Diskuze

Ludvík Hess: Matky dávají děti do babyboxů hlavně kvůli finanční situaci

Zatím poslední případ dítěte nalezeného v babyboxu možná skončí šťastně. V pátek se o sedmiměsíčního chlapečka, kterého odložila v hloubětínském babyboxu, přihlásila jeho matka s tím, že chce dítě zpět. Matku čeká soud, kde se dozví, zda jí chlapečka vrátí. Zakladatel babyboxů a ředitel nadačního fondu STATIM Ludvík Hess věří, že má šanci. Čtenářům to řekl on-line.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cara al sol

27. 10. 2009 7:17
Z finančních důvodů si je mohou nechat zašít

Pojišťovny by to mohly hradit, otázka pár minut a včetně lokální anestezie cena materiálu tak tři stovky.

0 0
možnosti

Bozi Trest

26. 10. 2009 18:56
Opravdu, bombastice zjisteni....

0 0
možnosti

Deliveres

26. 10. 2009 15:38
Opravdu máte odvahu

v dnešní době kdy vládní garnitůra všude vidí nacisty píšete o Hessovi. A je úplně jedno, že je to někdo jiný. Pro novodobé ikvizitory totiž zní hodinky jako holinky.

0 0
možnosti

Collins1001

26. 10. 2009 11:37
To jiho3, abychom to ukoncili, ja s BB souhlasim

a vidim v nich alespon castecne reseni v problemovych situacich "holek ci zen" v nouzi. Stale lepsi nez "igelitky". A pan Hess ma mou plnou podporu, nebot cim vice BB, tim mene igelitek. A nejlepe by bylo, kdyby se nekdo v parlamentu rozhoupal (treba min. zdrav.) a nechal schvalit zakon o anonymnim porodu!!! Ale bohuzel ti blbeckove maji asi jine problemy (30kc a pod).

0 0
možnosti

jiho3

26. 10. 2009 11:54
Re: To jiho3, abychom to ukoncili, ja s BB souhlasim

OK. Bohužel pořád opakujete mantru, že více BB znamená méně igelitek a přitom pro to nemáte jediný argument a odmítáte i můj postoj, že by to chtělo seriózně prozkoumat.

A anonymní porody padly zejména pro peníze - čím dál tím více máme zdravotnictví založené na penězích (viz třeba těch 30 Kč) a proto je problém zřídit porody zdarma a lepší to těžko bude. :-/

0 0
možnosti

Rokoko12

26. 10. 2009 11:08
Babyboxy:

Jiste,ze je spravne, ze pan Hess ma oproti jinym, takove socialni citeni s temi nejslabsimy bezmocnymi a zarizuje plosne babyboxy.Je to velka pomoc ale take reseni v krajni nouzi a neverim, ze kazda matka pouzije babybox s radosti,ze se ditete musela zbavit. Velkou roli zde hraji socialni pomery,coz dosti velka cast egoisticke spolecnosti(lide,kterym se zrovna dari) nechteji uznat a jsou plni predsudku a usudku, vinnu na teto mizerii maji predevsim nasi skveli politici! Za komunistu nebyl dostatek bytu a dneska v demokracii a pokrivenem kapitalismu,take spousta lidi nema kde hlavu slozit,tak kde je asi chyba?

0 0
možnosti

co.cech.to.muzikal

26. 10. 2009 10:21
Zpočátku,

kdy babyboxy vznikly, jsem z toho taky neměl vůbec dobrý pocit, ale praxe ukázala, že to byl dobrý počin... Hlavně z hlediska toho, že by současných 26 dětí skončilo kdoví jak... Otázka pro odpůrce: takže vy byste radši, abych těch 26 dětí skončilo v igelitce? Rozumím tomu správně?

0 0
možnosti

jiho3

26. 10. 2009 10:25
Re: Zpočátku,

Proč si myslíte, že by dítě, kterému máma poskytla takovou míru péče jakou představuje předání do BB (popisuji níže) ona zabila a pohodila? Já v tom opravdu nevidím logiku. Jak víte, že BB zachránil jediné dítě, tedy jak víte, že počet dětí v igelitce po zavedení BB poklesl??

0 0
možnosti

aaa-aaa-aaa

26. 10. 2009 9:50
Ta matka byla hnědočech

a zjistila že je to vlastně dobrej kšeft ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Collins1001

26. 10. 2009 9:56
Re: Ta matka byla hnědočech

Odkud vite ze byla hnedocech? A jak by to mel byt "dobrej kseft? To mi nejak unika.

0 0
možnosti

činčo

26. 10. 2009 9:49
V ochraně práv matek s dětmi, byli zřejmě ke konci

komunisté dál než tito pseudemokraté!!:-P

0 0
možnosti

Lafinta

26. 10. 2009 9:34
beznadějné

Zarážejí mě názory těch, kteří zase jen matky, které použily bay-box odsuzují. Co je tedy správné. Jít na potrat? - to ženu mnozí odsoudí, dítě si nechat a nakonec třeba skončit bez prostředků? - využít baby-boxu prostě jen proto, aby dítě nemuselo spát pod mostem? - zase špatně. Nebo přebývat s dítětem pod mostem? - zase špatně. Jen je mi divný, kde je ten otec? Není třeba zrovna  v lepším případě v protialkoholí léčebně, všechno propil,nadělal dluhy a způsobil tím nemalé problémy svojí rodině?

To samozřejmě nikdo tady neví, ale na ženskou naházíte špínu.....Rv

0 0
možnosti

jiho3

26. 10. 2009 9:49
Re: beznadějné

Jedna možnost: co když o tom otec vůbec neví, protože BB umožňují účinně tajit identitu matky resp. toho kdo tam dítě dá a policie má zákaz zjišťovat, co je to za dítě, zda o něm ví otec? A že by se otec resp. jeho rodina postarali je docela klidně možné.

0 0
možnosti

karkulka11

26. 10. 2009 8:36
Díky

tomuto opatření již přežilo  mnoho malých človíčku!

0 0
možnosti

Henrik_Larsson

26. 10. 2009 9:14
Re: Díky

Tvrdit, že babyboxy zachránili 26 dětí je totální demagogie! O drtivou většinu těch dětí by se jejich rodiče zcela jistě postarali sami, kdyby neměli možnost je dát do tolik opěvovaných babyboxů.

0 0
možnosti