Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bulharský premiér a francouzský prezident odmítají Klausův postoj

Bulharský premiér Bojko Borisov po jednání s francouzským prezidentem Nicolasem Sarkozym v Paříži řekl, že odmítání českého prezidenta Václava Klause ratifikovat Lisabonskou smlouvu nelze připustit ani tolerovat. Totéž si myslí Sarkozy, oznámila agentura AFP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

hmm

a tatínek Vám vyhlásí válku, když to nepodepíšete.

0/0
13.10.2009 8:53

observer1971

Vážení občané...

dnes v noci 20. srpna 1968 překročila vojska armád SSSR. NDR, MLR,PLR a BLR ( pro ty mladší BLR= Bulharská lidová republika ) hranice naší vlasti.  A v Elysejském paláci v té době v klidu pojídali své  croissanty a neudělali vůbec nic !!  Těch 108 mrtvých mají na svědomí všichni , ti co stříleli i ti co nám nepomohli,takže bych oběma pánům doporučil, ať jsou pěkně tiše.  Nedávno nám Kanada zavedla coby unijní zemí víza a co udělala Unie ? Nic.  Za hranicemi německá policie zastavuje české autobusy, podrobuje řidiče ponižujícím kontrolám a co s tím kdo dělá ? Nic. Dokud budeme na západ od Rozvadova považováni za občany EU druhé kategorie nedivím se prezidentu Klausovi, že chce mít  vše černé na bílém i kdyby se zbytek unie postavil na hlavu už mnohokrát v minulosti dokázali, že se jim nedá věřit  a proklamace o jednotné a rovnoprávné Evropě jsou jen bohapustý blábol, který má vyvolat v občanech dojem idylického klidu. Celé to ve skutečnosti je jen o prosazování zájmu, jako vždy.

0/0
13.10.2009 8:16

Fonon

Re: Vážení občané...

R^

0/0
13.10.2009 8:18

chataricek

Re: Vážení občané...

Přesně R^

0/0
13.10.2009 16:42

jtach

Francouzu bych se nebal

Ale Bulhari u nas jednou nedavno s tanky byli. S Francouzi jsme meli posledni konflikt tusim za Samovy rise.

0/0
13.10.2009 8:08

Levandule

Bylo to tak...

... že ten malý skřet něco francouzsky chrochtal a Bulhar celou dobu přikyvoval.

0/0
13.10.2009 7:51

Jen Aby

turecká latrína

byla, zdá se, skutečným vyjádřením Bulharska

0/0
13.10.2009 5:57

captain cook

nacasovani manipulace verejneho mineni

Chapu obavy o zabezpeceni nezvratnosti vysledku Benesovych dekretu.

Jak dlouho ale znal Klaus text LS a vyjimky, ktere si Britove a Polaci vyjednali? Proc na to neupozornil drive, proc nezacal jednat drive a proc si sve namitky nacasoval az na posledni chvili??? V TOM neco smrdi - politicka manipulace verejneho mineni! Typicka pro tohoto pana prezidenta!

0/0
13.10.2009 4:24

B.D.S

Re: nacasovani manipulace verejneho mineni

Nesmysl. Celou dobu veřejně tvrdil, že považuje za LS po neschválení v Irsku za mrtvou, nelži. Oznámil týden po oživení. Tak jaké až? Proč se tedy dělalo referendum v IR, když to podle tebe byla tutovka? Byla? Tak to něco opravdu smrdí..

0/0
13.10.2009 6:02

captain cook

Re: nacasovani manipulace verejneho mineni

Nechapes muj argument. Nemluvim nic o zadne tutovce nebo irskem referendu, nauc se cist! Mluvim specificky o sudetonemecke kauze, ktera - jak se zda -zacala Klause najednou zajimat az po tom, kdyz Irove referendum napodruhe odhlasovali. Copak o potencionalu sudetonemeckych pozadavku Klaus driv nevedel? Copak nevedel o jednani Britu a Polaku o vyjimkach? Smrdi mi jeho casovani na TED.

Tim spis, kdyz je znamo jaky je Klaus manipulant a ze byl takovym po celou svou politickou karieru.

0/0
13.10.2009 6:36

B.D.S

Re: nacasovani manipulace verejneho mineni

Neni co chapat, není to argument. K otazce  BD se přece vyjádřil mnohokrát v minulosti, vždy ve stejném duchu. Dokud vyjednávala vláda, nemůže se vyjednávání zapojit, to nejde. Vládu poveřil, vláda nic nevyjednala, komory souhlasily s ratifikací (neschválily LS, častý omyl a manipulace) dokumentu, jež kvůli Irskému ano vstoupil v průběžnou platnost po roce před týdnem.Mezitím US zakázal činit kroky.. bla bla.. takže připomínky k tomu, že vláda nevyjednala kompromis pro ČR vyslovil dříve než mohl a musel. Vůbec nechápu tu hysterii, kam ten spěch? Jde o legitimní schvalovací proces, na Iry se čekalo rok. Podobné mezinárodní smlouvy s menším dosahem se schvalují třeba 20 let, Že si v Bruseli odhlasovali, že přijmou LS ve všech zemích do konce 09 je jen drzost.Rv

0/0
13.10.2009 7:09

Levandule

Re: nacasovani manipulace verejneho mineni

Načasování bylo ošklivé, pokazil tím celé sudetoněmecké dny...

0/0
13.10.2009 7:53

romsky aktivista

Re: nacasovani manipulace verejneho mineni

ucel sveti prostredky a jakakoli aktivita vedouci k potopeni LS je zadouciR^

0/0
13.10.2009 8:04

Sir Humphrey

Klaus je náš nejlepší president po Masarykovi

[>-][>-][>-]R^

0/0
13.10.2009 2:06

captain cook

Re: Klaus je náš nejlepší president po Masarykovi

uz jsem ti napsal jinde, ze pokud by skutecne byl, pak je to vazny duvod k placi, ze Cesi nemeli- diky ruznym politickycm okolnostem/nebo politickym machinacim v dobe te ktere volby- moznost najit lepsiho kandidata a volit ho. Jestli je Klaus tim druhym nejlepsim co za devadesat let bylo Cechum umozneno najit, pak to jde s ceskym statem hodne s kopce dolu.

0/0
13.10.2009 4:19

raymondchandler

*

Aaaa, kamaradi pres turecke ha.zly!;-D (nevim, jak ted, ale jeste v devadasatych letech tech zachodu bylo i v Parizi celkem dost).

0/0
13.10.2009 1:47

africa

svata Helena

Sarkozy jede na pobyt na Svatou Helenu........

jenom je otazka...KDY?

0/0
13.10.2009 1:15

ur=BANcová

Re: svata Helena

To je nějaké sanatorium?

0/0
13.10.2009 1:19

Hondoušek

No jo

když se střílí do Čechů, je u toho ten maďarskej trpaslíkEU

0/0
13.10.2009 0:31

Divak

Re: No jo

... Tak je u toho mimo jine i Zid, ktery ma nahodou madarske predky. Kdyz se strili do EU, tak je u toho jenom nejaky vychodni smejd, ktery se machinacemi stal na Vychode presidentem a ktery zkazil, na co sahnul a ktery ignoruje snemovnu a senat vlastni zeme. Fanaticky terorista, kteremu se vysmiva zbytek sveta.

0/0
13.10.2009 0:48

kenzo

Re: No jo

Hodil byste se  do roku 1938 i 1948. Pokrokáři vašeho typu byli potřební!

0/0
13.10.2009 0:53

B.D.S

Re: No jo

Nech ho, primitiva. Rovná daň je podle něho výhodoevropský vynález. Nemá úroveň, ani vzdělání. Bacha, bude psát, že má dvě university s vyznamenáním.. Známe..

0/0
13.10.2009 1:01

krysodlak pizmovy

Re: No jo

Primitiv jste zde jenom vy a já mám skutečně dvě university s vyznamenáním (a to prosím žádné hloupé ekonomky). Klidně se můžeme bavit o telomerázách nebo G-proteinech, nebo Einsteinově kosmologické konstantě a jejímu vztahu k temné energii. Docela jsem zvědav, co inteligentního z vás ještě dnes vypadne

0/0
13.10.2009 1:05

Divak

Re: No jo

Pardon, myslel jsem, ze se pan profesor obul do mne.

0/0
13.10.2009 1:09

krysodlak pizmovy

Re: No jo

On se taky obul do vás

0/0
13.10.2009 1:12

krysodlak pizmovy

Re: No jo

A já jsem tak nějak identifikoval s vaším postojem, protože se sám nacházím v zahraničí, a mám úplně stejný názor na Klause - narcistický psychopat za kterého se hluboce stydím. Ten člověk jedna útočí na emigranty, jednak obhajuje narcistického psychopata, což je důvod, abych ho neměl rád.

0/0
13.10.2009 1:14

B.D.S

Re: No jo

Víš, že mě hned napadlo, že sis, přizdikakánku, přehodil nick? Jinak díky za poklonu. Omlouvat se nemusíš.

0/0
13.10.2009 1:12

Divak

Re: No jo

Kdo, ja, Divak? Urcite ne, Divak je muj brand.

0/0
13.10.2009 1:15

krysodlak pizmovy

Re: No jo

Tak vidím že půjdu raději spát, fanatičtí Klausovci jsou pořád stejně primitivní, vulgární a agresivní jako byli před 10-ti lety a diskuze s nimi je čistý masochismus.

0/0
13.10.2009 1:17

romsky aktivista

Re: No jo

jsi dukazem toho, ze VS vzdelani nemusi nutne znamenat, ze nemuze byt clovek debil. Ohanet se proteiny a Ajnstajnem, to je nejaky argument? (stejne jak ten muj debil neni). Jen me irituji takove argumenty. Klausovi fandim. LS je zlo

0/0
13.10.2009 8:07

Divak

Re: No jo

Znate zem mimo vychodni Evropu s rovnou dani? Dve university taky nemam, mam pouze jednu a uprimne receno, pokud je ta prvni kvalitni, proc stracet cas na druhe?

0/0
13.10.2009 1:07

krysodlak pizmovy

Re: No jo

ja jsem ztracel čas na druhé, protože to potřebuju pro svým interdisciplinární výzkum na pomezí mezi fyzikou a biologií v oboru biokybernetiky a neuronálních sítí

0/0
13.10.2009 1:10

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: No jo

... pro svým interdisciplinární výzkum? ...

koukám, že je to tady jeden univerzitní pamprésor vedle druhýho, ale psát česky neumí ani jeden ... ;-D;-D;-D

0/0
13.10.2009 1:16

krysodlak pizmovy

Re: No jo

Nejsem profesor

0/0
13.10.2009 1:18

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: No jo

... to už jsem poznal ... :-)

0/0
13.10.2009 1:21

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: No jo

... soudě podle S-traceného pravopisu ta univerzita asi moc kvalitní nebyla ... ;-D

0/0
13.10.2009 1:13

Divak

Re: No jo

Na co narazite? Na universitu, misto univerzitu?

0/0
13.10.2009 1:17

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: No jo

... ó pardón, tedy více polopaticky ... čas se u nás v Česku kdyžtak Ztrácí ... ;-)

0/0
13.10.2009 1:21

B.D.S

Re: No jo

No, upřímně, nejen čas.. Ale občas se zadem potichu vytratí i nejeden knihoprd a machruje zdáli. Hrdinové. Oba.

0/0
13.10.2009 1:29

Divak

Re: No jo

Priznavam chybu, nechci okecavat, je to chyba. Strata bych nenapsal, to by mi padlo do oka, ale u stratit mi to fakt uniklo.

0/0
13.10.2009 1:30

B.D.S

Re: No jo

Ale nadávky máš v oku náramně - myslím vyjmenovaná slova po  před slovem Klaus. To máš z těch hodin češtiny pro cizince? Ty jsi všude cizinec, víš to?

0/0
13.10.2009 1:35

Divak

Re: No jo

Ano, jsem vsude cizinec a to mi pomaha byt neutralnim. Neobhajuji kraviny jenom proto, ze je hlasa muj narodni hrdina.

0/0
13.10.2009 1:58

Lady Gaga-rin

BULHAŘI I MAĎAŘI, VŠECHNO JSOU TO TATAŘI

Rv

0/0
13.10.2009 0:22

dvdmchl

LS da Bruselu pravo rozhodovat o nas

a přebírat kompetence. Kdo z vás se pohybuje v zahraničí a máte trošku cit pro reč těla určitě jste už vycítili ono pohrdání a despekt jaký k nám chovají germánské kmeny. Možná to nevíte ale anglické slovo pro otroka "slave" pochází ze slova "slavic", slovan.

A takto jsme vnímáni. Nejen my, celej východoevropskej blok.

Malej test pro nevěřící, sedněte na český autobus jedoucí přes neměcké hranice a máte skoro jistotu že vás němci budou stavět a prohlížet pasy. Stalo se mi dvakrát a bylo to dost ponižující.

S takovýma hajzlama na západ od nás já osobně nechci aby měl EP možnost přebrat nějaké kompetence a rozhodovat za nás. Že to nějcí kolaboranti z naší vlastní vlády dopustili, ještě není důvod pro to to vzdát. LS nesmí být nikdy schválena. Bude-li schválena, nabyde slovo slavic opět svého původního smyslu.

0/0
13.10.2009 0:01

Divak

Re: LS da Bruselu pravo rozhodovat o nas

To si, mimochodem, nemysli jenom germanske kmeny, to si mysli i zbytek zapadniho sveta a i Cesi, kteri stravili delsi dobu, tak 8-10 let v zahranici. Pristup k LS je krasny priklad divneho ceskeho mysleni zdevastovaneho komunismem. Zadny jiny narod se LS nezabyva jako Cech, zblbnuty Klausem a arijskym Oberfalzerem. Bez EU by Cech okusoval stromky, ale zvlastnim zpusobem nevynecha spravny Cech zadnou prilezitost EU urazet. Primitivove, kteri maji asi nejvetsi bordel v Evrope, by meli byt trochu soudnejsi a potom se na ne mozna nebude svet divat jako na odpad lidstva. Zacal bych tedy tim, hledat priciny tohoto pohledu. Dalsim duvodem by mohla byt rovna dan, dalsi vychodoevropsky vynalez. A tak lze hodiny pokracovat.

0/0
13.10.2009 0:39

kenzo

Re: LS da Bruselu pravo rozhodovat o nas

Tak se odstěhujte!!

0/0
13.10.2009 0:47

Divak

Re: LS da Bruselu pravo rozhodovat o nas

To jsem samozrejme udelal jiz davno.

0/0
13.10.2009 0:52

kenzo

Re: LS da Bruselu pravo rozhodovat o nas

Pokrokový Frančistán nebo Británistán?;-D

0/0
13.10.2009 0:54

Divak

Re: LS da Bruselu pravo rozhodovat o nas

To je prece uplne jedno. Koreny ale odjinud.

0/0
13.10.2009 0:57

B.D.S

Re: LS da Bruselu pravo rozhodovat o nas

Co ti nevyšlo? Původ? Hodiny lze pokračovat v čem? Rovná daň má kořeny ve Francii, byla zavedena po revoluci, progresívní daň se objevovala až po první válce v Evropě, v současnosti ji mimo jiné užívají některé státy USA na své úrovni. Máš dvě UNI - jaké? Tohle je v zemi okusovačů stromků základní vzdělání, které jsi ztratil cestou. JSi ubohost sama. Zklamal jsi.Rv

0/0
13.10.2009 0:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.