Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie našla dětské porno na dvou počítačích učitele základní školy

Policie zabavila učiteli teplické základní školy dva počítače, v nichž měl dětskou pornografii. Je jedním ze 160 lidí, kteří skončili na policii po celostátní akci, při níž policisté odhalili a zlikvidovali největší síť držitelů dětského porna v české historii. Deset ze zadržených už obvinili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Ten učitel je v prvé řadě dost velký trouba,

protože nejen že ukázal svou tvář do televizní kamery, ale navíc se divácké obci přiznal, že stažené snímky distribuoval dál. Z toho už ho žádný právník nevyseká. :-P

0/0
21.10.2009 9:20

HancickaP

absolutne nechapu

si muze nekdo myslet, ze mit tohle na pocitaci je v poradku, hlavne kdyz mi nikdo nesahne na moje dite.

0/0
20.10.2009 23:17

j-hanus

Re: absolutne nechapu

A psát i číst knihy nebo točit a sledovat filmy na téma utrpení židovských dětí v koncentračních táborech v pořádku je, zatímco psaná, animovaná nebo pirátsky získaná, třeba i třicet let stará dětská pornografie je málem na popravčí četu jen kvůli tomu, že VÁM se její stahování nelíbí? Aby právě proto nějaký zoufalec s náhradním vybitím znemožněným státem (byť selhání se týká naprostého minima ze všech pedofilů a navíc páchají jen desetinu zneužití ) na to Vaše dítě sáhl? Zvláště, když dneska je mnohem snažší přesvědčit ho k mlčení a utajit tak reálný zakázaný kontakt, než nelegální data?

0/0
20.10.2009 23:35

HancickaP

Re: absolutne nechapu

jenze ono je hrozne jednoduchy takhle premyslet,... jenze co kdyby si takhle pred 30 lety nekdo natocial vas (teda pokud jste v tu dobu byl male dite) a doted si nad tim nekdo honil ptaka??? ja si myslim, ze hlavni ohled by se mel brat v tomhle pripade na obeti a ne na neci uchylky...

0/0
20.10.2009 23:40

j-hanus

Re: absolutne nechapu

Fajn, tak budeme brát ohled na oběti tím, že vytváříme nové! Perfektní řešení! Prznit někdo před třiceti lety mne, tak dneska pochopím, že moje utrpení alespoň poslouží k tomu, aby se to už jiným chlapcům nestávalo. Navíc jedině díky neustálým vyšetřováním a hlavně masmediální publicitě v podobě ilustračních záběrů (viz dnešní TV zprávy) se komerčně zneužívané děti dozvídají, že jejich záběry stále někde kolují, místo aby se veškerá pozornost soustředila na novou výrobu a její přímou zákaznickou podporu. Takto je úsilí policie v boji s tímto fenoménem rozptylováno honbou na koncové uživatele, nejčastěji pirátských kopií. A zřejmě Vám vůbec nevadí, že kvůli tomu, aby mohl být vysledován nejposlednější uživatel ohrané, už nekvalitní neautorizované repordukce, zjištěná przněná děcka jsou dlouhodobě ponechána svému osudu a dokonce se vůbec nebrání lákání dalších. A konečně - KOMU konzument ublíží tím, že si stáhne ten třicet let starý obrázek?

0/0
20.10.2009 23:59

HancickaP

Re: absolutne nechapu

no tak az se uklidinite o tech triceti letych zaberech,.... mate deti?

0/0
21.10.2009 0:15

j-hanus

Re: absolutne nechapu

Ne, ale pár jich spoluvychovávám, záleží mi na nich a právě proto nechci, aby je stát a společnost ohrožovaly. Tím, že se nestarají o prevenci, hlavně specializovanou sexuální výchovu mladých pedofilů ještě na základní a střední škole. Ani v dospělosti, protože sexuolog údaje o úkonech předává zdravotní pojišťovně a má povinnost hlásit každého pedofila, což vytváří strach z prozrazení se nenávistnému okolí a omezuje dobrovolné návštěvy, když ANONYMNÍ poradny neexistují. Navíc jestliže chcete, aby byla trestána každá náhradní aktivita včetně onanie nad jinak legálními fotkami nahých dětí a pirátskou dět. pornografií, lékařům místo jejich doporučení zbývá jedině nabídka "léků", co oslabují intelekt a duševní výkonnost, dále muže v podstatě dočasně kastrují a způsobují mu růst prsou. Jistě uznáte, že TOHLE málokdo podstoupí. Víte, že během dekriminalizace dět. porna v Dánsku sedmdesátých let skutečně k poklesu zneužití došlo a uvolnění erotického trhu obecně snížilo sexuální kriminalitu?

0/0
21.10.2009 0:32

fritzek

Re: absolutne nechapu

1) Uplne normalni to sice neni, ale nikomu tim ten pedofil neublizuje

2) Soudit nekoho za to, ze ma neco na pocitaci je nesmysl, protoze je tak mozne dostat do vezeni prakticky kazdeho majitele PC. Ten zakon je proste spatny a do vezeni patri maximalne tak poslanci, kteri jej schvalili.

0/0
21.10.2009 0:52

Hellmoon

Re: absolutne nechapu

to je blbost zákon je dobrej ! jen to malinko oslabuje svobodu pedofilů a to mi je u ....

0/0
21.10.2009 7:25

fritzek

Re: absolutne nechapu

Zakon je spatnej, protoze umoznuje zavrit kazdeho uzivatele PC

0/0
21.10.2009 12:07

j-hanus

Re: absolutne nechapu

Hlavně oslabuje svobodu dětí, protože podporuje zneužívání a poptávku po nové, policií dosud neobjevené a nesledované tvorbě. Proto je špatný a pokud je Vám to u paní poslankyně Konečníkové, jaká ho na popud EU vymyslela, tak Vy s ním.

0/0
21.10.2009 18:23

hnedka_zdrapana

Re: absolutne nechapu

Vzhledem k tomu, že to nikoho nepoškozuje, tak to naprosto v pořádku JE.

0/0
21.10.2009 1:33

HancickaP

teda podle toho, co jsem o tom kde vycetla

je chytaji napriklad podle kreditnich karet pouzitych pri "nakupu" nebo infiltruji chat rooms, kde si tady ty hovada povidaji o tech svych prasarnach a vymenuji materialy.

urcite to neni tak, ze by je sel nekdo chytat, kdyby nekde nekdo nahodou mel fotku sveho naheho ditete ve vane.

0/0
20.10.2009 23:13

fritzek

Re: teda podle toho, co jsem o tom kde vycetla

To je irelevantni. Do vezeni muzes jit kvuli spatnemu zakonu i diky tem fotkam deti ve vane, nebo kdyz ti nekdo neco do pocitace podstrci.

0/0
21.10.2009 0:53

j-hanus

Re: teda podle toho, co jsem o tom kde vycetla

V USA již skutečně byli rodiče vyšetřováni za fotky z koupelny! Děti jim navíc během procesu byly odebrány, svěřeny úplně cizím lidem a ještě o tatínkovi a mamince slyšely jen to nejhorší! CO jim asi psychicky ublížilo více? A protože zákaz držení přišel rovněž z Ameriky, máme se nač těšit!

Navíc těžko může být většina držitelů dět. porna chycena podle kreditní karty, když převládající pirátské kopie kolují zdarma. A sotva si pedofilové a situační zájemci mohou v chatrooms vyprávět o nějakých SVÝCH prasárnách, když drtivá většina z nich dítě v životě nezneužije!

Tímto směšováním pedofilie a zneužívání namísto objektivních informací o převaze KLADNÝCH pedofilních vzorů akorát negativně inspirujete pedofilní mládež! Co takhle zkusit si přečíst nějaký ODBORNÝ článek místo novinářských senzací, majících za úkol přilákat maximum čtenářů a diváků (však sponzoři za umístění reklamy platí dobře) a politických lží? Většina sexuologů je PROTI tomuto paragrafu!

0/0
21.10.2009 1:08

osvetitel

Proc je tam zobrazene natom pocitaci batole?

To je me opravdu zahadou jak takove batole muze nejakeho cunculaka vzrusovat a cim ?

0/0
20.10.2009 20:05

fritzek

Re: Proc je tam zobrazene natom pocitaci batole?

Zrejme to vzrusuje autora clanku. :-P

0/0
20.10.2009 20:07

Tomi480

Re: Proc je tam zobrazene natom pocitaci batole?

Budeš se divit, ale bohužel i tací se najdou... Jak a čím opravdu nevím, samotnému mi je to divné, ale možná je to tím, že v tomto ohledu jsem naprosto normální.

0/0
20.10.2009 21:41

j-hanus

Re: Proc je tam zobrazene natom pocitaci batole?

Takřka nikdo není úplně normální (čistá heterosexualita bez příměsi parafilií je co do četnosti výskytu jedinou skutečnou úchylkou) a jaké bohužel? Právě pedofilní, zde infantofilní sklony umožňují, že nositel dítě miluje, což se projevuje tak, jak jsem popsal níže, tedy nezištnou a dávající láskou. Hovořit o zneužívání v souvislosti s pedofilií je stejný nesmysl, jako směšovat heterosexualitu se znásilněním, zaměřme se tedy na to "jak" a "čím". Parafilie a homosexualita vznikají promítnutím určité kombinace obvyklých genů (žádný KONKRÉTNÍ, specielně odpovědný za vznik totiž objeven nebyl) - u pedofila např. běžných rodičovských pudů, u gaye zase již od dětství typického sexismu, jako upřednostňování svého pohlaví co se týče ega, hraček, domácích mazlíčků a přátel - do sexuality. Prostřednictvím hormonů v matčině děloze během prenatálního vývoje. Infantofila (zaměřeného na kojence a batolata) a pedofila přitahuje dětská povaha a pohlavní nevyspělost, hebefila a efebofila puberta.

0/0
20.10.2009 21:59

doktor_bota

Re: Proc je tam zobrazene natom pocitaci batole?

Tak to bohužel je.

0/0
20.10.2009 21:43

hnedka_zdrapana

Re: Proc je tam zobrazene natom pocitaci batole?

Ať tě napadně cokoliv, tak se najde nějaký úchyl, kterému se to bude líbit. Já už se nedivím ničemu.

0/0
21.10.2009 1:38

j-hanus

Re: Proc je tam zobrazene natom pocitaci batole?

Právě proto, že skoro každého podvědomě, okrajově, souběžně nebo dominantně vzrušuje kde co, se nemůže jednat o úchylky, protože neexistuje norma, od jaké by se odlišovaly. Vždyť i homosexualita, byť čistých homosexuálů nejsou ani ta pověstná 4 %, se ve formě BISEXUALITY vyskytuje nejméně u 1/3 lidí (viz naprosto běžné vězeňské milostné vztahy), na pedofilní podněty eroticky reaguje 25 - 42 % vzorku pokusných osob a nebýt vysokého výskytu sadismu, patrně nejsou ani války. Pokud tedy někdo tvrdí, že je NAPROSTO normální, tak buď lže anebo je sám sexuologicky výjimečný úchyl. No a nenávist např. k pedofilům, zcela nesmyslnou když už nejméně 10 let se ví, že většina z nich děcku nikdy neublíží a naopak jsou mu prospěšní, lze vysvětlit jako projev nepřijetí a nepochopení nějaké složky vlastní sexuality, strachu z ní a snahy dokázat si nadávkami svou normalitu. Pročpak asi skinhedi útočí na gaye, ale čas tráví v hospodě s KAMARÁDY a u akčních filmů se svalnatými hrdiny, místo s přítelkyní?

0/0
21.10.2009 20:37

badongo

,,

Vilma je kdo ?

0/0
20.10.2009 19:44

fritzek

ucitele vyhodi z prace a zavrou

...a nikdo uz se nedozvi, ze o tech datech ani nevedel. Ale hlavni je, ze stado jasa, jaky genialni zakon zase schvalili nekompetentni poslanci.

0/0
20.10.2009 19:22

bkr

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

No nejak na neho asi museli prijit., nestavili se jenom nahodou. Jinak si myslim, ze je lepsi mit porno na pocitaci, nez cekat v nekde v parku trebas na moji dceru.

0/0
20.10.2009 19:58

fritzek

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

Nikdo z nas nemuze s jistotou rict, ze to nebylo na udani a data mu tam nekdo nepodstrcil. Zakon musi byt zrusen a poslanci, kteri jej schvalili zbaveni mandatu.

0/0
20.10.2009 20:01

j-hanus

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

Přesně! Stejně tak nepochopím rodiče, kteří hystericky vyvádějí, jakmile si všimnou, že si někdo u vody fotí jejich nahé dítě, které o ničem nemá ani tušení nebo ještě rádo zapózuje, jako každé děcko jen spatří objektiv. Moderní sexuologická terapie spočívá právě v usměrnění náhradním vybíjením, protože dřívější snaha o potlačování vedla nanejvýš k efektu přetlakovaného parního kotle, který mohl snadno explodovat. A teprve takovéto reakce dítko upozorní na to, "že se děje něco nepatřičného", aby bylo náležitě vyděšené a šokované.

0/0
20.10.2009 20:02

doktor_bota

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

Na to stačí špatně chráněný počítač s rychlým připojením - průměrně šikovný hacker ti z něj udělá buňku pornoclusteru tak asi za tři minuty.

0/0
20.10.2009 21:48

HancickaP

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

a kdyby na tom pocitacovym pornu byla vase dcera????

0/0
20.10.2009 23:16

j-hanus

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

Právě proto je třeba netrestat a nezabavovat X měsíců a let staré záběry, jejichž stažením zdarma a uložením v počítači již žádnému dalšímu dítěti újma nevznikne, aby nebyla vytvářena poptávka po nové tvorbě, třeba s Vaším děckem, nemyslíte?

0/0
20.10.2009 23:22

HancickaP

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

takze kdyby to byla VASE dcera, tak by vam to zas tak nevadilo, kdyby mesice a roky kolovala po internetu?

0/0
21.10.2009 0:18

j-hanus

Re: ucitele vyhodi z prace a zavrou

Tomu kolování nezabrání ani policie zavíráním lidí nebo zrušením celého internetu, protože takto bude probíhat prostřednictvím CD a DVD, tajných schránek a ještě tajnějších osobních schůzek. Takže JAK si pomůžu tím, že nechám zatknout každého, kdo by nad dcerkou onanoval? Mnohem více by mně a hlavně JÍ vadilo, kdyby se kvůli tomu neustále viděla v televizi, třebaže s rozčtverečkovaným obličejem! A měla ještě ostudu ve škole nebo někdo pořád jitřil její rány jakkoli dobře míněným soucitem!

0/0
21.10.2009 0:42

engels

7

rozdil mezi kantorem a pedofilem, pedofil ma deti skutecne rad. Sahnes na dite a mas po ptaku. R^

0/0
20.10.2009 19:15

HancickaP

ilustracni fotka

proboha kterej vul ji vybral k tomuhle clanku?????

8-o

0/0
20.10.2009 19:00

oticek

PAN UČITEL MÁ DĚTI RÁD

Tak co je na tom špatně?

0/0
20.10.2009 18:51

fritzek

Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Je to snadno zneuzitelny zakon, ktery umoznuje zavrit prakticky kazdeho. Neni problem komukoliv do PC podstrcit nejake to detske porno a poslat na nej policii. Kdyz nekdo hackne stranky idnes a na titulni stranku umisti nejakou "protizakonnou" fotku, tak se to stahne na pocitac vsem navstevnikum, cimz naplni skutkovou podstatu trestneho cinu. Tento zakon musi byt co nejdrive zrusen.

0/0
20.10.2009 17:50

mamenec

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Takovou snůšku pitomostí na jednom místě jsem snad ještě nečetl ...

0/0
20.10.2009 17:55

fritzek

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Co z toho je pitomost? Konkretne a ne dalsi blby kec!

0/0
20.10.2009 17:58

Sámův syn

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

že ty jsi pedofil, máš toho doma na kompu hafo giga a třeseš se kdy tě nějakédobračisko udá?

0/0
20.10.2009 18:01

mamenec

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Všechno. Už tvůj pohled na tuto problematiku vychází z neznalostí v několika oblastech. Předjímání něčeho, aby, kdyby ......atd. Dál s tebou nediskutuji....

0/0
20.10.2009 18:06

fritzek

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

V jakych oblastech mam mezery? Kde jsem se dopustil nepresnosti? Jsi proste clovek, kteremu nedovoli emoce(chudaci zneuzivane deti) podivat se na problem realisticky. Ten zakon je zkratka spatny a umoznuje poslat do vezeni kohokoliv, kdo pouziva pocitac.

0/0
20.10.2009 18:10

mamenec

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

 Už tato věta je taková hovadina, že to až bolí ......a umoznuje poslat do vezeni kohokoliv, kdo pouziva pocitac....... typická demagogie.

0/0
20.10.2009 18:14

romsky aktivista

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

ale v tom ma pravdu. Az prijde polis a dohraje Ti na komp nejake obrazky, jak tomu zabranis?

0/0
20.10.2009 18:17

fritzek

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Staci abych ti poslal odkaz na nejakou stranku, kde se takove fotky vyskytuji a uz je mas stazene v cache prohlizece a naplnujes skutkovou podstatu trestneho cinu. Co je na tom demagogickeho?

0/0
20.10.2009 18:17

Wrunx

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Kdopak jsi, ó moudrý kritiku? Na rozdíl od fritzka - jak tak koukám - metáš kolem sebe samými silnými slovy ale faktické argumenty kde nic tu nic. ;-D

0/0
20.10.2009 18:26

Wrunx

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Souhlas. Nejen že zrušen, ale jeho autoři odstaveni od svých pravomocí aby dál nemohli prznit zákoník podobnými paskvily. IMHO trest za zmetek by vůbec nebyl od věci. Produkovat obdobně nedodělané změtky, už jsem dávno na dlažbě.

0/0
20.10.2009 17:57

j-hanus

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Paragraf je špatný i tehdy, kdy si někdo PIRÁTSKÉ kopie, ANIMOVANOU a psanou formu dět. pornografie stahuje úmyslně. Zatímco výroba s využitím skutečných dětí a osobní zákaznický podíl na ní znamená komerční zneužívání a jeho podporu, kde je trest na místě, shromažďování a šíření neautorizovaných reprodukcí omezuje poptávku po nové tvorbě a poškozuje tento "průmysl", nikoli děti. Navíc podle sexuologů představuje zdroj ventilačních onanijních materiálů, snižujících puzení a tudíž počet reálných zneužití.

Kdyby policie všech 6 a půl milionu celosvětově zabavených záběrů pustila do volného oběhu zdarma, NIKDO si je za život prohlédnout nestihne a příštích 50 let se nic nového nenatočí. Pronásledování takových a podobných alternativ pro pravé i situační pedofily naopak brání neškodnému vybití, snižuje motivaci ke zdrženlivosti, když postih stejně hrozí za každou maličkost a ohrožuje sexuologickou terapii, protože zbývá jedině lobotomizační chemokastrace, odrazující od dobrovolné účasti.

0/0
20.10.2009 19:49

fritzek

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pekel

Ale vysvetluj to lidem s cernobilym videnim sveta.

0/0
20.10.2009 19:59

fr-mottl

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pek

normalne bych vas pochvalil za ty argumenty, ale v oblasti detske pornografie je to tezke, kdo ma podobne nazory tak je hned pedofil a muze to pro nej znamenat skutecne velke problemy.

A proto vam otevrene rikam, vy jedno prase pedofilni, tahnete s tou ochranou tech perverznich zvirat nekam. ..

0/0
20.10.2009 20:02

j-hanus

Re: Kriminalizace drzeni detske pornografie je cestou do pek

Od kdy je pedofil prase a zvíře, když tací bývají nejlepšími učiteli, vedoucími, autory dětské literatury anebo prostými, u dětí nejoblíbenějšími příbuznými, rodinnými přáteli či sousedy? Jako platonicky zamilovaní se totiž obvykle dokáží dokonale vcítit do duše malých přátel, jimž tak rozumějí nejlépe ze všech lidí a děcko je mívá dokonce raději, než vlastní rodiče, protože narozdíl od nich ho neodbývají ani když si potřebují něco zařídit. Naopak si na něj vždy snaží udělat čas, právě proto, že ho milují, což nejlépe ocení samotné dítě. Takřka veškeré prznění s pedofilií nemá vůbec nic společného, to je jen běžný novinářský a veřejný omyl. A většina pedofilů se zakázaných kontaktů umí vyvarovat mimo jiné právě proto, že se něčím vybíjejí, což jim stát a společnost stále více znemožňují.

Proto se otevřeně ptám, vy prase xenofobní - a co ochrana dětí? Čím méně zakázaných a zabavených náhražek, tím více zneužití, je vám ta matematika jasná?

0/0
20.10.2009 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.