Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po irském Ano tlačí EU na Česko, Fischer věří v podpis do prosince

Švédsko, které předsedá Evropské unii, pozvalo premiéra Jana Fischera a předsedu Evropské komise Josého Barrosa na středu do Bruselu. Důvodem je Lisabonská smlouva, které Irové dali zelenou. Nyní už chybějí jen podpisy prezidentů Polska a Česka. A zatímco Varšava nehodlá dělat problémy, v Praze je situace komplikovaná. Na prezidenta Klause tlačí nejen EU, ale i čeští politici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

send1

Jaké ANO ???

V Irsku je to nerozhodně 1:1 !!

0/0
19.10.2009 13:33

A banned warrior999

Jeste dodam, ze Klaus by nemel

podepisovat "Mrtvy dokument". Ten co schvalilo Irsko je jinej, nez schvaluje CR..Rv

0/0
18.10.2009 21:27

A banned warrior999

Soudruzi, uvedomte si, ze EU neni USA!!!

Neni duvod pro spolecne zakony v cele EU, kdyz kazdej narod a stat ma vlastni specifika, viz. vyjimky ruznych statu z Lisabonu. Ano, EU je spravna vec, ale ma byt predevsim zamerena na ekonomickou spolupraci, nez na politiku. Proc mam delat neco, co nechci jenom proto, ze to dela nekdo jinej?? Prijimat nove cleny snad neni zadnej problem. Pravidla jsou dane a pokud je stat splni, muze se prijmout. Taktez by se ale mela upresnit pravidla pro vystoupeni, budoucnost tohoto paktu smerem Lisabon nema dlouhou zivotnost, protoze zakonite skonci valkou, nebo necim podobnym..Rv

0/0
18.10.2009 21:23

josefl

Lisabonská smlouva

Když jsme schvalovali v referendu smlouvu s Evropskou unií, byla jiná pravidla. Nyní chce EU tato pravidla změnit - požaduje aby se občané ČR vzdali části svých, Ústavou garantovaných práv ve prospěch úředníků v Bruselu. Chce-li EU změnu pravidel hry, musí tedy postupovat stejným způsobem -  umožnit aby se občané opět v referendu vyjádřili ke novým pravidlům.

Lisabonská smlouvaje jenom hezky zaobalený fakt, ne nepodobý ústavě ČR z 60 let, že občané České reubliky mají ztratit právo nadále rozhodovat o své zemi. V Evropském Parlamentu již nebude potřeba shody, bude se rozhodovat většinou. A protože počet poslanců (a komisařů) bude dán dle velikosti země a nebude právo veta, postačí vždy shoda Itálie, Německa, Francie a Anglie. Jak funguje jejich shoda v praxi, to jsme poznali v nedávné minulosti - Mnichovská dohoda. A z EU nebude možno vystoupit, jen se souhlasem všech ostatních členů. Tohle opravdu chceme?

0/0
5.10.2009 0:52

mufik

Re: Lisabonská smlouva

;-D o táhle zemi nerozhodují občané,ale mafie v parlamentu a senátu.Nejvyší guru je Klaus.RvRv

0/0
9.10.2009 4:33

josefl

Re: Lisabonská smlouva

Ale já chci rozhodovat o sobě, o místě kde žiji, o podmínkách v jakých žiji, o své vlasti. Tohle si přeci nedám sebrat ani Parlamentem, ani nějakou EK.

0/0
20.10.2009 21:08

l e o

ukaze se, je-li je Vaclav Klaus politikem svetoveho formatu

vydrzi-li, bezpochyby velky, tlak ze vsech moznych stran

...

vydrzi-li toho pul roku do britskych voleb, tak se bezpochyby pozitivne zapise do dejin Evropy, mozna i jako nekdo Husova ci Komenskeho formatu, v opacnem pripade prijde pruhledna vymluva a kapitulace a Benesuv naslednik

...

a nemyslete si, extra pul roku bylo, je a bude, v historii, jen kraticke mrknuti a EU se kvuli tomu nerozpadne, to jen mocni zacinaji byt netrpelivi, protoze naplneni jejich chtice je tak blizko na dosah :-P taky jsou to jen lidi ;-)

0/0
4.10.2009 15:07

ELAPHURUS

Re: ukaze se, je-li je Vaclav Klaus politikem svetoveho formatu

R^!!

0/0
4.10.2009 17:55

mariolin

Re: ukaze se, je-li je Vaclav Klaus politikem svetoveho formatu

este raz na margo Uk a Camerona. pozeral som BBC a tam povedal ze ak nebude LZ ratifikovana do volieb v UK tak vyhlasi referendum. ked bude tak sa nic nedeje a Cameron iba zhana predvolebne preferencie. Inac ako politik stoji za hov..

0/0
4.10.2009 20:29

j@ck

Re: ukaze se, je-li je Vaclav Klaus politikem svetoveho formatu

to jsou ale hrozne exkrementy, co tu pises

0/0
4.10.2009 20:33

mufik

Re: ukaze se, je-li je Vaclav Klaus politikem svetoveho formatu

RvRvRvRv at áhne do pekel

0/0
9.10.2009 4:33

A banned warrior999

Re: ukaze se, je-li je Vaclav Klaus politikem svetoveho formatu

Naprosty souhlas. Jo a te nuly co ma v nicku zavinac si nevsimej. Drhne v Nemecku zachody..;-D;-D

0/0
18.10.2009 21:19

ELAPHURUS

B.KURAS

Rozpočet Evropské unie ve výši přes sto miliard eur byl v roce 2007 opět plný nesrovnalostí, nejasností a defraudací, oznámil v listopadu 2008 Evropský účetní dvůr (ECA). Oproti předešlým třinácti rokům (od roku 1994 auditoři neschválili jediný rozpočet EU) se prý vedení účtů mírně zlepšilo, ale stále jsou v něm miliardy eur nevysvětlených úniků.

0/0
4.10.2009 14:32

nobi

Pochopte

už, že politici jsou jen figurky na šachovnici zvané svět. Na svá místa jsou dosazováni finančními, zbrojařskými aj.skupinami a plní pouze jejich pokyny ve svůj prospěch.Mediální propaganda vymývá mozek těm, kteří věří  jejich blábolům. Používejme mozek a přemýšlejme. Vždy slyšíme, že dělají věci ve prospěch lidí, ale vždy je všechno naopak. K čemu to slouží? K úplnému zotročení obyčejných lidí. Abychom se cítili bezpečněji, jsme sledováni, abychom byli zdraví budeme možná všichni povinně očkováni, ale opak bude pravdou, bohužel. ;-O 

0/0
4.10.2009 14:14

l e o

LIDE se opet zorganizuji

kdyz to dokazali nasi predkove bez internetu nebo mobilu, tak se to podari i v budoucnu

ceske/evropske/svetove spolecenstvi stale NENI zdrave

0/0
4.10.2009 14:19

ELAPHURUS

Re: Pochopte

Jsem pro, korupce v EU je ještě daleko horší....

0/0
4.10.2009 14:21

ELAPHURUS

Re: Pochopte

sem to nepatří.....má to být o příspěvek dole....

0/0
4.10.2009 14:22

Divak

Cesi ven z EU

EU byla zalozena civilizovanymi zememi a hajzlove z Vychodu tam nemaji co hledat.

0/0
4.10.2009 14:08

ELAPHURUS

Re: Cesi ven z EU

Jsem pro, korupce v EU je ještě daleko horší....

0/0
4.10.2009 14:22

ELAPHURUS

Hanba....

Část vyvraždit, část poněmčit, část vystěhovata zbytek nechat napospas Lisabonu RvRvRv

0/0
4.10.2009 14:02

godys

Re: Hanba....

já jsem v EU velmi spokojený....:-)EU

0/0
4.10.2009 14:03

ELAPHURUS

Re: Hanba....

Zeptej se doma, co je EU a co Lisabon...

0/0
4.10.2009 14:20

SYETEY-KOTZOUR

zas*ranej šedivák zase preferuje ego před zájmy státu

Když si čtu zdejší nacionalistické příspěvky, je mi z toho mírně zle.

Prezident téhle zapráskané republiky poškozuje stát ve jménu svého ega v rozporu s vůlí obou komor parlamentu i většiny občanů....

.... a tolik idi*tů tomu ještě tleská. Hrozné. Nepamatuji ani jedno období v historii, kdy nějaké nacionalistické žvásty něčemu pomohli. Zde o nic jiného nejde.  Už aby byl ten egocentrik od válu. Na máloco jsem se tak těšil jako na to, až skončí Klausovi období v úřadě prezidenta.

P.S.: a nepiště sem st*pidní reakce o levičákovi nebo soudruhovi, jsem pravičák. Jen mě leze VK na nervy.

0/0
4.10.2009 13:48

l e o

levicak - pravicak

podle mne jsi dobre placen :-P

obe komory "parlamentu", tedy par preplacenych korytaru, znamenaji jedno - d i c k

vetsina obcanu NEPODPORUJE vazalstvi v podobe LS - p r o c   l z e s  ? ?

0/0
4.10.2009 13:56

SYETEY-KOTZOUR

Re: levicak - pravicak

jsem dobře placen, ale ne státem. Živím se sám jako osvč a rozhodně si nepřeju, aby pravicový nacionalismus ČR odsunul někam ideologicky na balkán (ty anti EU názory mi nápadně připomínají Srbsko)

A kdy jsi přišel k tomu, že většina je proti? Levice je pro (a tvoří +/- 50%, část pravice je taky pro = tj. většina). Ta část pravice, která je proti není většina společnosti jen je hlasitější.

Vazalství a LS to považuju za vtip. Víš, co ten pojem vůbec znamená?

Odpůrci LS používají nepřiměřeně silné výrazy a jejich paranoia už opravdu překračuje všechny meze.

0/0
4.10.2009 14:00

pottery

Re: levicak - pravicak

R^souhlas

0/0
4.10.2009 14:10

l e o

vis jak se chovaji federalni urady usOFa v pripade rozporu

s legislativou jednotlivych statu Unie? ignoruji je stejne jako budou ignorovat cokoliv v (male a jinak bezvyznamne) CR - "puvodni" myslenka volneho pohybu lidi, zbozi a kapitalu je pro evropsky kontinentalni prostor plne dostacujici!!

0/0
4.10.2009 14:16

SYETEY-KOTZOUR

Re: vis jak se chovaji federalni urady usOFa v pripade rozporu

proč to ale nevadí třeba 5 milionovému Finsku? Jen část ČR je proti a ta to prosazuje v čele s prezidentem proti vůli ostatních. To je věc, která se mi nelíbí, to je celé.

0/0
4.10.2009 14:32

l e o

Re: vis jak se chovaji federalni urady usOFa v pripade rozporu

podle me zkusenosti je vice lidi proti nez pro

stotoznuji se s vetsinou, ktera neni "parlamentem" a "senatem" reprezentovana, stejne jako v pripade kauzy Zradaru

opet opakuji: volny pohyb lidi, zbozi a kapitalu je plne dostacujici a at si ve "svem" prostoru kazdy hospodari jak chce/umi sam!!

0/0
4.10.2009 14:36

l e o

a proc to vadi Finum

se musis zeptat jich, ne jejich "politicke reprezentace"

0/0
4.10.2009 14:46

josefl

Re: zas*ranej šedivák zase preferuje ego před zájmy státu

Hlavně, že tyhle tvé řeči republiku spasí. Jenom mi vysvětli, k čemu budeme mít parlament - tj. Senát a PS, když zákony se budou tvořit v Bruselu. Překlad co češtiny dokáže zajistit Google.

Možná tenhle proces dělá dobře egu pana prezidenta, ale nevím, kde jsi zjistil onu vůli většiny občanů. Pokud je mi známo volby vyhrála ODS a ta měla v programu, že LS nepodepíše. Takže vůle většiny je NE. Vůlí pracujících se vždy oháněli komouši, když chtěli někoho obrat, pověsit a podobně. 

0/0
18.10.2009 21:16

DualFilter

Závěr diskuze...

Tak i z téhle diskuze vyplívá, že obhájci LS jsou z naprosté

vulgární jedinci bez argumentů a vzdělání s jasnými levicovými sklony.

Díky, jasnější, jasnější zprávu o sobě a své vizi budoucnosti nemohli

zanechat.

0/0
4.10.2009 13:48

SYETEY-KOTZOUR

Re: Závěr diskuze...

z téhle diskuse naopak vyplívá, že odpůrci LS jsou schizofrenní nacionalisté bez jakékoli vazby na realitu.....

....tady napsali už tolik nesmyslů, že se to ani jednotlivě nedá vyvracet. Jejich protievropský fanatismus je to, na čem bych opravdu nechtěl stavět. 26 států se žádné "evropské pseudototality" nebojí, a Klas je jediný správný myslitel, který to odhalil??? Tomu může věřit opravdu jen nemocný fanatik.

0/0
4.10.2009 13:54

Jakub76

Re: Závěr diskuze...

hm, ani kopírovat pořádně neumíš :-/

0/0
4.10.2009 14:02

josefl

Re: Závěr diskuze...

Zato ty jsi jedinec s excelentním vzděláním. Je to vidět nejen na tvém pravopisu, ale i na tvém vyjadřování. Tvé vzdělání odhaduji na Právnickou fakultu v Plzni. Napiš prosím v kterém dni jsi ji absolvoval.;-D

0/0
19.10.2009 13:31

l e o

kam ten spech??

pul roku je preci v tisicilete historii Evropy uplne houby a jedna se o dokument, ktery ji zcela zasadne ovlivni na mnoho stoleti dopredu!!

...

tesite se, az se stane, po uplne ratifikaci LS, nechvalne znamy, a i v Britanii opovrhovany, Tony B-liar     p r e z i d e n t e m    E U?!! 8-o

0/0
4.10.2009 13:34

nobi

LS

LS je jen předstupeň k úplnému ovládnutí světa skupinou mocných. viz "Nový světový řád".

0/0
4.10.2009 13:32

Lev_z_Rožmitálu

tady se maže

jak za jakeše:-P

0/0
4.10.2009 13:04

rozhorceny predstavitel -

zatím se žije na"dluh dobře půjčky stále jsou

:-)a EUro propaganda jede..až to začnete splácet tak všichni otočíte;-DR^

0/0
4.10.2009 12:04

rozhorceny predstavitel -

Re: zatím se žije na"dluh dobře půjčky stále jsou

proč té české žebrotě asi všechny ty půjčky dávají;-Dnetušíte někdo...

0/0
4.10.2009 12:06

l e o

neutralitu a pozorovatelsky status vsude

pro malou vnitrozemskou Ceskou republiku, je to, v tuto chvili, jedina spravna cesta - zachovat svuj jazyk, kulturu a vydobit si, poprve za svou existenci, skutecnou samostatnost a svrchovanost

[>-]

Musite volit jinak.

[>-]

Musite se zacit osobne angazovat.

0/0
4.10.2009 11:59

ptačí chřipka

Re: neutralitu a pozorovatelsky status vsude

Bez ekonomických prostředků?Vždyť nic není naše.Nemáme banky ,průmysl.Tak čím se budeš ohánět?Jazykem?

0/0
4.10.2009 12:22

l e o

mame

ale nevlastnime - to je zakladni vec, nicmene nikoliv priorita

...

prioritou je zavedeni prime demokracie a zmeneni postoje mnoha lidi k tomu, ze jejich soused muze take mit obcas rozum a generace po nas uz budou v pohode... pak bude mit smysl resit vlastnictvi ... samotna svrchovanost nam ted proteka mezi prsty ... pristoupi-li Cesi na podminky LS, pak tuto moznost (pravdepodobne) nenavratne ztrati

[>-]

0/0
4.10.2009 13:39

cato

Re: neutralitu a pozorovatelsky status vsude

Moje řečR^

0/0
4.10.2009 12:47

ppdedek

Suverenita, plna huba kecu a pritom hola prdel...

tak se taky necha charaktetrisovat Ceska republika. Nemluve o podrazech vuci EU typu Irak, radar, viza do USA, etc.

Malokomu asi doslo ze v DE se k moci dostala pravice ktera neni to co soc dem nebo velka koala. Ted zacne platit bud pojedes s nami ve vlaku nabo si vystup protoze lokomotiva co tenhle vlak tahne je nase.

Vubec bych se nedivil kdyby behem jednoho dvou mesicu prisel VW s prohlasenim ze zvazuje prelozit celkovou vyrobu Skodovky z MB a CZ celkove nekam do Rumunska ci Bulharska. Mozna si pak Klaus vzpomene na sve oblibene rceni "Svobodna ruka trhu....."

0/0
4.10.2009 11:51

l e o

tak jim to, Nemcum

znarodnime - at se treba preskoci R^R^

[>-]

0/0
4.10.2009 12:01

Fellow from Volunteer Park

Re: Suverenita, plna huba kecu a pritom hola prdel...

Můžu se zeptat kolik Ti je?

0/0
4.10.2009 12:06

josefl

Re: Suverenita, plna huba kecu a pritom hola prdel...

Lepší holý zadek, než zmrzačená páteř. EU je dobrá myšlenka, ovšem nějak se v praxe míjí s teorií. Pokud podepíše prezident LS je konec ČR. Platit zde budou zákony schválené jinde, a zástupci ČR nebudou mít možnost jejich podobu ovlivnit.  Ve svých  důsledcích to znamená  v budoucnu i konec češtiny. 

0/0
20.10.2009 21:17

Fellow from Volunteer Park

stanice 13 hvězd vysílá zprávy

Z domova: Brusel - Gnerální tajemník ústředního výboru sjednocené dělnické strany vropy a předseda prezídia Nejvyššího evropského sovjetu (rady) José Manuel Barroso ocenil moudré dobrovolné rozhodnutí irských občanů o přistoupení k základnímu dokumentu Evropské socialistické unie.

0/0
4.10.2009 11:42

ODSTB

Re: stanice 13 hvězd vysílá zprávy

..bojuj trdlo:-)

0/0
4.10.2009 11:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.