Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polsko bez výjimky vykastruje všechny sexuální zločince

V Polsku začne s největší pravděpodobností platit kontroverzní zákon, který zpřísňuje sexuální delikty. Chybí už jen podpis prezidenta. Kontroverzní na něm je, že paušálně odsuzuje všechny sexuální devianty k chemické kastraci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Chemická kastrace je vratný proces,

takže nevidím důvod, proč ji nenařídit zákonem. Jenom by mě zajímalo, kdo to bude platit. Například u nás se používá preparát, který působí v mozku a jedna ampulka za šest tisíc korun stačí k útlumu na měsíc až šest týdnů. :-/

0/0
26.10.2009 9:35

Tetex

Já bych je...

..odměnil - vždyť za to chudáčci nemohou. ;-D

0/0
26.10.2009 7:30

libynn

Tohle je důkaz toho,

že " víra " může " spozdit " nejenom jedince, ale i celý národ:-P

0/0
25.10.2009 23:20

Jan Vrana

Pokrokovy nahled

Nevim, zrejme mi unikly nejake souvislosti. Pochopil jsem to asi takto: Polaci jsou tradicne hodne verici a tudiz retardovani. Nechapou spolecenskou prospesnost sexualnich vrazd na malych detech a odmitaji pokrokovy incest v rakouskem pojeti pana Fritzla. Polaci jako verici take odmitaji euthanasii. Mel byste jim dokazat jejich retardovanost a nechat se demonstrativne usmrtit. Kdyby Vam to urady nechtely povolit, klidne bych vam byl ochoten pomoci a zalozil bych nejake obcanske sdruzeni na Vasi podporu.   

0/0
26.10.2009 10:32

Guarana12

Já s tím také souhlasím

Zničit dítěti život jen proto, že si z něj udělal nějaký cvok hračku je děsné.

Polanski by zasluhoval taky.

U nás po kastraci prý nejsou žádné recidivy, takže podle mě není co řešit.

0/0
25.10.2009 21:41

pečlivý čtenář

Re: Já s tím také souhlasím

Jenže u nás je kastrace ryze dobrovolná a podstupuje ji jen mizivé procento sexuálních delikventů. Většinou těch, kteří se nedokáží ovládnout a vadí jim to.

Tam, pokud se budou držet zákona, vykastrujou 16ti letého kluka za to, že opíchal 14ti letou holku. No nevím...

0/0
25.10.2009 23:12

Tetex

Re: Já s tím také souhlasím

Zákon je zákon! ;-D

0/0
26.10.2009 7:31

Jan Vrana

Re: Já s tím také souhlasím

Toto je velmi hloupa a ucelova argumentace. Vypada to, ze svou demagogii fandite tem opravdovym uchylum.

0/0
26.10.2009 10:37

pečlivý čtenář

Re: Já s tím také souhlasím

To jestli se jedná o hloupou či účelovou argumentaci přece není důležité. Důležité je, jestli je pravdivá a to je. Narozdíl od vás, jsem požádal svou známou, aby mi ten zákon přeložila. Nikde se tam nepíše, že na mnou uvedený příklad se povinnost nařídit chemickou kastraci nevztahuje.

A ano já nahrávám úchylům. Protože se domnívám, že Evropské právo by mělo dávat jen výchovné tresty a ne odvetné, jak je zvykem v primitivních státech (např. USA). Nemám nic proti fyzické kastraci v ČR, protože se jedná o alternativu a zcela dobrovolnou.

Např. spartakiádní vrah Straka. V praxi dostal doživotí. Ale protože byl ochoten podstoupit kastraci a tím pdole odborníků pozbyl svých nekrofilních choutek, není již pro společnost nebezpečný a byl propuštěn. To je trest výchovný/ochranný.

V USA by dostal trest smrti, což je trest svým způsobem ochranný, ovšem v globálním měřítku ochranu společnosti snižuje.

0/0
26.10.2009 15:10

erben3

.

Plně schvaluji. Tohle by měli zavést i u nás. Jen se divím té chemické kastraci.  Měli by provádět fyzickou a klidně i za pomoci dvou cihel.

0/0
25.10.2009 18:19

killy

Hmmm. A proto Poláci maj´tu výjimku !

Určitě to nepasuje do práv a svobod EU !:-/

0/0
25.10.2009 12:27

libynn

Obviňujete islám,

jeho " kruté " tresty a toto je co ???8-o

0/0
25.10.2009 11:09

Archont

Re: Obviňujete islám,

Az ti nejaky takovy uchylak sahne na decko, tak budes mluvit jinak blbe.

0/0
25.10.2009 23:20

libynn

Re: Obviňujete islám,

Jo, taky na auto, na práci, někoho zabije,ukrade.. Co chceš! Jeden zločin nadřadit nad jiným zločinem ? Vzpamatuj se!Rv

0/0
26.10.2009 0:18

tenisovejloket

souhlas

léčbě se vyhýbají, prášky nežerou tak co s nimaR^

0/0
25.10.2009 11:04

Mončí

Deviant

není ten kdo si libuje třeba v dámském prádle,takové kastrovat nebudou.Homosexualita zdaleka není deviace,kastrovat chtějí společnosti nebezpečné jedince a to nelze neschvalovat.Vždyť ti devianti se nemají čeho bát,trest si odsedí a můžou pokračovat.Kdo se zamyslí nad zničeným životem oběti?Pokud teda má štěstí a přežije.Pokud se někdo nedokáže ovládnout,tak prostě do společnosti buď nepatří a nebo se může zkusit zařadit bez perverzních choutek.

0/0
25.10.2009 6:31

pečlivý čtenář

Re: Deviant

Je 16ti letý klučina, který souložil se svojí 14ti letou přítelkyní společnosti nebezpečný? Podle toho zákona, jej bude muset soudce odsoudit ke kastraci, i když by dříve jen dal podmínku či slovní výtku. Tu dá mimochodem taky, ovšem zařídí, že chlapec už nikdy nebude mít děti a sex.

Normální?

Mimochodem, vaše dišputace o tom co je a co není deviace nechte raději na sexuology, neříkáte to (vcelku logické) správně.

0/0
25.10.2009 23:17

Tetex

Re: Deviant

Mám takový pocit že chemická kastace není pernamentní a funguje pouze při opakované konzumaci prášků.

0/0
26.10.2009 7:33

pečlivý čtenář

Re: Deviant

To je právě všeobecně rozšířený omyl. Kastrace chemická je stejně definitivní jako kastrace fyzická. Ovšem reversibilita je na straně chemické vyšší, protože varlata s nadvarlaty jsou cice chemicky zničeny, ale fyzicky jsou přítomny. Je jistá možnost regenerace těchto orgánů.

Na druhou stranu, pokud myslíte přípravky na snížení testosteronu, jeho produkce atd... to není chemická kastrace a je třeba zdůraznit, že polský zákon nařizuje kastraci (tedy trvalé znefunkčnění) nikoliv potlačení pudů (což mnozí v ČR považují za chemickou kastraci).

0/0
26.10.2009 9:43

Spanker

Jak se chemicky kastruje žena?

Sexuální delikty nepáchají pouze lidé, ale i ženy. Např. při incest je trestný pro oba. Takže ona bude dostávat antikoncepční pilulky, nebo nějaké prášky po kterých jí vyroste plnovous??

0/0
24.10.2009 23:47

Pondelkovic

Re: Jak se chemicky kastruje žena?

A potom jí ho ufiknou..........

0/0
24.10.2009 23:50

ferdapytlik

80 % Poláků je pro ........

a těch 20 % má asi máslo na hlavě ;-D

0/0
24.10.2009 21:58

Pondelkovic

Tak na ně....................

0/0
24.10.2009 21:23

racional

je-li to účinné, souhlasím

také se přimlouvám za to, abychom adekvátním způsobem řešili i další devianty, jako např. ekonacisty, feministky, pseudohumanisty, multikulty, etnobussinesmany a další deviantyR^

0/0
24.10.2009 21:22

českej zeměhryz

Re: je-li to účinné, souhlasím

..a co komunisti...???

0/0
24.10.2009 21:44

erben3

Re: je-li to účinné, souhlasím

Srpem do řiti  a kladivem do hlavy.

0/0
25.10.2009 18:20

Rokoko12

Re: je-li to účinné, souhlasím

R^R^R^

0/0
24.10.2009 22:08

badongo

,

lepší než kastrace je pověsit za koule do průvanu - málokdo má takový pevný ....

0/0
24.10.2009 20:48

jamesdixon

Bohužel,

tito lidé by se po spáchání činu buď měli vykastrovat fyzicky a ne pouze chemicky, protože to mohou nějak obejít a zneužívat a vraždit dál, nebo zabezpečit, aby se už nikdy k dítěti nedostali, tedy nikdy už je nepustit na svobodu. Je šílené, když je musí pustit a přitom vědí na devadesát devět procent, že sexuální čin provedou znovu. Takový člověk je nemocný, je to smůla, ale jeho nemoc je smrtelná pro nevinné oběti. A uspat ho jako nevyléčitelně nemocné zvíře nelze.

0/0
24.10.2009 20:45

pečlivý čtenář

Re: Bohužel,

Není to nemoc, ale deviace, Stejně jako homosexualita. Sadistická deviace, zodpovědná za sexuální násilné činy, není černobílá. Je sexuální sadista, který na to nepříjde celý život, další sexuální sadista si vystačí se čtením Markýze de Sade, jiný má rád jen tvrdší sex, další se neovládne pod vlivem omamných látek, ti horší se neovládnou nahromaděním sexuální frustrace (lze snadno potlačit) a ti nejhorší jsou prostě sadisté každým coulem.

Všechny povinně vykastrovat? A kdy? Nejlépe ještě před spáchání skutku, preventivně, že ano?

Mimochodem, stejně je to i v případě sexu s nezletilými. Opravdu si myslíte, že si 16ti letý kluk zaslouží za soulož s 13ti letou dívkou chemickou kastraci?!?!?!!!!

Valná většina tzv. sexuálních deviantů po odpykání trestu či tzv. léčbě (většinou jen sada rad jak svojí úchylku zvládat) již nikdy nikoho neohrozí. Pro pár výjimek přece nezavedeme něco, co popírá základní lidská práva. Nuž už je jasné, proč polská verbež potřebovala výjimku z Lisabonu.

0/0
24.10.2009 22:09

EWCZ+

Re: Bohužel,

Kolik presne procent tech, co si uz nejakym tim ditetem poslouzili, to po tech dobrych radach nikdy neudela?

0/0
25.10.2009 1:40

pečlivý čtenář

Re: Bohužel,

Petr Weiss uvádí, že recividy se dopouští necelých 17% "léčených" pedofilů. Zbytek se tedy už dalšího zneužití dítěte nedopustí. Stále kastrovat všechny paušálně?

0/0
25.10.2009 11:02

Paul Sulc

Re: Bohužel,

Maler je ta hrsnice zakona, od kdy se ''smi''. V USA je to !8, ale vsichni vedi ze nektera holka ve 14 vypada lip nez jina ve 22. Vsadil bych se, ze ta holka co ji Polansky osmilnil, drzela dobrovolne jako zarezana, vzdyt to byl Pan rezizer, a dalo se od nej hodne ocekavat.. Je absurdni, kdyz 17 kluk bude bez problemu smilnit s 16 letou holkou, treba den pred  18 narozeninami, a za dva dny za totez pujde do basy.

0/0
25.10.2009 2:27

pečlivý čtenář

Re: Bohužel,

Pan režisér si opravdu užival s holkou, která chtěla roli (ostatně i Kinskou píchal když s ní točil, v jejích 14-15ti letech). A děvče tam dovedla maminka, která moc dobře věděla co a jak.

A co se týče trstní hranice. USA jsou mimo EU. Stejně jako mi nevadí, že v Jemenu píchají 9ti leté holky a soulož s ovcí je beztrestná, pokud se ovce porazí a maso spálí (pokud by se jedla, je to chřích a trestný čin), tak mi nevadí, že v USA se dostane 22 letý píchač 20 letého děvčete ve státě např. Virginia na 25 let na seznam sexuálních delikventů bez bližší specifikace sexuálního deliktu.

Ovšem vadí mi, když se podobné móresy zaváději v Evropě, zejména když v mnoha zemích (pokrokových zemích) Evropy se ještě v 70tých letech neřešily ani tištěné magazíny s dětským pornem (nebyly trestné - Nizozemí, Francie, VB, Švýcarsko, SRN, Švédsko apod.)

Dnes pošahaná společnost dostává hysteráky, když se někde objeví nahaté děcko. Už jen čekám, kdy bude Freud zakázán za přiznání a rozvíjení dětské sexuality.

0/0
25.10.2009 11:13

calloway

"A ještě neuvěřitelnější je, že s tímto zákonem souhlasí

podle průzkumů veřejného mínění na 80 procent Poláků."  co je na tom neuvěřitelnýho?

0/0
24.10.2009 20:36

EWCZ+

Re: "A ještě neuvěřitelnější je, že s tímto zákonem souhlasí

Ja nevim - jak asi pro koho...

0/0
25.10.2009 1:41

Elev

Takze sme si vyslechli proc to nejde

a co takhle si vyslechnout proc to jde?

0/0
24.10.2009 19:03

Ten co přemýšlí

 bych všem těmhle z něho udělal druhou přední část zadních sedacích svalů na nakopání do zadních či předních pr...delí!!;-€R^

0/0
24.10.2009 18:59

Zdenka K.

----

v polsku je to prehnany.ale u nas v cesku je to v poradku a doufam ze rade evropy odolame

0/0
24.10.2009 18:45

Elev

Re: ----

preju vam, abyste vy, ci vase dcera potkavala z prace takove lidi. Zvlaste odpoledni sichta tzn. okolo 11 vecer.

0/0
24.10.2009 18:57

Ten co přemýšlí

Re: ----

Zřejmě ráda násilí co?8-o

0/0
24.10.2009 19:02

Elev

Re: ----

mladi, to vis. adrenalin maji v krvi.. hehe ;-D

0/0
24.10.2009 19:04

furbo

Já bych to zavedla i tady

Pokud někdo znásilní děcko, tak si může vybrat buď kastraci, nabo pobyt nadosmrti ve vězení.

Ochráncům lidských práv bych vzkázala, ať chrání děti, před úchyly.

0/0
24.10.2009 18:33

Elev

Re: Já bych to zavedla i tady

skoda, ze se tolik lidi zasazuje  o prava  kriminalnika a nikdo o prava obeti

0/0
24.10.2009 18:35

ET_demokrat

Re: Já bych to zavedla i tady

Čti pořádně. V článku se píše jednou o zločincích, jindy zase o sexuálních deviantech. Už Králík z klobouku to komentoval, potom já. Snad nechtějí polští idioti kastrovat všechny devianty. On deviant je i ten, co ho vzrušují propriety osob jiného pohlaví a do extáze jej přivede třeba pach prádla. Toho snad není třeba kastrovat. Je prakticky neškodný.

0/0
24.10.2009 18:37

furbo

Re: Já bych to zavedla i tady

Já čtu pořádně.Proto taky zdůraznuji a píši "pouze" o těch, kteří znásilní dítě

0/0
24.10.2009 18:43

Elev

Re: Já bych to zavedla i tady

ET je anarchista - ten ktery podporuje svobodne ziti na ukor jinych

0/0
24.10.2009 18:59

Elev

Ja vas nechapu lidi

vzdyd vy pozadujete skoro beztrestost  kriminalnimu chovani? To se toho tak bojite? Vzdyd se vas to netyka. Ci ANO?

0/0
24.10.2009 18:07

Elev

Re: Ja vas nechapu lidi

to fakt chcete aby se nekdo nasral a misto kouli usmikl hlavu???????

0/0
24.10.2009 18:08

Elev

Re: Ja vas nechapu lidi

v tomhle davam islamu plus= oko za oko, zub za zub!

0/0
24.10.2009 18:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.