Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po mistrovství zůstaly velké dluhy, Mareš ale milion dostal

Milion korun. Takovou sumu zaplatili pořadatelé libereckého mistrovství světa Leoši Marešovi za moderování akcí během velké lyžařské události pod Ještědem. Zjevně měl víc štěstí než řada firem, kterým pořadatelé stále dluží miliony a věřitelé je dali k soudu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Nejde jen o Mareše,

MS v Liberci je jedna z největších ostud ODS po všech stránkách, kde je nějaký výstup šetření Dohnala? Málem ho k tomu dohnali, ale teď je kolem toho nějaký klídek. Vysílání ČT k tomu ale bylo tehdy na příkladech jednoznačné, korupce byla neskutečná a nikde nic

0/0
28.10.2009 10:44

zoufalec1

proč?

nechápu proč je pan Mareš tak přeplácen. Myslím, že jeho užitečnost se sotva vyrovná např. dobrému soustružníkovi

0/0
28.10.2009 10:35

Franta 1

Je to v pořádku

Kateřina N. je podle nejmenovaného časopisu na ministerstvu obrany (jako neznámo co) za 25 000Kč,ale protože ještě není MS v klouzání uzavřeno,tak bere stále plat i odtud ve výši  50000kč měsíčně.Pod článkem je redaktor podepsán plným jménem a údaje si prý ověřoval.Takže když bude shánět ty chybějící stovky milionů za MS  ještě  pár let, ročně dostane 600000Kč a snadno předežene Mareše s jeho ubohým jedním milionem.

0/0
26.10.2009 16:55

bartozrout

Zákon nabídky a poptávky, nic víc.

0/0
23.10.2009 20:59

Kirken

Není problém Mareše, že požaduje takové honoráře.

To je čistě jeho věc. To spíš organizační výbor mohl zapřemýšlet, zda náhodou neměl takovou městem a státem dotovanou akci moderovat někdo levnější.:-)

0/0
23.10.2009 11:13

Kosice

Exekuce na všechny namočené!

Všechno jim zabavit , vyluxovat konta a nechat jim jenom slipy. V případě Neumannové tanga. Přiberte k tomu i Kuchtovou, která ji dala tuto živnost! Rv

0/0
23.10.2009 8:23

Thingie

Re: Exekuce na všechny namočené!

Ha,ha,ha a good one;-D

0/0
27.10.2009 22:54

SZYslak3

no comment

a az tu malou zemi celou rozkradem ....R^R^R^

0/0
23.10.2009 7:42

Pilát

nejedna se o zadnou zavist

ale o to, ze Mares je trapny a jeho pokusy o humor vyznivaji do prazdna  ;-)  a navic jsou legracni ty jeho vymysly o jeho stamilionovem majetku, on je proste trapak  ;-)

 

0/0
23.10.2009 6:25

kvidoskopek

Mareš je jen jeden a firem spousta ...

... takže pro příště je zase k dispozici, pouze se mu bude platit předem, protože jak známo v Česku je neplatit za odebranou práci, služby nebo materiál to je normální. Pak už to chce jen známosti na policii, v soudnictví, parlamentu, senátu a všechno se podaří.

0/0
23.10.2009 6:03

2718

Pro zavistivce ...

Pro všechny závistivce, svýma kecama připomínáte legendární projev Milouše Jakeše a jste podobně směšní...

".. mohu menovat, Třeba pani Zagorová, vona je to milá holka, všechno, ale vona už tři roky po sobě bere šest set tisíc každý rok..."

Proboha, když si myslíte, že to jsou tak jednoduše vydělané peníze, tak tu práci běžte dělat...

0/0
23.10.2009 1:50

kvidoskopek

Koukám, že v tom jedeš taky ....

... nic ti nezávidím, není jednoduché zorganizovat takovou věc o to víc se musí počítat i v alternativách "co se stane když" a měli jste to spočítaný moc dobře, protože jinak byste do toho nešli. Takže obhajuješ buď proto, že jsi hloupý a nedostal ses k lízátku anebo jsi slepě věřil a ojebali tě a v tom případě jsi taky hloupej.

0/0
23.10.2009 6:07

Richaqd

já se vám divím

Co mu všichni závidíte? když si myslíte,že to je tak lehký,tak si to zkuste. Mareš je náhodou jeden z mála,co si ty peníze zaslouží. Moderuje furt někde nějaký večery,je tam do půlnoci nebo i déle a ráno v pět už je na evropě 2. A furt je originální,ne jak spousta jeho kolegů. Ví,že musí makat,protože sláva je pomíjivá a dlouho to trvat nebude. Má to v hlavě hodně dobře poskládaný,narozdíl od spousty z vás závistivejch exotů..........co seděj doma,odbouchaj si svejch osm hodin,huba plná keců.....

0/0
22.10.2009 22:21

TurboFrank

Jsme zemí neomezených možností, protože i takový

blb, jako je Mareš si umí vydělat slušné prachy. Stále jsem nepochopil, co na tom trotlovi je tak výjimečného. Stále se směje jak dement a ty jeho kecy zase tak úžasné nejsou.

0/0
22.10.2009 21:43

Richaqd

Re: Jsme zemí neomezených možností, protože i takový

Za to ty seš exot,kterej doma hnije,nic nikdy nedokázal a jenom závidí......

0/0
22.10.2009 22:18

Zvůle exekutora nad tebou vítězí

Mareš dostal milion, protože má výjimečné schopnosti.

například umí souložit ve spánku, jak se před časem prokázalo.;-)

0/0
22.10.2009 20:47

dr.Dvojka

Přejte mu ty peníze, až ho klepne, bude je potřebovat

Každej národ má "největšího moderátora", jakého si zaslouží... Vůbec nechápu, jak někdo toho plochého, beztvarého a bezbarvého, nevtipného kecku, může někdo považovat za dobrého moderátora... Leoši, to, že se hodně snažíš, že jsi pracovitej, fakt nestačí. Průměrnost osobnosti se zamaskovat nedá.

0/0
22.10.2009 20:11

mattiCZ

Každému co jeho jest.

Pokud někdo tvrdě pracuje, má být samozřejmě adekvátně odměněn. Ovšem milion pro Mareše v žádném případě adekvátní není. Za to, co nabízí jako produkt, je to částka ZNAČNĚ přestřelená. Toto je možné pouze v našem provinčním buranově, kde může být králem kdejaký jednooký Žižka. RvRvRv:-P

0/0
22.10.2009 18:51

sarumánek

Re: Každému co jeho jest.

No ono i na tom neprovinčním Západě, třeba přímo v USA, platí celebritám třeba jen za to, že se někde ukážou (ani moderovat nemusí) částky mnohonásobně vyšší. :-)

0/0
22.10.2009 19:28

mattiCZ

Re: Každému co jeho jest.

Souhlas. Jenže to jsou SKUTEČNÉ celebrity, které něco dokázaly. A ne nějací polovzdělaní mluvkové. Takový Marešů, kteří by se rádi stali celebritou mají v USA na každém kroku tuny. Nakonec jim nezbývá, než pracovat v Burger Kingu a obcházet konkursy.:-PRv

0/0
22.10.2009 19:33

PaulDrake

Re: Každému co jeho jest.

Jako třeba Paris Hilton, že? ;-D

0/0
22.10.2009 20:43

mattiCZ

Re: Každému co jeho jest.

Jenže tý ty prachy spadly do klína. :-P

0/0
22.10.2009 21:12

pczl

Re: Každému co jeho jest.

Jak do klína? Jako že za ni nekdo nazpival CDčko, natocil reality show nebo za ni objíždí večírky?  Její segra je taky Hilton a o ní nikdo nic neví a žije opravdu jen z rodinných peněz ...  to že se někdo neživí jako doktor nebo učitel neznamená že mu to spadlo do klína. A navíc ty její peníze jdou z kapes zákazníků, sponzorů dobrovolně. Až lidi přestane bavit tak jí to skončí stejně jako Marešovi 

0/0
22.10.2009 23:20

Richaqd

Re: Každému co jeho jest.

Lojzové. Tak se předvedte co dokážete. Makejte každej den do půlnoci někde a v pět už budte zase v hokně....uvidíte,jak je to "zadarmo".....

0/0
22.10.2009 22:23

HONZA49

Re: Každému co jeho jest.

 R^ ;-D R^

0/0
23.10.2009 12:46

mindwarp.cz

hmm

Mareš je pracovitý kluk, není to žádný tunelář a věřte nebo ne, tak si vše poctivě vydělal, prací. Pracuje do úmoru a vstává ve 4 hodiny ráno. Vypracoval se a právem je nazýván nejlepším moderátorem v naší republice. Kdo na něj nadáváte, zkuste si prací vydobýt také tuto nálepku - uvidíte, že je třeba minimálně 10 let trvdě makat a začínat jako looser někde v okresním rádiu, abyste mohli takovou nálepku dostat. Mareš má můj respekt a ač si o jeho pozérství myslím svoje, tak mě dokáže rozesmát, moc rád se dívám na jeho moderování, protože ať je jaké chce, není nudný a sálá z něj energie. Kdo na něm bude hledat chyby, nejspíš je i najde, ale to dělají lidé, kteří k tomu mají důvod, většinou závist. Jinak vězte, že Leošovi je úplně jedno, odkud mu kdo ty peníze vyplácí. Má svou cenu, o kterou si říct nebojí a kdo ho chce, musí prostě počítat, že mu musí tučně zaplatit. V opačném případě nemá hluboko do kapsy aby se mohl soudit, a nebo prostě s neplatícím objednavatelem už nikdy nic mít.

0/0
22.10.2009 17:32

wcbaba

Re: hmm

když ono to v našem státě zavání korupcí a úplatkářstvím, bůh sám ví zda se Mareš s někým nedělí,  přitom zřejmě jde i o upředňostnění věřitele což je trestný čin

0/0
22.10.2009 19:23

sarumánek

Re: hmm

Bůh to zajisté ví, ale jelikož ty to evidentně nevíš, tak tady prosím o žádných trestných "zřejmých" činech nepiš. :-)

0/0
22.10.2009 19:29

wcbaba

Re: hmm

tak promiň upřednostnění věřitele není "zřejmým" ale skutečným trestným činem § 223 Tr.zák. Zvýhodnění věřitele a násl.

0/0
22.10.2009 19:35

pczl

Re: hmm

ano, pokud ho ale někdo spáchal tak pořadatelé, ne Mareš. On prostě asi chtěl prachy předem jinak by nepřijel. Ti ostatní věřitelé to tak mohli udělat také. Spoléhali  se ale na Neumanovou a bohužel jim to nevyšlo ...

0/0
22.10.2009 23:24

mindwarp.cz

Re: hmm

Hele já ti řeknu jenom to, že zrovna s Leošem jsem pár měsíců pracoval u jednoho rádia před asi deseti lety a byl to strašnej dříč. A do teďka kdekoliv ho vidim, tak je pořád stejnej, prostě fůra pozitivní poctivý energie, je to týpek.

0/0
22.10.2009 19:59

Richaqd

Re: hmm

Konečně někdo normální. Přesně to tvrdím taky,jenomže tady je to samej závistivej občan naší země. Když je jich tu plno,tak se pak nesmíme divit,jak to tu vypadá. Kdyby takový byly všichni,je tu doba kamenná.....Leoš je momentálně TOP a za to jak majá,si zaslouží absolutorium i ty prachy. Když to srovnám třeba s Rosákem,krerej byl ve své doby taky TOP,je to nebe a dudy.

0/0
22.10.2009 22:26

mindwarp.cz

Re: hmm

Ja proste lidem nezavidim. Mne staci, ze mam svoje ctyri steny a delam to, co me bavi. Za lidma jako je Leos vidim praci a fakt snahu, takze at si ma miliony, proste si je poctive vydelal. Lidem asi vadi to, ze si je vydelal ve verejne zabave, tak si mysli, ze maji pravo ho soudit. No nemaji. Je jeho vec, ze si vybral tenhle sektor na ktery proste ma naturu a kvality. Je spousta lidi, kteri maji vic penez nez on a vubec nikdo o nich nevi, nezna je, takze je nikdo ani nemuze kritizovat. Leos je snadny terc kritiky. Nejvic kritiky se nese od ctenaru bulvaru a tak podobne. Jestli tyhle lidi vede k tem urazkam zavist nebo jejich absolutni vygumovanost, to ja nevim, ale asi to bude kombinace obojiho.

0/0
23.10.2009 6:06

Danny_Kay

Kdeby ten mega...

...dostal aspon nekdo jinej...ale Mares :-/

0/0
22.10.2009 15:10

seeppikub

Re: Kdeby ten mega...

Nezáviď a dělej něco, nebo budeš furt ve sraččkách Rv;-O!!

0/0
22.10.2009 15:21

seeppikub

Re: Kdeby ten mega...

Nezáviď a dělej něco, nebo budeš furt ve sraččkáchRv;-O!!

0/0
22.10.2009 15:22

Danny_Kay

Standardni taxa...

...to mozna je, ale bohzel ji dostava zrovna Mares. Trapne pako, ze ktereho je mi uz na bliti...Delal jsem pro firmu, kde za minimum prace shrabli pul mega Vichnar a Zaruba. To je celkem v poradku, tem dvema to preji, ale Mares...:-/

0/0
22.10.2009 15:09

seeppikub

Re: Standardni taxa...

Nezáviď a dělej něco, nebo budeš furt ve sraččkáchRv;-O!!

0/0
22.10.2009 15:23

front

typiše čechyše

... hnus fialovej toto

0/0
22.10.2009 14:16

p.o.p.

Pro většinu diskutujících!

Utíká vám to podstatné! Že moderátor Mareš peníze dostal přednostně před ostatníma!

Že dostal 1 000 000 není důležitý. Pro mě je i zadarmo drahej, ale když se najde blb co mu mega dá, proč by to nevzal.....

0/0
22.10.2009 14:06

hives

Re: Pro většinu diskutujících!

A co jako? Dostat peníze měli všíchni, co odvedli svou práci a že je někdo dostal a na další se už nedostalo, to snad není chyba Mareše!

0/0
22.10.2009 20:51

Euronymos

Mareš vs. Neumannová

Pánové a dámo nechápu, proč se tu otíráte o Mareše. Já jej sice nemohu vystát a jeho humor považuji za prudce inteligentní, ale on za nic opravdu nemůže.

Předpokládám, že byl osloven výborem, přednesl jim svou cenu a pak vznikla dohoda. To, že za moderování dostal 1M Kč je nedůležité, i když to bylo z finanční injekce poskytnuté městem, ale pořád to je 1/15 poskytnuté částky, takže kam šlo těch zbylých 14M Kč ?

Spíše by vás mělo zajímat proč tam byla dosazená naprosto neschopná pseudomanažerka, která není schopná vést dobře ani svůj hotýlek na Zadově. To ona je zodpovědná za celý projekt MS a měla by mít za výsledek zodpovědnost. Ta se bohužel v ČR nenosí a asi ještě dlouho nosit nebude.

Btw. Je rozdíl skončit ve ztrátě a skončit ve ztrátě. Pokud skončíte ve ztrátě s čitým a průhledným účetnictvím, tak jste akorát neschopný manažer, ale tento příklad je úplně o něčem jiném.

0/0
22.10.2009 13:42

mindwarp.cz

Re: Mareš vs. Neumannová

Přesně tak, Mareš má prostě svou cenu, ať se to někomu líbí nebo ne.

0/0
22.10.2009 17:35

Honza-A

Opět jste nepochopili smysl článku

... jelikož se to pravidelně stává 95% diskutujících, pokusím se to osvětlit:

Smyslem článku není  v někom podporovat závist, ale upozornit na určitou nerovnost mezi subjekty, které se na pořádání akce podílely. Pokud např. desítky stavebních firem do dneška nedostaly od organizátorů nic zaplaceno,  proč právě Leoš Mareš? Pokud se nepletu, není nikde zakotveno že by měl mít oproti ostatním nějaké privilegované postavení.

Co se výše odměny týče, je mi osobně opravdu jedno kdo je Leoš Mareš a jaká je výše jeho odměny, pokud by si to platil soukromník, je to jistě jeho věc. Nicméně jedno by to nemělo být krajskému úřadu, potažmo státu, kteří se organizaci akce podílely, neboť finance šli ze státních, potažmo obecních peněz, navíc ještě z grantu Proto by měla být kontrola komu a kolik se za co platí. To by si Leoš mohl taky říct třeba o 5o mil. a to by mi, jakožto daňovému poplatníkovi, skutečně vadilo, když se to má platit z mých peněz. Takže se závistí to opravdu nemá co dělat.

0/0
22.10.2009 13:05

sigenius

Re: Opět jste nepochopili smysl článku

Jako mluvíš ke všem? Hm, já jsem smysl článku pochopil stejně jako ty. Jen nechápu, proč jsi svůj příspěvek nezařadil pod některého "nechápajícího". Mám na mysli tlačítko "reagovat". Nebo toužíš, aby tvůj příspěvek byl nahoře?

0/0
22.10.2009 13:23

Mak1

Re: Opět jste nepochopili smysl článku

Ach jo - 1. - dle Mareše šlo ostandardní taxy, čemuž se dá věřit, takže 50mega by mu nedali

2. - třeba dostal zaplaceno předem - na rozdíl od stavebních firem ...

0/0
22.10.2009 13:31

pczl

Re: Opět jste nepochopili smysl článku

přesně, dostal prachy předem protože jinak by jel někam jinam. Stavebníci poslali fakturu se splatností 60 dnů a pak jen čekali co zbyde .. a nedočkali se :-(

0/0
22.10.2009 23:29

Profesor_Nula

Mega pro Mareše

mě nechává klidným. Sice se musím usmívat nad těma frázema místních pseudopravičáků, kteří kdykoliv se objeví někdo kdo vydělal (jedno jak), tak začnou psát o úspěchu a závisti. Mareš je jen panáček v kožichu, kterej dře 20h denně, vstává ve 4, aby moh kvákat někde v rádiu.. no prosím, ale jestli je to úspěch? Osobně nechápu proč zrovna tohodle človíčka vybraly pro MS. Ať si moderuje diskotéky a superstar, ale na akce typu MS mi zrovna on teda nesedí. Tenhle milion je pro mě naprosto zbytečnej, medaile mohly předat nějaký sportovní osobnosti, odmoderovat to mohl nějakej strejda a MS by rozhodně na pověsti neutrpělo. Jen to dokládá, jak se s prostředky nakládalo. Ale mě je to fuk, pokud si to ten org. výbor v čele se zmanipulovanou rádobymanažerkou co píchala celej život jen hůlkama do sněhu taky sám vyřeší. Jakékoliv další fin. injekce od státu, bych pokládal za nehoráznost, ale v našem kapitalsitickém pravicovém=úspěšném státečku bych se tomu ani nedivil.

0/0
22.10.2009 12:55

mattiCZ

Re: Mega pro Mareše

R^R^...pseudopravičáků... Přesné.R^

0/0
22.10.2009 19:36

vsamotar

Zaslouží si to!

Mareš je prostě jednen z nejlepších moderáorů v česku. Pro cílovou skupinu pod 30 let asi vůbec nejlepší. A za kvalitu je potřeba si připlatit. ;-)

0/0
22.10.2009 12:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.