Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlček Lisabon hájil, Oberfalzer haněl. Pak přiznali, že celou smlouvu nečetli

Zatímco senátor Jiří Oberfalzer je tvrdým odpůrcem Lisabonské smlouvy, předseda Sněmovny Miloslav Vlček se smlouvou problém nemá. Jedno ale mají společné: ani jeden z nich nepřečetl dokument celý. Přiznali to v Událostech, komentářích, kde se setkali poté, co Ústavní soud jednání o Lisabonu odložil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

TO: erth

Vy mě vůbec nechápete. Já píši opak a vy mě podsouváte cosi o stejných podmínkách všech cizinců.:-(

0/0
29.10.2009 13:47

kremsa

Není potřebné číst CELOU Lisabonskou smlouvu

Všechno podstatné je na prvních asi 80 stránkách, dál už jsou jenom technické detaily typu "Pravidla rybolovu". Koneckonců na to, abych s LS nesouhlasil, ji nemusím číst celou - stačí, když najdu třeba jen jediný bod, jenž je pro mne zcela nepřijatelný. Pokud však někdo chce s LS souhlasit, tak by ji asi celou přečíst měl, aby mohl odpovědně říci, že tam žádný pro něj nepřijatelný bod není.

0/0
29.10.2009 6:54

Sagita

Tak von to nikdo nečet!

A kdyby náhodou, stejně tomu neporozumí a potřebuje výklad právníků. Co je to za smlouvu?

0/0
28.10.2009 23:04

Chytracisko

Tak jestli

to konzultoval s nějakými "právníky" z Plzně, tak je republika v bezpečí ;-D

0/0
28.10.2009 22:09

Sagita

Re: Tak jestli

JUDr. TS  (turbo student)

0/0
28.10.2009 23:05

furbo

Mě to nepřekvapuje

Kolik si myslíte, že je lidí v EU, kteří LS nejen četli, ale ji i rozuměli?!!

0/0
28.10.2009 22:01

Paeris Kiran

Re: Mě to nepřekvapuje

Nikdo... povětšinou ani autoři protože každý připravoval jen určitou část.

0/0
29.10.2009 6:37

LimonadovyJoe

Tak jasně

vždyť ji četl málokdo. Lidé jsou buď levičáci a tím pádem internacionalisté a vznik jakéhosi centrálně řízeného byrokratického superstátu podporují a nebo jsou pravičáci, tj. individualisté a bez nějaké smlouvy a německých úředníků se obejdou.

0/0
28.10.2009 21:09

TCHP

Re: Tak jasně

Který stát není centrálně byrokraticky řízen? Důležité je kým je řízen. Když se podívám na to kdo řídí nás, tak bych byl radši kdyby nás řídili ti, kteří se v demokracii a pořádku narodili a nařizují nám věci, které jsou v zájmu všech a zákony dělají pro všechny a ne jen pro pár českých mafiánů.[>-]R^EU

0/0
28.10.2009 22:04

kremsa

Re: Tak jasně

Jenže existuje obava, že nás budou ze zahraničí skrze Brusel řídit ti, jimž nejde o zájem všech, ale pouze o zájem vlastní a o zájmy Německa a Francie.

0/0
29.10.2009 6:59

furbo

Buďme realisté

Já jsem "pravičák" a přesto jsem pro LS.Prostě na tom nejsme jako Švýcarsko, které si může dovolit být neutrální.

0/0
28.10.2009 22:06

voška

ODS je protilidový spolek vyžírek a podvodníků

LS je jim trnem v oku proto, že omezuje významným způsobem jejich snahu o totální ovládnutí státu. Kam to vedlo, je současný český srab. Stejný motiv má pantáta z Hradu, který si brousil zuby na nejvyšší evropské funkce. Narazil na nezájem a proto kolem sebe kope. Celých 20 let se hrozně přeceňuje a je mu každé moře po kolena.Je neskutečné, že mu jeho drzé politické lokty tak dlouho procházely. Párkrát na ně sice upozornil Havel, ale vždy velice podělaně. Jediné, co nám pomůže, je totální zrušení všech politických spolků. A pochopitelně povolat k zodpovědnosti všechny politické tuneláře za současný mizerný stav společnosti. 

0/0
28.10.2009 19:52

Delain78

Re: ODS je protilidový spolek vyžírek a podvodníků

nekecej blbosti, LS odmitali jak ODS, tak CSSD i z jinych stran nebo nezvisli. Tam neslo o to kdo je z jaky strany, ale kdo byl dobre zaplaceny aby hlasoval pro LS

0/0
28.10.2009 20:06

Vogel15

Re: ODS je protilidový spolek vyžírek a podvodníků

ty jsi opravdu ale opravdu Plkolík ;-D;-D

0/0
28.10.2009 20:52

Franta 1

Re: ODS je protilidový spolek vyžírek a podvodníků

Je dobré,že se najdou takoví jako jsi ty,kteří znají dokonale LS a mohou upozornit na to,že je to správná smouva,naše zákony sice budeme mít,ale pokud někdo rozhodne podle LS,tak jen sklapneme kufry a musíme se podřídit.Nevím jesli si toto traktorista Vlček uvědomuje a ty s ním souhlasíš.

0/0
28.10.2009 20:14

lennon4

Re: ODS je protilidový spolek vyžírek a podvodníků

ODS je neobolševická partaj

0/0
28.10.2009 20:17

Vogel15

Re: ODS je protilidový spolek vyžírek a podvodníků

ne, ne to jsou falešná slovíčka, ODS je pstbolševická strana bývalých vysoce postavených svazáků, vexláku, podvodníků, taxikářů, šmelinařů a apod. ;-D;-D

0/0
28.10.2009 20:50

Vogel15

Re: ODS je protilidový spolek vyžírek a podvodníků

Klaus chce mít své české OVČANY pod palcem a řídit je z Hradu ;-D;-D

0/0
28.10.2009 20:51

Cislo 2

LS je složitá

LS svým nadstardadním obsahem a nesrozumitelným jazykem zadělává na budoucí průsery vyplývající z různých účelových interpretací, už jen z tohoto důvodu by měla být odhozena do stoupy. Nechápu proč vzdělaní lidé v Evropě nejsou schopni naspat něco v jednoduchosti americké ústavy.

LS jsem četl, nedočetl, neporozuměl mnoha věcem.

0/0
28.10.2009 19:22

danax

oni v parlamentu vůbec mají problémy se čtením

to, co z nich padá postrádá občas jakoukoli stopu inteligence.... ale je to míněno s křišťálově čistými úmysly.... jestli nám to sklářství nešlo pod kytky právě kvůli tomu křišťálu

0/0
28.10.2009 19:18

kykor

eurodiví

Může vůbec někdo, jeden jediný člověk v té slavné EU, říct:

"V LS určitě není paragraf, který všem občanům přikazuje chodit každou lichou středu po rukou."??? RvEURv

0/0
28.10.2009 19:03

Zebin

z toho vyplývá

že jde o politickou kartu a nikoliv o věc samotnou

0/0
28.10.2009 19:02

josef_spejbl

Vlček nedokáže hájit ani sám sebe

;-D

0/0
28.10.2009 18:45

Králík z klobouku

Redaktorka na svém místě - v iDnes

Barbora se předvedla. ;-D Hází v článku termíny jako "pozměňovací návrh" nebo "novela", a přitom evidentně nemá sebemenší tušení, co ta slova znamenají a k čemu se používají.

0/0
28.10.2009 18:44

mpes

tak nevím...

nečíst a hlasovat proti - to mi nepřijde tak hrozné. Prostě se to neschválí, i když je to možná dobré.

Ale nečíst a hlasovat pro - to je drsné.

0/0
28.10.2009 18:38

kykor

Re: tak nevím...

R^

0/0
28.10.2009 18:58

Zebin

Re: tak nevím...

blbost, nečíst a nehlasovat, to má logiku

0/0
28.10.2009 19:03

klokan.42

Člověk by nevěřil, že může být něco složitějšího,

než návod k traktoru.

0/0
28.10.2009 18:14

Králík z klobouku

Re: Člověk by nevěřil, že může být něco složitějšího,

Ale když se člověk poradí s právníky z Plzně, tak i ten návod k traktoru zčásti pochopí.

0/0
28.10.2009 18:45

ur=BANcová

Přesto bych radila prostým občanům, aby volili ČSSD

Pravda, po volbách jim hodí ohlodanou kost, ale ODS by jim tu kost nejraději vysápla a napřed ještě okousala klouby.

0/0
28.10.2009 17:42

tolan

Vol si koho chceš, svůj názor ale nikomu nevnucuj !

I tvůj Jiřík ti po případně vyhraných volbách zkrátí dávky a podporu.

0/0
28.10.2009 17:47

--Judith--

Re: Přesto bych radila prostým občanům, aby volili ČSSD

ČSSD ani ODS nikdy! Je to obojí plné bolševiků. Chování obou stran podle toho taky vypadá. Nechutné.

0/0
28.10.2009 18:00

Queribus

Milá ur=BANcová,

Vy opravdu věříte novinářům, že v naší vlasti existují jenom tyhle dvě zlodějské partaje lhářů a slibotechen?

Otevřete oči, není jen černá a bílá!

0/0
28.10.2009 18:23

ELAPHURUS

Vlček v tv říkal, že smlouvu nečetl,

protože je nečitelná ..... ;-D!

0/0
28.10.2009 16:37

MychalB

Re: Vlček v tv říkal, že smlouvu nečetl,

No, ale to je všeobecně známo ;-D

0/0
28.10.2009 16:57

--Judith--

Za to, že budou tyhle věci číst a podrobně studovat,

je přece platíme. Mají to v popisu práce. Ale oni prostě makat nebudou. A drze to i před národem řeknou. Pakáž líná, drzá.

0/0
28.10.2009 16:32

ppdedek

Vláda řeší, co říci ve čtvrtek Unii na summitu k Lisabonu

http://www.novinky.cz/domaci/182822-vlada-resi-co-rici-ve-ctvrtek-unii-na-summitu-k-lisabonu.html

0/0
28.10.2009 16:09

madqwert

vzdyt to rikam neustale, ze to oberfalzer necetl

to se pozna hned... jen co otevre pusu a zacne mluvit o LS, tak lze ;-D

0/0
28.10.2009 15:59

Macurobijec sir Humprey

Re: vzdyt to rikam neustale, ze to oberfalzer necetl

ano

lze to brat ruzne

0/0
28.10.2009 16:15

jarda

Re: vzdyt to rikam neustale, ze to oberfalzer necetl

Nejen,že ji nečetl, ale horší je na tom, že ji nepochopil, což bylo výrazně poznat na jeho vystoupení u ÚS, kde víc koktal,než zdůvodňoval "podání 17.senátprů". Neustále zadrhával,pletl slova a tak snad 20x řekl "promiňte". A ten další expert Pejchal a Kuba, no hrůza!!!  Takovéto "experty" doporučil "hradní pán" aby tlumočili jeho myšlenky u ÚS. Rv

Naopak zcela fundovaně pan ministr Füle vyvrátil oběma "radoby právníkům" všechny body jejich protievropské napadání. R^[>-]EU[>-]

0/0
28.10.2009 17:05

erth

Re: vzdyt to rikam neustale, ze to oberfalzer necetl

   máte pravdu Fule to téměř plynně přečetl, problém byl to, co je v jiném článku, v mimoběžnosti. Česky je to jeden o voze, druhý o koze.

0/0
28.10.2009 17:31

Lobos

Typicky ceske....

0/0
28.10.2009 15:53

erth

Re: Typicky ceske....

  Další mopsl

0/0
28.10.2009 16:36

babacek

Odborníci: Lisabonská smlouva neprolomí Benešovy dekrety

Lisabonská smlouva neprolomí Benešovy dekrety!

http://www.novinky.cz/domaci/181198-odbornici-lisabonska-smlouva-neprolomi-benesovy-dekrety.html

0/0
28.10.2009 15:43

killy

Pane účetní, ja jsem myslel, že jste ....

..to schytal na barikádě už tehdá..........

No, kolik těch odborníků to řeklo ?

Čtyři, osum, padesát ?

Málo, že ?

0/0
28.10.2009 15:49

babacek

Re: Pane účetní, ja jsem myslel, že jste ....

No i kdyby byli pouze dva tak je to pořád proti V.K. převaha.:-)

0/0
28.10.2009 15:54

VašekIV

Re: Odborníci: Lisabonská smlouva neprolomí Benešovy dekrety

Nemusí nic prolomit. Stačí, když je obejde. A to ví snad každé malé  dítě.;-D

0/0
28.10.2009 15:50

babacek

Re: Odborníci: Lisabonská smlouva neprolomí Benešovy dekrety

To se ovšem může podařit i tak. Proto je § tak kroucený.:-)

0/0
28.10.2009 15:56

Czodpor

Re: Odborníci: Lisabonská smlouva neprolomí Benešovy dekrety

chtěl bych vidět ten posudek s podpisem,za kolik a  kdo ho platil .

A říkat o některém právníkovi odbornik je krutá ironie

0/0
28.10.2009 15:51

babacek

Re: Odborníci: Lisabonská smlouva neprolomí Benešovy dekrety

Ne všichni jsou nepoctivci z Plzně.

Rozhodně to má větší hodnotu jak veřejné průzkumy které si nechává dělat Jirka.;-D

0/0
28.10.2009 15:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.