Diskuze

Velvyslance k Rychetskému pustili, mě ne, rozzlobil se občan

Přijetí německého velvyslance předsedou Ústavního soudu Pavlem Rychetským vyvolalo údiv nejen u některých politiků. Znepokojený občan René Franěk se rozhodl jednat. U Ústavního soudu se po vzoru velvyslance dožadoval schůzky s Rychetským. Marně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

maagoor22

5. 10. 2009 10:13
US

Co má co ústavní soud přijmat cizí velvyslance............;-€;-€Rv

0 0
možnosti

vvvv

5. 10. 2009 6:57
Odpůrci LS stejně jako odpůrci radaru

Odpůrci LS stejně jako odpůrci radaru používají naprosto demagogické argumenty. Vyjímečně jsem četl nějaký věcný argument proti, většinou to byly naprosté bláboly. A zajímavé je, že v obou případech se nadužívá češství a slov vazal, područí apod. Ten ředitel ZOO je šašek, zajímalo by mě, kdyby za ním někdo z veřejnosti přišel. A to není ústavní činitel. A proč by se ÚS nemohl potkávat s cizími velvyslanci? 

Nemám nic proti tomu, aby ÚS přezkoumal soulad LS s naší ústavou, ale načasování podání je schválně zdržující. Senátoři i poslanci měli dost času na podání stížnosti. Naše ústava by měla zavést nějaký princip časového omezení, aby se znesnadnilo podávání ústavní stížnosti z taktických důvodů.

Jinak být demagog jako mnozí (i politici), tak bych křičel něco o tom, že přijetí LS je nyní už ve veřejném zájmu ČR a jejích občanů (resp. v zájmu lidu :-) ) a že odmítnutím vznikne nezanedbatelná finanční ztráta. Ale to je špatně, i druhá strano - příznivci LS, nechme v klidu ÚS rozhodnout.

0 0
možnosti

Viktor N.

4. 10. 2009 21:31
Výsledek ÚS je předem rozhodnut

Stačí se podívat na budovu ÚS. Vlaje tam vlajka EU, takže to je jasná známka oné „nezávislosti“…

Bohužel je předem rozhodnuto. Ti komunističtí páprdové se na to ani nepodívají, rozhodnou tak, jak je od nich požadováno a tedy že LS je v naprostém pořádku…

Další divadelní a tedy zbytečná instituce!

0 0
možnosti

Vědma Phoebe

4. 10. 2009 21:55
Re: Výsledek ÚS je předem rozhodnut

My jsme členem EU, ráčejí si všimnout. A tedy vlajka EU je na místě. Nebo ne?

A kde jste vzal ty komunistické páprdy?

Vy jste zcela mimo mísu, člověče!

0 0
možnosti

saintanwar

4. 10. 2009 16:32
Vazal EU či Ru?

Můžeme si vybrat, zda budeme vazali EU nebo Ruska ;-)

Protože my se evidentně o svou zem starat neumíme (za těch pár set let v područí jiných mocností jsme to jaksi pozapoměli) ;-(

0 0
možnosti

saintanwar

4. 10. 2009 16:34
Re: Vazal EU či Ru?

renonc....vazalem

0 0
možnosti

jkkj

4. 10. 2009 15:15
Znepokojeny clen ODS

Ze je "znepokojeny obcan" clen oblastni rady ODS (http://www.reflex.cz/Clanek35106.html) je asi natolik nedulezita informace, ze ji nema vyznam v clanku uvadet. R^

Jinak pana Franka chapu, ty vselijake mezinarodni smlouvy a evropska legislativa mu hodne rusi podnikani (pasovani a prodej ohrozenych zvirat - http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1995/nn0295/obsah/36.htm).

No nic, jdu zavolat na Hrad a zkusit si dohodnout schuzku s Klausem. Jsem take velmi znepokojeny obcan. Schvalne, jestli o mne napise idnes taky clanek. :-P

0 0
možnosti

kuttna

4. 10. 2009 15:19
Re: Znepokojeny clen ODS

R^

Myslím, že president by na rozdíl od ÚS měl brát v úvahu názor občanů.

0 0
možnosti

De Rossi

4. 10. 2009 15:13
mě to spíš

připomíná Jarolíma, když písknou proti Slávii nějakou "přísnou" penaltu :-P

0 0
možnosti

snaduzdost

4. 10. 2009 14:58
No a co,

nebyl Rychetský komunista? Tak co byste ještě nechtěli. Co se dá od komunistů čekat jiného, než sraní na druhé.

0 0
možnosti

jabrbla

4. 10. 2009 14:56
je to trochu jinak

Pan Franek je evidentni debil, a pokud by s nim Rychetsky ztracel cas, povazoval bych to za mrhani mymi danemi.

0 0
možnosti

snaduzdost

4. 10. 2009 14:59
Re: je to trochu jinak

kdo to říká, ten to je....

0 0
možnosti

kuttna

4. 10. 2009 14:52
Souhlasím s postojem Ústavního soudu

v tomto případě. Myslím, že Ústavní soud má posuzovat soulad Lisabonské smlouvy s ústavou a ne s názorem majitele ZOO Chleby nebo kteréhokoli jiného občana nebo skupiny. S přijetím cizího velvyslance bych souhlasil za předpokladu, že by třeba osvětlil přístup německého ústavního soudu k vlastně stejnému úkolu, který má řešit náš ÚS.

0 0
možnosti

snaduzdost

4. 10. 2009 15:01
Re: Souhlasím s postojem Ústavního soudu

Tam je asi chyba ve jménu. Nemá to  znít  Putna? Vypadá to na něho.

0 0
možnosti

zaregistrovany

4. 10. 2009 14:09
nepatřím k vášnivým

odpůrcům Lisabonské Smlouvy, nicméně s tím pánem musím souhlasit. To by tak hrálo, aby naše ústavní soudy naslouchali prostřednictvím velvyslanců zájmům sousedních zemí a na názory místních občanů s odpuštěním káleli. Ono totiž lobování velvyslanců by mohlo zajít až tak daleko, že budou, přesně jako bolševický emisaři Stalinovi vlády v 1948, lobovat přmo u ředitelů a prezidentů policie, či soudců, či jiných mocných institucí v naší zemi, přesně po vzoru taktiky bolševiků z dob komunistického puče 1948. Rozvrací to náš stát. Není to jen o Lisabonu, ale zejména o disciplíně a politické morálce.

Vážně začínám pochybovat o tom, že pan Rychetský má morální předpolady k tomu, aby mohl zastupovat tak významnou funkci!!! Vypadá to, že morálka našich soudců je stejně pohnutá, jako morálka našich parlamentních či senátních zástupců.

0 0
možnosti

l e o

4. 10. 2009 14:21
Re: nepatřím k vášnivým

R^

0 0
možnosti