Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havel zas jednou řekl pravdu

Havel pohřbil Lisabon. Tak musí ironik komentovat kritiku, kterou zahrnul bývalý prezident toho současného. Je totiž známo, že politické záměry Václavu Havlovi na rozdíl od Václava Klause už od dvaadevadesátého nevycházejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gardnes

Vyvážený Komárek

Tento od boku střílející novinář se asi až do konce své žurnalistiky nezbaví nešvaru, který zasáhl všechna veřejnoprávní média,tj. tak zv. "vyváženost" Zatím co ve světě je běžná veřejná ideová orienta žurnalistů, u nás se to tají. Proto na západ od nás se nezakrývá, že ten a ten deník je levicový,pravicový, liberální, konzervativní, nezávislý apod. Komárek se domnívá, že pokud napadne Paroubku, musí také napadnout ve stejném článku Topolánka a tak jednou má pochopení pro útisk Topolánka pomocí neprokázaných spekulací, aby je v jiném článku živil a takto je to i v jiných případech. I v ČT či Radiožurnálu by nemusel vadit skutečný ideový postoj, který každý má, pokud by bylo relevantně umožněno moderování lidmi jiných názorů. To by vyžadovalo v pořadech typu OVM střídání moderátorů opačného politického gardu k jejich hostům. Změna je zárukou pestrosti, o čemž svědčí i pořad Události. Také reportéři by nebyli jednostranně vysazeni proti třeba ODS jak je praktikuje Wollner.

0/0
20.10.2009 18:41

Jiří Míka

blbost?

Když někdo říká "to je hloupost", typicky to bývá pravda a nikoliv hloupost. Zejména z toho důvodu, že dotyčný není ochoten ani vysvětlit, proč je to hloupost.

Možná není pravdou, že EU charta práv může svobodě a suverenitě uškodit, ale tvrdit, že je hloupost se něco takového obávat,je velice průhlédný do hezkých slov zabalený útok.

Proto také veškeré debaty o EU a lisabosnké smlouvě se vlastně vždy týkají jen osobních útoků na V. Klause, jakoby samotných OBSAH té lisabonské smlouvy nikoho nezajímal. Všimněte si, že se o samotném obsahu Lisabonské smlouvy nemluví skoro nikdy. Protože to není hloupost a protože opravdu předáváme garanci lidských práv na bedra jakési mezinárodní instituce?

Například Univerzální deklaraci lidských práv a svobod OSN bych určitě nepodepsal a doporučuji si ji pečlivě přečíst. Podobá se tradičním ale obsahuje kličky, které  nemusí znít nebezpečně, pokud plně důvěřujete OSN.

0/0
20.10.2009 11:47

Kirken

Ale jdi, Komárku...

Tohle přeci sám nemyslíš vážně...;-)

0/0
19.10.2009 9:31

Bob Harwey

Havel nikdy neříkal pravdu...

viz jeho projev z konce roku 1989.....

0/0
18.10.2009 9:41

Franta 1

Re: Havel nikdy neříkal pravdu...

"Budu jezdit na hrad trmvají,nebo starou škodovkou" a během několika dní začal střídat bavoráky,pro které dělal snad reklamu,že je dostával grátis.

0/0
18.10.2009 21:50

MarcusAureliusAntoninus

hloupy clanecek

za prve nazory obcana Havla malokoho zajimaji - kde se v nem vubec bere sebeklam o nasi potrebe znat jeho radoby neomylne, akademicke a moralisticke nazory - kdo ho krmi touto falesnou predstavou ?  Koho dnes, 20 let po umelem a ucelovem splozeni tohoto "hrdiny" demokracie, zajimaji jeho nazory? Nic ve zlem, jako clovek asi neni pan Havel spatny, ale to, jaky image mu byl vnucen a "vyroben" pro potreby mezinarodni politicke sceny se mi jevi jako "velke nedorozumeni".

Za druhe na rozdil od V. Havla  je prezident V. Klaus realny a pragmatickty politik skutecne mezinarodniho formatu. O tom svedci mj. prave i jeho cit pro - v budoucnu mozny - vyvoj v osudu Benesovych dekretu v nas neprospech. Velka skoda ze si toho mnozi nevazi a casto hloupe ironizuji. [>-]

0/0
18.10.2009 8:20

kevinbb

Re: hloupy clanecek

R^

0/0
18.10.2009 16:06

doslokchybe

Re: hloupy clanecek

Koho zajímá Havel? Přece "uvědomělé"  novináře, kteří nám ho pořád cpou do novin. RvRvRv

0/0
20.10.2009 11:56

kolemjdoucí

Pane Komárku, není to trošku jinak?

Pokud je mi známo, jde o to, dostat do znění LS pro ČR jednu vyjímku, že

evropský soud nebude strkat svůj nos do vnitřních věcí ČR.

To měl dávno mít ve své kompetenci Topolánek, jenže toho zajímalo jenom to, aby vystavoval svůj penis na obdiv celému světu v Beluskoniho vile.

Toho zajímalo jenom to, aby překřičel senátory a aby oni všichni LS bez úprav odmávali. EU

0/0
18.10.2009 1:48

kevinbb

Re: Pane Komárku, není to trošku jinak?

R^

0/0
18.10.2009 16:07

kevinbb

K tomu dnesnimu

svatku "Havla"!?!?!?! Nemate pravdu.

Kazdy soudny clovek ktery to mysli s republikou dobre musi pochopit, ze obavy presidenta Klause jsou opravnene. Ale zaroven bych doporucoval si aspon jednou "preletnout" ocima LS aby vam to doslo, to by mohlo pomoct, pokud ne, tak si LS prectete desetkrat jako jsem to udelal ja. I kdyz jsem, samozrejme, pri kazdem cteni musel vynechavat, ale na desetkrat se me to nakonec podarilo i kdyz to trvalo dobre tri mesice.

Rv

0/0
16.10.2009 22:20

kytka112

Re: K tomu dnesnimu

R^R^[>-]

0/0
16.10.2009 22:37

Jan Vrana

Ano, ale je jenom jedna pravda?

Pravda pana Havla a pana Komarka je jedna a tataz. Je ji negace pravdy pana Klause. 

0/0
16.10.2009 17:40

kevinbb

Re: Ano, ale je jenom jedna pravda?

R^

0/0
16.10.2009 22:22

--Judith--

.

"politické záměry Václavu Havlovi na rozdíl od Václava Klause už od dvaadevadesátého nevycházejí"

Start morální devastace nastal přibližně v té době.

0/0
16.10.2009 16:31

sageorg

"Havlovi pravdy"....

a co třeba - nejsme jako ONI?

0/0
16.10.2009 14:41

--Judith--

Re: "Havlovi pravdy"....

To vymysleli ONI.

0/0
16.10.2009 17:00

medikovec

Je docela vtipné, když jedna z největších škodných

v historii, o někom tvrdí, že škodí !!!!Rv

0/0
16.10.2009 13:21

košťálka

Re: Je docela vtipné, když jedna z největších škodných

R^R^souhlas

0/0
16.10.2009 13:34

NickTwisp

Re: Je docela vtipné, když jedna z největších škodných

Zatimco papa Tunel neškodil nikdy, co?

0/0
16.10.2009 13:43

Harry_sportsman

Re: Je docela vtipné, když jedna z největších škodných

To přece nikdo netvrdí. Jde o to, že v oblasti zahraniční politiky škodil České republice Havel (svým vlezdoprdelstvím) mnohem víc než Klaus.

0/0
16.10.2009 15:45

Monstrum Anonymič Anonymov

Havel jakoovykle řekl lež

práší se mu z huby.

0/0
16.10.2009 12:16

JamesFKirk

Re: Havel jakoovykle řekl lež

Tedy, je dosti zajímavé, že na žádné fotce žádná prachu podobná substance poblíž obličeje vámi zmíněné osoby vidět není. Čímto asi bude?

0/0
16.10.2009 12:27

Harry_sportsman

Re: Havel jakoovykle řekl lež

Asi tím, že si natvrdlý ... :-)

0/0
16.10.2009 15:47

dol

Sudetští Němci osídlili Čechy díky Přemyslu Otakaru...

;-OEU[>-]V!!

0/0
16.10.2009 11:45

Fonon

Re: Sudetští Němci osídlili Čechy díky Přemyslu Otakaru...

a díky jaltské konferenci a benešovi je sudetští němci zase odsídlili

0/0
16.10.2009 12:06

osvetitel

Klaus na EU vyzral Benesovejma dekretama ,ktere jsou pro

vetsinnu Cechu nedotknutelne ! A EU se chova zbytecne hystericky na misto aby dala v te otazce tech dekretu co nejrychlejc podpis za podpis ,a pak mela volne ruce jednat , kdyby slo o nejake "jine zajmy" ze strany Klause ! Takhle sama Klausovi nahrava, pokud ma on opravdu nejake jine zajmy nezli zachovani tech dekretu pro Cechy, a navic tim EU zpochybnuje sve umysly ohledne ceskych zajmu !!!

0/0
16.10.2009 11:06

libynn

Re: Klaus na EU vyzral Benesovejma dekretama ,ktere jsou pro

Tady má jiné zájmy asi někdo jiný, než náš Václav. Proto ta mela a umělé vyvolávání zdání " časové tísně "8-o

0/0
16.10.2009 11:30

osvetitel

Re: Klaus na EU vyzral Benesovejma dekretama ,ktere jsou pro

I tak mo'zno !:-)

0/0
16.10.2009 11:47

JamesFKirk

Re: Klaus na EU vyzral Benesovejma dekretama ,ktere jsou pro

Chtěl bych se zeptat: Proč s otázkou dekretů nepřišel dřív? Času bylo dost a dost. Dále bych se chtěl zeptat, jestli máme jistotu, že by šlo o obchod podpis za podpis, nebo podpis za další stížnost a pozdní požadavek?

Nemám nic proti tomu, aby i náš stát měl k Lisabonské smlouvě připojené vyjímky. Ale propána, proč se vším náš prezident přichází pět minut po dvanácté, navíc tak, aby se na nás zbytek Evropy díval jako na potížisty? S Václavem Klausem nesouhlasím (čímž jsem se pro některé diskutéry s největší pravděpodobností pasoval do role eurohujera a vlastizrádce, který by měl být za svůj vlastní názor demokraticky potrestán), neboť jsem toho názoru, že LS a její části nelze aplikovat zpětně, a nic nebrání tomu, aby i LS byla dodatečně upravena, jak zde již někdo další řekl, třeba Pražskou smlouvou, pokud by se více státům nelíbilo, jak to dle LS funguje.

A pokud by se to nelíbilo nám a jenom nám, kdo nám sakra brání z toho ďábelského, proti čechům vysazeného spolku vypadnout?

0/0
16.10.2009 12:37

B.D.S

Re: Klaus na EU vyzral Benesovejma dekretama ,ktere jsou pro

Kam ten spěch, „proboha”? Jde přece o normální proceduru. Prezident pověří vládu, ta vyjednává, pak se komory vysloví souhlas s podpisem (neschvalujjí) smlouvy a ta je poté připravena k podpisu. Ještě nejsou všechny kroky k podpisu učiněny, Klaus své výhrady k tomu, co vláda (ne)vyjednala, řekl dřív, než musel. Do vyjednávacího procesu nemá co vstupovat. Parlament navíc k souhlasu přijal i stanovisko ohledně nevyjasněnosti právních důsledků. Do vyhlášení 2. Irského referenda byla navíc podle platných pravidel EU LS zamítnutý dokument. A to je 14 dní. Část veřejnosti má pochyby a  podepsat bez vyjasnění jen z důvodu, že jsme poslední a abychom nebyli za potížisty? Buďme připraveni respektovat procedury svých partnerů a totéž očekávejme od nich. Prezident má právo veta u zákonů, lze přehlasovat ve Sněmovně. U mezinárodních smluv nikoli. Tak praví ústava.

0/0
16.10.2009 12:57

JamesFKirk

Re: Klaus na EU vyzral Benesovejma dekretama ,ktere jsou pro

Nejde o spěch. Samozřejmě očekávám, že jak my, tak i naši partneři budeme respektovat procedury, které ke schválení či neschválení povedou. To, na co narážím, je kličkování v rámci naší nromální procedury. To, co se děje teď, jsou kroky, na které samozřejmě máme právo. To, co mě udivuje, je fakt, že jsou honem rychle prováděny v době, kdy jsou s nimi již všichni ostatní hotovi. Taktéž nejsem pro to podepsat jen proto, že jsme poslední. Obě verze, podepsání či nepodepsání, mají svá pro a proti. Nejhorší je ale v tomto případě ono přešlapování na místě. Pakliže budeme místo vyjádření jasného názoru (ať toho či onoho) jen dělat obstrukce, dokud to za nás nerozhodne někdo jiný (ať už budeme, byť nevím jak, donuceni obejít prezidentský podpis a schválit bez Václava Klause, nebo naopak své schválení stáhne jiný stát EU), rozhodně to ČR neprospěje. 

0/0
16.10.2009 13:16

B.D.S

Re: Klaus na EU vyzral Benesovejma dekretama ,ktere jsou pro

Já myslím, že ani Francouzi ani Nizozemci na své NE nijak nedoplatili. Co se týká procedury, je sice zdlouhavá, ale přímá. Nejinak, než třeba v SRN, Irsku, Polsku... Zatím nejdelší dobu strávila LS u ÚS. A co se konkrétně hlav států týká, prezident Polska měl na stole smlouvu procedurálně velmi dlouho bez toho, aby ji podepsal, VK ji dle průběhu procedury stále nemá k dispozici. Zrovna tak, jako se před oficiálním doručením zákona na hrad nemůže oficiálně vyjádřit, či zákon na dálku nějak podepsat, nemůže to učinit ani nyní (a to nemluvím o čekání na probíhající řízení u US). Takže nemůže být ani zmínka o nějakém přešlapování na místě. Na místě přešlapoval snad jen prezident Polska. Měl vše a čekal.

0/0
16.10.2009 13:42

krysodlak pizmovy

Havel ma pravdu

at uz povl dole v diskuzi vriska jak paviani nebo ne. Klaus nejenze nefer taktiktizuje a nehraje cestne, jeste se chova nedemokraticky, protiustavne a skodi republice. Ten clovek se nemel nikdy stat prezidentem. Havlovi nikdy nesahal ani po kotniky. Historie na nej nebude vzpominat v dobrem, pravdepodobne na nej nebude vzpominat vubec.

0/0
16.10.2009 9:47

Kolokol

Re: Havel ma pravdu

Nevřískej.

0/0
16.10.2009 11:17

jajaja00

Re: Havel ma pravdu

Je pravdou, že je zde mnoho idiotů, kteří Havlovi nesahají ani pod kotníky.

Ovšem také je pravdou, že soukromoprávní nároky jsou Česko - německou smlouvou z roku 1992 proklamativně zcela nedotčeny.

0/0
16.10.2009 22:00

arahat

souhlasím s Vámi,

protože vždy,alespoň doposud, co vylezlo z Václava klause, vždy smrdělo - ať už jeho názor na to, že globální oteplování neexistuje, či na roli občanské společnosti. Jak pak může člověk věřit, že tentokrát má pravdu? Na druhou stanu si myslím, že odmítání LS jen proto, že Havel je pro, je příliš přitažené za vlasy....

0/0
16.10.2009 8:49

libynn

Re: souhlasím s Vámi,

Mýlíte se. Klaus nepopírá gl. oteplování, ale pouze zpochybňuje, že je způsobeno jen a pouze činností člověka.:-)

0/0
16.10.2009 8:53

CCblue

Re: souhlasím s Vámi,

No to je hezký, jenže každý klimatolog říká přece to samé, tak jaktože je proti nim?

0/0
16.10.2009 10:52

libynn

Re: souhlasím s Vámi,

Klaus je zastáncem toho,že prostředky by se měly vynakládat ne na marný boj s gl. ot., ale na odstraňování očekávaných důsledků vlivu gl. oteplování. Což samozřejmě všem těm zelenejm byznismenům moc nevoní!:-)

0/0
16.10.2009 11:10

Kolokol

Re: souhlasím s Vámi,

Je vidět, že v tom máš docela guláš.

0/0
16.10.2009 11:18

libynn

Re: souhlasím s Vámi,

Proč? Proč vyhazovat peníze za něco, co nemůžeme ovlivnit? Není moudřejší je použít na odstraňování nevyhnutelných následků, které se dají již dne odhadnout a tím zmírnit jejich dopad na lidi, regiony, státy?:-)

0/0
16.10.2009 11:25

sir Bogart Humphrey

Komárek je celej tatínek. Marka za 3

0/0
16.10.2009 8:34

libynn

Pane Komárek!

Pokud nedokážete přinášet informace nestraně a nezaujatě, tak raději "neinformujte"! Rv

0/0
16.10.2009 8:32

prudič diskutérů

Re: Pane Komárek!

Tohle je rubrika "Názory" určená právě na "stranné" a "zaujaté" komentáře, pro nestranné a nezaujaté informace musíte jinam.;-D

0/0
16.10.2009 9:46

libynn

Re: Pane Komárek!

Z toho článku zde jsem to nepoznal. Snad tedy nějak rozlišovat co je " komentář " a co pouhý " názor ". Vám dík. :-)

0/0
16.10.2009 9:53

Fenix

Komárku, hloupost je to,

že Chartou práv v článku nestrašíte. Podle ní si totiž Němci mohou požádat o prosté navrácení majetku, což je něco docela jiného než restituce nebo odškodnění. Chápete to vůbec ?:-/

0/0
16.10.2009 8:27

sir Bogart Humphrey

...a ta je jen jedna a tu mám JÁJÁJÁ

Komárek sací

0/0
16.10.2009 8:25

Ahaman

Komárek souhlasí s Havlem

a z tohoto důvodu řekl Havel pravdu. Pravdu tedy pozná jen Komárek. Sláva !:-)

0/0
16.10.2009 8:14

sir Bogart Humphrey

Re: Komárek souhlasí s Havlem

:-)R^

0/0
16.10.2009 8:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.