- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zimni a letni se lisi predevsim v materialu a jsou vhodne pro jine rozmezi teplot.
Mozna je pravda ze kdyz je 15-20% a mokro, tak ma zimni delsi brzdnou drahu.
Ale kdy je od listopadu do unora 15-20%?
Letni pneumatiky maji predevsim horsi vlastnosti kdyz klesaji teploty po 5 stupnu celsia. coz je u nas skoro celou zimu.
Copak jsou slepí a nevidí jak v ČR probíhá zima? Neberu-li horské regiony, kde zimní pneu jistě z důvodu sněhu, pak pro všechny ostatní se skutečnou zimou 14 dní v roce jsou nejen zbytečné, ale z důvodu i delší brzdné dráhy v mokru daleko nebezpečnější, než když má pneu letní. Stačí se podívat na testy pneumatik! Proč tedy lidem, nejezdící na hory, stále vnucují s lobby zimní pneu? Jen si udělejte průzkum poklesu teploty přes den pod O stupňů za celou zimu a budete se divit! Mimochodem jsem zvědav jak pak policisté budou posuzovat třeba celoroční pneu, které vyrábí řada firem a jsou pro letní i zimní období??
Doufam, ze Vy v zime nejezdite, nerad bych, az se nekde otocite, kvuli Vam stal v kolone!
největší bláboly jsou od jejich mluvčího. Jinak s tím šetřením letních pneu v zimě je nesmysl! Ono to přezouvání 2x za rok není zadarmo ani když si to může udělat řidič sám, pokud má kde. I čas jsou totiž peníze
Průměrně zdatný řidič zvládne přezout celé auto nanejvýš za půl hodiny (na jaře jsem to u paneláku zvládl za dvacet minut).
Kolik vyděláváš, že tě tahle půlhodina okrade? A co sex, je to taky ztráta času a necháváš si za něj platit?
V Rakousku zimní pneumatiky povinné pro všechny tedy nejsou. Jsou povinné jen pak, je-li na silnici sníh nebo náledí, v tzv. zimních podmínkách. Když je v prosinci silnice nenamrzlá a nezasněžená, je možno jezdit klidně na letních. Záleží tedy na každém, jestli bude šetřit a občas nevyjede nebo jestli chce jezdit pořád a zimní si obuje. Nekrmte nás tedy takovými nepřesnostmi.