Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie rozbila síť šiřitelů dětského porna, zachycovalo i kojence

Česká policie rozbila síť šiřitelů dětského porna. Zabavila 342 počítačů a řadu záznamů. Podezřelých je sto šedesát. Jen v Praze policisté zajistili třicet dva lidí, z toho čtvrtinu tvoří ženy. Mezi podezřelými jsou i policisté. Osmdesát procent vyšetřovaných se prý přiznalo. Zadrženi zatím byli jen dva lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_Antikapitalista_

Hanba, hanba, 3x hanba!

Takže darmožráči z PČR se celý rok ukájeli nad dětským pornem, aby pak 1000 jejich stejně darmožráčských kolegů mohlo opět provést nějaký hon na čarodějnice a připsat si tak lacino získané prémie za šikanování lidí.

Morální panika a paranoia ohledně dětské pornografie je asi největším morem dnešní doby a zdejší společnosti (těsně následována svastikou a židovským holokaustem).

Vždyť ti lidé nikomu neubližovali, pouze si tímhle způsobem zcela neškodně ventilovali své touhy. Když bude tohle kriminalizováno, pak bude více pedofilů ne za obrazovkami počítačů, nýbrž v ulicích a dětských hřištích.

Je ale příznačné, že opět žádný žádný prznitel dětí nebyl dopaden, jako obyčejně, opět se policejní svoloč vybíjela pouze na těch, co si pouze vyměňovali a množili po internetu jakési zcela neškodné binární soubory...

Spáchali totiž "ideozločin" (thoughtcrime)...

0/0
24.10.2009 15:12

pondelkovic1

Hnus-vykastrovat!

0/0
21.10.2009 11:34

Blackhawks

jak to ta policie stiha....

zatah proti extremistum a pedofilum dnes od rana....zitra bude nasledovat kdopak???

0/0
21.10.2009 11:33

jaanaaa

Pedofilové jsou všude,

stačí když se podíváte mezi naše celebrity :-D Každý druhý prachatý důchodce má vedle sebe mladou stříkačku. Naštěstí ona je s ním dobrovolně, to je ta lepší stránka pedofilie :-D

0/0
17.10.2009 13:47

Hucul

Nojo, jenze!!!

Za drzeni detske pornografie vyfasnete dva roky. Kazdy slusny obcan pokyve, ze je to jeste malo. Ale pak se kazdy slusny obcan musi zamyslet, zda si je jisty, ze by na jeho pocitaci nikdo nic takoveho nenasel. Vite jiste, co vsechno se stahne do Vaseho pocitace, kdyz ctete tuto diskusi? Vite jiste, kdo vsechno ma pristup k Vasemu pocitaci a zda Vam tam nejake detske porno neulozil (a zapomente treba i na vlastni rodinu, jsou lide, kteri toto umi vzdalene odnekud z Australie)? Vite jiste, ze vsechny fotky na vsech erotickych strankach, ktere jste byt jen jednou a omylem navstivili, zachycovaly vyhradne dospele osoby? Ono totiz staci nekam kliknout a Vas pocitac toho stahne, ze se nestacite divit. Ze jste ten obrazek ani nevideli? Smula! Dva roky zivota v kriminale!!! Tak co, jeste jsou dva roky moc malo?

0/0
15.10.2009 14:09

hendrixx

podivuhodné množství účastníků této debaty....

....svoji sexuální devici trapně bagatelizuje. Prý si můžou stahovat co chtějí, onanie u pécéčka není trestná a kdesi cosi. Přátelé, nebýt vás a vašich virtuálních fantazií, obchod se sexuálním týráním dětí by tak pěkně nekvetl. Zamyslete se nad tím a běžte se léčit, než se vám vaše úchylka (doslova) vymkne z rukou. Howgh.

0/0
15.10.2009 11:37

Králík z klobouku

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

Ty batagelizuješ svoji nebetyčnou hloupost a naivitu a neuvědomuješ si, jak je společensky nebezpečná. Nebýt hlupáků tvého typu, mohli jsme se vyhnout všem světovým válkám, holocaustu, komunistickému teroru, zlatokopeckému vyhlazování divochů, staletému řádění inkvizice a kdečemu dalšímu. 

0/0
15.10.2009 11:41

Králík z klobouku

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

Sorry, bagatelizuješ, ne batagelizuješ. Práce kvapná...

0/0
15.10.2009 11:46

StAnger

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

Tobě se nikdy z rukou nic nevymkne, narvhuji vstup do kláśtera.Tam nepotŕebuješ fantazii, ani sexualitu, tam za tebe vše nalinkují nadřízení a ty budeš moci jen poslouchat, což je ostatně úděl všech slabých a zbytečných.:-P

0/0
15.10.2009 11:46

Králík z klobouku

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

Vstup do kláštera? To není nic pro něj, to je jen pro zralé a vyrovnané lidi, zatímco tohodle exota by to dostalo tak akorát na dráhu zločince, když by musel být sám se sebou a se svou fantazií. Ještě by svým spolubratřím anebo dětičkám  v blízkosti kláštera či nějakým místním zbožným paničkám ublížil. To už je lepší, když si svou hloupost a své potlačené problémy vybíjí takhle v diskusích na internetu.

0/0
15.10.2009 11:50

499

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

Víte co? Zeptejte se některého našeho sexuologa, proč právě dětské porno (to je název, dětské knihy, dětské boty, dětské porno...to vše je pro děti?!) doporučují jako náhradní ventilaci právě pedofilům. Ovšem ne každý, kdo si tyhle věci schraňuje, nemusí být pedofil...

0/0
15.10.2009 11:50

Mikkey

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

To je pravda. Ostatně kdyby všichni lidé vychcípali, nebyly by žádné sváry ani násilí. Snad už to brzy přijde. Zabalíme to tady a děcka s náma.

0/0
15.10.2009 14:11

j-hanus

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

Prozraďte prosím, jaký současný lékařský manuál používá termíny "deviace" a "úchylka"! Tyto stavy od latentních přes částečné až po úplné se týkají většiny lidstva (např. znaky pedofilie vykazuje 25 - 42 % populace) a proto se v odborných kruzích již od 80. let užívá pojmu "parafilie". Ovšem co čekat, když běžný politik, novinář a občan považuje každého pachatele zneužití za pedofila (přestože 90 % tyto sklony vůbec nemá) a veškeré pedofily za prznitele (ačkoli většina pedofilů se zakázaných kontaktů vyvaruje, mj. právě díky takovým náhražkám). Čímž mimochodem vzniká negativní inspirace pedofilní mládeže namísto včasné specializované sexuální výchovy.

Za druhé - vzhledem k tomu, že mezi konzumenty rovněž převládají nepedofilové a motivace třeba znuděním běžností a pravý pedofil dítě nikdy netýrá ani v představách, těžko za nárůstem množství dětské pornografie, natož té brutální, mohou stát lidé s pedofilní orientací. A ta vaše léčba spočívá právě ve vedení k onanii u fotek a videí!

0/0
15.10.2009 19:44

jaanaaa

Re: podivuhodné množství účastníků této debaty....

Někoho, kdo se ukájí nad fotkami nahých malých dětí bych nechtěla mít ani za souseda.

0/0
17.10.2009 13:49

Králík z klobouku

Kampak to všecho spěje...

Když sledujou desetitisíce e-mailů a 800 e-mailových schránek a zabavěj 342 počítačů - to by bylo, aby nemohli aspoň 2 lidi z něčeho obnovit. To ani nemuseli nikoho pracně sledovat - kdyby udělali šťáru v náhodně vybranejch bytech, tak tu úspěšnost budou mít větší. Tohle Orwella nenapadlo, že totalitní stát, kterej chce získat absolutní kontrolu, se musí nejprve přiživit na nějakým "morálním", jakoby nepolitickém tématu, aby mu prostý lid fandil. Pokud už dnes lůza nadšené tleská, když se dělají podobné razie na lidi, o kterých zatím není ani náznak podezření, že by nějakému dítěti fakticky ublížili nebo že by takové ubližování fakticky (například finančně) podpořili, No jo, teď si aspoň soudní znalci užijou nad zabaveným zbožím, policajti načerno rozprodají co se dá ze zabavených počítačů, trochu si vydělají na úplatcích od těch přistižených zoufalců a mezitím vymyslej pro změnu třeba zase hon na teroristy (t. j. každého, kdo má doma nůž nebo benzin). Nebo co zkusit znovu čarodějnice?

0/0
15.10.2009 11:19

Králík z klobouku

Re: Kampak to všecho spěje...

Obvinit, ne obnovit - samozřejmě.

0/0
15.10.2009 11:20

StAnger

Re: Kampak to všecho spěje...

jjR^

0/0
15.10.2009 11:28

499

Re: Kampak to všecho spěje...

Výstižně řečeno. Neboť zabavení x let staré tvorby zákonitě vyvolá reakci a tlak na vznik nových věcí, tudíž to znamená další zneužívané i "zneužívané" děti. Rovněž nikdo ze zákonodárců není schopen zdůvodnit nutnost trestů i za tzv. virtuální či animované porno bez skutečných dětí.

0/0
15.10.2009 11:47

Králík z klobouku

Re: Kampak to všecho spěje...

Zabavení nevyvolá nic. Každému nadprůměrně chytrému policajtovi musí být jasné, že samotným zabavením ani jedna fotka či video z oběhu nezmizí. Že by zásah nějak významně zredukoval počet pedofilů anebo že by se jich víc vrhlo do ulic na skutečné děti jsou také iluzorní představy. Možná ten zásah vyvolá strach (zdaleka nejen mezi pedofily), ale strach úchyla nenapraví, spíš naopak.

Ovšem pokud se jakýmkoliv způsobem (například vyvoláním strachu) zamezí volnému bezplatnému stahování na internetu, tak to samozřejmě vytvoří ideální podmínky pro rafinovanější černý trh na internetu i mimo něj. Protože snížení dostupnosti logicky zvyšuje poptávku a cenu, jak ví každý, kdo má za sebou alespoň půl dne studia ekonomie, a tak působí jakékoliv restrikce a prohibice, což už je historicky ověřené na alkoholu, tabáku i drogách. Ale pokud policii jde jen o prosté populistické získání přízně prosťáčků, tak to jí zatím vychází. Jen bude třeba včas poslat ideopolicii na každého, kdo by něco namítal.

0/0
15.10.2009 12:02

j-hanus

Re: Kampak to všecho spěje...

Nynější zabavené materiály sice z internetu nezmizí, přesto tlak na vznik nových vznikne, protože trestné má být i pouhé prohlížení a policie již dnes na příslušné stránky umisťuje varování o sledování pro náhodné návštěvníky. No a protože v dnešní době je dětská nahota, např. co se týče legálních filmů, reklamy, aktů a nudistických snímků dětí, stále více cenzurována, nejjistějším zdrojem náhražkových onanijních záběrů se v budoucnu místo pirátských kopií stane originální tvorba přímo pornografů, policií nebo udavači dosud neobjevená. Pak teprve nastoupí Vámi zmíněná rafinovanost. V podstatě půjde o návrat k "předdigitálním" metodám distribuce a předávky mezi stávajícími členy náhodně vznikajících výměnných a diskusních klubů. To práci policie pochopitelně velmi zkomplikuje, stejně jako její koncentraci rozptyluje hon na koncové uživatele neautorizovaných reprodukcí namísto výrobců a přímých zákazníků.

0/0
15.10.2009 20:00

hendrixx

Už vidím ty obhajoby....

...oni přece nemůžou za svoji úchylnost a sami žádný dítě sexuálně netýrali. Netýrali, jen za týrání dětí platili jinejm. Pokud je někdo při tomto deliktu přistižen a nedodrží podmínky nařízené sexuologické léčby, měl by podstoupit nařízenou kastraci. Je vážnou chybou, že tento druh ochranného opatření (nikoli trestu) není u nás v trestním zákoně zaveden.

0/0
15.10.2009 9:48

procnemateradilidi

Re: Už vidím ty obhajoby....

pro boha za co za to ze si stahl nekdo neco do pocitace a pochybuji ze za to jeste platil:-(No lucie mela pravdu stredovek neskoncil stredovek trva:-(Nechci se tu pedofilu zastavat sam mam dve deti ale prijde me to bezpecnejsi kdyz se nekdo ukaji u monitoru nez kdyz jde a przni deti...I pedofil je clovek .

0/0
15.10.2009 10:06

Mufu

Re: Už vidím ty obhajoby....

to Hitler byl taky;-)

0/0
17.10.2009 14:04

Mikkey

Re: Už vidím ty obhajoby....

Oni přece nemůžou za svoji úchylnost a sami žádný dítě sexuálně netýrali.

0/0
15.10.2009 10:32

StAnger

Re: Už vidím ty obhajoby....

a jakej máš názor na onanii? Ta byla jednu dobu taky podle církve trestná, nebo přinejmenším oporvženíhodná a spoustě lidem tento rozpor tzv.morálkyRv a tělesné přirozenosti působil trauma, konćili v blázinch, jedno období i na hranici. Pro ty lidi je to přirozené, jako pro mne sex s ženou a teplý jejich styk...Jen ti Pedofilové ,aby nikomu neublížili honí doma v klidu před PC a uvolňují energii, kterou by jinak vybili někde v parku s prvňáčkem. Já bych je nechal bejt, ať si stahujou co chtěj, raději bych se bejt policií zaměřil na výrobce, kteří dětem opravdu ubližujou.Rv

0/0
15.10.2009 11:11

Králík z klobouku

Re: Už vidím ty obhajoby....

Kdo je při onani přistižen poprvé, na toho nasadit permamentní dohled a sledovat ho nepřetržitě kamerovým systémem a sledovacím náramkem a hlídat, jestli má v noci ruce řádně na pokrývce atd. A pokud se pokusí podruhé, tak je nenapravitelně nebezpečný a bez milosti ho popravit. S nemravnostmi nelze mít žádné slitování, protože by potenciálně mohla kazit děti, a o ochranu dětí nám přece jde především. Nebo vy snad nemáte děti????

0/0
15.10.2009 11:27

StAnger

Re: Už vidím ty obhajoby....

Ne, žádná druhá šance, kdo jednou onanoval, tomu přece nemůžeme věřit, že po onanii nesáhne znovu. Tedy jak hovoří pŕedřečník, za takovou zrůdnost, hned KASTROVAT.:-)

0/0
15.10.2009 11:38

Bývalý volič ČSSD

Pedofilové se těší, až ve volbách zvítězí čSSd.

Už za předchozí socanské vlády byl katarský pedofil Sání  na příkaz místopředsedy Němce z vlády  ČSSD premiéra Paroubka předán domů, do Kataru, aby mohl být propuštěn. Přijde čas a pedofilové budou mít zase u nás na růžích (oranžových) ustláno.

0/0
15.10.2009 9:08

Mikkey

Re: Pedofilové se těší, až ve volbách zvítězí čSSd.

Jenomže za propuštění katarského úchyla dostal ministr určitě hodně dobře zaplaceno. Aspoň podle hysterické reakce, když zůstal napoprvé jeho příkaz nevyslyšen. Pochybuju, že by to některý z tuzemských zneužívačů dokázal dostatečně podmáznout.

0/0
15.10.2009 10:34

Králík z klobouku

Re: Pedofilové se těší, až ve volbách zvítězí čSSd.

Pokud budou pod různými záminkami vydírat všech těch 800 lidí, kterým sledovali e-mailové schránky, tak ony z toho nějaké drobné kápnout můžou. U někoho najdou načerno stažené Windows, jiný si psal o tom, že si pěkně zahulil trávu, třetí se určitě v mailu pochlubil, jak si nezdaněně přivydělává, na každého se dá něco najít a když se nenajde, snadno se dá vykonstruovat. A kdopak by se jich zastával, když byli přistiženi v rámci tažení proti pedofilii. A když na ex offo advokáta už z jejich úspor nic nezbude, tak je ještě potopí. Hlavní je, že jim ty jejich razie zatím baští prostý lid.

0/0
15.10.2009 12:11

Mufu

Re: Pedofilové se těší, až ve volbách zvítězí čSSd.

a to ty samozřejmě nejsi;-D

0/0
17.10.2009 14:07

j-hanus

Re: Pedofilové se těší, až ve volbách zvítězí čSSd.

Od kdy je al Sání pedofil? A levice ústy KSČM přece to nesmyslné trestání ventilačních materiálů, prokazatelně snižujících počet zneužití prosadila, zatímco ODS "si nebyla jistá, zda je to správné".

0/0
15.10.2009 19:30

Bouše

Doufám, že šli jen po těch, u kterých šlo o opakované

stahování dětské pornografie. Dost mě děsí představa, že mi zabaví na půl roku počítač a budou mě tahat po policejních vyšetřovnách jen kvůli tomu, že jsem při hledání nějaké informace nevědomky stáhnul něco ze závadného serveru. :-/

0/0
15.10.2009 8:45

eltodos

Cau devianti!

Koukam, ze uz nechrapete ;-D

0/0
15.10.2009 8:21

Mikkey

Re: Cau devianti!

Ne ne ne, my chodíme brzo spát, hned s dětma po večerníčku :-)

0/0
15.10.2009 10:35

499

Tak tedy je asi "lepší",

pokud jsou děti zneužity ve skutečnosti, ale není to nafilmované. Aspoň se to nikdo nedoví! U deset let starých fotek ztažených z internetu máte jistotu, že vás odhalí, i když nikomu nic nezaplatíte a žádné dítě nezneužijete. Navíc dneska je už  za dětskou pornografii považována třeba i nudistická fotka z dovolené! A jako zneužívání dětí jsou považovány i kreslené obrázky zachycující dítě!

0/0
15.10.2009 8:12

j-hanus

Re: Tak tedy je asi "lepší",

Přesně. Díky přemlouvání, odměně nebo vyhrožování lze děcko přimět k mlčení a reálné zneužití je tak dnes snáze utajitelné, než surfování po internetu. Protože skutečně jsou lidé trestáni už třeba za kreslené porno s postavičkami ze Simpsonových, přestože Bartovi a jeho sestrám by ve skutečnosti, vzhledem k délce seriálu, dávno muselo být více, než patnáct let. Legální, dokonce americký film Děvčátko (Pretty Baby) s nahou pubertální Brooke Shields byl po dvojím uvedení v ČR v devadesátých let stažen z oběhu a nikoho nezajímá, že kdyby naopak nadále koloval a policie všech těch 6500000 celosvětově zabavených pornografických záběrů uvolnila ke stahování zdarma, NIKDO si to množství za svůj život prohlédnout nestihne a příštích 50 let se tudíž s dětmi nenatočí ani jeden takový snímek.

0/0
15.10.2009 20:15

VIK.K

fůůůůj

fůůůůůůj a ktomu blicí smajl

0/0
15.10.2009 6:45

Benzin Petrolejovič Naftěnko

?!?

Praha, to mě nepřekvapuje, tam už neví co by roupama. Ale pobožný Moraváci???  Jo a těm policajtum ať nezapomenou dát odchodný a doživotní rentu.

0/0
15.10.2009 5:32

Mikkey

Re: ?!?

Tak teda co se pobožnosti týče - pokud vím, tak flanďáci jsou celkem pověstný svojím protahováním biskupů malým hochům - a Morava je mnohem víc nábožensky založená než Praha.

0/0
15.10.2009 10:37

j-hanus

Re: ?!?

Jenže tady nehraje roli ani tak pedofilie, jako spíše homosexualita a nepříliš dobrovolný celibát. Zatímco v Evropě jsou kněžími někdy zneužity i dívky, když za otevřený vztah se ženou hrozí exkomunikace a děvčeti lze po jednorázovém styku nařídit mlčení, v USA převládá protestantství, ženatý kněz není žádnou výjimkou a prznění chlapci církevním představitelem zde převažují naprosto drtivě. V přísném výchovném prostředí s uměle potlačenou sexualitou lze očekávat rovněž potlačení okolím zavržených citů k mužům a tudíž snazší souhlas s celibátem, když ženy dotyčnému stejně vlastně nic neříkají. Jenže pak přijde seminář, první zamilovanost do kluka a zjištění, že ono tabu se netýká jen ženského pohlaví. Odhalení homosexuálního poměru by v Americkém prostředí způsobilo dokonce ještě mnohem větší skandál, než pletky s ženami. No a malí kluci jsou přece tak ovladatelní... Že by ovšem TOHLE byla pedofilie? Ani náhodou!

0/0
15.10.2009 22:19

peena

Myslím, že jediné

co by mělo policii na tom případu zajímat je případný zdroj těch materiálů, pokud na některých z nich šlo o opravdové zneužívání ...

0/0
14.10.2009 20:08

Profík

Re: Myslím, že jediné

To bychom nesměli mít takové z...né zákony.

0/0
14.10.2009 21:25

EasyR

Re: Myslím, že jediné

"opravdové zneužívání" ???

To by mělo být co, v případě nezletilých a kojenců ?

0/0
15.10.2009 0:30

j-hanus

Re: Myslím, že jediné

Rozhodně ne mezi pravými pedofily drtivě převažující nudistické, rodinné a dovolenkové záběry, protože v televizi bylo za dětskou pornografii označeno i propagační video jedné organizace nudistů, stupidně použité jako ilustrační záběr k podobnému "případu" stahovatelů a šiřitelů pirátských kopií podobných snímků, aktů dětí a nejčastěji poměrně staré dětské pornografie. 

0/0
15.10.2009 20:23

General Custer v.2

Pokud vam

nekdo znasilni dite, protoze nemel po ruce fotku, aby si ho vyhonil, tak si stezujte jinde.

0/0
14.10.2009 20:02

michal II

Re: Pokud vam

Zas jeden z chudaku co nic nevi, jen je jakoby spravedlivy.

0/0
14.10.2009 20:10

EasyR

Re: Pokud vam

Nesmysl...

Ten dobytek neomlouvá skutečnost, že neměl "po ruce fotku"

0/0
15.10.2009 0:31

hnedka_zdrapana

Re: Pokud vam

To sice ne, ale to neznamená, že má stát právo lidem tyto materiály vlastnit, pokud k nim přijdou někde na P2P síti apod. Trestáno by mělo být zneužívání dětí a asi i prodej těchto materiálů, ale nic víc. Ostatně nebylo by problém něco podobného najít, dát někomu do kompu a poslat na něj benga. Chudák by šel sedět a ještě by měl kopec ostudy.

0/0
15.10.2009 3:12

hnedka_zdrapana

Re: Pokud vam

oprava: lidem tyto materiály vlastnit -> zakazovat

0/0
15.10.2009 3:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.