- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak především, povrchy silnic opravovali asfaltéři čistým asfaltem naposled někdy za první republiky nebo v padesátých letech. Pan "redaktor" by si mohl nastudovat, z čeho se směsi v obalovnách dělají. Proč se frézuje 5 cm ? Protože to stačí. Ty větší díry se nejdřív vyplní směsí, zaválcují a navrch jde vrstva z finišéru. Proč se silnice opravuje až teď ? Pokud Ředitelství silnic a dálnic nedostane peníze z ministerstva dřív, tak nemůžou firmě zadat práci, kdyby se zbláznili. A riksnout, že jí zadají bez finančního krytí a peníze na konec nebudou, to si nikdo na triko nevzeme, za to by taky mohl letět z místa + náhrada škody. A ministerstvo může uvolnit peníze až když je má od financí v závislosti na výběru daní. Ono to pánové není tak jednoduché, jak si všichni myslíte.
Souhlas s poslední větou, technologii frézování nerozumím. Jinak mimo mísu - předmětný frézovaný úsek se nachází mezi km 0,000 D1 a přemostěním třídy 5. Května přes Jižní spojku, čili nachází se v intravilánu obce Praha a tím pádem investorem opravy je správce komunikace, tj. TSK hlavního města Prahy, nikoli ŘSD. ŘSD má s celou akcí společné pouze to, že vydalo souhlas s umístěním přechodného dopravního značení na těleso D1, které souvisí s uzavírkou třídy 5. Května.
nejvtipnější mi včera přišla ČT, ta už zjevně pro jistotu jak to vypadá na díajnz a na jižní stojce trochu pozapomněla. Za to jsem se dozvěděl, že kdysi u vesnici v podbeskydí se převrhla avie a je nutno ji objet do protisměru ... :)
Vse je jinak, urednici celej rok na vsechno kaslali a ted zjistuji, ze jim zbyvaj penize, ktery musej "prostavet", tak se vsude lepej diry a frezuje tesne pred koncem roku.
je nějaký divný. Kromě toho, pokud tam byly koleje a díry, tak proč frézovali jen pět cm?
už aby se zavedlo mýtné , na začátku Nuseláku postavíme turniket jako v metru a uvidíte, jak se buran bude kroutit, to jediné na ně platí.
Další ubožák, co má všechny za burany a myslí si, že výpalné vyřeší problém lépe než inteligentně udělaná infrastruktura. Mýtné spolu s s modrýma lajnama jenom plní městskou pokladnu, to je tak vše.
Pominu-li otázku vhodnosti/nevhodnosti asfaltování silnice v těchto dnech, mám na mysli otázku :
"To opravdu všichni z nich MUSÍ jet autem a právě tudy ?"
Dobře jim tak ! Já do práce jezdím "sockou" a ještě si u toho stihnu přečíst knížku, noviny
či vyluštit křížovku.
Páni řidiči - přeji vám PĚKNÝ DEN
Holt si zavistiva socka, co musi MHD, protoze na auto nema
Je potřeba začít asfaltovat aby příští rok bylo zase co opravovat
Vyspele zeme na komunikaci postavi tyden az 14dni svetelnou ceduli, kdy tady bude omezen provoz a na jak dlouho. Navic jinde taky funguji treba tak trivialni systemy jako je TMC. V CR je toto utopie. Ale Praha ma 30mega na vypracovani kdejake nepotrebne studie o doprave...
Co se divíte ? Sám píšete, že jinak je tomu ve vyspělých zemích .....