Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelení chtějí obejít Klause, Lisabon by mohl podepsat premiér

Pokud summit EU na konci října nenajde řešení požadavků prezidenta Václava Klause k Lisabonské smlouvě, podají zelení kompetenční žalobu k Ústavnímu soudu. Ten by podle nich měl konstatovat, zda má prezident pravomoc klást si podmínky a mohl by převést kompetenci podepsat Lisabon na premiéra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

shamm

By me zajimalo

Kolika obcanu CR se nasi posranci ptali na nazor na smlouvu a jejich souhlas s podepsanim, nemaji nahodou poslanci zastupovat obcany, tudiz i jejich souhlas a vuli podepsat tuto smlouvu? Vypada to, ze si nas parlament opet svevolne dela co chce at uz je to ODS, CSSD, Zeleni, cerveni, fialovi bo jak si vsichni rikaji, ale to neni poprve ze? Misto toho tady mame rady samozvanych odborniku na evropskou unii a jeji fungovani, kteri pri komentarich teto smlouvy spis pusobi dojmem ze ji nikdy necetli, nebo cetli a nepochopili. Jediny kdo zustal aby branil zajmy CR, formu vyjimek a uprav zarucujicich i nadale suverenitu CR aspon v necem v teto nestastne smlouve, je ocividne president, ktery zda se, nezapomel na casy minule a Varsavskou smlouvu a RVHP. Drzim palec pane presidente. R^

0/0
21.10.2009 15:36

godys

Klaus...

Rv

0/0
21.10.2009 8:23

godys

soudruzi klausovci, jste v pasti....

když váš guru podepíše LS, tak bude doufám pro vás zrádcem....nebo ne...?:-)EU

0/0
21.10.2009 8:09

Sir Humphrey

Slovákům projde všechno

0/0
20.10.2009 20:21

vejcednes

Re: Slovákům projde všechno

Minule mi to neprešlo. :-)

0/0
20.10.2009 21:13

Sir Humphrey

1000 teď

0/0
20.10.2009 19:51

Sir Humphrey

1000

0/0
20.10.2009 19:51

REKINM

je zábavné sledovat

jak se Slováci v těchto diskuzích stydí za to, že překotně podepsali LS, a teď by to chtěli nějak napravovat za pomocí Klause. Chalani slovenští nemusíte se stydět, my víme jak to s vámi je. A nemusíte se bát , již jednou Česká armáda (nikoliv Československá a už vůbec né Slovenská) vyháněla Maďary ze Slovenska (a nejen Maďary ale i Poláky) , zase bychom vám pomohli, máme k vám vztah jako k vlastním dětem, číst a psát jsme vás naučili, 40 let jsme vás živili.:-P

0/0
20.10.2009 18:49

brekebrekeke

Re: je zábavné sledovat

;-)R^

0/0
20.10.2009 18:58

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

Ona tá česká armáda vôbec rada utekala od západných hraníc.:-)

0/0
20.10.2009 19:14

Sir Humphrey

Re: je zábavné sledovat

A Slovenská od Moskvy

0/0
20.10.2009 19:16

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

Sťahovala sa na SNP:-)

0/0
20.10.2009 19:18

Sir Humphrey

Re: je zábavné sledovat

žebriňákom :-)

0/0
20.10.2009 19:19

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

U nás fungovali vlaky. Hoci sem tam aj partizáni.:-)

0/0
20.10.2009 19:24

REKINM

Re: je zábavné sledovat

prosím tě, SNP je fabulace, která měla zachránit Slovensko od placení válečných reparací, nebo máš dojem, že kdyby Němci na konci války, kdy už bylo jasné, že prohrají, udělali takové německé SNP, tak by přešli do tábora vítězných mocností.;-D

0/0
20.10.2009 19:24

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

Tú fabuláciu urobilo nejakých slabých 20 tis. vojakov Slovenskej armády. Presný počet slovenských obetí nie je známy. Doposiaľ podľa mien bolo zadokumentovaných  asi 1500. Bolo najväčšie vojenské ( nie partizáni - ale regulérna armáda) vystúpenie na Nemcami ovládaných územiach. :-)

0/0
20.10.2009 19:42

REKINM

Re: je zábavné sledovat

to je právě to, bylo to 20 tisíc slabých vojáků, trvalo to krátce a skončilo blbě. Co k tomu dodat.:-P

0/0
20.10.2009 19:49

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

Výsledkom boja tých slovenských vojakov a ich obetí je to že nielen Slovensko ale celé neskoršie Československo bolo zaradené do tábora víťazných mocností - iba toľko k tomu. :-)

0/0
20.10.2009 19:51

REKINM

Re: je zábavné sledovat

problém je v tom, že Čechy a Morava byly v tom táboře pořád, Slovensko až po opětovném připojení do ČSR.:-/

0/0
20.10.2009 19:55

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

To by aj Rakúsko muselo byť v tom tábore.:-)

0/0
20.10.2009 19:59

REKINM

Re: je zábavné sledovat

máš v tom mezery - Rakousko POŽÁDALO o připojení k Německu, Čechy a Morava byly obsazeny, Slovenský štát byl samostatný státní útvar se svou vládou, který měl s Německem dohodu o ochraně a jeho vojsko bojovalo po boku Německého vojska. To jsou fakta. Slovenský štát byl dobrovolně spojencem Německa, stejně jako Rakousko a Maďarsko.:-/

0/0
20.10.2009 20:19

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

Ten pojem obsadené - to chceš povedať, že proti vôli (myslím oficiálnej) českých orgánov? To je história Tvojho štátu, mal by si ju vedieť. :-)

0/0
20.10.2009 20:24

REKINM

Re: je zábavné sledovat

jistěže proti vůli české vlády, slyšel jsi něco o Mnichovu. A pokud vím, tak jsme ve válce nebyli Český štát ale Protektorát pod správou německého protektora. Byly zavřené české vysoké školy - na Slovensku nikoliv, armáda byla rozpuštěna - na Slovensku nikoliv. Já vím že na to zrovna hrdý nejsi, ale to jsou fakta. Pokud narážíš na chudáka starého Háchu, tak ten nebyl reprezentantem skutečné vlády, to už bylo v době kdy nás prodali za příslib míru Francie a Anglie a kdy nás zradilo Slovensko.:-/

0/0
20.10.2009 20:33

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

Skús mi odpovedať - proti vôli oficiálnych českých orgánov?:-)

0/0
20.10.2009 20:34

REKINM

Re: je zábavné sledovat

ano proti vůli českého lidu a české representace. To se o Slovensku říci nedá, viz Hlinkovy gardy, viz spolupráce s Německem. Hácha byl ke svým krokům donucen, Slovensko si svou cestu zvolilo dobrovolně, za podpory většiny obyvatelstva.:-/

0/0
20.10.2009 20:41

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

Takže keď Hácha súhlasil, tak bol aspoň donútený. Pekné. Ako keby Tiso mohol robiť čo chcel.:-)  Ale k veci - neobsadili Čechy, Moravu a Sudety proti vôli ich oficiálnych predstaviteľov - ale s ich súhlasom. Takže žiadna okupácia (oficiálne), ale dobrovoľná spolupráca. Nech už tomu dáš akýkoľvek citový odtieň ( môžem aj ja pridávať k skutkom v Slovenskom štáte). Formálne to bolo tak. :-)

0/0
20.10.2009 20:53

REKINM

Re: je zábavné sledovat

a jen tak mimochodem, Slovenský štát byl spojencem Německa, nikoliv Německem ovládaným územím, to by svou armádu mít nesměl.:-/

0/0
20.10.2009 19:52

vejcednes

Re: je zábavné sledovat

To ako že Nemci neovládali Slovenský štát, či ako si to myslel?:-)

0/0
20.10.2009 19:58

REKINM

Re: je zábavné sledovat

ale včas se zastavila, kdežto Slovenská to přehnala a dostala se s Wermachtem až do Ruska.:-P

0/0
20.10.2009 19:19

Vosta Jindra

Jeden prezident stačí

a to bude ten evropský.EU Toho našeho pak můžeme konečně zrušit. Hlavou státu bude premiér, stejně to tak fakticky je. Kraje mají taky jenom hejtmany a nemají prezidenty.

0/0
20.10.2009 18:47

REKINM

Re: Jeden prezident stačí

správně, a zrušíme parlament i senát, premiéra budou určovat hejtmani jako vrchního hejtmana (možná by se mohl jmenovat gróf - abychom se přiblížili východním zemím);-D

0/0
20.10.2009 18:59

E.M.R.

Klaus do tepláků !

Tak přece, i když pozdě, žaloba na něho měla být podána již dávno - za jeho výroky - neexistují špinavé peníze, musíme zhasnout nebo ekonomika musí být krok před zákonem !

0/0
20.10.2009 18:42

brekebrekeke

Re: Klaus do tepláků !

a za co? za velezradu? za vlastizradu tezko!

0/0
20.10.2009 18:50

REKINM

Re: Klaus do tepláků !

jenom klid, ty bláboly vymyslel Veškrna a Katkou biomasou, takže není co řešit.;-D

0/0
20.10.2009 18:54

brekebrekeke

Re: Klaus do tepláků !

;-) ja jsem klidnej, akorat je ku pobaveni, ze tady hazi pojmy vlasti/velezrada a nemaji tuseni, co to je! nejsou nahodou z plzenskejch prav? :-P

0/0
20.10.2009 19:00

REKINM

Re: Klaus do tepláků !

skoro to tak vypadá, mě jen štve, že jsem o té Plzni nevěděl před 10 lety, mohl jsem být dneska JUDr. a to bych možná studiu věnoval i víc než 8 měsíců, možná i rok;-D.

0/0
20.10.2009 19:07

cevok

Re: Klaus do tepláků !

Klaus do tepláků a TY DO ÚSTAVU CHOROMYSLNÝCH

0/0
21.10.2009 8:20

korsár

Vosta Jindra

je jeden z prvních abonentů, kterému budou po platnosti LS přiděleni do péče imigranti z Afriky a muslimové, které nám sem začne Brusel v rámci přerozdělování posílat.

0/0
20.10.2009 18:12

Vosta Jindra

Re: Vosta Jindra

lepší než sdílet jeden stát s idioty tvýho střihu. Už teď je příšerná věc, že o mě můžou rohodovat klausovci ve volbách. Hlavně doufám, že Lisabon bude do deseti let vystřídán novou smlouvou, která už bude národní státy skutečně rušit.

0/0
20.10.2009 18:39

nickless

Re: Vosta Jindra

Pěkně ses s urážkami rozjel. My všichni si tu o tobě myslíme své, ale urážky sem nepíšeme. Mimochodem - častý argument příznivců EU a LS byl, že EU ani LS národní státy neoslabuje a neruší, ale tys nám teď pěkně prozradil další směřování

0/0
20.10.2009 18:54

Vosta Jindra

Re: Vosta Jindra

urážky sem píše kdekdo, přiměřené urážky a hodnocení oponenta do správné diskuse patří. Já nemůžu za to, že argumenty klausovců jso chronicky pitomé. EU ani LS skutečně státy neruší, já k tomu jen dodal, že to je škoda. Že Lisabon národní státy částečně oslabuje, je pravda. Je ale potřeba říct, proč je to špatně, když národní státy byly posledních 200 let příčinou všeho zla v Evropě.

0/0
20.10.2009 19:22

REKINM

Re: Vosta Jindra

správně , a EU přemenujeme na Říši, jen nevím jak to přijmou ti Angličtí parchanti.:-P

0/0
20.10.2009 19:02

vejcednes

Len aby sa nepotkol, keď bude utekať k podpisu.

Bola by to blamáž.:-)

0/0
20.10.2009 18:12

ELAPHURUS

Re: Len aby sa nepotkol, keď bude utekať k podpisu.

Neboj, půjde hodně pomalu a možná i opačným směrem....

0/0
20.10.2009 18:33

vejcednes

Re: Len aby sa nepotkol, keď bude utekať k podpisu.

Na letisku ukázal že vie aj utekať - za Obamom.:-)

0/0
20.10.2009 18:35

ELAPHURUS

Re: Len aby sa nepotkol, keď bude utekať k podpisu.

Utíkal mu říct, že zapomíná na Slovensko....;-D

0/0
20.10.2009 19:14

Gardnes

Strana v rozkladu

Strana zelených operujících jen se 4mi poslanci stále vystupuje z pozuic, jako by zastupovala značnouz část naší veřejnosti. Jde stále o stejný vztah k serióznosti. Podobné doplňující koaliční strany např. v Německu, jako jsou Zelení, či liberálové FPD si uvědomují svoje pozice, nevydírají, spokojují se s jedním minoisterstvem a také nepřehánějí svá ultimáta. To ti naši potřebnou slušnost nemají ikdyž současnou motivací je otázka zviditelňování před volbami. Ochranu přírody řešit politickou stranou je stejně nesmysl, protože chybí politická jednotná ideovost, takže tatoi strana má již ve svém vzniku zakódovaný rozkol.(Kuchtová,Zubovová-levice, Bursík se ženou,Liška - pravice). Požadavek na odvolání Klause je směšný celkově, natož od podobné strany. Klausův postoj má i prospěch, jelikož evropskou veřejnost upozornňuje na nedostatky LS v absenci demokratických principů(nevolená vláda) i možnost dalšího nekontrolovaného přenesení pravomocí z nár.států na byrokraty EU.

0/0
20.10.2009 17:53

Vosta Jindra

Re: Strana v rozkladu

Zelení v Německu skutečně neměli 1 ministerstvo a stačí se podívat, jak vyjednává teď FDP;-D Klausův postoj žádný prospěch nepřináší, zato škody vznikají každý den. Postoje vyděrače skutečně prospěšné nebývají.

0/0
20.10.2009 17:56

korsár

Re: Strana v rozkladu

Oproti Německu má Česko, ten veliký stát opět světové unikum. Bursík si na Topolovi vydupal pro tehdy  poslanců ( slovy šest), 4 miniserstva ( slovy čtyři.) A by se nerozpadla koalice, tak mu Topol vyhověl i tím, že se jedno vymyslelo. Bohužel to nenepotřebnější - Kocábovo. Která stát to má?

0/0
20.10.2009 18:06

Gardnes

Re: Strana v rozkladu

Zelení měli v koalici s SPD pouze ministra zahraničí J.Fishera, FPD v letošních volbách získala dvounásobek hlasů proti obvyklým  6-7%, tudíž si dnes kladou vyšší požadavky - úměrně k preferencím a počtu poslanců.

0/0
20.10.2009 21:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.