- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nikoliv, odpovědnost má radnice, ale radní tam mají o řízení minimální znalosti a hážou všechno na ty, kteří to zajišťují. Jaké byly za tu ostudu postihy? Systém organizace řízení je moc nepotkal, že by to byly záměry pro možnou realizaci jejich šmejzů? V podniku by už letěli ....
je to ZEUS M 200. Tahle linka každopádně ale potřeba byla. Pro lidi se sníženou pohyblivostí nebo jiným zdravotním omezením, jsou ta místa nedostupná a normální člověk se určitě taky rád sveze :)
Tohle se dělá u nás práci běžně, vernisáž dříve, než je hotovo, a pak se malujou kulisy...
Citace z Wikipedie:
Koncesi k provozování linky z Křižovnického náměstí na Pohořelec udělil městské radě magistrát 27. září 1907. Elektrické podniky objednaly 4 autobusy se závazným datem dodání do 24. prosince 1907, avšak ani jeden ze čtyř dodavatelů termín nedodržel. Provoz s prvními dvěma autobusy byl slavnostně zahájen 7. března 1908 v 8 hodin ráno, avšak kvůli nedodání vozů jen ve zkrácené trase z Malostranského náměstí na Pohořelec.Od 1. května 1908, po dodání třetího autobusu, byla linka z malostranského konce prodloužena až na staroměstské Křižovnické náměstí Čtvrtý autobus byl dodán až 7. května 1908.
17.11. 1909 po 11. hodině došlo k další vážné nehodě – autobusu s poznávací značkou 167 (německý vůz z Gaggenau) při jízdě Nerudovou ulicí dolů u Stoklasů praskl jeden hnací řetěz a vůz se nekontrolovaně rozjel. Řidiči Josefu Vaiglovi se podařilo brzděním koly o obrubníky alespoň udržet stálou rychlost a zastavit asi 50 metrů pod Thunovským palácem. Během této jízdy nedošlo k žádné škodě ani srážce. Po této nehodě byl provoz celé linky okamžitě zastaven a následujícího dne správní rada EP rozhodla o trvalém zrušení provozu. Na základě této zkušenosti odmítla i všechny požadavky na zavedení autobusové dopravy v jiných blízkých i vzdálených lokalitách a rozhodla o přebudování všech čtyř vozidel na jiné účely.
... další úřednické špumprnákle! Je vidět, že mají h... na práci.
autobusové linky dopadla stejně jako spousty dalších akcí Prahy 1. Nic překvapivého