- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vždy jsem čekal u své doktorky aspoň hodinu, ale od té doby co zavedli poplatky tam dojdu a nikdo tam není.
Manželka je pravidelně objednávána na určitou hodinu ale pod hodinu a půl čekání
nejde . A přece systém je stejný . Že by : jé pane inženýre jste tu , tak pojďte , platilo dál ? ( Jedná se o internistu )
A když je ve městě jediná doktorka a musí rychle odjet k akutnímu případu, tak je celé objednávání na co?... Na ho....
To je opravdu ušlechtilé.
Na operaci vás vezmou v jiné nemocnici, kde se čeká jen měsíc a ne půl roku. No nejspíš proto se tam tak krátce čeká, že jejich péče je tak mizerná, že se u nich nikdo nechce nechat operovat.
Zatímco špičkové pracoviště je zahlceno, protože díky llimitům zdravotní pojišťovny může provést pouze omezený počet operací (více jim totiž pojišťovny nezaplatí). Takže operují do limitu a pak třeba 14 dní do konce měsíce nepřijímají.
Bůh si řekne, že se podívá nato České zdravotnictví. Tedy sestoupí na zem a vejde do ordinace a zvolá další. Do ordinace vjede stará žena na invalidním vozíků, je hluchá, slepá a napůl ochrnutá. Bůh jí položí ruku na čelo a řekne: Buď zdráva. Žen vyskočí z vozíku, vidí, slyší a tedy vyběhne z ordinace a jiná stará paní se jí ptá : Jaký je ten mladý. No jako všichni ostatní, ani mě nezměřil tlak.
Pokud jsou to dva týdny + něco, to je hned! Když jsem se posledně objednal k neurologovi (v polovině května), nejbližší volný termín byl 1. října. (!)
Tak to jsem zvědavá,jak dlouho to vydrží..... Už takhle u obvoďáka čekám víc jak hodinu..... Tohle bude systém na dvě věci....
tak jsem zvědavá, jestli to zavede i ta oční doktorka, co k chodím. Objedná mě třeba na půl jednou, ale se mnou je na půl jednou objednáno ještě pět dalších lidí. Pod hodinu čekání nejdu nikdy. Když jsem chtěla přejít k jinýmu doktorovi, tak nikdo nebere, všichni mají plnou kapacitu.
U nás to praktická lékařka zavedla asi před dvěma roky, ale dlouhého trvání to nemělo. I když jsem byl objednaný, tak jsem tam stejně strávil minimálně hodinu. Takže se vůbec nedivím, že to za pár měsíců zrušila.
Ja bych navrhoval, aby za tuto sluzbu platili lide a ne pojistovna. Kdyz mam cas cekat hodinu a vice v cekarne, neplatim nic. Kdyz chci jit v urcitou hodinu, za 100 Kc se muzu objednat na kteroukoliv volnou hodinu.
Ja bych za tohle rad platil. Duchodci co maji cas cekat, necht cekaji. Ekonomicky aktivni lide by nemeli mit problem se 100 Kc (prece k doktorovi nechodim kazdy den a nepotrebuji vzdy urgentne odbavit). Kdyz to jde pres pojistovnu, nemam z toho dobry pocit - ruzne kseftareni, zvyhodnovani atd - navic si to pojistovna nejak vybere zpatky.
Tento system funguje na Slovensku a mi kolegove z SK jsou nadmiru spokojeni.
ty bys rád platil za něco, co by měla být samozřejmost?