Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nespokojenost s vývojem Česka je nejvyšší od roku 1993

Po definitivním rozhodnutí o zrušení předčasných voleb si téměř polovina občanů myslí, že situace v Česku se vyvíjí nesprávným směrem. Opačný názor má pouze 14% obyvatel, což je nejnižší číslo od vzniku ČR. Tři čtvrtiny Čechů jsou zároveň přesvědčeni, že je naléhavější řešit spíše hospodářskou než ústavní krizi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirkajina

tak se to má dělat!

Hlavně všechno rozkrást, odmítat Lisabonskou smlouvu a pak odjet na Bahamy, že tatíčku Klausi?:-P

0/0
8.10.2009 6:01

činčo

Re: tak se to má dělat!

A odvážet peníze do dańových rájú :-P

0/0
8.10.2009 11:11

spacewolf

......

Neni ten popis grafu blbe?

0/0
7.10.2009 22:42

činčo

Dnes jde hlavně o boj o teplé fleky v byrokracii!

[>-]!

0/0
7.10.2009 17:56

Helios, god of sun

Re: Dnes jde hlavně o boj o teplé fleky v byrokracii!

No, problem je, ze lide nemaji zadnou jistotu staleho zamestnani, takze ten boj o Ty fleky v byrokracii, kde ona jistota je o dost větsi, je veliky.

0/0
7.10.2009 20:14

činčo

No, vida! Nejchytřejší národ v Evropě a je již s korunou

a nějakým Klausem ve druhé lize;-D

0/0
7.10.2009 17:44

brekebrekeke

nespokojenost s vyvojem Ceska?

to neni presne! nespokojenost je,ale s bandou politiku ! Rv

0/0
7.10.2009 17:43

l e o

Re: nespokojenost s vyvojem Ceska?

R^R^R^R^

0/0
8.10.2009 0:13

swiss111

obdivuji tu urputnou snahu; nemit se dobre a

a tim ty stoupající preference levičáků...(soudruhu)

0/0
7.10.2009 17:40

Oerteplur

Půlka obyvatel chce víc doleva

a druhá půlka do prava. Lepší už to nebude:-/

0/0
7.10.2009 17:20

flandero

nj je to marasmus nic víc

jde to od 10 k 5 to si nebudeme nic nalhávat.

0/0
7.10.2009 17:18

SPARVIERO

Když vy ČEŠI jste furt s něčím nespokojení a stále remcáte

To vám šlo vždy a za každého režimu. Jedině před druhou světovou válkou jste za něco stáli,ale to je už hluboký středověk;-D

0/0
7.10.2009 16:38

mpscz

Pak tedy nechápu

ty stoupající preference levičáků...

0/0
7.10.2009 16:29

sámvelkýmao

no

Dobrý den.Já si myslím,že česko se ubírá tím nejsprávnějším směrem.Je to krom jiného vidět na státním dluhu.Udělat za 20 let z dluhu 100 miliard jeden bilion,to by nedokázal ani sám velký mág kaprfíld................;-D;-D;-D

0/0
7.10.2009 16:29

Mám rád svou vlast Boehmen

škoda

Mohli jsme být další spolkovou republikou Německa, nebo součástí nového Rakouska, ted nás s tím deficitem bude chtít maximálně Rusko jako další Evropskou enkklávu pro novou SSSR ;-D

0/0
7.10.2009 16:21

pzdepa

Nejvíc se mi líbí

v ČT relace "před 20ti lety" jež začíná denně od 18.50h. Když pak vidíte současné zprávy v 19.00h, tak si uvědomíte, že v mnoha parametrech je současný marasmus na daleko degradovanější úrovni, než tehdejší. Děkujeme ČT za  plnou informovanost![>-]Rv[>-]

0/0
7.10.2009 15:57

Matyas Sandorf

Re: Nejvíc se mi líbí

R^!!

0/0
7.10.2009 15:59

babacek

Nespokojenost s vývojem Česka...

A jsou tomu na vině zase jen lidé. Většina myslela, že když zazvonili klíči na náměstí tak tím pro ně vše skončilo a zbytek udělá někdo za ně a když zjistili, že to nikdo neudělá začali volat po starých dobrých časech a volit Paroubka který jim slíbí vše co budou chtít.;-€

0/0
7.10.2009 15:56

mindwarp.cz

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Paroubek možná slíbí, ale vždycky potom začne couvat, to všichni známe.

0/0
7.10.2009 16:02

babacek

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Asi to všichni neznají když mu na to neustále skáčí.:-/

0/0
7.10.2009 16:07

mindwarp.cz

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

No, jenže těžko si něco vybrat. ODS řeší krizi na úkor těch nejchudších lidí, ze kterých tahá peníze horem dolem. ČSSD těm nejchudším něco naslibuje a pak jim hodí nějaký pakatel s tím, že hraje na tu stranu, na kterou se jim to zrovna hodí. Jedno lepší než druhé.

0/0
7.10.2009 16:13

babacek

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Ne neřeší na úkor nejchudších, bohužel nejchudší to vždy pocítí nejvíce, ale aby se stali nejchudšími tak se za to museli  zasadit sami.:-( A pokud snad máš namysli jistou komunitu tak si uvědom, že dostává na úkor nás všech aniž by sama přispěla.;-O

0/0
7.10.2009 16:28

mindwarp.cz

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Nemyslím hnědočechy. ODS už nevolím, protože jejich politika se mi nelíbí. Já nechci být bohatý, chci žít z mála, peníze přinášejí akorát starosti a strach. A v tomhle mi ODS nepomůže a ČSSD už vůbec ne. Nebudu volit už nikoho, je to všechno jedna sebranka.

0/0
7.10.2009 16:34

babacek

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Proč to nenapíšeš kratší ? A to : Jsem malý ustrašený Český človíček.;-D;-D;-D

0/0
7.10.2009 16:57

mindwarp.cz

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Ne, jsem buddhista.

0/0
7.10.2009 17:03

babacek

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Ne jen kam vítr tam ….:-)

0/0
8.10.2009 5:00

činčo

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Opravdu divná logika8-o A to si fakt myslíte, že ti miliardáři si  bez prace těch malých 

co dnes živoří na duchodechk olem 8000 by si bez jejich celoživotní poctové práce  k těmto penězum přišli?:-P

0/0
7.10.2009 17:50

babacek

Re: Nespokojenost s vývojem Česka...

Někteří ano. Podnikatel riskuje, vkládá kapitál, nakupuje  matriál pro výrobu. Zajišťuje vybavení a většinou si ty malé musí zaučit a tedy i svým způsobem vychovat. Co riskuje ten malý ?   Proto já naše zaměstnance beru jako jednu velkou rodinu nenechal bych nikoho padnout i když přesáhl věk 50let. A k tomu vedu i své syny, dceru nemusím ta vede firmu ve Švýcarsku a mám to v krvi po mě. A tak bych to tu mohl zabalit a vše přesunout tam ale je mě líto těch ze kterými spolupracujeme již od roku 1992,že by měli by přijít o práci. A proto jsme snad jediná firma která má i jako ostrahu lidi s titulem krom jednoho, ale to je druhý elektrikář kterého máme v záloze.

Víš mnoho jich odešlo do důchodu a po nějakém čase se vrátili a žádali o jakoukoliv práci a je nikdy neodmítl. Důvod ? Nemusím se obávat, že nebudou nerozumět přístrojům pokud by se v noci něco dělo a nemusí tam pro každý ´´ pšouk ´´ v noci jet služba.

0/0
8.10.2009 5:17

mindwarp.cz

hmm

Jasně, a k tomu byl potřeba průzkum. To, že většinu lidí zajímá řešení hospodářské krize a ne vláda, si ale vláda vyloží tak, že by asi lidem měli vytáhnout z kapes ještě víc peněz, ještě víc všechno zdražit a ještě víc zmenšit platy. Ideální recept na léčbu krize - ať si to zaplatí lidi, když chtějí řešení.

0/0
7.10.2009 15:55

MASAP

chyba?

nejak mi tam nesouhlasí procenta a barvy, ale nemám matematického vzdelání

0/0
7.10.2009 15:53

Wandys1

Na špatném základě

pořádný dům nepostavíš.Celá krize spočívá v tom,že již bylo vše zprivatizováno a rozkradeno a není co prodávat(až na vyjímky).

0/0
7.10.2009 15:49

mpscz

Re: Na špatném základě

Celáí krize spočívá v to, že se chudí chtěli mít stejně jako bohatí a neměli na to...

0/0
7.10.2009 16:30

Mám rád svou vlast Boehmen

kdo by se divil

To jak nám funguje vláda je také nějaký odraz morálky národa. Je sice hezké říkat, jak poslancům na nikom nezáleží a jsou to jen prasata u koryt. To jsou. Jenže jak byste se zachovali vy, kdybyste měli tu příležitost? Jak byste hlasovali o snížení vlastního platu a náhrad atd..? Jestli v nebezpečí se v lidech objeví to nejlepší, tak v politice zase to nejhorší. Pokud defenestrujete celou ODS, ČSSD atd...a dosadíte tam nové lidi, tak do pár let to budou stejní zkorumpovaní mafiáni jako ted, protože to prostě v sobě máme. Je to asi jako, když v nějaký africký zemi svrhnou diktátorskou vládu se slibi světlých zítřků a do roka už se tam zase vesele střílí a zavírá.

0/0
7.10.2009 15:47

Mám rád svou vlast Boehmen

Re: kdo by se divil

sliby*

0/0
7.10.2009 15:48

martinxz

??

Volte levici a Vaše nespokojenost bude časem jen narůstat. Nikdy jsem neviděl člověka se základy ekonomie, který by volil levici !!!

0/0
7.10.2009 15:46

Wandys1

Re: ??

Tak se nedívejte do špíglu,ale kolem sebe.

0/0
7.10.2009 15:47

martinxz

Re: ??

dost hloupá reakce

0/0
7.10.2009 15:54

papazian

Graf nějak nesedí, od roku 1996?

A proč není rovnou od roku 1993, od vzniku Česka? Obojí chybí!

0/0
7.10.2009 15:43

kil

to je samy pruzkum, ale...

...uz vas nekdy nekdo zastavil na ulici a ptal se na vas nazor?? Posledni dobou jich je jak hub po desti a o jejich relevantnosti a vypovidajici hodnote si myslim sve. Sakris, ale kdo tyhle lidi a tuhle praci plati???

Pruzkumy na netu se znacne zkresleny strukturou uzivatelu a tudiz i respondentu (vek, politicke nazory, ekonomicke nazory apod.).

Chapu, ze sociologove musi vykazovat nejakou cinnost, kdyz uz jich tolik nase VS dokazou vyprodukovat. Jen je otazkou, jestli jsou pro spolecnost tolik potrebni podobne jako kunsthistorikove, filosofove, tuny sportovcu a jim podobni na ukor lekaru, techniku, remeslniku?Rv

0/0
7.10.2009 15:42

Mám rád svou vlast Boehmen

Re: to je samy pruzkum, ale...

Nikdy jsem neslyšel o tom, že by někde někoho zastavili a zpovídali. Krom toho člověk většinou nemá náladu se nechat zpovídat do nějakýho "průzkumu". kde se teda ty čísílka berou? 8-o

0/0
7.10.2009 15:50

mindwarp.cz

Re: to je samy pruzkum, ale...

Jo jo, mě se také nikdo nikdy v žádném průzkumu nezeptal. Nevím, kde ty čísla berou, ale tenhle průzkum celkem sedí.

0/0
7.10.2009 15:57

Pohodář

A BUDE HŮŘE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

V systému, který je kompletně rozkradený, kde jeden druhému již pomalu nevěří.Státní správa nepracuje jak by měla, vláda dělá politiku ne pro lidi, soudy soudí tak jak soudí, školství upadá, podnikatelé nemají sociální cítění, zdírají z lidí kůži za 12 hod. prac. dobu a dají jim max 10000 hrubého, staré vyhodí a nabírají nové z úřadů ale jen do chvíle kdy na ně dostanou dotace, státní výběrová řízení rozhodlá na soukromých pártý, úplatky úplně všude.....dál už ani nebudu pokračovat.....a teď se všichni starejte o sebe?

Dnes už v ničem začít podnikat nelze....drobní a střední podnikatelé pomalu naplní řadu před úřadem práce, pokud budeme na něčem šetři stát to zdraží, pokud stát špatně hospodaří není viníka a zvětšíme daně...můžeš jít vždy ještě někam načerno kopat kanály nebo bourat staré domy. To ale v tvrdých podmínkách, kdy ti hrozí, že na tebe něco spadne, protože nemůžeš říci, že to dělat nebudeš....před vchodem je plno nových zájemců o práci a to z celého druhého světa...

0/0
7.10.2009 15:41

Pohodář

Re: A BUDE HŮŘE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dnes už lidé nemají ani chuť se bavit, všichni začínají myslet jak přežít, halda problémů, které vidí dnes a denně v televizi, novinách a vůbec kolem sebe z něho dělá apatickou ovci....

Omlouvam se pokud se někomu zdá, že jsem pesimista, nepostihl jsem zdaleka všechny stránky, života.....vzdělané lidi nikdo nepotřebuje jen obchoďáky, mladé do 30 kteří nemyslí ještě na důchod atd.

A ti co jste nic nezprivatizovali, neukradli a nemáte místo kde se peníze točí, ale ne na účtech hurá někam do práce...souhlasím, že každý by se měl postarat o sebe a svou rodinu, ale ne za těchto podmínek....rád bych se mýlil, ale mam pocit, že bude jeste huř....to ale ukáže až časRv[>-]

0/0
7.10.2009 15:41

airwar

Češi nevědí co chtějí.

Teda Češi já Vám nějak nerozumím, na jednu stranu jste nespokojeni s tím kam ČR směřuje a na straně druhej chcete volit stejný politický ksindl který zemi vede v současnosti. Mám takový pocit že český politický občan neví co chce, copak Vám ještě nedošlo že s lidmi jako Paroubek nebo Topolánek to lepší už nebude?8-o

0/0
7.10.2009 15:39

Wandys1

Re: Češi nevědí co chtějí.

To jsi ještě nepochopil,že volby nemají na nic vliv?

0/0
7.10.2009 15:46

krllo

Ano, svolejme všechny rychloabsolventy

právnické fakulty v Plzni, ať pomohou dát tuto republiku dohromady. Mají na to.R^

0/0
7.10.2009 15:37

Martin Jirousek

A co

Celý graf, od roku 1996?

0/0
7.10.2009 15:26

Blackhawks

Re: A co

blaznis???jeste by to svedli na komouse....

0/0
7.10.2009 15:35

davidh2002@volny.cz

spokojenost

Jako by si ODS u STEMU objednala průzkum, který má naznačit, že úřednická vláda by měla pracovat trochu jinak - tedy více pro ODSácky.

Já myslím, že od doby je úřednická vláda se náš směr ubírá jediným možným a tedy správným směrem. Myslím, že ČSSD by se svými třináctými důchody a ODS se svým i Toskánskými kamarádšofty by nás přivedli na mizinu a následně by nám tvrdili, že za všechno může ta "druhá" strana, protože jim nedali dost prostoru prosadit ty "správné" reformy...

Nevšiml jsem si, že by v minulých letech došlo k tolika odhalení plýtvání státními penězi, zjištění, že na univerzitách si můžou privilegovaní občané kupovat diplomy... Až teď. Že by proto, že všechno není pod kontrolou zkorumpovaných politiků???

Já myslím, že ano. Jen tak dále. A doufám, že touto cestou se budeme ubírat alespoň do poloviny příštího roku. A nově zvolení zástupci si nebou v následující 4 letech pouze vynahradit "ztráty" z dneška...

0/0
7.10.2009 15:24

Duchna

Re: spokojenost

ano to je přesně tak, ale bohužel přijdouvolby a bude to jako dříve:-/

0/0
7.10.2009 15:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.