- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč magistrát vyhrazuje pro taxiky ještě zvláštní jízdní pruhy
A v Eurech v Mnichove to je: zakladni sazba 2,90, 0-5 km 1,45, 5-10 km 1,30 pres 10 km 1,20, cekacka 21,00 a privolani 1,-Euro. A tyto ceny plati rpo vsechny taxiky!!!! Proc by to neslo take u nas? Jmenovite v Praze. Vzdyt i v Mnichove jezdi ruzne znacky, VW, Opel, Mazda,MB i Oktavky atd... Jde jen o to, udelat jednotny tarif a tim by vsechny hadky skoncily. Stafly patri mestu, a ktera spolecnost je chce vyuzivat zaplati mestu poplatek. Ne to takto divokym zpusobem pronajimat jedne taxikarske firme!!! To vede pouze ke korupci!!!
A v cem je podle tebe problem? Vdyt u nas jsou take maximalni sazby...
Na co měnit zákon? Taxikáři ani město v čele s Bémem a Blažkem se stejně zákonama nikdy neřídili a řídit nebudou. A pokud se zákony budou novelizovat Blažkovejma pologramotnejma návrhama, tak už ten zákon nebude moct brát vážně ani ten, kdo by chtěl. Pokud chce Blažek zabavit taxikářovi auto bez ohledu na to, kdo je jeho vlastníkem, tak to jsem opravdu zvědav, čím bude muset uplatit vládu, aby takovou nehoráznost doporučila. Když bude c..án v tramvaji okrádat spolucestjící, tak mu městská policie zabaví tramvaj a dá ji do dražby?
než my ostatní. Ke každému normálnímu člověku by vlítli exekutoři a zabavili by co se dá. Nebo nám budou magistrátní úředníci tvrdit, že jsou to bezdomovci, kteří nic nemají a nikde nebydlí? Já mám spíš pocit, že každý z nich má svého placeného ouřadu na magistrátu, proto se tím nic nedělá a raději se to nechá na poslancích, protože ještě nějaký ten pátek se bude plnit čísi kapsa .
že třeba v takovém Londýně stojí taxík asi našich 30Kč a přitom tam mají vyšší životní náklady, dražší palivo a tuším, že i auta. No a vyžijí. Naši by chtěli zvýšit sazby na 99/km !! Prostě si myslí, že nekvalifikovaná síla(=taxikář) by měl mít životní úroveň jako nějaký manažer a proto ty jejich požadavky. To že neplatí pokuty vyplývá z toho, že jsou nedotknutelní! Pomocí úplatků si zajistili imunitu jako poslanci !
Již dvacet let není nikdo schiopen vyrobit nějakou právní normu , aby
se udělala přítrž téhle zlodějské taxikářské bandě ! A tak je to tady
se vším
Myslite, ti vystudovani pres vikend v Plzni? Ti se momentalne radi, jak rozporcovat medveda, aby zbylo na vsechny. Tedy krome magistratu.
Nejsem pro rozhazovani penez, ale at si dva tri odpovedni zajedou do Mnichova (tam par taxikaru znam) ci jinam do Nemecka a pouci se! Ovsem s podminkou, ze jejich system zavedou i u nas (nejen v Praze). Staci tri opravnene stiznosti behem roku na to, ze taxikar jel zbytecne objizdkou (neco jako "turbo" tam neznaji, pri manipulaci s taxametrem by byla licence okamzite odebrana a nasleduje trestni rizeni) a prijde jako ridic o papir na prepravu osob (Taxischein). Licence v tom pripade majiteli firmy zustava.
Přesně tak, proč tohle nejde i u nás? A nejen s taxikama. Pak se divíme, že je tu takový bordel. Žádná pořádná pravidla u nás nejsou, to je ten problém a tak ty co jsou se porušují a je to stále dokola. Už mě to fakt nebaví.
Jak může s pokutou a exekucí pořád jezdit? Neměla by mu ta exekuce sebrat auto? Ale jestli auto není jeho, tak má město smůlu. Ale zas by měli být rádi, že aspoň pracují a můžou si teda vydělávat na ty pokuty a exekuce.
Už vás vidím, jak celý šťastný platíte taxikáři 99 Kč za kilometr, protože to slouží dobré věci, t.j. může si chudáček zaplatit pokuty a zabránit exekuci.
a me prijde exekuce za nezaplacenou pokutu 800,- Kč....vezmou si přitom 8,500 Kč...moje blbost, ze sem na to zapomel, ale kdyz pak ctu tohle, tak sem pekne nakrknutej.
Taxikari porad brecej, ale kazdej ma barak za Prahou apod.
Taxikare v Praze ridi Paroubkuv pritel Kocka. To myslim dostatecne vysvetluje jejich nedotknutelnost. Nikdo nechce skoncit "Bublanovou sebevrazdou" (26 bodnych ran do zad a obeseni).