Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V zahraničí se chystá podpora pro Klause, bude se i demonstrovat

Evropská média a politici se pustili do Klause. Líčí ho jako osamělého bojovníka, který nemá žádného spojence. Na evropské politické scéně se ale objevují i opačné reakce a iniciativy, které českého prezidenta mají povzbudit k odporu proti Bruselu. Demonstrovat za Klause se tak bude například v Dublinu, Paříži či v Londýně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

loupeživý baron

Doleva nebo s Klausem!

R^!!

0/0
16.10.2009 15:41

zeolit

Prorocká slova:

Čechy

a Morava jsou malým kamenem ve velké mosaice „Evropa“. Tento malý kámen

bude zasazen do velkého útvaru, určeného Prozřetelností, při čemž je

lhostejno, dají-li jednotlivci k tomu radostně souhlas, nebo budou-li

činiti opak.  Wolfgang Wolfram von Wolmar, šéf „skupiny tisk“ /1941/.

0/0
16.10.2009 14:07

Monstrum Anonymič Anonymov

Som slyšel,že budě aj ďemonštrácia

8-o

0/0
16.10.2009 14:06

zeolit

Omlouvám se Pravdě, že jsem nečetl jeho příspěvek...

0/0
16.10.2009 13:30

Pravda vítězí

Re: Omlouvám se Pravdě, že jsem nečetl jeho příspěvek...

Neomluvej se, je jen dobre, ze argumenty zazneji z vice mist. R^ 

0/0
16.10.2009 13:34

zeolit

Doktor Koudelka napsal perfektní blog.

Doporučuji: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/zdenk-koudelka.php?itemid=7837

Je to lahůdka, jak lze vysvětlit složité věci i laikům. Děkuji, tomuto vysokoškolskému učiteli. Poslouchat ho musí být zážitek. A přitom vypadá jako "klouček"...

[>-]EU[>-]

0/0
16.10.2009 13:28

Pravda vítězí

Re: Doktor Koudelka napsal perfektní blog.

když už se některý zastánce zmůže na "argumenty", proč přijmout LS, vypadá to obvykle takto: 1) Nemám rád V. Klause a proto je LS dobrá

2) V. Klaus je ruským agentem a proto je LS dobrá

3) Když ne Brusel, sežere nás tu Moskva (nejsme náhodou v NATO?)

3) Jsem proevropský a proto je LS dobrá

4) Evropa bude silnější a efektivnější (to měly mimochodem v době kolektivizace zemědělství v 50. letech být  i JZD ;-€

0/0
16.10.2009 13:42

Monstrum Anonymič Anonymov

Jak to v Bruselu vyřešit

http://www.youtube.com/watch?v=Ie_R4UOynVA

0/0
16.10.2009 13:12

RodoDendron

Re: Jak to v Bruselu vyřešit

jak jinak, když dojdou argumenty...:-)

0/0
16.10.2009 13:14

Pravda vítězí

Re: Jak to v Bruselu vyřešit

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/zdenk-koudelka.php?itemid=7837

Úvaha o sesazení prezidenta, protože realizuje svá ústavní práva a nejedná dle pokynů parlamentu, připomíná hrdelní proces s francouzským králem Ludvíkem XVI., kterému parlament vyčítal, že vetoval některé proticírkevní zákony, byť mu to umožňovala francouzská revoluční ústava. Existuje-li dělba moci, nelze sesazovat státní orgány za to, že vykonávají svá ústavní práva jen proto, že se to jinému orgánu nelíbí. Pokud chce Parlament rozhodovat o mezinárodních smlouvách, ať zruší dělbu moci, prohlásí se po vzoru ústavy Antonína Novotného z roku 1960 za nejvyšší státní orgán a přisvojí si právo ratifikovat mezinárodní smlouvy. Dokud platí současná ústava, je ratifikace smluv právem hlavy státu.

0/0
16.10.2009 13:26

zeolit

Re: Jak to v Bruselu vyřešit

Ještě jednou se omlouvám. Z toho Koudelkova článku jsem měl obrovskou radost. Jsem rád, že jsme na straně pravdy, která snad i zvítězí. Věřím, že prezident vydrží hnusné ataky a že veřejnost mu dá najevo, že ho ve své většině podporuje. Nechtěl bych být v množině lidí, jako je exprezident Havel /Bílá punčoška/, Kikina Eva Holubová, privatizér veřenoprávní ČT Jan Kraus, vysokoškolský učitel Václav Smrk /agent BND?/, zelení Bursík a Liška, Martin Komárek /velký internacionalista/, málem bych zapomněl na Pehe. Bohužel je jich pěkná řádka - a samí "Češi"!

[>-]EU[>-]?

0/0
16.10.2009 13:38

Pravda vítězí

Re: Jak to v Bruselu vyřešit

Konecne by mela zvitezit ta pravda a laska na lzi a nenavisti. A k tomu je nutne se zbavit prave "pravdolaskovců"!!

0/0
16.10.2009 13:44

eAA00

Re: Jak to v Bruselu vyřešit

Souhlas ! Ale jak vyčistit ten Augiášův chlév všech médií ??? Jejich Havloidní metastázy jsou naprosto všude, ať noviny, tak TV, tak rádio.Ve večerních Událostech kolem 23h už jsou moderátoři s vlajkou EU v CELÉM pozadí. Aby bylo jasno, kdo je tu pánem a komu národ má fandit. Máme teď vyvěšovat na 1.máje vlajky ČR + EU nebo už jen stačí EU ? To ani za komančů nebylo, aby se někam šoupla JEN samotná ruská vlajka...;-€EU;-€

0/0
16.10.2009 23:12

bastianka

Re: Jak to v Bruselu vyřešit

Hlavně by si to měla přečíst kravka gajdůšková;-D

0/0
16.10.2009 13:56

Pravda vítězí

Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

Právní analýza Lisabonské smlouvy.

Vhttp://brichacek.blog.idnes.cz/c/60098/Deset-nejtezsich-hrichu-Lisabonske-smlouvy.htmlV

0/0
16.10.2009 13:06

RodoDendron

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

Stačí si přečíst jednotlivé názvy ...;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 13:08

Pravda vítězí

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

a hned zamrazi, vidte;-D Coz teprve po vstupu do LSRv[>-]

0/0
16.10.2009 13:10

RodoDendron

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

Mě nemrazí, já se směju.:-)

0/0
16.10.2009 13:11

Pravda vítězí

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

Na nove poznani se da reagovat ruzne. Zvlaste pokud si clovek uvedomi jeho opravdovy vyznam.Newjprve to odmita, pak zesmesnuje a nakonec - prijme jako dane poznani. Jste ve fazi cislo 2R^

0/0
16.10.2009 13:13

RodoDendron

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

Tohle je klasický trik farářů...;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 13:15

Pravda vítězí

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

Pokud jde o triky a podvody - LS se z nich dosti naucilo pri presvedcovani protinazoruRv

0/0
16.10.2009 13:18

brekebrekeke

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

takze ji psali farari? :-P

0/0
16.10.2009 13:47

Pravda vítězí

Re: Deset nejtěžších hříchů Lisabonské smlouvy

Proc rovnou nenapisete, ze kdyz nam padla Treti rise, mame povinne kvuli vyhodam vstoupit "dobrovolne" i do te Ctvrte ????;-O

0/0
16.10.2009 13:49

Pravda vítězí

Také se Vám zdá .......................

že tento humbuk je spíše "kruhovým honem na Klause", než seriózní debatou nad důležitou věcí?

Také se vám zdá, že v rámci stávajícího "lisabonského humbuku" se namísto věcné debaty o meritu věci mluví a spekuluje jen o procedurálních záležitostech?

Nepředvádějí Evropská unie a její vysocí představitelé přesně takové reakce a takové chování, které prakticky dotvrzují, co Václav Klaus o Evropské unii léta říká a za co ji kritizuje?;-O

 

0/0
16.10.2009 13:01

RodoDendron

Re: Také se Vám zdá .......................

To tu předvádí Klaus, EU je podle mě naprosto o něčem jiném.

Myslíš si, že je celá Evropa zaražená a hledí jenom na česko ???;-D;-D;-D

mrkni se treba sem http://news.bbc.co.uk/ taky o cesku neni ani zminka

0/0
16.10.2009 13:05

Pravda vítězí

Re: Také se Vám zdá .......................

rika se tomu "demokraticka autocenzura". Kdyby tam byla zminka, lide by se zacali nahle vice ptat;-DR^

0/0
16.10.2009 13:06

RodoDendron

Re: Také se Vám zdá .......................

Opravdu? Já myslel, že co zaujme lidi, to se dostane na první strany. ;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 13:09

Pravda vítězí

Re: Také se Vám zdá .......................

Na titulni strany se dostavaji maximalne nejaka zviratka, nebo silikonove implantaty. To nejvice zajima ovcana jako jste vy. O tom dulezitem se na titulnich stranach zamerne nepise;-D

0/0
16.10.2009 13:12

RodoDendron

Re: Také se Vám zdá .......................

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8305574.stm je tam nějaká autozenzura?;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 13:13

Pravda vítězí

Re: Také se Vám zdá .......................

Nepripada vam divne, ze ani ta BBC doposud nezverejnila plne zneni LS na svych strankach;-D;-)

0/0
16.10.2009 13:15

RodoDendron

Re: Také se Vám zdá .......................

Proč by to dělala, když je to na internetu ???

http://europa.eu/lisbon_treaty/full_text/index_cs.htm

0/0
16.10.2009 13:18

Pravda vítězí

Re: Také se Vám zdá .......................

Sam jste si odpovedel. Dulezite veci se nepisi v novinach, ale jinde;-DR^ Takze proc se o tom nepise je snad i vam konecne jasneR^

0/0
16.10.2009 13:27

Pravda vítězí

Po LS vyjde smernice, ktera tento slovnik definitivne zakaze

EKVIVALENTY K "LISABONSKE SMLOUVE" NAJDETE LETA VE SLOVNIKU

VLS = Vlada korporaci = fasismus = nacional socialismus = globalizace = N.W.OV

Ano, jiz nyni je to temre podpultovka. Po LS vyjde smernice, ktera tento slovnik definitivne zakaze, cimz ho take definitivne POTVRDI!!!Rv

0/0
16.10.2009 12:58

RodoDendron

Re: Po LS vyjde smernice, ktera tento slovnik definitivne zakaze

To už tapetuješ, četl jsem to dole, najdi si lepší argumenty, nebudeš vypadat jako psychopat.

0/0
16.10.2009 13:02

Pravda vítězí

Re: Po LS vyjde smernice, ktera tento slovnik definitivne zakaze

Nemuze byti lepsiho argumentu nez pravda. A tu je dobre vzdy zduraznit zavcasu;-D Tak aby to pochopili prave ti tupci, jako jste vyR^!!

0/0
16.10.2009 13:09

RodoDendron

Re: Po LS vyjde smernice, ktera tento slovnik definitivne zakaze

100x opakovana lez se nikdy nestane pravdou... Klidne si tu tapetujte, tupci jako ja to urcite oceni;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 13:11

Pravda vítězí

Re: Po LS vyjde smernice, ktera tento slovnik definitivne zakaze

Proc rovnou nenapisete, ze kdyz nam padla Treti rise, mame povinne kvuli vyhodam vstoupit "dobrovolne" i do te Ctvrte ????;-O

0/0
16.10.2009 13:52

samaranč

Jediná šance

jak donutit Klause podepsat je, že všichni , doma i venku, teď budou řvát ať nepodepisuje, intuitivně se otočí (i s Jaklem) o 180 a jako správný prorok vyrazí na druhou stranu.

P.S. Někteří již to pochopili (viz níže pravda vítězí), je tak dál i slabší argumenty poslouží dobré věci!!!!!!

0/0
16.10.2009 12:58

Pravda vítězí

LS Zavádí kategorii výlučných pravomocí Unie

které jsou pravomocím členských zemí nadřazeny. Bylo-li dosud základní charakteristikou „sdílení pravomocí“, neboli sdílení suverenity, místo toho vzniká suverenita „evropská“. Dále se zavádí tzv. podpůrná pravomoc Unie, která dovoluje EU zasahovat do oblastí jako je „ochrana a zlepšování lidského zdraví, průmysl, kultura, cestovní ruch, všeobecné vzdělávání, odborné vzdělávání, mládež, sport, civilní ochrana …”. EU tak bude moci zasahovat členským státům v podstatě do všeho. To je zesíleno i tím, že Lisabonská smlouva vůbec nezmiňuje žádné “výlučné pravomoci” členských států, tedy výčet oblastí, do kterých by EU v žádném případě  nesměla zasahovat. Smlouva ve více než padesáti oblastech zavádí většinové hlasování, ač tam dosud bylo nutné rozhodovat jednomyslně. Členské státy tak ztrácí jeden z atributů své svrchovanosti

0/0
16.10.2009 12:51

RodoDendron

Re: LS Zavádí kategorii výlučných pravomocí Unie

V pořádku, už bylo načase. :-)

Těším se na obecné normy, když budou špatné, nebude problém se domluvit napříč celou EU a změnit je.:-)

0/0
16.10.2009 12:56

RodoDendron

Re: LS Zavádí kategorii výlučných pravomocí Unie

http://europa.eu/pol/index_cs.htm

Tady máte výčet všeho, do čeho chce EU zasahovat.:-)

0/0
16.10.2009 12:57

RodoDendron

Rudá propaganda, měli by to zakázat i s internetem :))))))

http://europa.eu/index_cs.htm

0/0
16.10.2009 12:49

Pravda vítězí

Už za Hitlera tu byli lidi

kteří viděli přínos v evropské "integraci".Rv[>-]

0/0
16.10.2009 12:40

RodoDendron

Re: Už za Hitlera tu byli lidi

Jsou lidi, kterým vyhovuje výt součástí většího celku, jsou lidi, kteří si třeba v česku založili vlastní stát... Prostě lidi.. Nevidím nic špatného na integraci evropy, získáme tím jenom víc příležitostí než v  "nezávislém česku":-)

0/0
16.10.2009 12:42

Pravda vítězí

Re: Už za Hitlera tu byli lidi

Když prezident Klaus pověřil sjednáváním Lisabonské smlouvy vládu (sjednávání mezinárodních smluv patří do kompetence prezidenta), neozvali by se členové vlády v prvním okamžiku, kdy by jim do toho mluvil a kladl si nějaké podmínky, neboť by to bylo, vzhledem k pověření vlády, mimo jeho kompetence? Není ovšem ratifikace prezidentem tímto pověřením vlády a odsouhlasením parlamentem zcela nedotčena?

Není namísto otázky "Proč až teď" reagoval prezident Klaus, namístě otázka "Pro už teď?", když ještě smlouva neprošla všemi zákonnými procedurami a nemá ji tedy vůbec na stole?

Vhttp://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=coxnGcwrGXlYV

0/0
16.10.2009 12:46

RodoDendron

Re: Už za Hitlera tu byli lidi

Pane Jakl, snažíte se zbytečně. Nic za 20 let mojí existence po roce 1989 nedokázalo změnit můj názor na pana Klause. Jeho kroky jsou pro mě předvídatelné, jako člověk mi není sympatický, jeho žebříček morálních hodnot je jiný než můj. Snažte se jak chcete, máte smůlu, musel by se snažit pan Klaus sám.;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 12:52

Zvůle exekutora nad tebou vítězí

Eurohujeři, nějak se vám to sype pod rukama.

;-D

0/0
16.10.2009 12:36

RodoDendron

Aˇt si klaus vystoupi...

Uz se naprudil dost. Pokud vystoupi cesko z EU, nevidim zadny smysl zde zustavat.. ;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 12:24

Pravda vítězí

Re: Aˇt si klaus vystoupi...

;-ORevolucionáři let kolem r. 1968 jako Cohn-Bendit či Barroso, kteří dle Maova vzoru prodělali "dlouhý pochod" instituci ("zakukleni"  v různých  politických stranách), jsou jen špičkami obrovského ledovce Prezident Klaus také netvrdí, že Evropské společenství národů bylo kryptokomunistické od počátku - stalo se takovým postupně  v posledních asi třech desetiletích, právě jak pronikali po desítkách a stovkách do vedoucích pozic bojovníci z barikád a studentští vůdci z pařížského povstání v květnu 68, ze záp. Berlína, vůdci revoluce v Portugalsku v r. 1974 atd., atd. Není svědčující už taková "drobnost", že bruselští soudruzi si dávají označení jako "komisaři" - zřejmě po vzoru  Leninových bolševiků - levých intelektuálů v dlouhých kožených pláštích a s revolverem?!?

0/0
16.10.2009 12:25

RodoDendron

Re: Aˇt si klaus vystoupi...

;-D;-D;-Dblábol roku, s váma to Klaus vytrhne ;-D;-D;-D

0/0
16.10.2009 12:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.