- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nehoda se odehrála přímo přede mnou, osobně jsem volal i Policii.
1) Řidič pravděpodobně usnul, protože plynule sjel pravou částí kamionu z vozovky, lekl se, strhnul prudce kamion vlevo, to už jsem začal naplno brzit, a následně dostal smyk a zastavil se až kabinou v protisměru (přes obě svodidla).
2) Zůstal napříč všemi pruhy, ale rozhodně se nepřevrátil !!!
Tže doufám, že mu to Policie neuvěřila.
... tedy myslím opravdový profík-kamioňák, určitě nebude dělat kvůli srnce takový čardáš, ale prostě ji srazí (i kdyby byl místopředsedou Strany zelených), protože je to rozhodně bezpečnější než jakýkoli prudký manévr (viz tato nehoda) - takže spíš to bude jako obvykle a) mikrospánek, b) psaní SMS, c) sledování TV.... nebo nedejbože kombinace těchto variant
Vsem co tady spilaji na nakladaky by si meli uvedomit, ze procento nehod, ve kterych figuruji kamiony, je jen par procent z celkovych nehod. To same je v pripade tragickych nehod, kde figuruje kamion. Takze pokdu merime stejnym metrem, nejprve zakazeme osobni auta.
Co se tyce odpovednosti ridice kamionu, tam by mel byt postih za zablokovani dalnice atd., ale musi se mu samozrejme prokazat vina.
Pomer nehod osobni/kamiony asi odpovida pomeru poctu techto vozidel. V pripade tragickych nehod je to procento vyrazne vyssi bohuzel u kamionu.
Vina je jednoznacne na strane ridice. Pokud tvrdi, ze mu tam vbehla srnka, tak: a) mel jet tak rychle, aby i s timto mohl pocitat nebo b) jako profesional mel brzdit rozumne, prip. pokracovat v jizde a ne slapnout na brzdu a prudce brzdit.
Bože jak dlouho bude ještě trvat než zakážou všemu nad 3,5 tuny předjíždět na dálnicích a rychlostních komunikacích?!?! Kde to pochopili mají klid od věčných kolon na dálnicích. Netřeba chodit daleko, na Slovensku podobná úprava existuje a od té doby mají dálnice v klidu průjezdné.
není. Včera jeden exot s kamionem na silnici mezi Novým Jičínem a Hodslavicemi skončil převrácený ve škarpě na zcela rovném úseku asi 100 metrů za semaforem. Jak to dokázal to nikdo netuší.