Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tomáš Sokol: Ukážeme na spojení s neonacisty

Co si ještě smí politická strana dovolit a co už ne? Právě takovou odpověď přinese podle právníka Tomáše Sokola posouzení druhého návrhu na zrušení Dělnické strany. "Bude to precedens pro další podobné případy," říká Sokol, kterého si vláda najala na zastupování u Nejvyššího správního soudu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bubacik_2

...

 .. nastavte zrcadlo ... :-P

0/0
5.10.2009 19:31

ziggi

Konto.

Ukáži vládě nejprve číslo svého konta. Až budou peníze na komoře, uvidíme....

0/0
5.10.2009 14:58

GalileoGalileovič

však my na vás něco najdeme a poukážeme!

Případně si něco vymyslíme a po zásluze vás potrestáme!

0/0
5.10.2009 14:43

typhone

Re: však my na vás něco najdeme a poukážeme!

Vždyť stačí jen soudně prokázat, co beztak všichni ví :-P

0/0
5.10.2009 14:46

eminera

Proč jste vlastně nabídku zastupovat vládu přijal?

Bylo to kvůli tomu, že nemáte rád extremisty?

  ''Ani ne, ale dostanu za to deset mega''!;-D;-D

0/0
5.10.2009 14:30

Kočka14

Re: Proč jste vlastně nabídku zastupovat vládu přijal?

to by mi na pana Sokola docela sedělo :-/

0/0
5.10.2009 15:14

kenedz

Re: Proč jste vlastně nabídku zastupovat vládu přijal?

Já si Sokola pamatuji z jara roku 1990. Tehdy co by právník chtěl zakázat KSČ, Jenže Havel z něho udělal  ministra vnitra a Sokol na zákaz KSČ okamžitě zapoměl.

0/0
16.10.2009 8:09

barbudo

Pan premiér se taky byl cicmat s neonacisty ...

... a vládu nikdo nerozehnal ...

0/0
5.10.2009 14:08

Kalenka

Money Talks

Money Talks X Money Talks X Money Talks X Money Talks X Money Talks X

http://www.youtube.com/watch?v=AgL8qqjOnlg

0/0
5.10.2009 13:11

babacek

Tomáš Sokol

Copak pan Sokol dostal chuť na vysokou politiku ?

0/0
5.10.2009 11:29

typhone

naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

1) DS jsou banda blbých šašků

2) Češi nejsou tak frustrovaní jako Němci

Nicméně i tak je považuji za nebezpečno stranu. Je založená na zločinneckých ideálech a hlavně pouze nastiňuje (a notně zveličuje problém), aniž by nabízela dlouhodobé a udržitelné řešení

0/0
5.10.2009 10:31

Popo Bawa

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

Otazkou je ci je nebezpecnejsie problem zvelicovat alebo ignorovat

0/0
5.10.2009 10:33

typhone

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

Bohužel, pro "cikánskou otázku" neexistuje jednoduché řešení. Dnešní situace je výsledkem století chyb. Prostě jsme metodou pokus omyl zjistili, že když nějakou skupinu společnost segreguje, pak se pokusí o její exterminaci, další režim ji sestěhuje do ghett bez adekvátního sociálního zázemí (hlavně vzdělání) a nakonec je hodíš do demokracie "rovných šancí", je už tahle skupina sociálně slabá a problematická.

Neříkám, že tu ten problém není... má jen hluboké kořeny, takže vyžaduje dlouhodobější postup. A to není ani to, co nabízí podvodníček Vandas, ani to, o co se pokouší vigilant Kocáb.

0/0
5.10.2009 10:52

EWCZ+

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

Nejprve jest se treba ptati, proc ma spolecnost tendence zrovna tuto skupinu segregovat - pokud mozno se od ni co nejvice vzdalit a nemit s ni nic spolecneho. Mezi jednotlivci to obycejne znamena, ze je ten "segregovany" necim soustavne prudi.

0/0
5.10.2009 11:59

typhone

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

Souhlasím s pátráním po příčině. Nicméně soudím, že většina lidí je v zásadě xenofobní (teď to myslím v původním významu). Nemají důvěru v něco, co neznají, vyplývá to z pudu krátkodobé sebezáchovy. Těžko někdo půjde skočit s padákem, když o parašutismu nic neví a v médiích pořád vidí oběti parašutismu. Takového člověka není těžké přesvědčit, že parašutismus je škodlivým problémem. Když se však člověk nebojí poznávat nové, zjistí, že realita se od představy liší.

Musím říct, že dřív jsem Romy taky nesnášel. Párkrát mě honili po ulici, i do držky jsem dostal a o nějaký ty peníze na obědy jsem přišel.

Pak jsem jich několik poznal a zúčastnil se s nimi pár hudebních akcí. Je fakt, že mi jednou kdosi šlohnul mp3ku, ale když se člověk nedívá z bezpečné dálky skrz prsty, může ho to hodně obohatit... a to nemluvím o tom, jak se člověk má, když ho přijmou mezi sebe jako rovnýho.

Takže můj názor je: vzdělávat. Obě strany.

0/0
5.10.2009 12:32

EWCZ+

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

A co kdyz zrovna na cikanske tananynky a zpevanky nejsem zvedava, protoze mne ani v nejmensim neoslovuji? Pak uz v nabidce obohaceni neni nic, coz?

0/0
5.10.2009 12:47

typhone

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

Nikdo ti nenutí vstřebávat jinou kulturu. Myslím, že větší obohacení je spíš poznání. Že jsou to lidi jako my, mají podobné hodnoty a že si pokaždý nemusím hlídat peněženku, když s nima jedu v tramvaji. A hlavně, že společnost - pokud už máme polarizovat - se nedělí na černý a bílý, ale na slušný a neslušný.

Zločinnost není v etnické nátuře... to by asi jako nejhorší etnikum dopadlo naše, europoidní. Je to prostě dáno geografickou determinací - tedy prostředím, v jakém žiješ. A pro Romy to prostředí u nás nikdy nebylo příznivé.

U nás v domě žije romská rodina. Jsou úplně v pohodě a nejsou s nimi problémy. Bydlí nade mnou a občas trochu víc dupou, ale jinak jsou velmi slušní a pracovití (oba rodiče zaměstnaní, čtyři děti ve škole). Nicméně mají ve schránce pořád nějaké nenávistné anonymy ve schránce a na dveřích, jejich děti jsou často terčem slovních útoků. To mi přijde dost smutný.

0/0
5.10.2009 13:50

kenedz

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

Souhlas. Kocáb chce 400 milionů na řešení cikánské otázky. Asi mu došli peníze z tunelu v devadesátých letech. Komunisti z ODS a ČSSD chtějí zakázat Ds a sami ročně rozkradou ze státní kasy 10 miliard. Já bych zakázal KSČ a mohla by se řešit i cikánská otázka.

0/0
16.10.2009 8:24

typhone

Re: naštěstí jsou dva zásadní rozdíly mezi NSDAP a DS

Jedinci si mimochodem svou segregační oběť vybírají na základě odlišnosti, nikoliv problémovosti. Málokdy je šikanován ten, kdo ostatní prudí.

0/0
5.10.2009 14:18

DOYEN

Letí S.Sokol do pr dele

Horlivý svazák,za soudruhů otců a dědů"pravičák",absolvent právnické fakulty v době,kde se končilo s titulem Mgr,ale zasvěcení s JuDr.,tento žvanil a narcis,je jeden z těch,kteří svým nehorázným žvaněním a nicneděláním,zapříčinili nárust různých hnutí a skupin,jež hledají,jak danou dobu"demokratůru" přežít.Pokud se chceme pravdivě dopátrat ,proč lidé(radikální je hlavně mladá generace),nevěří a jsou otrávení z vývoje společnosti,musíme hledat příčiny.Dnes se potýkáme s následky politiky Havla a jeho noschledů(povětšinou bolševici z 50 let,či mladých opilců Vondra a spol.) a na vlně laciného antikomunismu se vezoucích mladých SSM připravených koryfejů,kteří svými "pravdami" měnili dobu a "svět".Rušit politickou stranu nástrojem justice nenapadlo ani nacistické Německo.Je snadnější něco "rušit",než nabídnout alternativu,je to cesta k větší radikalizaci a nárustu těchto hnutí,je to cesta do pekel!

0/0
5.10.2009 10:05

Oerteplur

Re: Letí S.Sokol do pr dele

sice nevím co je to noschled;-D ale je pravda, že když bývalý (a možná i současný) zastánce soudruhů mluví o demokracii a neonacismu, je tady něco špatně!

0/0
5.10.2009 10:13

typhone

Re: Letí S.Sokol do pr dele

Nejsem si jist, zda chápeš, co vlastně právník dělá. Když žaluje/obhajuje zločince, neznamená, že je sám zločinec. Pak je jedno, jestli žaluje komanče nebo nácka

0/0
5.10.2009 14:54

kenedz

Re: Letí S.Sokol do pr dele

Souhlas. V pekle už jsme. Já bych DS nabídl řešení. Když na jaře 1990 právník Sokol požadoval zakázat KSČ tak mu tehdejší prezident Havel nabídnul ministra vnitra a Sokol okamžitě na zákaz KSČ zapoměl. Tady komunisti z ODS a ČSSD ročně rozkradou ze státní kasy minimálně 10 miliard a to je v pořádku. DS která chce konečně řešit cikánský problém a bolševici ji chtějí zakázat.

0/0
16.10.2009 8:18

flopps

...

Možná už nenese pražskáMHD...

0/0
5.10.2009 9:49

Oerteplur

A návrh na rozpuštění KSČM jste neobdrželi?

propojení s komunisty je tady více než zřejmé :-)

0/0
5.10.2009 9:44

eminera

Ted prijde 17. listopad a jeste k tomu 20. let,

tak asi uchystame nejakou '' Velkou oslavu'' !Co Vy vsichni na to?;-D;-D

0/0
5.10.2009 9:36

Oerteplur

Re: Ted prijde 17. listopad a jeste k tomu 20. let,

myslím, že nějaká taková oslava proběhne. Měli by už začít zavírat disidenty. Akorát se bojím, že narozdíl od r.1989 by někdo mohl namítat, že převzetí vlády je vlastně protiústavní  ;-D;-D;-D

0/0
5.10.2009 9:46

eminera

Re: Ted prijde 17. listopad a jeste k tomu 20. let,

Ano - to je pravdepodobne!Jenom jsem si vsiml,za kdo visi za krk, prevazne nic nenamita!;-D;-D

0/0
5.10.2009 10:24

eminera

Co si jeste politicka strana muze dovolit -

kuprikladu nejit se strednim proudem?No to si dovolit nemuze!!!

0/0
5.10.2009 9:35

typhone

Re: Co si jeste politicka strana muze dovolit -

Ale může. Co si nemůže dovolit, je propojení se zločinci. Pokud to neumí zamaskovat a zbavit se důkazů, jako ti u koryt.

Takže good night, DS

0/0
5.10.2009 14:02

zab2

Tenhle člověk

řval svého času sebevědomě na všechny strany, že je třeba zakázat KSČM. Pak se stal ministrem, nedokázal nic ale od té doby je význačným právníkem.

0/0
5.10.2009 9:28

bull.terrier.pro.cenzora

Připadá mi to jako když rušili

jiné strany komunisti. Když je dostatečná politická vůle a dost míst v kriminálech, nejsou potřeba důkazy. Proč se raději nezajímají, jak je možné že taková strana dostane u voleb tolik hlasů? Dokážu si představit ten vítr v palicích, když po posledních volbách dostala DS peníze za hlasy, takž padlo oblíbené heslo "vaše hlasy propadnou". Pokud se nepletu, dodnes je stát nevyplatil. Že by ty peníze dostal slíbené Sokol? Ostatně je to nedražší právník ochotný zastupovat za peníze kohokoliv. Jsem zvědavý, jak to dopadne, ale i kdyby DS zrušili, vznikne nová, jen s puncem mučedníka a pokud se to bude překrývat s dovozem somálských muslimů z Itálie (na podkladě lisabonské smlouvy), možná se dostane i do parlamentu ;-)

0/0
5.10.2009 9:17

Flipmode

Re: Připadá mi to jako když rušili

Jak je mozne, ze dostane strana tolik hlasu? Normalne - v republice je spousta nechytrych lidi, kteri voli mimo DS treba KSCM.

A ze je Sokol za penize ochotny zastupovat kohokoliv? No a co? To je jeho prace. Pak se muzeme zacit zabyvat celou justici a jejim fungovanim. Nicmene dnes je to zcela bezna praxe a neni mozne z toho vinit Sokola, ktery je mimochodem velmi dobry pracovnik sveho oboru...i proto je nejdrazsi nebo spise patri mezi nejdrazsi.

0/0
5.10.2009 9:36

Ahaman

Kdysi tento pán zasmrděl s návrhem

zakázat KSČM a pak se po něm na politické scéně slehla zem. Dnes už je to celkem nezajímavá figurka.

0/0
5.10.2009 9:16

Lotras

Propagace obhájce gaunerů Sokola

 stát musí být pěkný gauner když angažoval Sokola.

Jinak pokud vím v r.2006 měli představitelé kontakty s ODS, to ja myslí ty kontakty s neonacisty ?

0/0
5.10.2009 9:16

heyhou

nevim

proč se toto vůbec řeší, dyť je každýmu jasný, že nemají styky s náckama, protože oni sami sou náckové!!!!!!

0/0
5.10.2009 9:06

ost

Takže fandíme nepohodlné straně?

Vím, že 11tis. lidí není reprezentativní vzorek, ale IMHO to trochu o něčem svědčí.

http://facebook.com/virtualnivolby

0/0
5.10.2009 8:34

bull.terrier.pro.cenzora

Re: Takže fandíme nepohodlné straně?

V normálních volbách jim dalo hlas tuším necelých 70 tisíc lidí. To není zase tak málo.

0/0
5.10.2009 9:19

typhone

Re: Takže fandíme nepohodlné straně?

Jejich největší úspěch byl 25 368 hlasů - to je tvých necelých 70 tisíc :D

Že ty s nimi máš něco společného, třeba smysl pro lež a nedomyšlené informace... nebo se teprv učíš jak demagogizovat?

Výsledky na FB jsou relevantní asi tak stejně. Stejně tak program DS, který jen podněcuje nenávist, aniž by přišel s nějakým řešením

0/0
5.10.2009 14:12

watchdog

Tomáš Sokol na fotce ukazuje,

že ruce má čisté.

0/0
5.10.2009 8:18

cromagnon

Re: Tomáš Sokol na fotce ukazuje,

V dobách hospodářské krize jsou možná různé "privatizační" spory méně rozsáhlé.

Ale stát určitě nějaké soudní spory povede.

:-)

0/0
5.10.2009 8:21

cromagnon

No jo

Neonacisti, bezdomovci, nepřizpůsobiví ....

Levice, pravice ...

Anarchisti, fašisti ...

:-)

Hlavně to chce udžet na bojišti rovnováhu ;-D;-D;-D 

0/0
5.10.2009 8:18

Montaigne

ty Sokole raději ukazuj

na bohaté podvodníky, kterým jsi letaletoucí u soudů kryl záda!;-O

0/0
5.10.2009 7:37

Flipmode

Re: ty Sokole raději ukazuj

Ale to je jeho prace! Proc jej za to vinit nebo podobne?? Dnesni system tak funguje, at se nam to libi nebo ne.

0/0
5.10.2009 9:38

danny44

Proč ta mediální masáž....

Proč ta jednostaranná mediální masáž, navíc jedné ze stran jednání před "nestranným" soudem ?  Je zajímavé, jak advokáti v jíných případech věci nekomentují, aby neovlivňovali vyšetřování/nepředjímali rozhodnutí soudu....

Nebo již není co předjímat ;-)

0/0
5.10.2009 7:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.