Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švédsko lobbuje v Praze za Lisabon, „tlačí“ i na Klause

Švédská ministryně pro evropské záležitosti Cecilie Malmströmová lobbovala v Praze za přijetí Lisabonské smlouvy. Jednala i s šéfem Senátu. Kvůli Lisabonu se Švédsko ozvalo i prezidentovi Václavu Klausovi. Volal mu předseda Rady EU a zároveň předseda vlády Švédského království Frederik Reinfeldt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

luky777

„tlačí“ i na Klaus???

jak si to muzou dovolit?

0/0
11.10.2009 13:43

Pan Navratil

Mno,

mí prarodiče zažili Mnichov, mí rodiče Srpen, no a na mě zbylo Lisabonské svin.. pardon smlouva.RvEU[>-]EU

0/0
8.10.2009 18:14

zeolit

ČR je v EU pro legraci králíků...

Guy

Verhofstadt (Evropská liberální strana) : "...pane předsedo Evropské

komise, začněte rychle sestavovat novou komisi. Změnu na prezidenta

Evropské rady a změnu vysokého představitele pro zahraniční politiku

můžeme udělat až potom. Jednejte, jako by Lisabon byl už schválen...".

0/0
8.10.2009 18:00

Divak

Vzkaz lharum

UK deponovala ratifikacni listiny v Rime jiz v lonskem roce. Basta! Jak finske, tak UK ratifikace jsou pravoplatne a ukoncene. Opacna tvrzeni jsou obvykle ceske blaboly komunismem zdevastovanych mozku.

0/0
8.10.2009 16:46

l e o

verim tomu

ze az Cameron vyhraje britske volby a usporada referendum, ktere ten paskvil bezpochyby odmitne, tak si britske pravni hlavicky najdou mezery jak z toho vycouvat - tedy je-li to prani kralovny a jejich jElitnich poskoku :-P

0/0
8.10.2009 17:49

_Pixie

Nevím, zda se jedná o lobbování či nátlak

ale podle švédských zpráv se jejich premiér marně snaží s Klausem telefonicky spojit. Prostě jim nikdo nezvedá telefon...

0/0
8.10.2009 16:44

Pan Navratil

Re: Nevím, zda se jedná o lobbování či nátlak

Proč by taky, že.

0/0
8.10.2009 18:21

sir Humprey

Re: Nevím, zda se jedná o lobbování či nátlak

tak Švédi lžou?

0/0
9.10.2009 0:28

Ed28

spatna adresa

Politikove lobujici za Lisabonskou smlouvu si spletli adresu. Meli jit lobovat do Moskvy k souduhu Putinovi a ten by vydal "doporuceni"  Klausovi aby podepsal.Rv

0/0
8.10.2009 16:26

j@ck

presvedcivy duvod pro schvaleni LS

Kdyz se proti te LS spiklo tolik hlupaku a extremistu, pocinaje komunisty, pokracuje pres narodovce a extremistickou pravici (delnicka strana a jista frakce ODS) a konce Klausem, tak LS MUSI byt velmi kvalitni. Vsichni tito darebaci maji zrejme veliky strach z toho, aby tu EU konecne nezacala delat poradek a neomezila jim jejich "suverenitu" na jejich malem piskovisti zvanem ceska republika. Cili to, ze je tolik postbolsevickych pohrobku proti teto smlouve, je dle meho jasnym signalem ji prijmout.EUR^

0/0
8.10.2009 16:25

Ed28

Re: presvedcivy duvod pro schvaleni LS

Uplne presne si to vystihnul, jenom tem lidickam v Cesku to nedojde. LS vadi predevsim soudruhum a byvalemu CCCP - Rusku protoze snizi jejich moznosti manipulovat Evropou politicky a ekonomicky.

0/0
8.10.2009 16:31

kytka112

Re: presvedcivy duvod pro schvaleni LS

a ty jsi odkud, že tak dobře víš, komu v Česku vadí LS?!

0/0
8.10.2009 16:56

Pan Navratil

Re: presvedcivy duvod pro schvaleni LS

Nějak jsem nezaregistroval, že by představitelé Ruska řekli byť půl slova proti LS.

0/0
8.10.2009 18:23

Pan Navratil

Re: presvedcivy duvod pro schvaleni LS

Excelentní příklad primitivního uvažování - co se nelíbí tvému nepříteli (a Klaus je tvůj osobní nepřítel, ty ho nenávidíš tak, že jsi kvůli němu emigroval), to se líbí tobě. Počkej, až bude Klaus horovat proti koupeli v lávě, čekám, že budeš první ve frontě na vzdorovitý skok !!

0/0
8.10.2009 18:10

j@ck

Re: presvedcivy duvod pro schvaleni LS

cekat muzes na co chces. Jinak potvrzujes jen vyse napsane: komunisti, extremisti, primitivove, Klaus a Navratil. Neni mozne aby se tolik bolseviku a hlupaku spiklo proti necemu spatnemu :-)R^

0/0
8.10.2009 18:34

Martin Kostera

Re: presvedcivy duvod pro schvaleni LS

No jasně, extrémní hlupáku...

0/0
9.10.2009 0:16

godys

soudruzi, opravdu Finsko a GB neratifikovaly LS..?

a rozmyslete si co řeknete soudruzi....:-)EU

0/0
8.10.2009 15:49

Oerteplur

Re: soudruzi, opravdu Finsko a GB neratifikovaly LS..?

GB ano ale UK? ;-D

0/0
8.10.2009 16:22

Generál Ugarte

Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

a Dubčeka a Lisabonský diktát nepodepíše.

0/0
8.10.2009 15:33

Oerteplur

Re: Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

celá LS je totiž vymyšlená proto aby utiskovala přesně těch 10 mil lidí, kteří žijí v ČR. Právě proto ji už drtivá většina členů EU schválila. ;-D;-D;-D

0/0
8.10.2009 15:44

Generál Ugarte

Re: Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

Tvrdím snad něco takového?

0/0
8.10.2009 15:47

_Pixie

Re: Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

Asi jste se špatně vyjádřil. Pokud přirovnáváte LS k nacistické okupaci a SSSR, tak jiné reakce snad ani očekávat nemůžete. Naštěstí většina lidí vidí rozdíl mezi demokratickou Evropou a Sovětským svazem - ten rozdíl bohužel nevidí pan prezident, jemuž však zřejmě svoboda a nezávislost této země byla do roku 1989 ukradená.

0/0
8.10.2009 15:54

Generál Ugarte

Re: Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

Vyjádřil jsem se tak, jak jsem se vyjádřil a nic na tom měnit nehodlám.

Řeknu jediné: pevně doufám, že většina lidí vidí rozdíl mezi demokratickou Evropou a Evropskou unií.

0/0
8.10.2009 15:56

Oerteplur

Re: Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

a ta demokratická Evropa leží kde? Mimo EU moc prostoru není, leda tak Srbsko a Ukrajina ;-)

0/0
8.10.2009 16:20

sf2

Re: Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

A k čemu bych to měl jinak přirovnat? Ještě jsme LS nepodepsali a už nám zbytek EU diktuje co smime pestovat, co nesmime, a kolik toho atd... Myslíš ze po podepsani LS to bude jiné?  Nicime si zemedelstvi, ktere nas do ted zivilo, vetsinu potravin musime dovazet z EU atd... A co Švýcaři, že do toho nejdou, asi vedi proc, ze? Ja osobne nechapu, ze my se porad nechame tlacit do nejakych uskupenství, at se jmenuji jakkoliv.. Doufam že V.K to prostě nepodepíše a my budeme mít klid a celá EU at se diví...[>-]

0/0
9.10.2009 5:03

zeolit

Re: Věřím, že president nebude následovat, Beneše, Háchu

Generále, máte pravdu. Na Dubčeka jsem ani nevzpomněl. Do té série ale patří. Nepodpisem se přiřadí k TGM. Ten nikdy před nátlakem neustoupil. 

[>-]EU[>-]

0/0
8.10.2009 17:36

Oerteplur

Pokud ČR lisabonskou smlouvu neratifikuje

měla by odejít i z EU. Stát, který nedokáže táhnout s ostatními za jeden provaz a neustále se negativně zviditelňuje, tam nemá opravdu co pohledávat R^

0/0
8.10.2009 15:29

Generál Ugarte

Re: Pokud ČR lisabonskou smlouvu neratifikuje

Z kterého velvyslanectví nám sem píšete?

0/0
8.10.2009 15:31

Oerteplur

Re: Pokud ČR lisabonskou smlouvu neratifikuje

z Kanady ;-D

0/0
8.10.2009 15:32

zeolit

Re: Pokud ČR lisabonskou smlouvu neratifikuje

Oerteplur

Souhlasím s heslem EU ANO, LS NE. A táhnout za jeden provaz s takovým Cohn-Benditem, Martinem Schulzem? Není o co stát. To nejsou přátelé ČR. Jinak obyvatelé EU se tříkrát vyjádřili v referendu a třikrát řekli NE. Bruselská elita už plánuje zastupitelský úřad v N.Y. Brusel a Štrasburk je málo. Ach, jo...

[>-]EU[>-]

0/0
8.10.2009 17:43

Pan Navratil

Re: Pokud ČR lisabonskou smlouvu neratifikuje

Smlouvy z Nice žádné tahání za stejný provaz nediktují. Naštěstí.

0/0
8.10.2009 18:17

Martin Kostera

Re: Pokud ČR lisabonskou smlouvu neratifikuje

A to jako proč? Vy eurohujeři máte snad geneticky zakódovaný blok v mozku, nebo co. Copak EU dnes nefunguje? Funguje. A dostatečně "dobře". Viz třeba žárovky. A s euroústavou/LS to bude ještě "lepší". Za chvíli budeme muset mít povolení z muslimského Bruselu abysme mohli dýchat...Rv

Jsme členským státem a máme právo tuto smlouvu potopit. Tak jako každý jiný členský stát. Pokud si myslíte něco jiného, pak podporujete diktaturu. Ostatně kde byla euroústava/LS(která razantně přesunuje pravomoci do Bruselu a omezuje suverenitu mnohem víc, než co jsme odhlasovali při vstupu do EU) demokraticky schválena? V Irsku? Jistě, opakovaně a pod nepřijatelným politickým nátlakem. V Holandsku a Francii byla odmítnuta. Jinde bylo občanům "demokraticky" znemožněno se vyjádřit. To je hnus, ne demokratický proces!!!

0/0
9.10.2009 0:25

tyrael

Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

CR, Polsko, Finsko a Velka Britanie.

0/0
8.10.2009 15:22

godys

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

co to plácáš...? Kacinski za pár dnů podepíše a pak už to bude viset jen na Klausovi....:-)EU

0/0
8.10.2009 15:26

tyrael

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

Finsko a Velka Britanie.

0/0
8.10.2009 15:27

godys

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

nezaspal jsi...?8-o8-o8-o

0/0
8.10.2009 15:28

tyrael

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

Chybi podpis kralovny, ktery je sice formalni, ale dosud chybi.

0/0
8.10.2009 15:30

godys

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

v GB je LS ratifikována...najdi si to prosím...:-)EU

0/0
8.10.2009 15:33

tyrael

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

Chybi podpis kralovny, najdi si to.

0/0
8.10.2009 15:35

per1

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

Ano je ratifikována stejně jako u nás. Chybí jen podpis toho nejvyššího, tj. Královny.

0/0
8.10.2009 15:36

godys

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

nechybí...:-)EU

0/0
8.10.2009 15:37

tyrael

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

Ze dne 1.10.2009 - Velká Británie - královna ani rok po souhlasu parlamentu neodeslala ratifikační listiny

0/0
8.10.2009 15:40

Generál Ugarte

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

Její Veličenstvo asi nechce, aby nad sebou mělo jakéhosi novodobého imperátora - Stálého předsedu EK.

0/0
8.10.2009 15:41

godys

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

ale podepsala, na odeslání je času dost...:-)EU

0/0
8.10.2009 15:47

tyrael

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

Nepodepsala ani neodeslala

0/0
8.10.2009 15:59

zeolit

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

godys

Nebojte se, všechno dobře dopadne. Prezident LS podepíše, přece by Vám to nemohl udělat. Abyste musel pracně prát spodky? / Za Vaši houževnatou snahu a vášeň, byste měl od Cyrila dostat metál, bratře./

[>-]EU[>-]

0/0
8.10.2009 17:49

sir Humprey

Re: Ratifikace dosud neprobehla ve 4 zemich

;-D;-D;-D

0/0
9.10.2009 0:29

per1

A co ratifikace ve Finsku

Ta sice formálně proběhla, nicméně není dokončená, protože smlouvu ještě neschválil parlament autonomních Alandských ostrovů. Ten se k hlasování dostane možná v listopadu nebo v prosinci. Takže něco, že jsme poslední apod. jsou holý nesmysl a nátlak nabubřelých euro byrokratů.

0/0
8.10.2009 15:02

Divak

Re: A co ratifikace ve Finsku

Cesi jsou tovarnou na zmetky (vcetne mentalnich). Zase jste jeden vyrobil. Je to blbost jako ty ostatni argumenty, proste to neni pravda.

0/0
8.10.2009 15:09

godys

Re: A co ratifikace ve Finsku

Finsko LS už ratifikovalo....:-)EU

0/0
8.10.2009 15:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.