Diskuze

Premiéra autobusové linky na Petřín skončila ostudou

S velkou slávou měly v pátek vyjet na svou novou trasu vedenou malostranskými uličkami autobusy Dopravního podniku. Linka spojující Malostranské náměstí s nemocnicí pod Petřínem také skutečně vyjela. Ale prozatím naposledy, Dopravní podnik nemá vhodné vozidlo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

vokroj

12. 1. 2010 14:26
Chyba provozovatele?

Nikoliv, odpovědnost má radnice, ale radní tam mají o řízení minimální znalosti a hážou všechno na ty, kteří to zajišťují. Jaké byly za tu ostudu postihy? Systém organizace řízení je moc nepotkal, že by to byly záměry pro možnou realizaci jejich šmejzů? V podniku by už letěli ....    Rv

0 0
možnosti
SS

sirc

12. 1. 2010 13:10
Zajímalo by mě, kolik ten mrňous stojí

je to ZEUS M 200. Tahle linka každopádně ale potřeba byla. Pro lidi se sníženou pohyblivostí nebo jiným zdravotním omezením, jsou ta místa nedostupná a normální člověk se určitě taky rád sveze :) 

0 0
možnosti
MV

leather-man

20. 10. 2009 20:33
Co to je

Ve malém autobusu? 8-o

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

19. 10. 2009 17:30
Jo?

Tohle se dělá u nás práci běžně, vernisáž dříve, než je hotovo, a pak se malujou kulisy... ;-D

0 0
možnosti
K

kytka112

19. 10. 2009 15:45
nojo,

prostě Kocourkov!:-/

P.S. ten smazaný příspěvek - ;-D;-DR^

0 0
možnosti
MM

matesakoid

19. 10. 2009 15:38
hehehe, uz je to tu zas...

Citace z Wikipedie:

Koncesi k provozování linky z Křižovnického náměstí na Pohořelec udělil městské radě magistrát 27. září 1907. Elektrické podniky objednaly 4 autobusy se závazným datem dodání do 24. prosince 1907, avšak ani jeden ze čtyř dodavatelů termín nedodržel. Provoz s prvními dvěma autobusy byl slavnostně zahájen 7. března 1908 v 8 hodin ráno, avšak kvůli nedodání vozů jen ve zkrácené trase z Malostranského náměstí na Pohořelec.Od 1. května 1908, po dodání třetího autobusu, byla linka z malostranského konce prodloužena až na staroměstské Křižovnické náměstí Čtvrtý autobus byl dodán až 7. května 1908.

;-D

0 0
možnosti
MM

matesakoid

19. 10. 2009 15:38
Re: hehehe, uz je to tu zas...

17.11. 1909 po 11.  hodině došlo k další vážné nehodě – autobusu s poznávací značkou 167 (německý vůz z Gaggenau) při jízdě Nerudovou ulicí dolů u Stoklasů praskl jeden hnací řetěz a vůz se nekontrolovaně rozjel. Řidiči Josefu Vaiglovi se podařilo brzděním koly o obrubníky alespoň udržet stálou rychlost a zastavit asi 50 metrů pod Thunovským palácem. Během této jízdy nedošlo k žádné škodě ani srážce. Po této nehodě byl provoz celé linky okamžitě zastaven a následujícího dne správní rada EP rozhodla o trvalém zrušení provozu. Na základě této zkušenosti odmítla i všechny požadavky na zavedení autobusové dopravy v jiných blízkých i vzdálených lokalitách a rozhodla o přebudování všech čtyř vozidel na jiné účely.

;-D

0 0
možnosti
RK

adidi

19. 10. 2009 15:22
Zase...

... další úřednické špumprnákle! Je vidět, že mají h... na práci.

0 0
možnosti
F

FHonza

19. 10. 2009 15:11
Premiera

autobusové linky dopadla stejně jako spousty dalších akcí Prahy 1. Nic překvapivého

0 0
možnosti
MM

Doktor.bota

19. 10. 2009 14:18
..

ňák mi unikla ta obrovská ostuda:-/

0 0
možnosti