Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průtahy s Lisabonem pokračují, senátoři chtějí doplnit stížnost

Skupina 17 senátorů převážně z ODS chce nejpozději do konce týdne doplnit svoji stížnost k Ústavnímu soudu na posouzení Lisabonské smlouvy. Takový krok však podle generálního sekretáře soudu Tomáše Langáška pozdrží celé projednávání. Ústavní soud chtěl přitom původně datum projednávání oznámit již na začátku příštího týdne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

--Judith--

Další podraz na Fischera.

Počkali až odjede, a vymysleli nové výmluvy. On cosi dojedná a až se vrátí domů, zjistí, že zbytečně, protože je všechno jinak. Tohle si pan premiér nezasluhuje.

0/0
13.10.2009 13:38

jarda

PRŮTAHY BUDOU STÁLE

Dokud Klaus se svými "rádoby právníky" (Jakl, Krumpera, Ochmat, Mach ) nedocílí shodit LS ze stolu a vystoupení z EU, nepřestanou klást další a další požadavky.

Už to není jen zdržovací taktika, ale záměr,což  nechtěně, ale jasně vyřkl Kumpera v  besedě na ČT. Je to hnus, když několik 17 poslanců se svým hradním pánem jsou ostudou ČR v celé Evropě !!! :-(RvRvRv

0/0
13.10.2009 13:30

slatin

vypadá to tak,že ODS projede volby

díky VK......Lidi snad nezapomínají na představitele ODS a SZ,jak se chovali při volbě VK za prezidenta....

0/0
13.10.2009 12:45

--Judith--

Re: vypadá to tak,že ODS projede volby

Taky doufám.

0/0
13.10.2009 13:39

Edmund Černá Zmije

Re: vypadá to tak,že ODS projede volby

ODS se s Klausem kvůli LS rozešla, pokud sis toho nevšiml. :-P

0/0
13.10.2009 13:59

boletus edulis

President CR

pracuje asi pro koho? Pro cechy nebo pro nekoho jinyho?Kdyz si mysli,ze neco je proti zajmum cechu je jeho povinost a pravo proti tomu jak umi a jak mu to dovoli zakon bojovat.  A toto je 100%praktika ve vsech demokratickych zemich na svete.Z nekterych prispevku je bolestne zrejme,ze jejich autori si jenom mysli,ze vi co je demokracie.Bohuzel nevi.Dovedu si predstavit nekoho kdo neni cech ,ze jeho zajmy mohou lezet nekde jinde. A v boji za prava a zajmy cechu muze videt urcity nebezpeci pro zajmy svoje a svych lidi.Taky vim,ze ne vzdy musime souhlasit s nekym kdo nam chce pomoct . Ale ti co nesouhlasi by si meli uvedomit ,ze demokracie je v podstate pocitani hlasu a nic moc vic.A ti co nemaji zajmy cechu u srdce by v zajmu ferovosti meli priznat kdo jsou , je to stejne anonymni [ pokud to nedelaji za penize a to by sef nedovolil]..

0/0
13.10.2009 11:55

erikaaron

Re: President CR

Jenze, pane, ono se treba nekomu muze v tuto chvili jiz zdat, ze zde nejde jen o prosazovani demokratickych principu, nybrz cisteho bojkotu. Pan prezident vyrukoval s napadem, ze dodatek, tykajici se Benesovych dekretu by nebyl od veci - a ja i souhlasim. Jenze tato lisabonska smlouva takoveto dekrety nijak nezpochybni, jak upozornuji nekteri znalci ustavniho prava. Vite, mozna si vazite demokracie natolik, ze omylem prehlizite texty, jak se rika, mezi radky. Ja jsem si pustil ze zaznamu Otazky pana Moravce, kde mel rozhovor s panem poradcem prezidenta CR panem Jaklem - jak by rekla ma ucitelka nemciny ze stredni skoly: "Hruzinec me pojimal." - to byla uroven. To bylo toceno v hospode nekde na vesnici?? Mozna prave proto bych si spise pral, aby o mne a me rodine politicky rozhodoval nekdo vice na urovni. A nebojim se proto castecne ponechat rozhodovani o mne treba prave Nemecku, kde demokracie ma hlubsi koreny, nez ta nase, castecne se teprve rozvijejici.

0/0
13.10.2009 12:19

boletus edulis

Re: President CR

To co jste napsal je spoton ale me neslo o pravni detaily ani o posuzovani duveruhodnosti politiky a politiku EU(to je dalsi story) ale v principu o postoje diskutujicich a jejich nechapani demokratickyho procesu za coz nikoho neodsuzuji ale meli by se trochu ovladat v utocich na ty co mysli jinak.

0/0
13.10.2009 12:48

kasavaros

Re: President CR

Těch autorů je víc. Takže oni si myslí, že VĚDÍ, ale ve skutečnosti NEVĚDÍ. (Tedy gramaticky vzato, toto není příspěvek k  meritu věci.)

0/0
13.10.2009 12:52

karlinboy

POSLEDNÍ POŽADAVEK

Poslední požadavek naší "hlavy" státu můžeme očekávat: 1)přejmenování EU na "EU a Svobodného státu ČR", 2)vedení Svobodného státu ČR se automaticky stává vedením "EU a Svobodného státu ČR" ........... pak snad podepíše + Bobo bude doživotní kancléřka

0/0
13.10.2009 11:19

erikaaron

Re: POSLEDNÍ POŽADAVEK

HAHAHA ;-DR^

0/0
13.10.2009 11:23

N.W.O

Re: POSLEDNÍ POŽADAVEK

Prokleti teto krasne zeme vzdy byl nadbytek kolaborantu jako jste vy!

Prijetim EURA by vsak nas raj skocil a dostali bychom se do inflacni spiraly neperspektivni EU. Je to opet jen kolos na hlinenych nohou.Mame sve zkusenosti z RVHP. Navic jde o dokonaly zalar narodu pod diktatem Francie a Nemecka

0/0
13.10.2009 11:24

slatin

Re: POSLEDNÍ POŽADAVEK

Kdo je kolaborantem ? Můžete jmenovat ?Znáte nějaké politiky? Já ano.

Mluvíte o žaláři. Opravdu, v Německu a Francii lidi skutečně tak žijí, jen potřebují rozšířit  ostnatý drát dál na východ,že?......ještě Euro nemáme, a už víte,jak by to dopadlo,jj..

Máte právo na názor, ale nemáte právo urážet lidi,a nazývat je kolaboranty...

 Francie,Německo je mnohem svobodnější než ČR.Někdy až moc.

0/0
13.10.2009 12:53

karlinboy

Re: POSLEDNÍ POŽADAVEK

díky, lépe bych to nenapsal

0/0
13.10.2009 14:41

N.W.O

Proč Lisabonská smlouva smrdí

Stali jsme se svědky hlasovací frašky, potupy Irska a prohry všech, kdo chtějí hrát férově. Nedáte rozhodující penaltu ve finálovém rozstřelu? Ve fotbale každý respektuje, že tím hra končí. Dle „pravidel“ EU si ale můžete klidně kopnout znovu. Po neférově opakované irské penaltě je však nyní skóre 1:1! Těžko se však asi budeme domáhat rozhodujícího kopu. Podle pravidel - nepravidel tady asi vyhrává ten, kdo dal gól jako poslední. Na takové "výhře" má být postaven základ a tradice údajně "demokratického" společenství států?

Xhttp://limbursky.blog.idnes.cz/c/104534/Proc-Lisabonska-smlouva-smrdi.htmlX

0/0
13.10.2009 11:12

cheos

Re: Proč Lisabonská smlouva smrdí

A Varšavská smlouva ti nevadila, co ?

0/0
13.10.2009 11:19

Bývalý volič ČSSD

Re: Proč Lisabonská smlouva smrdí

Mě vadila. Viz nápisy vyryté rezavým hřebíkem na latrínách některých vesnických hospod.

0/0
13.10.2009 11:43

cheos

On to ještě Vašek rád podepíše,

až na něho vytáhnou něco z minulosti...;-D

0/0
13.10.2009 11:12

Franta 1

Pro nebo proti ?

Vzhledem k tomu,že Lisabonskou smlouvu většina občanů nečetla,tak se rozhodují podle toho co jim předloží média.Redaktoři dovedou zmanipulovat občany na tu stranu, na kterou chtějí a záleží jen na tom,kdo jim zaplatí více,aby věděli koho vyzvednout a koho potopit.

0/0
13.10.2009 11:12

JamesFKirk

Re: Pro nebo proti ?

Ale prosimvás. Vždyť tady diskutují jen diplomovaní odborníci na politiku a zahraniční vztahy!

0/0
13.10.2009 11:59

jirmare

Ústava = trhací kalendář?

At' je to jak chce, tak jedno je jisté, že Klaus si dělá z naší ústavy trhací kalendář a na demokracii si jenom hrajeme. Když nejsme ochotni a schopni respektovat rozhodnutí většiny, tak se můžeme rovnou vrátit před rok 1989. Vždyt' i prezident byl zvolen těsnou většinou - co kdyby to někdo napadl. V Evropě na rozdíl od nás demokracie je. To můžeme rovnou nechat zpětně přezkoumat všechna rozhodnutí Parlamentu, Senátu a všechny volby. Mohu mít jakýkoliv názor, ale když se většinově rozhodne mám se přizpůsobit - jinak je to anarchie.  Jak se dnes vyjádřil jeden z těch "senátorů" - "samozřejmě, že jde o obstrukci, protože nechceme, aby LS platila". A toto si prosím platíme z našich daní.

Jsme již směšní - ne nadarmo jsme národem Švejků. Osobně to vidím tak, že někomu by se líbila monarchie nebo vláda jedné strany.

0/0
13.10.2009 11:05

N.W.O

Re: Ústava = trhací kalendář?

Trhaci kalendar z Usatavy si delal Havel. Klaus ji promptne dodrzuje - prot je ti trnem v oku eurohujere;-D

0/0
13.10.2009 11:06

ODSTB

Re: Ústava = trhací kalendář?

R^

0/0
13.10.2009 11:06

N.W.O

Re: Ústava = trhací kalendář?

Socialne-nacionalisticky Lisabon neni reseni pro nikohoRv Je to navrat do poddanstvi;-O

0/0
13.10.2009 11:08

erikaaron

Ten Lisabon je treba, vazeni

Je treba tuto smlouvu podepsat, vazeni. Nezlobte se na mne, ale my to s tou demokracii opravdu neumime - nejdriv si pichneme nuz do zad pri predsednictvi a ted mame jako rukojmi (jak to tu jeden pan diskutater jiz napsal) celou Evropu. Taky v tu chvili na toto nekdo reagoval, ze Sarkozy je ten umanenec. V tom mate ale oba pravdu, panove. Jako jedine reseni proto vidim Lisabonskou smlouvu - jsem opravdu ochotny se vzdat castecne sveho ceskeho ja za vice evropske ja, kde moudrejsi politici budou delat dulezitejsi rozhodovani (tim ale opravdu nemyslim Sarkozyho, ten je zaplatpanbuh v EU jediny :-)). Pane prezidente, prestante si hrat na pana spasitele s absolutni moci, stante se alespon jednou opravdovym demokratem a nelzete lidem, jak moc zla tato smlouva prinasi - i Vy vite, ze to tak neni. Tesim se na reakce ODSaku, nasich modrych ptaku :-) - jen maloktery z vas tuto smlouvu cetl, ale reptate tu jako byste ji znali nazpamet. Caues, Erik

0/0
13.10.2009 10:59

N.W.O

Re: Ten Lisabon je treba, vazeni

Cechum NIKDY NEBYLO TREBA zadneho ZALARE NARODU. Jestli vam ano, muzete se do te nove Rise odstehovat moulo;-O;-O;-O!!

0/0
13.10.2009 11:01

erikaaron

Re: Ten Lisabon je treba, vazeni

Zalar narodu? :-))) Cetl jste tu smlouvu, vidte :-))) to je ocividne :-))) ale pobavil jste mne, to ano. Hele, ze si myslite, ze CR je stredem vesmiru? Ja Vas v tom necham :-))) a ani Vas nijak neurazim. Vite ze bych si dokazal tipnout koho volite? Jestli tedy jiz smite volit :-)))))

0/0
13.10.2009 11:19

Limburger

Re: Ten Lisabon je treba, vazeni

Odpovím Vám asi takto:

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/104534/Proc-Lisabonska-smlouva-smrdi.html

Zdraví RL :-)

0/0
13.10.2009 11:03

erikaaron

Re: Ten Lisabon je treba, vazeni

A proc tedy smrdi? Reknete mi to vlastnimi slovy, ceho se bojite?

0/0
13.10.2009 11:21

Limburger

Re: Ten Lisabon je treba, vazeni

Vlastními slovy to píšu v tom článku, na který odkazuji ;-)

0/0
13.10.2009 11:47

erikaaron

Re: Ten Lisabon je treba, vazeni

Ahaaa, tak to se omlouvam, to jsem si neuvedomil. Ja Vas mohu ujistit, ze takovych bodu tam je vsak vice - a to se opravdu stava, pokud se dela v necem kompromis. Ja rozumim tomu, ze se pan Klaus snazi prosadit ceske zajmy - toto byla prace nasich politiku a protoze meli naprosto jine "starosti", tak bohuzel slova pana prezidenta skoncila u ledu. Jenze, vazeny pane, se opravdu od srdce obavam, ze pan Klaus zdrzuje ten podpis co nejdele, aby doslo na konzervativci slibovane referendum ve Velke Britanii. Ziji zde ve VB 6 let a castecne se politicky zde i angazuji. Nechci nijak mistni lid podcenovat, ale vzhledem k naprosto nulove informovanosti by referendum skoncilo tak jak si pan Klaus preje. Jenze to neni demokraticke - nechat volit nekoho, kdo o te ktere veci nema paru a jak si je "jist", V. Britanie v EU stejne neni, tak proc by se obtezovali - ano, divte se jak chcete, ale 5 z 10 na ulici dotazanych "vi", ze VB v EU neni. Verte mi, ze problem je jinde, nez ve zneni LS.

0/0
13.10.2009 12:08

Limburger

Re: Ten Lisabon je treba, vazeni

Děkuji Vám za pěkné a obšírné vysvětlení. Myslím, že problém je v obou věcech, tedy souhlasím s Vámi, že i jinde, ale ve znění LS rozhodně také. Ta definice kvalifikované většiny 55/65 % byla stanovena samozřejmě zcela jinde a ČR neměla asi žádnou šanci do tohoto mluvit. Je to zájem velkých zemí. Vím, že je tam více problémových záležitostí. Např. že EK ("vláda EU") není nijak demokraticky volenou institucí. A to LS nijak nevylepšuje. A problémem samo o sobě je to, že LS nejen nerozumí normální lidé, ale ani právníci  snad už ani její tvůrci. Takž už jen proto si myslím, že je špatná.

A s tou anketou, to je úsměvné, ale nemohlo dojít k omylu, že si lidi vysvětlili otázku jako, zda "Commonwealth je členem EU"? Oni tam mnozí tím impériem asi dodnes žijí a mají pocit, že např. v Austrálii jsou také doma, nebo se mýlím? :-)  

Přeji hezký den do UK! :-) RL

0/0
13.10.2009 12:41

marleen

brzký konec europhobů z ODS

Hoši, takhle Vás brzy TOP 09 porazí s tou Vaší komickou nacionální chorobou.

0/0
13.10.2009 10:50

mpes

Re: brzký konec europhobů z ODS

tak jestli je top09 jednotná a říká NE LS, tak potom budu jedině rád. Pokud ale lezou v anální otvory tak jak jsme na to u lidovců zvyklí, potom je moc slušných lidí volit nebude.

0/0
13.10.2009 10:52

N.W.O

Re: brzký konec europhobů z ODS

[>-]TOP 09 nas akorat tak zaproda cerne slechte z Bruselu. Vratime se tak zpet o 200 let do obdobi poddanstvi;-ORv

0/0
13.10.2009 10:53

Ahaman

Re: brzký konec europhobů z ODS

TOP je rychlokvaška, ta dlouho nevydrží:-)

0/0
13.10.2009 10:53

N.W.O

Re: brzký konec europhobů z ODS

Bilderberg ma neomezene zdroje pro sve zajmy. Abychom se nedivili;-(Rv

0/0
13.10.2009 10:55

Sikorka_modřička

Re: brzký konec europhobů z ODS

hoď si mokrej ručník na hlavu.

0/0
13.10.2009 10:57

Ahaman

Re: brzký konec europhobů z ODS

To může mít, já bych je nevolil, i kdyby mně za to zaplatili.

0/0
13.10.2009 10:57

N.W.O

Re: brzký konec europhobů z ODS

I proto narazili u Klaiuse. On se zkorumpovat nenechal a proto si s nim ted nevi rady;-D;-D;-DR^

0/0
13.10.2009 11:00

cheos

To si ho nemůžou pozvat na tépich,

tak jak jezdil Gotwald ke Stalinovi a tak nějak stranicky mu to vysvětlit ? U Putina na tepichu už byl a dostal dokonce medaili...:-)

0/0
13.10.2009 10:47

Ahaman

Re: To si ho nemůžou pozvat na tépich,

A zítra tam jede znovu, představ si to.:-)

0/0
13.10.2009 10:52

mpes

Re: To si ho nemůžou pozvat na tépich,

a člověk, který vede tuhle zemi bez řádných voleb, tam stejně jenom přijede a odkýve to - a to je tak všechno co může...

0/0
13.10.2009 10:53

Ahaman

Re: To si ho nemůžou pozvat na tépich,

Myslíš Fischera ? To ano, to je eurohujer jak vyšitý.

0/0
13.10.2009 10:55

N.W.O

NELEPŠÍM ŘEŠENÍM JE NEPODEPSAT DIKTAT Z LISABONU !!!!!!!!!!!

Jinak bude nutné oputit tento zalar narodu co nejdrive !!!!!!!!!!

0/0
13.10.2009 10:40

cheos

Nu, jestli se demokracie

říká tomu, když jeden umanutec si může vzít jako rukojmí celou Evropu, tak někde udělali soudruzi chybu...

0/0
13.10.2009 10:38

N.W.O

Re: Nu, jestli se demokracie

Jojo,Sarkozy je peknej diktator a umanutecRv[>-]

0/0
13.10.2009 10:44

mpes

Re: Nu, jestli se demokracie

ano, na tomhle principu funguje EU dnes - VŠECHNY země musí souhlasit. Samozřejmě že Sarkozymu se to nelíbí a proto navrhli něco jiného. V podstatě navrhuje systém, na který jsi zvyklý z paneláku :-)

Pointa je v tom, že kdyby se víc jak půlka baráku usnesla na tom, že ti nastěhují domů cikánskou rodinu - tak tobě nezbyde než sklapnout podpatky a přijmout ji. Ty máš štěstí, pravděpodobně to takhle u vás udělat nejde. Ale v EU by po podepsání LS zrovna tohle bylo možné.

Klaus a ti "hnusní odpůrci" se jenom snaží ukázat na zrůdnost toho systému. Anebo lépe definovat podmínky, co se tímhle "demokratickým" způsobem dá odhlasovat - a co už ne.

0/0
13.10.2009 10:51

cheos

Re: Nu, jestli se demokracie

Je faktem, že u nás to nejde. Bydlím v domě, kde si demokraticky o všem rozhoduji sám, stejně jako Vašík Klausů...;-D

0/0
13.10.2009 11:00

overworkedunderpaid

prokristovi rány

jeden aby se opravdu styděl že je Čech

0/0
13.10.2009 10:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.