Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes na Berounsku pokousal dvouleté dítě v obličeji

V Broumech na Berounsku pokousal pes dvouletého chlapečka v obličeji. Dítě bylo převezeno do motolské nemocnice a není v ohrožení života. Pes patřil do rodiny dítěte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Baud

Pes na rozdíl od lidí z člověka ještě nezblb,

tzn. - nepořizuje si člověka jako módní záležitost, nenutí člověka štěkat, spát s ním na seně, požítat s ním kosti. O lidech se bohužel nedá říci to samé.

0/0
11.10.2009 10:13

ELAPHURUS

Nezvládnuté psy

střílet na potkání.....

0/0
11.10.2009 9:13

Baud

Re: Nezvládnuté psy

a co lidi? Nezvládnuté?

0/0
11.10.2009 10:04

ctvrta.sudicka

nebaví mě vymejšlet nadpis příspěvku:o)

No..co říct. Moralizovat je na nic, tak doufám, že si ti rodiče teď najdou někoho, kdo jim nějak kompetentně s tématem dítě a pes poradí.

0/0
10.10.2009 23:48

jarda41

Vždy o rozumu

Učili nás na obecné, že pes je šelma a řídí se instinkty. Zítra může váš pes pokousat vaše dítě. Přesvědčení, že váš inteligentní miláček by něco takového nikdy neudělal je do nebe volající pitomost! Vyjádřil jsem obecně platný fakt a víc se do diskuze nepodívám, takže pište co chcete. Ještě poznámka. Máme psa.

0/0
10.10.2009 20:18

orrange

Re: Vždy o rozumu

No to je právě ten omyl ....

0/0
10.10.2009 22:14

Lafinta

Re: Vždy o rozumu

R^

0/0
10.10.2009 22:17

orrange

Re: Vždy o rozumu

Vyjádřil jsi obecně platný fakt který tě učili ještě soudruzi. Takový fakt ovšem není obecně platný leda tak obecně platný komunistický blábol.R^

0/0
10.10.2009 23:48

semafor

Re: Vždy o rozumu

Tvůj blábol je blábol soudruha tatínka?:-P

0/0
11.10.2009 8:26

mattonka

Re: Vždy o rozumu

není pravda... to, co napsal je pravda... rodič, který nehlídá dítě, které si hraje se psem je blb. Zvíře je prostě zvíře a zvířetem zůstane. Nikdo neumí odhadnout, co se mu začne nelíbit.Malé dítě už tuplem ne!!

0/0
11.10.2009 9:22

Monstrum Anonymič Anonymov

dvouleté dítě taky umí kousat

raději bych věřil tomu psovy.

0/0
10.10.2009 19:30

antigogo

Okurková sezóna.....

0/0
10.10.2009 19:24

Duchna

vždy

je to o lidech

0/0
10.10.2009 19:08

Duchna

Re: vždy

o majitelích

0/0
10.10.2009 19:09

Duchna

Re: vždy

a rodičích!!

0/0
10.10.2009 19:12

viveka77

Re: vždy

V tomto případě majitelé psa = rodiče dítěte.

0/0
10.10.2009 20:38

kraxna

Jediný možný trest pro psa ?

Guláš....:-P

0/0
10.10.2009 19:07

Duchna

Re: Jediný možný trest pro psa ?

recese, v tomto případě?

0/0
10.10.2009 19:11

semafor

Re: Jediný možný trest pro psa ?

Ty se hodíš jen do hnoje?

0/0
11.10.2009 8:27

EU Man

I mě

jeden z našich dřívějších psů kousl do obličeje. A důvod? Utekl přede mnou do boudy a já se tam k němu dobejval .....Pes v rodině zůstal a dožil. Byl to jediný incident, kdy kousl. A že si se mnou "užil"

0/0
10.10.2009 19:02

mattonka

Re: I mě

jednou mi pes prokousl ruku skrz... když mě přivezli z nemocnice, dostala jsem ještě výprask, abych věděla, že i psi mají své hranice, za které člověk nesmí...

0/0
11.10.2009 9:24

orrange

mít doma psa a děcko je úplně normální

jen se to děcko musí hlídat aby psovi neubližovalo a nevyprovokovalo tak reakci :-P

0/0
10.10.2009 18:59

pitta

Re: mít doma psa a děcko je úplně normální

Jasně, dát mu náhubek!!!!!!

0/0
10.10.2009 19:02

orrange

Re: mít doma psa a děcko je úplně normální

Tomu děcku ale !!!!!!

0/0
10.10.2009 19:03

marla

Re: mít doma psa a děcko je úplně normální

;-D;-D

0/0
10.10.2009 19:05

pitta

Re: mít doma psa a děcko je úplně normální

A koho jiného jsem myslela;-D;-D;-D

0/0
10.10.2009 19:13

orrange

zbrojní pas a prevence

To je stejné. Na zbroják taky musíte projít nějaký testem a školením. A odradí to někoho? Naopak. Ti největší pitomci a machýrci si dnes zbrojáky dělají. Odradí to akorát tak normálního člověka co nemá čas na kraviny ale skutečný efekt odfiltrování blbů to vlastně nemáRv Tak asi takle by fungoval "zbroják na psa"

0/0
10.10.2009 18:57

EU Man

Re: zbrojní pas a prevence

Ano... k úrazům dětí dochází ve školách, v autech, na kolech...NA VŠECHNO ZBROJNÍ PAS.....já bych vydal zbrojní pas i na pořízení děti

0/0
10.10.2009 19:04

orrange

Re: zbrojní pas a prevence

R^ To by vyřešilo spoustu problémů ;-D

0/0
10.10.2009 19:05

EU Man

dítě k psovi nebo

pes k dítěti.

Někdy je pes v rodině dřív, než dítě... to jako s nenarozeným děckem jít na potrat?

0/0
10.10.2009 18:56

žlutý banánovník

Se sedmiletým psem si předtím hrál.

pes neni hračka, dobře mu tak:-);-D

0/0
10.10.2009 18:49

mh_ringo

Re: Se sedmiletým psem si předtím hrál.

ja bych chov psu zakazal.. Vsude akoratr kaleji, chcijou, pak pokousou decko. K cemu je to dobe? Kazdemu pejskari bych rekl - pes neni hracka.

0/0
10.10.2009 18:56

Tomáš Nemravný

Re: Se sedmiletým psem si předtím hrál.

Docela škoda, že si tví rodiče místo šukán_í nepořídili psa...

0/0
10.10.2009 22:32

Svědivka z Magdeburgu

Ha ha! Na Seznamu píšou, že to byla dívka!

8-oRv

0/0
10.10.2009 18:49

Lafinta

další hodnej pejsek

No jo, tak to byl další hodnej pejsek, kterého se přeci, paninko, nemusíte bát, on nekouše a na zavolání vždycky přijde !! :-/

Je to hnusný, ale těm lidem to na jednu stranu přeju, i když to odneslo jejich dítě fakt hnusným způsobem. Snad si už teď  uvědomí, že pes je nebezpečná šelma, která nemá lidské vlastnosti, jak si mnozí majitelé psů namlouvají. A třeba konečně nebudou nechávat psa pobíhat tam, kde by mohl poranit jiné děti.

0/0
10.10.2009 18:40

21378

Re: další hodnej pejsek

hodnej pejsek na pekáč R^

0/0
10.10.2009 18:47

semafor

Re: další hodnej pejsek

Chlapče, nejhorší šelma je člověk!;-O

0/0
11.10.2009 8:30

_-1-_

Je to smutný ....

ale na druhou stranu musím konstatovat, že ten pes100% patřil do skupiny "Nebojte se, on nekouše!" .... tedy alespoň do dnešního dne. :-/

0/0
10.10.2009 18:38

P.J.

Hmm

V první řadě je naprostá pitomost pořizovat si do s malým dítětem psa, v tomhle případě malé dítě do rodiny se psem. Dítě by mělo doma přijít do styku se psem, až ve chvíli, kdy dokáže pochopit, že pes není hračka.

Zbrojní pas na psa je samozřejmě nesmysl, protože na rozdíl od tvrzení některých demagogů NEEXISTUJÍ rasy, které by byly více agresivní než ostatní psi. To už by rovnou mohli chovatelé procházet psychotesty zaměřenými na stabilitu osobnosti a schopnosti vycvičit psa.

Plošná perzekuce majitelů taky není řešení, viz. vyhláška o povinnosti vodit psy na vodítku, která se de fakto rovná týraní.

Jediným řešením by byla dlouhodobá cílená kampaň, která by apelovala na zodpovědnost pejskařů. Té se ovšem nejspíš nikdy nedočkáme, protože to, co v našem státě nemá okamžité výsledky, jako by z pohledu politiků neexistovalo.

(viz. postupná likvidace Akademie věd aj.)

0/0
10.10.2009 18:29

Robert Ryml

Re: Hmm

proboha furt...tady nejde o agresivitu, ale o nebezpečnost. Jezevčík tě může pokousat, pitbull tě může pokousat...rozdíl mezi kousnutím jezevčíka a kousnutím pitbulla je ti doufám zřejmý.

0/0
10.10.2009 18:32

Tomáš Nemravný

Re: Hmm

Plácáš kraviny. Pořídili jsme si psa do rodiny s malým dítětem (štěně vlčáka, klukovi byly 2 roky), později i další dítě. Našim dětem nikdy neublížil, přestože se po něm kluk válel jako po kanapi. Jenže když to psa přestalo bavit, sebral se a odešel, a děti byly vychovávány tak, aby je ani nenapadlo za ním jít a dorážet dál...

Pak kousnul neteř, které od své přiblblé matinky učitelky tohle vychování neměla, psa tahala a lezla za ním, i když na ni vrčel a utíkal před ní...

0/0
10.10.2009 22:38

freak2

Re: Hmm

Bohužel jejího natvrdlého strýce nenapadlo, že ne každé dítě má výcvik v zacházení se psem...:-/:-P

0/0
11.10.2009 0:12

pitta

Podle našich zákonných

měřítek je pes jako věc!! Nechápu to. Je třeba toto změnit a dát jej na rovinu domácího zvířete, za kterého nese vinu, v případě napadení či jiné události, vždy majitel. V Německu to platí a není už problém, že jde sedět majitel psa, který někoho napadl. Proč se má takový pes z nepochopitelných důvodů utratit? Vždyť jedná pudově a když je majitel psychopat, bude i pes tak veden a dle toho se bude chovat. Vídám plno lidí venčící psy bez vodítka a MP nic stejně nedělá. Ještě k tomu, když si po nich neuklidí a jdou jak slepí dál. Mám sto chutí jim tu hlavu v tom vymáchat!!!! /ne psům/;-€

0/0
10.10.2009 18:25

marla

Re: Podle našich zákonných

V tomto případě by šel sedět tatínek nebo maminka toho dítěte.

0/0
10.10.2009 18:31

pitta

Re: Podle našich zákonných

takový zákon tu není a dlouho asi nebude.Nejspíš toho psa dají do útulku. Ono se těžko posuzuje situace, když u toho člověk nebyl. To asi bude přešetřovat PČR a vyjde to na pokutu. Spíš je mi líto toho psa!!!

0/0
10.10.2009 18:46

marla

Re: Podle našich zákonných

Rozhodně byla blbost pokud nechali to dítě bez dozoru se psem.I když mu stokrát předtím nic neudělal, tak prostě po stoprvý to bylo jinak.Taky už to je údajně starší sedmiletej pes a vím co dokážou dělat(samozřejmě neúmyslně) rozjívený malý děti.

0/0
10.10.2009 18:59

orrange

Re: Podle našich zákonných

Jj prostě rodiče jsou nezodpovědní až hrůza. Jako když nechají malé děcko se zapnutou sekačkou o samotě tak to jsou idioti. A pak se strašně diví, že děcko je bez ruky a dělají scény. Zavřít by je měli. No a se psem je to stejnéR^

0/0
10.10.2009 19:02

pitta

Re: Podle našich zákonných

Zkrátka šlo o nehodu. Co by se potom lidi rozčilovali nad tím, kdyby se psalo,.. had uškrtil či uštkl dítě.... Byl to domácí mazlíček.;-D Tak to také budou obviňovat toho hada:-/

0/0
10.10.2009 19:08

sn63

štškanátky a gulášek

ano ale s majitele ten pes za to nemůže jednoznačně vina majitele a rodičů.

0/0
10.10.2009 18:19

orrange

Je to evidentní

Pes buď nebyl vycepován a byl to klasický dnešní pes. Čím větší blb tím větší pes a tím neposlušnější. Anebo ho to děcko vyprovokovalo. Ještě jsem nezažil aby pes zaútočil na vlastního jentak ze srandy:-P

0/0
10.10.2009 18:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.