- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Musíme hledat možnosti, jak ušetřit. Je jich celá řada," řekl MF DNES ředitel Správy železniční dopravní cesty Jan Komárek.
Proč se možnosti, jak ušetřit, nehledaly ještě předtím, než do toho začla mluvit ? Typický postoj - navrhnu to co nejdráž, ať si všichni nahrabou...
Tunel z Prahy do Berouna je jediné možné řešení. Ten kdo to tam zná, potvrdí. Ale samozřejmě jako vždy u nás je v zakázce započtená provize tomu a tomu. Navíc je to drahé, protože nikdo nikdy u nás něco takového nestavěl (a snad stavět nebude) - když něco dělám poprvé, je to vždy dražší. Asi by to chtělo nějakou zahraniční firmu, bohužel mě napadá podobný tunel třeba ve Španělsku a to je dost z ruky.
Takže pořádně prověřit, vybrat nejlepší variantu a stavět.
To je prave ono,ty konexe se vzdy silne prodrazi ,,mala domu a jsou s toho miliardy" uspora casu by to byla, ale najdete v Cechach solidni stavebni firmu bez lobistu a vselijake parazitujici pakaze,ktera tunel vybuduje za primerene naklady!
Aha, tak uz jsme s nasi latinou v koncich a nebasti nam to drobne predrazovani ani EU.....to mame zase peknou vizitku!
v Zemi kde jsou sotva hory a prekazky chteji stavet 25 km dlouhy tunel, se snad zblaznili
parta Ukrajinců by s tím byla hotova za týden
Jasný a jako nezaměstnaný bych jim šel klidně pomoct. A to nejlépe hned, abych měl na inkaso.
.... pražaci zloději...
Tak to tedy s Vami musim hrube nesouhlasit,ono to politicke rozlozeni bude nacionalne fifty-fifty,nebojte se prazane Morava vas nezklame.....