- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrušte Opencard bez náhrady - lepší je tenký papírek nebo se spojte In kartou Českých Drah, stejně v Praze spolupracují.
Škody - promrhané náklady - uhradí odpovědné osoby.
nešla na dračku dobrovolně - lidem s ročním kuponem nic jiného nezbývalo, protože papírové zrušili a jediná cesta k ročnímu předplatnému byla opencard - takže uvádějte objektivní informace! kdyby zůstaly vedle čtvrtletních papírové i roční, tu debilitu by si nikdo dobrovolně nepořídil - sic!
Přesně tak, ani já jsem si ji nepořizoval dobrovolně, ale jako za socialismu dobrovolně povinně. Kdo chtěl roční kupón, tak byl takto vydírán.
pokud ji ztratite chteji za novou neskutecnych 400,- kc - to je zlodejina
No jako lyžař jsem s čipovou tramvajenkou (skipasem) přišel do styku již před několika lety. Nascanovali na ni moji fotku (z pasu), nechali si napsat moje jméno a jméno hotelu, kdybych ji ztratil a někdo ji našel, aby věděli kam ji vrátit. Tramvajenku se zaplatil platební kartou. Celá záležitost trvala pár vteřin. Tramvajenku jsem dal do kapsy u bundy a více sem ji nevyndal. Až když jsme končili lyžovaní tak, sem ji vrazil do automatu a ten mi vrátil 4 EURÁKY. V dalších letech sem dostal čipovej skipas jako papírovej. a jedinou práci, která s ním byla bylo jeho vrácení do automatu. Jednou sem na to zapoměl a v hotelu si ho vzali dali mě za něj 6 SFR. Ale takový sraní jako je s openbuzerací snad není ani v sovětském svazu nebo na kubě
Škoda že před rokem jste tady (iDNES) publikovali oslavné články na téma Opencard.
čéče to si hodně dovoluješ kritizovat iDnes a tím pádem slavnej "kodex diskutéra".
Dokazal by me nekdo vysvetlit proc po zakoupeni kuponu je nutno to jeste v nejakem pitomem (a mnohdy nefungujicim nebo nedostupnem) automatu validovat? Sms jizdenka se taky validovat nemusi, kdyz si pres internet koupim kredit do mobilu tak za minutu muzu telefonovat (nebo koupit sms jizdenku) a taky nemusim hledat nejaky automat ktery me to zvaliduje.
Osobne si myslim, ze to je hlavni duvod, proc to nema uspech. Dalsi duvody jsou, ze o kartu je nutno zadat a cekat na ni a nelze si ji jen nekde vyzvednout nebo za par korun koupit a jeste dalsi duvod je cena samotne opencard. Karta stoji nekolik stovek a pritom prakticky stejne cipove karty davaji pumpy a dalsi obchodnici zdarma. A to u nich neni jejich pouzivani povinnost na rozdil od DP (pokud chcete rocni kupon).
Prakticky stejný megalomanský tunel s "elektronickou šulinkartou" před lety podobným vykukům sponzorovala spřátelenými ODSáky ovládaná radnice v Brně. Město tehdy vyplázlo několik set mega "na nákup vybavení" (PDA se čtečkou čarových kódů stálo pár tisíc), lidi jak blbci stáli ve frontách na "jediné možné" průkazky - a pak když se ukázalo že je to nepoužitelné i jako jízdenka do tramvaje tak se s tím aspoň jezdilo čtvrt roku zadarmo. Podnikatelští géniové mezitím i s vytunelovanýma prachama foukli za kopečky a slavný dopravní podnik ty jejich megapředražené plastikové kartičky s fotkou ještě rok používal aspoň jako podklad pro lepení svých ušmudlaných předplatních známek...
Takže co Pražáci - doufám že minimálně v hloubce svým "OPEN CARD" tunelem Brňáky trumfnete
vsak von uz to nekdo zatahne...
proč chce Praha zavést mýtný 120 kč za vjezd auta...aby zatáhlo dluhy z Opencard
Myslim si, ze kdyz uz proinvestovali toliko penez, tak by se mel projekt dotahnout do konce. I vzhledem k tomu, ze cipova karta je budoucnost a novy projekt by byl jeste drazsi. Ale zase na novem projektu by se mohli naplnit kapsicky zainteresovanych uredniku, takze pro kazdeho je dobre neco jineho
Muj dedecek byl starosta obce a kdyz se delala silnice, zamestnaly tam brigadnika, za ktereho neodvedli pojisteni - pry nedopatrenim Mnoho let pote se na to prislo a po dedeckovi chteli tyto penize + penale a nevimco jeste, takze jeho barak sel do drazby.
Dneska se o nas pekne stara stat a ta anonymita kryje vsechno mozne. Byl bych pro to, at si vlivni urednici vydelaji treba miliony, ale formou podilu na zisku na uspesnych projektech. Pokud projekt nedodrzi rozpocet nebo nedosahne planovaneho prinosu, tak necht to funguje opacne. To je dost idealisticke, ale jista osobni zodpovednost by mela existovat. Myslenka zavedeni cipovych karet je bezesporu dobra, ale kdyz se to povedlo v jinych mestech, tak by to melo jit i v Praze. Pokud ne, tak nekdo udela spatny koncept nebo spatne vybral HW nebo jinou chybu, ktera jde posoudit. Takovy clovek mel lvi podil na mrhani verejnymi financemi, mel by nest financni spoluzodpovednost nemel by si do duchodu skrtnout v nejake podobne pozici.