Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politici hledali skulinu v zákonech, teď to popírají

Komunisté Jiří Dolejš a Čeněk Milota, kteří selhali v testu MF DNES "milion za změnu zákona", rezignovali na křesla místopředsedů strany. Jak se liší jejich slova poté, co kauza vyplula napovrch, od toho, co slibovali figurantovi MF DNES Jiřímu Benákovi v roli majitele kasin, porovnejte sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blablador

o tom, že je to všechno jedna pakáž

většina z voličů tuší. .. Ale za to, že se nechal tak blbě chytit je naprostý amatérizmus a za ten by měli krutě pykat. Dolní sazba doživotí ;-D;-D;-D

0/0
30.9.2009 17:54

bavlnka001

cheche

ty jejich výmluvy mě fakt pobavily....:-P

0/0
30.9.2009 11:55

tacco

1 000 000 Kč..,

to jsou v tomhle oboru podnikání zbytky po zbytcích, takže bych vyrazil zmíněné poslance jenom za to, že s panem provokatérem nevyrazili dveře, když jim nabízetl tak málo!!!

0/0
30.9.2009 11:53

mckorbik

Re: 1 000 000 Kč..,

proto s nim vyrazili dvere vetsi strany :D za takovou almuznu nic nebudou delat

0/0
30.9.2009 14:19

hornik Miska

nezodpovědný nevolič.

Vážení, mám zkušenosti a tak nekřičím a nebiji se v prsa, jak zde někteří. Vždy se kradlo a podvádělo, to jen pár jedinců je skutečně slušných a poctivých, kteří se v životě nedopustili jediného úletu. Ale žijeme v Česku, kde se vždy podvádělo, podvádí a bude se podvádět. Jde jen o to , která strana to má tak dobře ošetřeno, že ani právníci jim nenajdou skulinku. A pokud se někdo dostane do soukolí vysoké politiky, tak nevím, nevím, ale vždy je něco za něco. Vždy jsem volil pravici a volit budu opět, ale takové ty řečičky, nevolme tudlenctu pakáž, ať nalevo, či napravo, tak to může napsat jen sám nezodpovědný nevolič.

0/0
30.9.2009 11:46

Arth-

Re: nezodpovědný nevolič.

Souhlas...  ale s logikou tady neuspěješ...  ;-)

Tady s enocí stručná a úderná hesla!

Zvlášť, když je článek o někom z komunistů... 

0/0
30.9.2009 12:45

nexus63

Ale že se tam držel dlouho ten neřád Dolejš

Tlamu plnou sladkých ideálů a jen zacinkají peníze je mu blaho lidí šuma fuk...;-D:-P

0/0
30.9.2009 11:42

karel60

Re: Ale že se tam držel dlouho ten neřád Dolejš

Také jeden, který nevidí rozdíl mezi Řebíčkem a Dolejšem? Dolejš chtěl blaho všech členů KSČM (do stranické pokladny), Řebíček jen pro sebe. Zřejmě jste již zapomněl na podobné, neexistující "sponzory" ODS.

0/0
30.9.2009 11:55

Sharkee

Re: Ale že se tam držel dlouho ten neřád Dolejš

ten rozdíl děláte jen vy....korupci jedněch obhajujete a přitom bez důkazů odsuzujete druhé

0/0
30.9.2009 12:18

Arth-

Re: Ale že se tam držel dlouho ten neřád Dolejš

Jinak souhlas - každá korupce je svinstvo...  ale když on si o to vyloženě říkal!

;-)

0/0
30.9.2009 12:44

Arth-

Re: Ale že se tam držel dlouho ten neřád Dolejš

No to je fakt!

Řebíček udělal svoji práci... a nechal si za ni zaplatit.

Tenhle komunistickej gauner smlouval platbu za něco, co udělat nemohl... a lhal, až se mu od huby prášilo...  skoro jako paroubek na bilboardech!

No...  co už taky čekat od komunistů... :-P

0/0
30.9.2009 12:43

beda venerabilis

Poučení z krizového vývoje?

Komunisti se stavějí nad současnou politiku a tváří se jako svatouškové. Tady předvedli, že jsou stejní vykukové jako zbytek politického spektra.

Poučení je zde pro ty, kdo mají chuť je volit, protože jsou jediní nezkorumpovaní. Tenhle důvod odpadá.

Pokud ale někdo dovozuje, že komunisti předvedli, že jsou výron toho nejhoršího, co tu máme, pak je to omyl. V tomhle případě vypadli jako o nic horší ani o nic lepší než ostatní.

Nedotčení z toho vypadli jen zelení. Ale i zde si lze představit, že jen hned na začátku usoudili, že by angažmá v tomto směru bylo neudržitelné.Ale zatím nebyl nikdo, kdo by na nich vyzkoušel ovlivnit něco méně profláknutého.

0/0
30.9.2009 11:03

karel60

Re: Poučení z krizového vývoje?

Kam ti zmizeli čestní lidovci a tip-top?

0/0
30.9.2009 11:31

českej Pepik

ODS,ČSSD,KSČM

....všechno jedna pakáž-rudé plémě z dob normality. To se musí ještě 30let počkat, pak možná příjdou na řadu rozumnější generace....

0/0
30.9.2009 10:42

vlasta.232

Re: ODS,ČSSD,KSČM

A Vy patříte  kam-  mezi ty  čisté a jedinečně spravedlivé, co všemu rozumějí???

0/0
30.9.2009 10:45

vlasta.232

to: KAREL 60

Takže  podle Vás, je  to, že  když se za vědomí  CELÉ STRANY KRADE PRO NÍ - je to lepší????  TAK TO JE BOMBARvRvRvRv!!!!

0/0
30.9.2009 10:36

karel60

Re: to: KAREL 60

No comment, výbušnino. X

0/0
30.9.2009 11:33

beda venerabilis

Re: to: KAREL 60

R. Musil kdysi napsal, že v našem dvacátém století se lidem odváží škodit bez ideového odůvodnění jen sprostí zločinci.

0/0
30.9.2009 12:37

Tom_upnet

a nebe je zeleny

a ja sem KIm čong Ill ;-D

0/0
30.9.2009 10:33

Jýřa

:-)

Ten rudej dobytek ani lhát neumí, už to je pro politiku jasně diskvalifikuje...;-D

0/0
30.9.2009 10:20

Kecaj

Re: :-)

Ale stejnak se vylžou,uvidíš.

0/0
30.9.2009 10:25

ODSTB

Re: :-)

..oranžový a modrý to umí dokonale.

0/0
30.9.2009 10:26

Igor1

Nejlepší je,

že ti co si nechali prachy jen slíbit mají z ostudy kabát (a oprávněně), zatímco ti co už za loterijní zákon dávno miliony pobrali se jim teď smějí:-/

0/0
30.9.2009 10:15

Mitchell

Je něco shnilého ve státě ... Českém

Když si uvědomím poloamatérismus nabídky a to, že nikoho z "postižených" politiků nenapadlo si věc prověřit, nezbývá než usoudit, že takový systém korupce je naprosto běžný a zaběhlý. Prostě Ty dáš nějaký ten milionek (nebo několik) a my upravíme zákon podle tvých potřeb. A když k tomu přidáme státní zakázky, tak se nemůžeme divit, že jsme permanentně v deficitu.

0/0
30.9.2009 10:12

karel60

Re: Je něco shnilého ve státě ... Českém

Docela bych rozlišoval, zda úplatek putuje do stranické pokladny nebo do kapsy politika. Co takový Řebíček, Moravec, Kalousek ...?

0/0
30.9.2009 10:27

Mitchell

Re: Je něco shnilého ve státě ... Českém

Co bys na tom rozlišoval? Je to korupce tak nebo tak. A je mi jedno, jestli je to Dolejš nebo Kalousek, všechno je to stejná pakáž.

0/0
30.9.2009 11:02

KMJ

Re: Je něco shnilého ve státě ... Českém

Aha . Takže  " jedinec může selhat , ale strana se nemýlí nikdy " . Hmmm , to už tady bylo .

0/0
30.9.2009 11:17

karel60

Re: Je něco shnilého ve státě ... Českém

Asi jste mně nepochopili. Chci říci, že vidím rozdíl mezi tím jestli se nakapsuje jedinec nebo peníze putují do stranické pokladny na volby, ze kterých nemá politik osobní zisk. Je jedno o jakou stranu se jedná. Za korupci považuji podplácení jedince, např. Řebíčka a bráchu za státní zakázky, kteří si pak hodují v Toskánsku, ale už ne, když peníze dostane strana. To není korupce, ale daňový únik.

0/0
30.9.2009 11:30

kamasutra.novakova

Poradil bych novinářům...

Zkuste sledovat tajně :-) nějakou primitivní veřejnou stavbu financovanou z daní - kousek od mého zaměstnání staví město retardér (drc, drc hup :-)) - na tom by nebylo nic neobvyklého - kdyby se tato giga stavba nestavěla již 2 měsíce. NEvím, ale kdyby to člověk dělal sám - tak to zvládne udělat za víkend... Asi ta doba je součástí nějaké geniální strategie, jak z veřejných financí vytřískat co nejvíce peněz do vlastní kapsy nějakého uhlazeného úředníka na magistrátu.

0/0
30.9.2009 9:47

Glock každopádně bez -e

Re: Poradil bych novinářům...

A víte, že rychlost stavby bývá přímo úměrná stavebním nákladům? Čím dříve to chcete mít, tím více obvykle platíte. Město má nejspíše smlouvu o dílo s pevným termínem a sankcí za jeho nedodržení. Co chcete víc? Drába s karabáčem? 8-o

0/0
30.9.2009 9:57

kamasutra.novakova

Re: Poradil bych novinářům...

Tak přeci , když se dělá nějaká i primitivní stavba neúměrně dlouho, tak to tuto stavbu prodražuje... Ano , jistě někdy asi často je to o nákladech... Ale někdy jsou náklady navyšovány uměle, aby si někdo namastil kapsu... Kdyby to byla vyjímka, ale... Např. když se frézuje silnice - vyfrézují - 14 dní to nechaj být ladem - a pak musí znova pracně vyfrézované díry vyčistit - např.... Každé prodloužení stavby stojí peníze navíc... Např. i jen na znovudopravu materiálu, lidí,  přípravu, logistika atd... Papalášům je to jedno - ty maj sví penízky jistý a nikam nechvátaj no - já je chápu - pohoda jazz... - když to jde z daní, tak mě to nepálí že jo....

Ad. smlouva - tak neměli dělat tak pitomou smlouvu - co na to napsat víc že jo....

0/0
30.9.2009 10:25

krultheking

z komara velbloud

paneboze, tomuhle rikate korupce ?

0/0
30.9.2009 9:45

venoch

kde jsi

Halooooooo Urbancova. kde jsi, zacal jsem ztracet viru ve stranu, prosim o vysvetleni toho co se deje, at zase muzu skalopevne verit a nasledovat proletariat...

0/0
30.9.2009 9:40

buxus

Tohle mi připomíná scénku z Hrabala, kdy ...

.. se nějaký úředník dostavil za dost prchlivým člověkem, aby mu sdělil, že z jakýchsi důvodů mu musí zbourat domek a končil slovy: " .... a tak jsme rozhodli, že Vám ten domeček zbouráme". Prchlivý chlapík popadl do ruky sekerku a řekl: "Co tím chcete říci?" - a úředník hbitě odpověděl: "Tím chci říci, že Vám ten domeček nezbouráme". 

0/0
30.9.2009 9:33

Yaroukh

Díky novinářskejm

Najde se pár deb ilů, který jim budou spílat (aor, nebo jaxe ten pi čus jmenuje), ale nebejt jich, tak ty šmejdy nemá kdo načapat a ztrapnit. Na nás je, abysme na tyhle jejich kousky nezapomněli.

0/0
30.9.2009 9:30

kamasutra.novakova

Hm :-(

No, taktto to funguje úplně běžně skorem na všech úřadech...

0/0
30.9.2009 9:26

chudacek.blbecek

Re: Hm :-(

nižší úředníci za kafe, vyšší za milión

0/0
30.9.2009 9:35

Glock každopádně bez -e

Re: Hm :-(

Žvaníte nesmysly. Rv

0/0
30.9.2009 9:53

karel60

Re: Hm :-(

Které straně na tom úřadu úplateček jde? Do kapsy úředníčka, ale to je o něčem jiném než je lobbismus, to je čistá korupce úředníka.

0/0
30.9.2009 10:30

Ludánek Homolka

nikdo...

...neni cisty. o tom neni sporu :-/

jen doufam, ze tahle akce nebyla na objednavku. pokud ne, pak novinare nelze jinak nez pochvalit - mozna, ze zde nejsou hory důkazů (ale to uz neni prace pro novinare ale pro Policii), ale je to pekna sonda do fungovani stran. a ze nachytali zrovna komanče a TOP09, to je trosku legracni ironie R^:-P

0/0
30.9.2009 9:22

Fiara.L

Re: nikdo...

Vzhledem k tomu,že se o jednáních s ostatními stranami záznamu a skryté kamery nedočkáme,tak je jasné,že to na objednávku bylo a "novináři" z iDnes jsou  naprosto nedůvěryhodní.

0/0
30.9.2009 9:30

chudacek.blbecek

Re: nikdo...

takže teď má policie šanci ukázat, jak je taky strašně zkorumpovaná ;-D

0/0
30.9.2009 9:34

Predators

Umírající se stébla chytá

Oba Ti komanči jsou kašpaři, navíc Dolejš je pěknej blb, protože nechat se uplatit jenom za cca 6. měsíční příjem, který má jako poslanec to může udělat jenom ekonomický analfabet.

0/0
30.9.2009 9:22

Tomas Poutnik

Re: Umírající se stébla chytá

Ne - to je jinak. Oni jsou korumpováni mnoho let zcela běžně a stále jim to prochází. Proto už zcela ztratili opatrnost a nechali se nachytat.

0/0
30.9.2009 9:31

buxus

Re: Umírající se stébla chytá

Asi máte pravdu. Jinak si tu jejich pitomost vysvětlit nedovedu. Bavit se s chlapem co přišel z ulice, tvrdí, že má na vyhození milion (a za ten milion chce nejen sobě - ale i všem ostatním - kolik je u nás heren - zařídit nezvyšování daní) a nic nepodezírat, neověřovat, to nejspíš znamená, že to považují za tak běžné a normální, že už jim to ani nepřijde.

0/0
30.9.2009 9:37

karel60

Re: Umírající se stébla chytá

Uniká ti, že z toho by Dolejš nic neměl, ty peníze by dostala strana a ne Dolejš. To Řebíček s bráchou jsou jiné kafe.

0/0
30.9.2009 10:32

Predators

Re: Umírající se stébla chytá

A kde píše, že by z toho nic neměl? Chtěl to přetáhnout přes nekladatelství, aby ty peníze vypral. A ikdyby to tak nebylo je to jedno, protože to ukazuje, že ta strana je korumpovatelná jako celek což je snad ještě horší než selhání jedince.

0/0
30.9.2009 12:19

pá_ja

Komouši

lžou od svýho založení, takže to opravdu může překvapit jen naivku!

jojo, ta tzv. sametová revoluce se fakt povedla!

0/0
30.9.2009 9:20

voška

Zatloukají i přesto, že je usvědčuje záznam

Jsou to nemorální hajzlové, kterým není nic svaté. A to zřejmě ještě praskne takových kauz víc. Chválím novináře za výkon profese. To je totiž m.j. náplňí jejich práce. Některé reakce diskutujících, které je za to napadají, jsou jen důkazem, kolik podělaných lidí mezi námi ještě žije. Po revoluci už 20 let neexistuje ochota alespoň odsoudit veřejně podobná svinstva. Největší zloději, tuneláři, podvodníci a další verbež má velice často v těchto diskusích jen těžko pochopitelné sympatie. Svědčí to o hodně velkém morálním úpadku v zemi. Potom se nedivme současné situace, v níž se nacházíme.   

0/0
30.9.2009 9:11

zlyjazyk

Re: Zatloukají i přesto, že je usvědčuje záznam

To by ti tebou vychvalovaní novináři museli nejdřív být nezávislí,a ne jen o tom mluvit,ale hlavně dokazovat skutky!A jedna vlaštovka jaro nedělá.Jinak souhlas s ...

"Svědčí to o hodně velkém morálním úpadku v zemi. Potom se nedivme současné situace, v níž se nacházíme".   

0/0
30.9.2009 9:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.