Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DOKUMENT: Text projevu Anděly Dvořákové ke 28. říjnu

Předsedkyně Českého svazu bojovníků za svobodu Anděla Dvořáková se v den výročí vzniku Československa tvrdě pustila do politiků. Kritizovala přílišné ustupování sudetským Němcům i špatnou výchovu mládeže ve školách, kvůli čemuž jsou snadno ovlivnitelné. Portál iDNES.cz vám přináší přepis rozhovoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alědna

Ano,ano,ano

Ano,tak to byl po dlouhé době projev.kde bych tleskala od začátku do konce.Děkuji Vám paní Andělo Dvořáková.Škoda,že není více takovýchto odvážných lidí.Kde jsou mladí odvážní politici? Proč si už nevzali moc do svých rukou? Nechávají to na těch,kteří jsou vychovaní v komunismu a také se podle toho chovají.Je dvacet let od pádu komunismu a ci nkání klíčema.Ale co se za tu dobu stalo? Je to k pláči.nebyl by čas,všechny vyhnat a začít znova a líp?Teď už není co rozkrást a zničit.Teď už by si měli mladí budovat budoucnost,aby k něčemu byla.Jinak jim tu nezůstane kámen na kameni.!!

0/0
31.10.2009 13:25

jakadlec

jsem rád,

že na naší politické scéně je ještě někdo, kdo se nebojí a kdo neskolní hlavu před současnou arogantní politickou  "elitou"

0/0
30.10.2009 7:20

jack007jac

at se vyrovnaj

Nemci at nam daji za 5ti letou okupaci a my jim pak o neco min vratime za odsun.

0/0
29.10.2009 14:52

nonick

Konečně někdo natvrdo pojmenoval to, kolem čeho politici

chodí jako kolem horké kaše - jen čekám, jak dlouho to potrvá, než bude ta stará paní označena za extrémistku a nacionaluistku a posléze mediálně znemožněna pěkně v duchu eurohumanitního multikulturalismu ;-D Rv- tipnul bych si tak 14 dní...

0/0
29.10.2009 14:00

León

komunistická prospěchářka??

No, nejenže její tón připomíná Urválka (ultragauner-prokurátor, který vraždil české demokraty v 50.letech), ale i její životopis je zajímavý. Ten oficiální na stránkách ČSBS přesně neříká, jen naznačuje - funcionářka, která u korýtka přečkala jak 50.léta, tak normalizaci.

Při hledání na netu jsem ještě objevil http://www.blisty.cz/2007/7/16/art35242.html s pěknou větou "Paní Dvořáková, jak je ostatně jejím dobrým zvykem, kombinuje lži a pravdu tak, že jsou pak od sebe k nerozeznání." Britské listy nemusím, ale je to další kostička do mozaiky.

A nabízejí se otázky - protřelých prospěchářských demagogů máme v politice dost, ale proč dostala vyznamenání? Její život, postoje i způsoby jsou známé, šlo tedy o kalkul?

Na samostatnou úvahu je, proč jí tleskali současní politici. Nenávistných antisudeťáků určitě pár je, podobně jako nenávistných komunistů. Jejich černobílý pohled a manipulace historií nepřekvapí. Neumět setomu ale vzepřít?

0/0
29.10.2009 12:09

Kaiser_Franz

ufff

Včera ve zprávách jsem viděl úryvek tohoto projevu, dnes jsem si ho v klidu přečetl celý. Souhlasím s jedním z příspěvků níže - některé věci jsou tam pravdivé (vztah jiných národů k Beneš. dekretům, apod.), ale ta nenávist která z toho projevu uplně kape, to je hrůza. Kde ta paní žije? Pocházím ze "sudet", ale že by se tam někdo nechával kupovat Němci, pochleboval jim, atd.? To rozhodně nevidím. Paní místo toho, aby příspívala k ukončení toho - již nesmyslného sporu a záště - ho dále rozdmýchává. A teď ji ještě Klaus dal vyznamenání, čímž ty její nacionalistický žvásty formálně posvětil. Doufám, že se na ni najde také něco jako na pí. Kavalírovou.

0/0
29.10.2009 9:52

ur=BANcová

Zkuste, jako já, se zamyslet a dáte jí zapravdu.

Tady je každý hrdina, ale na Hradě si nikdo nedovolil ani špitnout. Jsou prostě pravdy, které se ukřičet nedají. Jestli paní Dvořákové bude sloužit zdraví, tak příště s ní na Hrad.

0/0
28.10.2009 23:39

Petur Wernersson

Re: Zkuste, jako já, se zamyslet a dáte jí zapravdu.

Probuh jen to ne. Proc mate stale tendenci mit na hrade nekoo "svateho". Nejakeho "patrona". Clovek na Hrade by mel pouze reprezentovat. Zkuste volit priste lepe.

0/0
29.10.2009 9:06

erben3

Re: Zkuste, jako já, se zamyslet a dáte jí zapravdu.

R^[>-]

0/0
29.10.2009 9:45

Sršeň

Není co dodat

Pravda a nic víc než pravda.

Škoda, že takových lidí není více a neříkají tyle věci častěji.

Pro ty co paní Dvořákovou odsuzují mám jen jedno: pravda bolí.

0/0
28.10.2009 22:27

Huffnaggelův duch

Re: Není co dodat

Stará komunistka chrlící pravdu a nacionalismus. Nesmrdí to trochu?

0/0
28.10.2009 23:20

zimní okvětní lístek

vadí jim závislost na EU ale nevadí jim na Rusku???

zvláštní...8-o

0/0
28.10.2009 21:19

marla

Re: vadí jim závislost na EU ale nevadí jim na Rusku???

To je přece jasný, že starej komoušce Dvořákovej závislost na Rusku nevadí.Rv

0/0
28.10.2009 23:16

LimonadovyJoe

Vlastenectví X klientelismus

Projevy vlastenců, pamětníků, válečných veteránů a bojovníků proti nacistické a komunistické diktatuře pronesené ku dnešnímu dni museli být pro současnou českou politickou reprezentaci jako facka do ksichtu. Doufám, že se ta banda internacionalistů a servilních patolízalů alespoň v hloubi duše styděla, když mluvili lidé, kteří pro tuto zemi udělali více, než celý současný parlament tvořený bolševiky a eurohujery.

0/0
28.10.2009 20:43

kdojsem

Nechápu jak té soudružce mohli po projevu ještě tleskat?

Místo, aby ji vypískali, tak ji ještě celí zkoprnělí a rozpačití tleskali. Cožpak nepoznali jak prohnaně helfuje darebáckému prezidentovi, protože je podobně zaslepená a temná jako on? Kdybych tam byl pískal bych, tak jako kdysi Dáše Veškrnová. Jak málo se najde srdnatých lidí, kteří rychle prohlédnou o co jde a adekvátně odpoví s rizikem, že budou mít třeba z toho i nepříjemnosti a ztráty.

0/0
28.10.2009 19:56

Macurobijec sir Humprey

Re: Nechápu jak té soudružce mohli po projevu ještě tleskat?

Darebácký president? Co ty seš za pako?

0/0
28.10.2009 19:58

apokalypsa

Re: Nechápu jak té soudružce mohli po projevu ještě tleskat?

:-)R^

0/0
28.10.2009 20:03

erben3

Re: Nechápu jak té soudružce mohli po projevu ještě tleskat?

Odpověď na tvůj nick: Blb.

0/0
29.10.2009 9:46

kubíczech

nechápu

Co ste většina lidí zač, že vám smrdí vlastenectví a nacionalismus, že ste hnusný kariéristé a materialisté. Projev Anděly Dvořákové byl skvělý, ale když vidim ty ohlasy tady na idnes tak bych se radši narodil do První republiky, než žít s takovou nevzdělanou lůzou jako ste většina z vás

0/0
28.10.2009 19:45

kdojsem

Re: nechápu

Rv Pokud jste vzdělán, jako že se tak tváříte, tak by vám měli vrátit školné. Nic vás nenaučili.

0/0
28.10.2009 20:05

apokalypsa

Re: nechápu

Proc do Prvni republiky? To ja bych radeji Rakousko Uhersko, to byl alespon logicky vznikly stat narozdil od umeleho Ceskoslovenska (historicka spojitost Cechu, Slovaku a Rusinu mi vazne unika)

0/0
28.10.2009 20:06

LimonadovyJoe

Re: nechápu

Tož poprvé je spojili právě v tom tvém Rakousku.

0/0
28.10.2009 20:44

cichon

Re: nechápu

preju ti IQ 30+ . Ta baba je znama uz davno svoji pestrou skalou vyroku pramenici z nenavisti kvuli vlastni rodine, chapu, ale nemuze si brat narod za rukojmi. Narod jsme i lidi jako ja, kterej bych ji asi kopl rovnou bodlem do riti, soudruzku. Howgh

0/0
28.10.2009 21:05

erben3

Re: nechápu

R^  A ztěch blbů si nic nedělej, ti by za kariéru a hrst drobných z EU prodali i vlastní babičky.

0/0
29.10.2009 9:47

sociální parchant

Je dobře, že zazněl i takovýto názor

R^[>-]R^

0/0
28.10.2009 19:40

_Pixie

To je síla...

jen zapomněla dodat "ať žije KSČ"

0/0
28.10.2009 19:31

Macurobijec sir Humprey

Re: To je síla...

a teď ti vadí zas co?

0/0
28.10.2009 19:57

Ruger

směs velmi racionálních názorů a naprostých blábolů

chyběla mi tam už jen pasáž o kouření na zastávkách a močení mimo mušle na veřejných WC.

0/0
28.10.2009 19:25

maud

Chápete

myšlenkové pochody Urbancové? (18.20)

0/0
28.10.2009 19:22

Brainwashington

Reakce Sobotky na Primě:

"....nebylo to vhodné..." !! A, kdy by to bylo vhodné, nežli dnes ???, Herr Sobotka?:-/

0/0
28.10.2009 19:15

medvěd brtník

absolutní souhlas

lidé mají krátkou pamět a spousta mladých  navíc používá hlavu jen jako podstavec na čepici  Je to pochopitelně vina i jejich hloupých jen spotřebitelskou lačností ovlivněných rodičů kteří toho v té hlavě také moc nemají . Inu starý blbec může vychovat zase jen blbce byť  mladého .   Ti z nás kteří ještě nezapomněli myslet  říkají: bravo p. Kavalírová.  

0/0
28.10.2009 18:38

Franta 1

Re: absolutní souhlas

R^R^R^

0/0
28.10.2009 19:49

obluda.pb

Naprostý souhlas, děkuji

R^

0/0
28.10.2009 18:21

ur=BANcová

Kdybychom Němcům za války více pomáhali

moli jsme dnes žít v Argentíně, na jihu země a cpát se hovězím masem, které je mnohem zdravější než to tradiční Knedlo-vepřo-zelo.

0/0
28.10.2009 18:20

Kakarel

Re: Kdybychom Němcům za války více pomáhali

na jihu země by ti namrzl předek i zadek.;-D

0/0
28.10.2009 23:28

ur=BANcová

Re: Kdybychom Němcům za války více pomáhali

Nevěřím, to by nás skvělý vlastenec a lidumil Baťa tam nestěhoval.

0/0
28.10.2009 23:31

Irish Stout

Brilantní projev

paní Dvořáková, díky.R^

0/0
28.10.2009 17:57

zeolit

Re: Brilantní projev

R^R^R^R^R^

0/0
28.10.2009 18:14

takyjá

Všechno je o lidech a jejich charakterech..:-))

 Ve 39 roce skoro všichni Pražáci byli Čechobijci,živitele

Nácků,šatili je ,hráli jim divadla a kina, stavěli jim,popřípadě

projektovali baráky....Ve 45 roce se z nich stali jakoby proutkem

fašistobijci,barikádnici a partizáni-poslední hodiny:-))Ve 48 roce v

tom pokračovali co by 

0/0
28.10.2009 17:41

takyjá

Re: Všechno je o lidech a jejich charakterech..:-))

  kapitalistobíjci, bijci kolaborantů,statkářů co

živili německé armády,donašečů SS a pod. V 68 roce zahájena akce

-komunistobíjců:-))V 71 roce opět akce kapitalistobíjců,v 89 roce

nastoupili opět komunistobíjci poslední hodiny:-))a dodnes se lustruje,

předhání se v tom, kdo j

0/0
28.10.2009 17:41

takyjá

Re: Všechno je o lidech a jejich charakterech..:-))

 o je jaký hrdina poslední hodiny:-))Ovšem?ke

smíchu těch co pomaloučku a polehoučků odírají všechny i tady tyto

hrdiny poslední hodiny:-))Stále si někdo myslí,že kapitalizmus je pro

každého:-))není:-)vše je vykradeno,vytunelováno,zašantročeno a te´d již

jen zbývá platit 

0/0
28.10.2009 17:42

takyjá

Re: Všechno je o lidech a jejich charakterech..:-))

  platit a platit za vše:-))I to je výsledek nátury

hrdinů poslední hodiny:-)))Zřejmě to vynáší i za cenu ohnutí hrbu?:-)))

0/0
28.10.2009 17:43

harier

Budoucnost

Naše budoucnost nesmí být zatížena nacionalismem, ale opatrným postojem ke všemu, co by nás mohlo ohrozit. A dějiny jsou moudrým učitelem. Paní Dvořáková má ve svém projevu mnoho pravdy a hlavně apel měl být na to, abychom si vážili míru. On není tak samozřejmý jako se to jeví. Abychom si nevytvářeli sami nepřátele, nerozdmychávali požáry konfliktů. Krve již bylo dost. Pouze jestřábi typu Havla, Vondry a dalších by nejraději viděli Kreml v plamenech.

0/0
28.10.2009 17:35

Cynyc

Re: Budoucnost

Co to blábolíte, vždyť jste realitu postavil úplně na hlavu! Rusko je tím, kdo ohrožuje mír, postkomunistické země má za svoje kolonie a na příkladu Gruzie jim názorně ukazuje, jak dopadnou, když se nepodřídí. Má-li někdo touhu vidět Kreml v plamenech, je to důsledek ruského imperialismu a agresivity, ničeho jiného.

0/0
28.10.2009 17:41

forfreelife

S tim cukrem vazte slova, prosim!

Duvod proc odesel Eastern Sugarn z CR a odprodal Bruselu kvotu na cukr byl ten, ze pan masinfira Gross und Spidla jim snizil neopravnene kvotu o 20tis tun cukru! Coz v nasledne arbitrazi Eastern vysoudila a dostala 1,1mld Kc. Ovsem po tomto zazitku utekli pryc. Prece jenom investori jsou anglicane a francouzi a na manyry bananove republiky nejsou zvykli.Takze masinfiro kdy zaplatis posramocene renome a 1,1mld CR? ;-D;-D;-D

0/0
28.10.2009 17:32

harier

Re: S tim cukrem vazte slova, prosim!

Obávám se, že to je trošku jinak. Obdobně dopadnou i další odvětví, včetně vinařů.

0/0
28.10.2009 17:38

astrudina

Re: S tim cukrem vazte slova, prosim!

Tak to vůbec není, ta společnost nás rozkradla jako hlupáky.

http://www.radio.cz/cz/clanek/89984

Naši přisluhovači a zlodeji ji prodali kvóty, které přece měli vlastnit pěstitelé řepy a ne cukrovary, no a my jsme se ještě nechali od EU a od této firmy klasicky oškubat jako kavky. Však se to platilo ze státního a z toho krev neteče, co?

A Eastern Sugar ještě srovnala ty cukrovary, které jsme jí prodali za babku, se zemí, aby tam český stát už nikdy nemohl cukr vařit a musel ho dovážet. Tak to je politika EU.Rv;-ORv

0/0
28.10.2009 19:37

BMG

Re: S tim cukrem vazte slova, prosim!

A co s tím má EU? My, respektive naše socialistická vláda vymýšlela s cukernou kvótou blbosti, věnovala ji cukrovarům, přehazovala ji jak horký brambor až to skončilo arbitráží. Proč nebyly kvóty přiděleny hned přímo producentům řepy? Byla to jako obvykle naše blbost a házet to na EU je dost drzé: Kdyby nebylo ochrany evropského trhu, tak už se v Evropě žádný cukr nevyrábí. Za těch 5Kč/kg (světová cena) se nedá vypěstovat pomalu ani ta cukrovka.

0/0
28.10.2009 20:17

Vosta Jindra

Další úpadek staré čarodějnice

ta ženská byla a mentálně je pořád komunistka se vším odporným, co k tomu patří. Její primitivní nacionalismus na úrovni Dělnické strany je dalším dokladem. Za víc to nestojí.

0/0
28.10.2009 17:29

Cynyc

Re: Další úpadek staré čarodějnice

Nepoužíval bych tak expresivních termínů, sám nevíte, co budete říkat, až dorazí senilita. A je užitečná, její projevy posouvají nacionalismus dál na smetiště dějin.

0/0
28.10.2009 17:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.