Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Írán otestoval rakety, které mohou zasáhnout Izrael

Írán odpálil raketu Šaháb 3, která je schopná zasáhnout Izrael nebo základny USA v Zálivu. Vyzkoušel také novou dvoustupňovou raketu Sedžíl, která doletí stejně daleko. V rámci vojenských manévrů už otestoval i střely doletu krátkého a středního. V pátek navíc oznámil budování nového zařízení na obohacování uranu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

galexx@seznam.cz

rakety

8-o

0/0
1.10.2009 14:55

Archont

Ahmadinezaduv projev v OSN

zvedavec.org/komentare/2009/09/3318-plne-zneni-ahmadinejadova-projevu-na-valnem-shromazdeni-osn.htm?PHPSESSID=pdk8bs0ucmtqiqadm8kuoc3206

0/0
29.9.2009 13:01

mtis

Re: Ahmadinezaduv projev v OSN

Je tam taky něco o těch homosexuálech, co je v Íránu nemají? :-):-):-)

0/0
29.9.2009 14:16

mantrax

Proč tady lžete?

Izrael nevlastní rakety s doletem do Íránu Rv;-€

0/0
29.9.2009 12:29

Archont

Re: Proč tady lžete?

Nikdo nelze, Izrael ma rakety, ze muze znicit celou Evropu a uz s tim i jeden zidovsky general vyhrozoval.

0/0
29.9.2009 12:39

mantrax

Re: Proč tady lžete?

Nekecej hajzle. O jaký typ raket se podle tebe jedná? Rv;-€

0/0
29.9.2009 12:57

Archont

Re: Proč tady lžete?

Koho ty smejde nepodareny nazyvas hajzlem ;-O

0/0
29.9.2009 13:03

mantrax

Re: Proč tady lžete?

Jsi smradlavý hajzl s turbanem  Rv;-€

0/0
29.9.2009 13:14

Archont

Re: Proč tady lžete?

Jiste osle ;-D

0/0
29.9.2009 14:14

Rotoped64

Re: Proč tady lžete?

Tak dejte odkaz na tu raketu, nebo držte kušnu. Takových kydů, ale nějaký argument aby pohledal...

0/0
29.9.2009 14:26

Archont

Re: Proč tady lžete?

http://www.usatoday.com/news/world/2008-01-17-israel-missile_N.htm

0/0
29.9.2009 14:35

Ruger

To bude zase křik a pláč

pokrokových levičáků, až  dojde izraelcům trpělivost a Obama neobama  zvednou letku stíhaček a rozmlátí strategické cíle iráncům na cimpr campr.;-D

0/0
29.9.2009 11:42

Bouše

Řekl bych, že je na čase,

aby jim to tam Izraelci trochu roztřískali, ať nemají roupy. :-P

0/0
29.9.2009 10:55

aaa-aaa-aaa

No židi zase maji rakety,

které mohou zasáhnout Írán ;-D;-D;-D a navíc k ním mají i atomové hlavice, které vlastně mít nemají RvRvRv

0/0
29.9.2009 10:13

mantrax

Re: No židi zase maji rakety,

Ale to není pravda. Izrael nevlastní rakety s doletem do Íránu, to jste si vymyslel sám? Rv;-€

0/0
29.9.2009 10:33

Monstrum Anonymič Anonymov

Až poletí raketa dejte mi vědět

posunu si židli o půl metru doprava.:-P

0/0
29.9.2009 9:10

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Až poletí raketa dejte mi vědět

čí? ... ta existující iránská či ta neexistující izraelská či dokonce ta mírotvorná emerycká? ....8-o

0/0
29.9.2009 11:28

Monstrum Anonymič Anonymov

K tomu mám jen dvě slova

No a co ?:-P

0/0
29.9.2009 9:08

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: K tomu mám jen dvě slova

3 slova ;-)

0/0
29.9.2009 9:09

mtis

Re: K tomu mám jen dvě slova

A to jsi ještě donedávna vypadal, jako že neumíš to pěti napočítat, kdežto dneska vypadáš úplně jinak ... ;-D;-D;-D

0/0
29.9.2009 10:52

mtis

A byly to ty mírové rakety ...

... na jejichž existenci Jyrka Paroubek nevěří? :-):-):-)

0/0
29.9.2009 9:05

pivovník

výborně

ještě atomový hlavice a je zajištěn mír:-);-D

0/0
29.9.2009 6:47

MefistofelHome

Dyt se o tom tu mluvilo i vcera.

Podle vcerejsi mapky, raketa zasahne nejen Izrael. Egypt, Turecko, Saudska Arabie, Ukraina, Rusko, Pakistan, Afganistan, Kazachstan, Syrie, Irak, Turkmenistan......ty jsou take ohrozeny.

At si to kazdy prebere sam kdo a proc nejvice prska.

0/0
29.9.2009 5:56

Ahaman

Nedivím se Íránu

Mít za humny takový agresivní a po zuby ozbrojený stát jako je Izrael, taky bych testoval rakety.R^

0/0
28.9.2009 18:45

mimouch

Re: Nedivím se Íránu

Zajímavé je, že Írán Izraeli tleskal, když v šestidenní válce vyprášil kožich Egyptu, Jordánsku i dnešnímu největšímu spojenci Íránu - Sýrii. Ariel Šaron byl v Teheránu přivítán jako hrdina. To tehdy ještě Izrael nebyl agresivní? Nebo nebyl po zuby ozbrojený? Nebo snad dokonce tehdy nebyl za humny? ;-D

0/0
28.9.2009 19:12

EWCZ+

Re: Nedivím se Íránu

To tam jeste meli saha, ne? Od te doby se ledacos zmenilo.

0/0
29.9.2009 8:33

lazylame

Re: Nedivím se Íránu

kdo to roku 1948 vyprovokoval valku v palestine? precti si dejepis...

0/0
28.9.2009 21:01

mimouch

Re: Nedivím se Íránu

Kdyby jen v roce 1948....

A mám pocit, že ten člověk právě dějepis četl, ale nejspíš v Sýrii nebo tak někde... :-/

0/0
28.9.2009 21:18

Kanadan

Izraelske rakety zrejme nikomu

nevadi.On je to totiz "hodny" stat.Ze pred rokem napadl Gazu a zabil tam 1500 lidi,to je v poradku.

0/0
28.9.2009 16:14

tučňák v exilu

Re: Izraelske rakety zrejme nikomu

Izrael napadl Gazu asi tak, jako oškliví Američtí imperialisté napadli Japonsko :-P

0/0
28.9.2009 16:19

davud

Re: Izraelske rakety zrejme nikomu

to je praveze nesmysl, ty ten utok ospravedlnujes proto, ze to vsem media vnucujou... jaci sou ti zidi ubozaci a vsichni jak je sikanujou, ale je to presne naopak...

0/0
28.9.2009 16:30

pes Muki

Re: Izraelske rakety zrejme nikomu

Mas pravdu, muslimu je jedna miliarda, je nutno jit s vetsinou, jen blazen by podporoval 5 milionu izraelcu.

0/0
28.9.2009 16:49

lazylame

Re: Izraelske rakety zrejme nikomu

jo takze kdyz na tebe nekdo strili nekolik desitek raket dene tak je to v pohode? co udelali izraelci tak hroznyho?

0/0
28.9.2009 20:56

pseboh

To chce klid

Nedávejme průchod emocím," apelovalo ruské ministerstvo zahraničí na mezinárodní společnost v reakci na íránské testy raket. "Měli bychom zachovat klid, nejdůležitější je s Íránem zahájit jednání."

Chamberlein s Hitlerem vyjednaval a vyjednaval a zase vyjednaval az vyjednal druhou svetovou.

0/0
28.9.2009 15:50

pes Muki

Re: To chce klid

Az bude nutno obetovat Izrael, aby se zabezpecil mir pro nasi generaci, ja myslim, ze vetsina bude pro

0/0
28.9.2009 16:51

mlada_fronta

Opera 1981, Orchard 2007, ... 2009 ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Opera

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Orchard

0/0
28.9.2009 15:38

toskánský_lobbista

írán si může testovat co chce

írán je mírumilovný svrchovaný stát

jak se říká chceš li mír připravuj válku

věčnou slávu mírumilovnému íránu:-)R^

0/0
28.9.2009 14:25

pes Muki

Re: írán si může testovat co chce

Islam je nabozenstvi miru,

0/0
28.9.2009 16:52

lazylame

Re: írán si může testovat co chce

:) a proto je v koranu napsano ze kdyz 3 muzi obvini zenu z toho ze podvadela manzela muze byt verejne ukamenovana? ;-D

0/0
28.9.2009 20:58

klokan.42

Že se machométánovi nesmí ustupovat,

to věděl už Kara Ben Nemsí.

0/0
28.9.2009 13:33

toskánský_lobbista

Re: Že se machométánovi nesmí ustupovat,

kara ben nemsí byl zcela vymyšlená literární postava a proto mohl mít i zcela vymyšlené nerealistické názory:-P

něco jako v dnešní době bin ládin;-)

0/0
28.9.2009 14:37

c6510

Re: Že se machométánovi nesmí ustupovat,

Ale Mark Twain vymyšlená postava zajisté nebyl a ve svém The Innocents Abroad to v roce  1869 popsal taky pěkně, že? :-P

0/0
28.9.2009 14:39

toskánský_lobbista

Re: Že se machométánovi nesmí ustupovat,

nějakej twain mě nezajímá:-P

0/0
28.9.2009 14:42

c6510

Re: Že se machométánovi nesmí ustupovat,

Žádný div. Bolševičtí xindlové jako ty meli vždy vybraný literární vkus a na nějaké Twainy se kvůli Leninům a Protokolům siónských mudrců nedostávalo v knihovničce místa. :-P

0/0
28.9.2009 14:44

rabín Šiml z Krakova

Re: Že se machométánovi nesmí ustupovat,

R^;-D

0/0
29.9.2009 7:56

navstevak - nezrusitelny

Jeste ze je tu Izrael, ktery ma mir na blizkem vychode

jako zvitni nutnost nikoliv jako politikum. Takze az nastane cas, znici Irancum vyrobni kapacity a mir bude zachovan.

0/0
28.9.2009 11:51

pavel64

Re: Jeste ze je tu Izrael, ktery ma mir na blizkem vychode

Není to právě naopak, že ty problémy jsou zde právě proto, že je tu Izrael?

0/0
28.9.2009 13:42

mimouch

Re: Jeste ze je tu Izrael, ktery ma mir na blizkem vychode

Zřejmě není. Představa, že kdyby na Blízkém východě nebyl Izrael, tamní vůdcové by si láskou padali kolem krku, na nebi by létaly tisíce mírových holubic a lidé by tam žili ve vzájemné lásce a v blahobytu je s největší pravděpodobností mylná. Tlaky vznikající mocenskými a náboženskými zájmy jsou v tomto regionu od nepaměti. Egypt vs. Jordánsko, Egypt vs. Sýrie, Peršané vs. Arabové, Sunité vs. Šíité... Izrael je paradoxně tím prvkem, který do regionu vnáší určitou jednotu a tím i relativní klid. A Írán je v tuto chvíli elementem, který vystrkuje růžky a další země se ve strachu z něj, resp. strachu ze ztráty svého vlivu uchylují k překvapivým krokům přiznané podpory Izraeli. Egypt, ještě před 30ti lety nepřítel Izraele č. 1 poskytuje izr. vojenským plavidlům své výsostné vody a Saudie, donedávna největší sponzor protiizraelského terorismu, dala souhlas k používání svého vzdušného prostoru izraelským letectvem.

0/0
28.9.2009 14:15

alikedu

Re: Jeste ze je tu Izrael, ktery ma mir na blizkem vychode

no nic proti snaze vyargumentovat pro Izrael nějaké to plus, ale zcela záměrně opomíjíte řadu skutečností. Západ se do událostí na bývalém osmanském teritortiu vždy vehementně angažoval a hledal naprosto bezohledně cestu vedoucí k posílení svých pozic a získání maximálního prospěchu. Daní za toto vměšování je situace, kdy Západ je tím, kdo má přímou odpovědnost za vše co se tam stane, až odejde. Západ odejít musí, protože jeho pozice jsou již naprosto neudržitelné za předpokladu neutuchajícího hlásání demokratických hesel a vzhlížení k morálce odvíjející se od fundamentalistických představ fanatických křesťanů neschopných akceptovat skutečnost, že křesťanství není univerzalistickým náboženstvím a že demokracie západního střihu není ani zdaleka vhodná pro jiné než západní civilizace. Nejlépe je dívat se na situaci optikou zbavenou pokrytectví. Západ chce tomu území vládnout. Chce z toho mít nadále maximální užitek. No a oni - resp. muslimové? Ti se jen všemi prostředky brání...

0/0
28.9.2009 17:11

cat-man

Re: Jeste ze je tu Izrael, ktery ma mir na blizkem vychode

Mas naprostou pravdu, zvlaste pak v poslednich par vetach. Obavam se vsak, ze dnes se maji veci uz i trochu tak, ze jakmile jednou zmizi "Izraelsky tlak" na okolni islamsky svet, nastane v lokalite chaos, pripadne se byvale protiizraelske aktivity stanou ponekud globalnejsimi.

0/0
28.9.2009 18:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.