Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schwarzenberg: Klaus vyvolává pocit, že jsme slabí

Exministr zahraničí a šéf TOP 09 Karel Schwarzenberg odmítá postup prezidenta Václava Klause při zdržování s podpisem Lisabonské smlouvy. Klausův navržený dodatek týkající se sudetských Němců by se prý mohl otočit proti nám. "Vyvolává to pocit, že jsme slabí a nevěříme si," řekl Schwarzenberg v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pondelkovic

Zato jeho podřimování působí upřímně silně.

;-D:-P

0/0
22.10.2009 14:21

saskian

Zcela souhlasim

Pan Schwarzenberg ma zcela pravdu. Tady se jedna hlavne o to, jak duveryhodny je muz v cele naseho statu. Slibil, ze podepise LS jestli Irsko rekne v referendu "ano" a ted ten slib neplni. O vyjimku jsme mohli jako Polaci pozadat vcas a ne ted. Je to "zaspani" (coz je samo o sobe dosti vazné v tak vysoké politice) nebo jen manévr ? Navic nepodepisovani LS opravdu muze pro Cesko skoncit s presne opacnym vysledkem : ta LS totiz jako jedina umoznuje udrzeni 27 komisaru. Pokud ji jedina zeme nepodepise, pocet komisaru se tak bude snizovat. A bylo by zcela logické, kdyby Cesko bylo jednim z vaznych kandidatu toho komisaru nemit. V kinematografii se tomu uz davno rika "arroseur arrosé" (postrikany strikac, je to z nemého filmu, kde zahradnik slapne na hadici a misto zahradky postrika sam sebe).

0/0
22.10.2009 14:11

vokroj

Bla, bla, bla,

Ještě v TOP 09 nic nepředvedli, mandáty nikde a už míří minimálně do TOP 10

0/0
13.10.2009 14:30

medvídek Puch

borec

R^

0/0
12.10.2009 19:29

WIBA

rod Schwanzenbergů

Kdo aspoň trochu zná českou historii, ví dobře co vše rod Schwanzenbergů udělal pro české země a její občany, již několikrat dokazali Schwanzenbergové vytáhnout českou diplomacii do nejvyšších kruhů evropy a získali pro čechy respekt ve světě, což se nedá o nikom ze současných politiků ani zdaleko říci, ba právě naopak a vy všichni co tady jej osočujete, že to je cizák, co tu jezdí jen na navštěvy, zjistěte si o něm a jeho předcích více a taky si prostudujte českou historii, aby jste vnímali souvislosti.![>-]

0/0
12.10.2009 15:52

saskian

Re: rod Schwanzenbergů

Zcela souhlasim. Cesi jsou stale slabosi a zavistivci, ne-li xenofobové. A nas nejvyssi predstavitel k nim bezpochyby patri. Pan Schwarzenberg je clenem rodiny, ktera v Cechach sidli uz nekolik stoleti.

0/0
22.10.2009 14:14

saskian

Re: rod Schwanzenbergů

Cesi jsou jeste stale bohuzel slabosi, zavistivci, ne-li xenofobové. Vzdy se rika, ze kazdy narod ma zastupce, které si zasluhuje. A nase hlava statu je bohuzel jen zrcadlem naroda. Rodina pana Schwarzenberga je v Cechach uz nekolik stoleti. Zdejsi nenavistné reakce obrazek Cechu v zahranici nepolepsi.

0/0
22.10.2009 14:18

ptačí chřipka

Kalousek a kníže pán

Za papeže a za šlechtu.

0/0
11.10.2009 21:28

Ahaman

Schwarzenbergu, nestojíš mi ztrátu dukátů

:-P

0/0
11.10.2009 21:25

kuk.vykuk

Re: Schwarzenbergu, nestojíš mi ztrátu dukátů

Kašli na dukáty co si za ně koupíš.:-/

0/0
12.10.2009 6:41

Monstrum Anonymič Anonymov

Pan Schwarzenberg

je především cizinec a jedná ve prospěch cizinců. Vždyť ani neumí pořádně česky.

0/0
11.10.2009 21:19

ptačí chřipka

Re: Pan Schwarzenberg

A v srdci,byl bude a zůstane germán.

0/0
11.10.2009 21:24

ptačí chřipka

tomuhle cizákovy

nevěřím ani slovo;-O

0/0
11.10.2009 21:16

Jiří Pecl

Re: tomuhle cizákovy

Skutečně působí jako cizinec, jeho styl, elegance a nadhled je na naší politické scéně nevídaný.

Já mu však věřím. A Vám doporučuji jít vyléčit tu ptačí chřipku a hlavně dohnat, co jste zameškal v hodinách českého jazyka na základní škole, jste-li Čech.

0/0
13.10.2009 13:03

Pan Navratil

Mno,

pocit slabosti spíš vyvolávají bleskové servilní podpisy čehokoliv, ne?

0/0
11.10.2009 18:02

saskian

Re: Mno,

Pane Navratile, o zadné bleskové podpisy se taky nejedna, o smlouve se debatuje uz skoro dva roky ( a predtim o ustave). Pan Klaus je neduveryhodny politik, ktery jen klickuje a neplni sliby. Coz je ve spolecenstvi 27 statu nedela. "Protestantu" Unie vzdy mela a bude mit hodne, od Polaku, pres Brity, Dany, Svedy, Iry az do Cechu, ale nemeni stale strategii, protoze takto by to nikam nedospelo.

0/0
22.10.2009 14:22

Leo Jr.

tak mi ti zaprodanci zrusili nick...

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.10.2009 17:42

arne27

Souhlas

Vy chudáčci český napřed se raději podívejte na sebe jestli máte mozek v pořádku.Až by se prolomili Benešovy dekrety tak vy první byste tady vyřvávali jak je to možné.Souhlasím plně s panem prezidentem.Že se neptáte kdo se omluví za vystěhování Čechů ze Sudet.Zřejmě zde diskutují lidé kteří ještě byli na houbách v době kdy náckové obsazovali Sudety a poté Čechy.Jsem starý muž ale co zde čtu tak je mi nanic z lidí kteří nic nevědí o zvěrstvech nacistů tyto lidé by potřebovali toto

období proží a pak by se chovali jak občani tohoto státu.Souhlasím plně z prezidentem a ne se zrádci kteří by opět zaprodali tento stát

0/0
11.10.2009 16:10

kuk.vykuk

Re: Souhlas

Jj takoví jako outrageman by tu dobu opravdu potřebovali zažít.R^

0/0
12.10.2009 6:44

saskian

Re: Souhlas

Vazeny pane, neubiram nic na Vasich pravdepodobne bolestivych vzpominkach. Ale umelé udrzovani ohynku nenavisti nikomu a nicemu nepomuze. Stejne jako napriklad ve Francii, i v Cesku nacisté vykonavali zverstva, ale stejne jako ve Francii je cast obyvatelstva podporovala. Ani v Cesku ani ve Francii doposud oficialni mista nemela tu odvahu, aby byla to bylo uznano. Na rozdil od Ceska uz Francie s Nemeckem nekolik desitek let tesne spolupracuje a nevytahuje stale stejné veci.

0/0
22.10.2009 14:29

Monstrum Anonymič Anonymov

Myslím...

že Klaus patří k Vesmírným lidem a chrání nás před očipováním zlými ještírky. 8-o

0/0
11.10.2009 8:35

frite2

Zrovna Schwarzenberg?!

Vzpomínám, když Kosovo vyhlásilo jednostraně nezávislost. Tehdejší ministr zahraničí Karel Schwarzenbeng jen počkal jakmile bude tento stát uznán ze strany USA a několika většími státy EU a Kosovo uznal taky s prohlášením, že "...je to už rozjetý vlak a my s tím už nic neuděláme.." Tenkrát jsem si připadal opravdu jako  občan slabého státu, který je jen vazalem velkých států evropy a USA. Například Španělsko, ale třeba i daleko měnší Slovensko neuznalo Kosovo dodnes..Klausovo jednání v této věci se mi nelíbí, ale ať jej kritizuje někdo jiný, kdo se tenkrát nevyjadřoval tak alibisticky.

0/0
11.10.2009 7:03

l e o

P O Z O R

Koukam znovu na ten nadpis a ejhle: trautenberg mluvi PRAVDU! Jen je to asi takto: trautenberg neni jednim z nas obyvatel CR, jednim z lidicek, kteri to cele DELAJI, on totiz mluvi o jElite!! tzn. hlavne: evropska slichta, mezinarodni bankeri a globalni hospodarssti vlastnici - rika tim, v prekladu, toto: "Klausi, si myslis, ze nase mafie je slaba? Chces vyvolat v lidech pocit, ze tlak v pozadi EU federalizace je slaby?"

...

samozrejme uz nedoda: "To se pletes chlapce, my mame sve paky a klidne te zabijem, bude-li treba, jako mnoho ostatnich."

...

;-€;-€;-€

0/0
10.10.2009 21:52

pylorus

borec

Ten pan je borec a dava mi (slabou) nadeji, ze ceska politika neni jeste v naprostem marastu

0/0
10.10.2009 20:55

medved

Na zasedání usne a pak mluví ze spaní

Stařík by měl jít na odpočinek mezi sobě rovné

0/0
10.10.2009 17:17

kuk.vykuk

Zpět k Rakouskouhersku s tímto Trantumberkem

Rv

0/0
10.10.2009 16:48

Altera

Pozitivní

Důležitá nejsou slova, ale ten background. Z toho je cítit, že tahle země ještě není úplně v háji. Karel má u mě za 1 s *

0/0
10.10.2009 16:45

div@

opravdu?

Ministr zahraničních věcí Kohout souhlasil s ustavením českorakouské komise, která má mimo jiné na programu jednání o benešových dekretech.

To je nebývalý průlom, je to poprve od druhé světové války, co česká diplomacie připouští možnost jednání o této věci.

To, co Kohout, neprovedl zatím nikdo!

a co Posselt a jeho reakce???

RvRvRv

0/0
10.10.2009 16:33

R@VI

Re: opravdu?

JJ hlavne, ze soucasna urednicka vlada nedela zadne dlouhodobe kroky ...

0/0
10.10.2009 21:09

l e o

vazne??????????

8-o8-o

;-€;-€

0/0
10.10.2009 21:53

kulisek

Schwarzenberg je dementní stařík

který se chce zviditelnit. Když si s chytrolínem Kalouskem zřídili TOP 09, proč stále sedí v PS parlamentu za zelené a KDU a pobírají plat poslance. Mají plná ústa poctivosti a spravedlnosti, ale když jde o prachy, tak to neplatí.

0/0
10.10.2009 15:42

pickup

Re: Schwarzenberg je dementní stařík

To bych neřekl. O panu Schwarzenbergovi není třeba debatovat a Kalousek je jak se zdá polepšený darebák. Pokud jste ho sledoval jako ministra financí, nebylo mu téměř co vytknout. Já bych mu dal druhou šanci. Budiš zapomenuty padáky, modernizace tanků a stíhaček a další průsery na MO. Navíc už pochopil, že s černoprdelníky vede cesta do pekel... Dejme mu ji.

0/0
10.10.2009 15:52

kulisek

Re: Schwarzenberg je dementní stařík

To nemyslíte vážně, volit tzv. polepšené derebáky. A pan hrábě nebyl snad už jen u ODS. Ale to vše ještě může dohnat.

0/0
10.10.2009 16:01

pickup

Re: Schwarzenberg je dementní stařík

Já bych svou budoucnost vsadil raději na polepšeného chytrý darebáka, než nenapravitelné blby. A že jich v politice je, to dokazují každý den.

0/0
10.10.2009 16:23

l e o

ses zblaznil??

o germanskem trautenbergovi JE treba jednat!!

...

a kalousek? verte tomu co vidite, kdyz se na nej podivate - nelzete sami sobe laskave

0/0
10.10.2009 21:56

okurky

Re: Schwarzenberg je dementní stařík

R^

0/0
10.10.2009 15:54

bindis

Re: Schwarzenberg je dementní stařík

Schwarzenberg se zviditelňovat nepořebuje. Jde vidět, že mu tato zem není lhostejná, protože já byt na jeho místě, tak bych se na nějakou politiku vyprd a žil si život v ústraní.

0/0
10.10.2009 16:05

kuk.vykuk

Re: Schwarzenberg je dementní stařík

Do té doby dokud by jsi se nenudil jako on.

0/0
10.10.2009 16:47

pickup

Pan Schwarzenberg

je jeden z mála lidí, kteří politiku dělají z pocitu potřebnosti a prospěchu pro stát a za to mu patří naše úcta a dík R^.

Na rozdíl od většiny ostatních politiků to nedělá pro peníze - má jich opravdu dost a nemá důvod někomu závidět. Vždy se najdou mezi politiky i diskutujícími socky, kterým připadá slušnost jako něco nepatřičného a směšného. Ale tak to bylo v historii už mnohokrát viz třeba Francouzská revoluce. Soudě podle reakce lidí ve svém okolí věřím, že většina rozumných lidí bude takového člověka podporovat a volit TOP09. V[>-]

0/0
10.10.2009 14:47

medvídek Puch

Re: Pan Schwarzenberg

R^

0/0
10.10.2009 15:03

kuk.vykuk

Re: Pan Schwarzenberg

Mluv za sebe, člověk který k nám chce opět naverbovat po pár letech cizí vojáky, moji úctu rozhodně nemá.Rv

0/0
10.10.2009 16:50

l e o

Re: Pan Schwarzenberg

R^R^R^

0/0
10.10.2009 21:56

ptačí chřipka

Re: Pan Schwarzenberg

;-DR^

0/0
11.10.2009 21:17

ptačí chřipka

Re: Pan Schwarzenberg

tady mi to přehodilo příspěvek ten palec na horu byl pro kuk vykukR^

0/0
11.10.2009 21:19

MusIym

Re: Pan Schwarzenberg

Taky se možná jednou dočkáš a ten rozum dostaneš.

0/0
11.10.2009 22:29

Erciyes

Karle

stoprocentní souhlas s pohledem na Klause, ale tohle je fakt humorný:

"Lehčí to máme v tom (TOP 09), že můžeme hovořit otevřeně, nejsme zatíženi minulostí. A hned na začátku jsme se s Miroslavem Kalouskem dohodli, že nebudeme dávat nesmyslné sliby, říkáme, jak jsme na tom, i v době krize."

Nejsme zatíženi minulostí - to určitě ne (zejména gauner Kalousek a zasloužilí lidovečtí přeběhlíci)

a říkáme, jak na tom jsme - i v době krize. Zejména Míra Kalousků, který v době krize predikoval růst 5 procent (nastavil na něj rozpočet) a ty, kdo tvrdili, že bude o něco nižší, obvinoval ze strašení neo blbosti. ;-D

0/0
10.10.2009 14:42

cheos

Soudruzi a malí čeští nacíčci

se mohou vzteky podělat, jak jim to zase kníže Karel se svou nonšalancí a státnickou moudrostí nandal...:-)R^

0/0
10.10.2009 14:29

kuk.vykuk

Re: Soudruzi a malí čeští nacíčci

V čem Trantumberk něco někomu nandal? Volby ukážou kdo komu něco nandá.R^

0/0
10.10.2009 16:53

Monstrum Anonymič Anonymov

Jasně my ti věříme...

..a za pár let v učebnici dějepisu:

Protektorát Čechy a Morava, hlavní město Brusel.:-P

0/0
10.10.2009 14:11

medvídek Puch

Re: Jasně my ti věříme...

hlavni mesto bude Brusel, ale on je snad protektorát Kalifornie v USA?;-D

0/0
10.10.2009 15:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.