Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezidentovy námitky lze pochopit, ale chová se jako salonní vyděrač

Máme ustupovat vyděračům a únoscům? Jedni tvrdí, že ne. Vytváří se tím precedens. Vydíráním či únosem můžete dosáhnout svého. Jenže co když jde o vaše dítě?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

killy

Pane Komárku, použijte prosím Vaší věty...

..v článku "Bít čelem do zdi nemá smysl" ....... a přestaňte to realizovat !

0/0
14.10.2009 13:34

jejkap

A co se podivat jinam?

V Belgii v 90. letech kral nemohl z osobniho presvedceni podepsat zakon, tak se domluvil s parlamentem, ze ho na dva dny zbavil zpusobilosti. V Lucembursku v roce 2008 velkovevoda odmitnul kontrasignovat zakon o eutanazii, tak inicioval rychlou zmenu ustavy. Jen ta vychodni nicka na prazskem Hrade musi delat vlny a navic postupovat protiustavne, protoze jasne vyplyva, ze vlada LS vyjednala na zaklade povereni prezidenta, proto ratifikace je jeho formalni povinnost a mimo jeho odobni odpovednost.

0/0
14.10.2009 11:32

Pravda vítězí

Češi mají šanci se 20 let po Listopadu konečně semknout !!!!

To, kam vede globální svět, nám ukázala globální

tzv. finanční krize. Poté, co byli a jsou v tichosti zlikvidováni

domáci zemědělci, domácí potravinářští výrobci a malé firmy, stáváme se

plně závislí (už i potravinově) na bruselském ústředí a libovůli (v

tomto případě spíš zlovůli) někoho v pozadí.   Vhttp://tinyurl.com/yzxsu3oV

0/0
13.10.2009 21:26

rbursik

Re: Češi mají šanci se 20 let po Listopadu konečně semknout !!!!

je možnost z našeho  uzemí obehnat ostatným drýtem a obnovit tzv. České hnojiště. Do toho., ale já nejdu  a navíc by to nebylo české jak  Klausovo.

To co píšete  o zlikvdiování domacích zemědělců a podniků, které myslíte spíše kdy. Smrdí mi to barvou krvi a nejsou a  nebyly a nejsou nositelé těch myšlenek upíři?

Mic z nebe nesadne zadarmo vyjma deětě a sněhu.

Radim Buršík

0/0
15.10.2009 14:53

Pravda vítězí

Může prezident Klaus „vydírat“ – vyděrače?

Vhttp://streit.blog.idnes.cz/c/105852/Muze-prezident-Klaus-vydirat-vyderace.htmlV

0/0
13.10.2009 21:14

Wabo

Díky

Často s vámi nesouhlasím, pane KOmárku, ale dnes díky, že jste situaci správně pojmenoval. Ano, prezident se chová jako vrtošivý vyděrač a drží jako rukojmí většinu české dospělé populace, kterou beztak pohrdá jako tupým stádem.

0/0
13.10.2009 20:59

Pravda vítězí

Re: Díky

Může prezident Klaus „vydírat“ – vyděrače?

Vhttp://streit.blog.idnes.cz/c/105852/Muze-prezident-Klaus-vydirat-vyderace.htmlV

0/0
13.10.2009 21:15

killy

Hmmmm, mě se nezdá, že by mě...

..někdo držel a navíc jako rukojmí !   

Spíš jsem z některejch příspěvků vodvázanej !

:-(

0/0
14.10.2009 13:37

godys

svatá pravda pane Komárku....

Klaus je vyděrač....!:-/

0/0
13.10.2009 20:53

Pravda vítězí

Re: svatá pravda pane Komárku....

Může prezident Klaus „vydírat“ – vyděrače?

Vhttp://streit.blog.idnes.cz/c/105852/Muze-prezident-Klaus-vydirat-vyderace.htmlV

0/0
13.10.2009 21:15

nickless

Komárek nezklamal

ale tentokrát to opravdu přehnal. Tam se nedá najít ani jedna věta, která by mě nezvedala ze židle. Jaké vydírání, jaký Putin? Pokojné soužití se SRN nám bude nanic, když si řadoví občané Německa budou podávat své žaloby v Lucembursku! S německou vládou se můžeme kamarádit jak chceme, ale ti řadoví občané (a budou jich miliony) budou vyhrávat jeden soud za druhým.

0/0
13.10.2009 19:21

jejkap

Re: Komárek nezklamal

A vis, jake jsou pravomoce Evropskeho soudniho dvora v Lucemburku? Je neuveritelne, co Klausovi papousci jsou schopni donekonecna omilat za hlouposti.

0/0
14.10.2009 11:25

killy

Něco od papouška: Soudní dvůr EU

Jeho úkolem je zajišťovat, aby právní předpisy EU byly vykládány a uplatňovány ve všech zemích EU stejně, tj. tak, aby bylo právo stejné pro každého. Například zajišťuje, že vnitrostátní soudy nevydají v téže věci různá soudní rozhodnutí.    Soudní dvůr také zajišťuje, aby členské státy a orgány EU jednaly v souladu s požadavky evropského práva. Soudní dvůr má pravomoc řešit právní spory mezi členskými státy EU, orgány EU, podniky i fyzickými osobami.

???

0/0
14.10.2009 13:43

Delain78

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chovani pred druhym referendem v Irsku od EU nebylo o nic horsi. Hlasali: Kdyz neschvalite, prijdete o komisare...

0/0
13.10.2009 18:56

jejkap

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Podle smlouvy z Nice se pocet komisaru snizi na 2/3 od listopadu 2009. Je samozrejme, ze nekonstruktivni potizisti (Irsko, CR...) by asi ve vyberu prednost nedostali.

0/0
14.10.2009 11:26

dezzo

taktika

taktika je to zajimava, ale do voleb v GB urcite nevydrzi...

0/0
13.10.2009 17:46

zachrta

Eine Antwort fuer die kleine Muecke

Komárek nesleduje vlastní tisk. Jak by mohl Klaus nesplnit slib vládě, co tvrdí die kleine Muecke, když vládě žádné garance neslíbí???;-O

0/0
13.10.2009 17:40

ix.

Politika je hra, její pravidla tvoří vítěz....

.... slova o vyděračství jsou směšná. Byli by předně vyděračem zelení, kteří blokovali vyjednávání v obavě ze svých chlebodárců. Podařilo se jim, třebaže s pár směšnými hlasy. Vyděračem jsou pak v politice všichni, kteří využívají svou moc k prosazení toho, že ne lidé v referendu, ale oni s pár hlasy, budou rozhodovat...třeba i o Lisabonu. A vůbec...proč se neřeší, kdo jsou ti Velcí kluci, kteří tahají za nitky, jejichž existenci přiznal Topol, ale odmítl je jmenovat? Že by Velcí kluci opomněli ošéfovat média? A pokud ne...co tento článek? Buďme rádi, že existuje někdo, kdo se za nitky vodit nenechá....

.[>-]

0/0
13.10.2009 17:09

Vosta Jindra

S vyděrači se nevyjednává

Klaus nejen že lže, podvádí, mění stanoviska co měsíc (jeho vzývaná konzistentnost se týká toliko jeho bludů), ale teď zjevně přestřelil a přecenil svoje možnosti i vliv. A co se dělá s takovými neúspěšnými vyděrači?  

0/0
13.10.2009 16:33

Delain78

Re: S vyděrači se nevyjednává

nemeni stanoviska a uz vubec nelze

0/0
13.10.2009 18:58

captain cook

Re: S vyděrači se nevyjednává

mel by sis znovu precist Klausuv projev z 2003 po prvnim zvoleni prezidentem; takove prezidentske kredo. Dnes ho tady nekde jeden citoval. Zajimave porovnani se soucasnosti. V tomto svetle je nutne rozmyslel si definici o pravde a lzi.

0/0
13.10.2009 20:47

captain cook

Re: S vyděrači se nevyjednává

Si0 dole citoval prezidenta z 2003:

""Chci být prezidentem aktivním, ale nebudu prezidentem aktivistickým. Chci přispět k větší důvěře občanů v naši politickou scénu, v naše demokratické instituce a v naše politické strany. Naši spoluobčané musí mít jistotu, že jejich zájmy reprezentují pro ně viditelní, jimi zvolení politikové a že se nerozhoduje v žádných tajemných seskupeních, která neprošla volebním ohněm. Z mé strany je to výraz mé hluboké důvěry v parlamentní systém."

Ambice být hybatelem politické scény však nemám. Politické procesy chci ovlivňovat jen nepřímo. Chci být uvážlivým svorníkem na vrcholu pyramidy našeho ústavního systému, nikoli jeho neuralgickým bodem. "

0/0
13.10.2009 20:51

Wabo

Re: S vyděrači se nevyjednává

Právě tak stojí za připomenutí loňský projev před druhou volbou. Je čas přestat lhářům a  vyděračům jednajícím výhradně jen ve vlastním zájmu a beroucím si jako rukojmí ty, kterým slíbili věrnost, ustupovat.

0/0
13.10.2009 21:02

gesslish

vydírání?

Když už manipulujete s pojmy jako je vydírání, bylo by fér podotknout, že ve sporu EU vs. Irsko byla tím vyděračem naopak právě ona slavná bruselská úřednická mašinérie. ;-O

0/0
13.10.2009 16:01

jejkap

Re: vydírání?

?8-o

0/0
14.10.2009 11:28

denny2006

chudák Komárek

a to je obraz práce novináře pod knutou německého kapitálu.

0/0
13.10.2009 15:30

--Judith--

Titulek v MF dnes:

Hrad odmítl Fischerův požadavek, vládě nic garantovat nebude.

0/0
13.10.2009 13:58

vokroj

Salonní vyděrači ale postupují podle určitých

pravidel, jinak se sami vylučují

0/0
13.10.2009 13:53

--Judith--

To: boletus edulis

Nepoučujte o demokracii, sám o ní moc nevíte. Nevíte například, že je to vláda většiny. A většina se už vyjádřila. V parlamentu. A on se postavil proti ní. To už není demokracie, ale diktát, pane.

0/0
13.10.2009 13:42

vokroj

Re: To: boletus edulis

Ano, přesně tak, Klause nezajímá nic jiného, než jeho sebestřednost ....

0/0
13.10.2009 14:00

boletus edulis

Re: To: boletus edulis

Kolik ti je? Ja jsem poucoval ucitele uz v prvni tride.

0/0
13.10.2009 15:11

captain cook

Re: To: boletus edulis

temer v kazde tride se najde drzy fracek, na jehoz vychovu se rodice zvysoka.....

0/0
13.10.2009 20:48

denny2006

Re: To: boletus edulis

demokracie není vláda většiny,to by mohlo predikovat vládu nejsilnějšího,nebo vládu "ulice". Lépe zní demokracie,jako vláda práva a to je dané ÚČr a ta mluví jasně ve prospěch pana presidenta Václava Klause.

0/0
13.10.2009 15:25

boletus edulis

President CR

pracuje asi pro koho? Pro cechy nebo pro nekoho jinyho?Kdyz si mysli,ze neco je proti zajmum cechu je jeho povinost a pravo proti tomu jak umi a jak mu to dovoli zakon bojovat.  A toto je 100%praktika ve vsech demokratickych zemich na svete.Z nekterych prispevku je bolestne zrejme,ze jejich autori si jenom mysli,ze vi co je demokracie.Bohuzel nevi.Dovedu si predstavit nekoho kdo neni cech ,ze jeho zajmy mohou lezet nekde jinde. A v boji za prava a zajmy cechu muze videt urcity nebezpeci pro zajmy svoje a svych lidi.Taky vim,ze ne vzdy musime souhlasit s nekym kdo nam chce pomoct . Ale ti co nesouhlasi by si meli uvedomit ,ze demokracie je v podstate pocitani hlasu a nic moc vic.A ti co nemaji zajmy cechu u srdce by v zajmu ferovosti meli priznat kdo jsou , je to stejne anonymni [ pokud to nedelaji za penize a to by sef nedovolil].Jo a ten clanek by ve svete nikde nevysel krome mozna N.Korea nebo Zimbwave.

0/0
13.10.2009 11:29

Smetac

Re: President CR

..... a vy jste sem spadnul odkud? Ti, kdo to dopustili, vás mohli vybavit alespoň základními vědomostmi z historie a práva.

0/0
13.10.2009 11:51

boletus edulis

Re: President CR

Hele podmasli proc sem tahas pravo,o tom tady nebyla rec ty syrovatko..

0/0
13.10.2009 12:10

boletus edulis

Re: President CR

jo smetaku a co kdybys tak rekl odkudpak si.Jezisi snad nee.......

0/0
13.10.2009 12:13

Smetac

Re: President CR

K vašim poznámkám není třeba komentáře. Každý hned pozná odkud jste sem spadnul.

0/0
13.10.2009 12:41

boletus edulis

Re: President CR

omlovam se za nedostatek respektu k vasi prezdivce ale ja sem vam ji nedal.Jinak jsem nespadnul odnikud jsem Cech a myslim si ,ze zrad na nasem narodu uz bylo dost jak z ciziny tak parazity co ziji uvnitr tohoto statu.Myslim si,ze muj prispevek byl dostatecne a jednoznacne o loalite ke svemu narodu a vubec ne o pravu.Lidi nezajima pravo ale spravedlivost a ta je mozna ohrozena .

0/0
13.10.2009 13:08

--Judith--

Re: President CR

Kde vidíte jakou loayalitu? Já vidím prezidentův kapric.

0/0
13.10.2009 14:00

Smetac

Klaus kalkuluje s tím,

že většina našeho národa je naprosto hloupá a dá se opít rohlíkem. Některé příspěvky  tomu nasvědčují.

0/0
13.10.2009 11:01

Delain78

Re: Klaus kalkuluje s tím,

vetsina naroda s nim souhlasi...

0/0
13.10.2009 19:00

Delain78

Re: Klaus kalkuluje s tím,

Neznamena ze kdyz ty mas jen zakladku, tak ze vetsina naroda je hloupa.

0/0
13.10.2009 19:10

fronfi

víceméně protokolární funkci kladeče věnců

no to je spojení, mluvící za objektivnost autora článku..... mazec:-)

0/0
13.10.2009 10:48

krysodlak pizmovy

Re: víceméně protokolární funkci kladeče věnců

Nevim jestli to vis, ale to je presne spojeni, ktere pouzival Klaus vuci Havlovi, kdyz byl prezidentem

0/0
13.10.2009 10:53

Wabo

Re: víceméně protokolární funkci kladeče věnců

Přesně tak.

0/0
13.10.2009 21:04

rbursik

myslím za 200 litrů kapesného musí něco dělat

ví moc dobře, že po konci jeho mandátu už končí s prezidentováním. Rozpoutávý bouři v šálku od čaje, mu osobně když nad tím přemýšlím než zvýšit svou známost po světě a třeba ttím prodej knih už ani nejde. To, žer jeho aktivity míří na žhavé témata hystorie a neustále dokola. Nakonec se mu to stane osudným. Na Václava Havla to asi nikdy nebude, ale Zemana dostal spolu se mnou a  plno dalšíma poslední měsíce jsem antiklausovec, nestydím se za to, nepovažuji ho za motor zdejší, spíše brzdu a i ta je důležitá.

Radim Buršík

0/0
13.10.2009 10:47

kytka112

pane redaktore Komárku,

vy nesouhlasíte s p. Klausem a já zas nesouhlasím s vámi.  přeju pěkný den!

0/0
13.10.2009 10:31

_Pixie

Klausovi nejde o ideály.

Jde mu o moc - absolutní.

0/0
13.10.2009 10:21

Pan Navratil

...

Výkřik do tmy.

0/0
13.10.2009 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.