnost být ve svazku NATO a EU !!!

Koho budete volit, je jen a jen vaše svobodné rozhodnutí, díky tomu, že žijeme ve svobodné demokratické zemi. [>-] EU [>-]

0/0
5.11.2009 10:02

Nedá se již mazat jednotlivě

Pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí

;-) ne kecám ;-D

0/0
4.11.2009 10:18

Bouše

Pro mne je rozhodující nález našeho Ústavního soudu,

nehledě k tomu, že stejně se vyjádřily i ústavní soudy ostatních členských států EU. Povyšovat svůj názor nad názor všech těchto institucí je chtít být papežštější než papež. :-/ Rv 

0/0
4.11.2009 10:10

ToMiSoft

Re: Pro mne je rozhodující nález našeho Ústavního soudu,

Pro mne je nález zaujatého ÚS s podjatým předsedou Rychetským naprosto irelevantní. Spíš je pro mě důvodem pro podporu snahy tuto nesmyslnou instituci zrušit. Při obhajobě suverenity a Ústavy ČR již několikrát selhal.

0/0
4.11.2009 14:56

Ahaman

Muselo to pro něho být ponižující

;-(

0/0
4.11.2009 9:16

ptačí chřipka

Papá tunel de la Mancha

No podepsal jsem to,ale levou rukou.;-D

0/0
4.11.2009 9:06

ptačí chřipka

Galileo Galilei

A přece se točí!Tak proč jsi podepsal?

0/0
4.11.2009 9:04

čtunoviny

Ovčané a Ovčanky !!!!

Radujte se , Ovčané a Ovčanky !!!!

Vy už jste opravdu něměli  hóóódně dlouho  žádné vlky kolem ohrady , že  ??????

Tak teď si jich užijte !!!

Nebo snad oni si užijí Vás ????

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.11.2009 8:33

jarda

Re: Ovčané a Ovčanky !!!!

Není vůbec,ale vůbec :-( vidět, že čtete noviny, pane "čtunoviny". Zřejmě jen s otevřenými ústy nasloucháte svému hradnímu pánu.  :-(Rv

Z "ovčárny", jak píšete, jsme se my občané uvolnili již v roce 1989 a vstupem do EU jsme spolu s 26 státy jsme opět v demokratické Evropě.  Pouze závilí hlídací psi zůstali mimo ohradu u nohou svého pána :-(

0/0
4.11.2009 11:18

ToMiSoft

Re: Ovčané a Ovčanky !!!!

Vstupem do EU jsme opět zpět v socialismu. Demokracie je v EU pošlapávána za souhlasného kvičení všech skutrolezců a eurohujerů.

0/0
4.11.2009 11:22

jarda

Re: Ovčané a Ovčanky !!!!

Vúbec, ale vůbec nepozoruji, že bychom byli zpět v socialismu. Vždyť v orgánech EU není ani jeded komunistický, nebo socialistický stát. Všech 27 zemí má kapitalistický charakter, tak o čem tu plácáte,  pane "ToMiSoft" ?Rv

0/0
4.11.2009 11:47

ToMiSoft

Re: Ovčané a Ovčanky !!!!

To, že to nepozorujete mě ale vůbec nepřekvapuje. Mimochodem - v orgánech EU nejsou státy, ale lidi a tam je komunistů (třeba Barosso).

0/0
5.11.2009 9:36

jarda

Re: Ovčané a Ovčanky !!!!

V EU je 27 zemí (států chcete-li) . V orgánech EU jsou lidé, demokraticky zvolení zástupci všech 27 zemí, nekomunistických.  A že by pan Barosso byl podle vás,pane "ToMSoft", tak to je velké odhalení!?! To jste si přečetl v "Komunistickém manifestu?"

0/0
5.11.2009 9:55

Duhax

Prezidentem navzdory

Máme prezidenta, který nerespektuje nikoho a nic , jen sám sebe.

Bojuje v okamžiku kdy je dobojováno, trucuje a chová se dětinsky.

Pro mnoho občanů je Lisabonská smlouva optimistickým vykročením, ale prezident na tyto občany kašle a kdyby to šlo tak ji snad podepíše na záchodě kde by si s ní nejraději vytřel ... .;-€

0/0
4.11.2009 7:59

ToMiSoft

Re: Prezidentem navzdory

A pro mnoho jiných občanů je to ztráta národní suverenity. Kam patříte vy je mi jasné.RvRvRv

0/0
4.11.2009 9:05

jarda

Re: Prezidentem navzdory

Víte vůbec co je to suverenita a jakou podle vás pane "ToMiSoft" ztrácíme ?

Jste opět mimo mísu. Rv:-(Rv

0/0
4.11.2009 11:29

ToMiSoft

Re: Prezidentem navzdory

Jako vždy jste mimo. Vím co je suverenita o kterou přicházíme. To jen vy o tom nemáte ani ponětí.

0/0
5.11.2009 9:37

jarda

Re: Prezidentem navzdory

Vyjmenujte mi prosím, pane "ToMiSoft", o kterou suverenitu přicházíme. Pokud je mi známo, tak některé části suverenity nás posilují.Nepapouškujte Klause, Jakla, Oberfelzera, Kumperu, Bobošíkovou a využívejte svůj vlastní rozum! !!

0/0
5.11.2009 10:11

jarda

Re: Prezidentem navzdory

Sohlasím s vámi pane "Duhax".

Bohužel, máme takovou hlavu státu,jakou  naši zastupitelé , při té volební taškařici

zvolili. :-(;-€Rv

0/0
4.11.2009 11:25

papazian

Už aby dopindal někde v Bohnicích!

Tam mu budou rozumět, bude mezi svými, dědek starý!

0/0
4.11.2009 1:19

Rokoko12

Klaus vysvetluje:

Ten by mel spise vysvetlit,proc nas jako Cechy zbavil charty zakladnich lidskych prav v Evrope!Bud mel podepsat se vsim vsudy,co k pravum a povinnostem patri,nebo se zachovat jako patriot a nepodepisovat!Proste,opet a zase, nezaprel svuj puvod!

0/0
3.11.2009 23:57

papazian

Re: Klaus vysvetluje:

Přesně tak, zahrál si na nacionalistickou strunu jako primitiv na lidské pudu a ztratil poslední kredit, který ještě mohl u mne mít.

0/0
4.11.2009 1:21

fido_castro

Re: Klaus vysvetluje:

Cetl jsi tu chartu? (jestli jsi cetl LS se an neptam). To neni zadna charta lidskych prav, ale manifest socialistickeho zrizeni. Doufam, ze idiocie z rad ovcanu teto zeme casem vymizi a jeste Klausovi podekuji, ze nas zachranil pred tim nejhorsim.

Rv EU Rv

0/0
4.11.2009 6:42

Dony

Cas teprve ukaze,

jak budeme prezidentova pocinani  ohledne LS za par let hodnotit. Jeho pozice uz byla zkratka dale neudrzitelna.  Ja si myslim, ze prohlubovani tzv integracniho procesu  a stim souvisejici LS je blbost. Snahy o sjednoceni Evropy  tu jsou uz od dob Karla Velikeho.  Vzdy to skoncilo na tom, ze Evropa je proste prilis ruzna na to, aby fungovala jako federace.  Az se nabazime dnes modniho socialismu, tak se snad vratime k fungujicimu modelu, ktery zahrnuje pouze hospodarskou spolupraci, vzajemny obchod a volny pohyb osob. Mozna, kdyz se jeste podari dohodnout spolecna zahranicni politika, tak to bude absolutni vrchol toho, co lze v takovem mnohonarodnostnim prosotoru dosahnout. Nic dalsiho nepotrebujeme. Myslim, ze neni daleko doba, kdy budeme Klause velebit, za jeho postoj k LS. Dnes jsme se opet vzdali sve suverenity ve prospech  Francouzu a Nemcu:-/.

0/0
3.11.2009 19:26

kvestor

Re: Cas teprve ukaze,

Tak ted z něho příznivci udělali hrdinu. Měl odstoupit a nepodepisovat nebo nepodepsat. A ne říci já podepíšu ale budu proti tomu bojovat.

Nojo když jde o koryta tak se čeští(a nejen oni) politici dokážou zapřít i vlastní babičku.

0/0
3.11.2009 19:40

Dony

Re: Cas teprve ukaze,

Z jakeho duvodu by mel Klaus odstupovat? To bys mohl rovnou chtit, aby prezident odstoupil  pokazde, kdyz vetuje poslanecke snemovne zakon. Aby ho nepodepsal a rovnou odstoupil! To je ale blbost ze? Tak se priste zamysli, nez tu budes papouskovat takovy kraviny.;-€

0/0
3.11.2009 20:05

othoma

Re: Cas teprve ukaze,

jasně až na drobný rozdíl že toto je mezinárodní smlouva, která vetovat nejde jako zákon  tzn. musí ji podepsat nebo odstoupit. Klaus ji zkritizoval tak , že to vypadá že se dopouští vlastizrady (ztráta svrchovanosti) aby ji nakonec podepsal , bod 5 proto klidně mohl být o jeho abdikaci a nepodepsání a bylo by to čestnější jednání vzhledem k jeho postoji.

0/0
3.11.2009 20:29

killy

Zapomněls na Jiříka z Poděbrad.....

.. jak se na něj tenkrát vy#ral Ludvík XI ... ;-D

0/0
3.11.2009 19:46

killy

P.S. Jinak...

R^

0/0
3.11.2009 19:48

papazian

Re: Cas teprve ukaze,

Nemáte pravdu a hluboce se mýlíte! Historie nedá pravdu ani Vám ani stávající hlavě na Hradě!

0/0
4.11.2009 1:23

ToMiSoft

Re: Cas teprve ukaze,

Což můžete jen těžko tvrdit. Jasnovidec rozhodně nejste.

0/0
4.11.2009 11:26

Kamilac

Václave, vzpomeň si!!!!

A to že jsi porušil integritu Československa po té, co jsi se sám o vlastní újmě dohodl s Mečiarem, to bylo co? To byla právně jednoznačná velezrada. Tak neremcej!!!

0/0
3.11.2009 19:16

Blamik

Re: Václave, vzpomeň si!!!!

R^

0/0
3.11.2009 19:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.