Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Papež se s Prahou přivítal česky, Jezulátku věnoval zlatou korunku

Papež Benedikt XVI. přiletěl necelou hodinu před polednem do Prahy. Na letišti ho přivítal prezident Klaus s manželkou a dalšími politiky, v ulicích čekaly na hlavu katolické církve tisíce lidí. Benedikt XVI. pronesl pozdravy a otčenáš v češtině. Sošce Pražského Jezulátka věnoval zlatou korunku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fatalist

Škola versus Církev

Milí věřící i nevěřící. Nejsem zastánce Katolické církve(ani žádné jiné církve), ani fotbalu, přesto z mých daní jde částka na tyto nedůležité a nákladné kulturní akce, bez toho, že by mě o tom někdo minimálně informoval. Navíc bych chtěl připomenout, že v kostele je jen jedna kasa na peníze a to jen ta, do které se peníze vkládají, nikoliv ta, která by sloužila potřebným. Nechci měnit vaše přesvědčení, ani vás diskreditovat, za to, že jste věřící. Jen bych byl rád, kdyby jste si celou tuto akci zafinancovali sami, třeba pomocí sbírek. Také mě napadá, jestli je dobré oříznout plat učitelům, kteří by měli učit celoročně realitě(Škola), nebo tyto odebrané peníze investovat do doměnek na jednorázové akci(Návštěva Papeže). A to celé v době, kdy se údajně ve státní kase počítá každý haléř. Udělejte si o tom svůj soudný závěr.

0/0
27.9.2009 11:19

ciankal

panBICEK je star 2000 let

a se jako mam p...(priposrany smajlik) . t    Hromada nabozenstvi ma bohy daleko starsi ! ;-€ Ale moc je moc R^

0/0
27.9.2009 0:57

jakkyl

Diskuse

Vážení diskutující, tato diskuze je plná špíny, pomluv, závisti, nevhodných kritik atd. Je samozřejmé, že máme svobodu a buďme za to rádi, že můžeme vyslovit svůj názor. Nicméně si myslím, že diskutovat o Svatém Otci jako nejvyšším představiteli katolické církve by se dalo i mnohem kultivovanějším a kulturnějším způsobem. Nechci moralizovat, to ať si každý zváží sám dle vlastní inteligence. Nikdo Vás nenutí číst články o návštěvě papeže, většiny z Vás se omezení týkající se návštěvy papeže ani nedotknou. Pro naši zemi je to velká čest, že nás papež navštívil. Možná nemá takové charizma jaké měl Jan Pavel II., ale jeho encykliky, jeho modlitby mají hloubku a mají co říci současnému dění u nás i ve světě.

A pro redakci: modlitba Otče náš je modlitbou církve. Bylo by dobré, když už o tom píšete, nepsat tam otčenáš s malým "o" a dohromady. Doufám, že aspoň někdo od Vás tu diskuzi čte. Díky.

0/0
26.9.2009 23:16

HighH

Re: Diskuse

Ja jsem přesně věděl, jak ty diskuse tady budou vypadat, nejsem nijak překvapen :-)

0/0
26.9.2009 23:34

holkazdaleka

Re: Diskuse

prave, mame svobodu a nemusime bezhlave verit svatemu otci, ktery byl zvolen senilnimy kardinaly (uff, ne starsimi nez 80 let, jaky to pokrok). ale : jaka demokracie vladne ve vatikanu? papez je zvolen na dozivoti ;-D uz jen to je smesne. 

jiste, nase civilizace je zalozena na deseti prikazanich, ale tomu nevdecime katolicke cirkvi. mojzis a kristus byli puvodem zidi.

0/0
27.9.2009 7:36

HighH

Kde jsem to jenom četl... :)

Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující.

0/0
26.9.2009 22:57

Alechin

Re: Kde jsem to jenom četl... :)

nevim, neni to Bhagavaghita?

0/0
26.9.2009 23:03

HighH

Re: Kde jsem to jenom četl... :)

Ne, desatero. Konkrétně Exodus 20,4; popřípadě Deuteronomium 5,8.

0/0
26.9.2009 23:07

Alechin

co to lidi je?

Jsem protestant, presneji evangelikal. Mam pro to radu dost vlastnich duvodu, ktere individualne rad sdelim. Presto nechapu, proc by mel nekdo napadat katolickou cirkev.

Jasne, skrze cirkev (i tu protestantskou) prislo na svet hodle zla. Moje otazka je, jestli to nebyli lide, kteri pod zaminkou cirkve nezneuzili moci, ktera se jim naskytla.

Moc nechapu, proc cirkev tolik odsuzujete, vzdyt spouste lidem naopak pomohla. Jenze to bychom nesmeli byt cechacci, abychom vsechno nenapadali a nevideli jen to hnusne. Buh zehnej bratru papezi.

0/0
26.9.2009 21:13

ho vn iv al-

Re: co to lidi je? zeptej se cenzorskejch z iDNES

to jsou nadlidi 8-o i nadpapagay R^

0/0
26.9.2009 21:31

HighH

Re: co to lidi je?

Máš pravdu, myslím si, že by neobstála žádná protestantská církev, vlastně ani žádné jiné hnutí, kdyby se mu dostalo do rukou tolik moci jako církvi katolické. Lidi jsou a budou vždycky stejní. Jenom bych jako radikalni protestant asi vynechal tu poslední větu...:-)

0/0
26.9.2009 22:04

Alechin

Re: co to lidi je?

nechapu, proc bych ji mel vynechat - vzdyt mam davat pozehnani a modlit se i za nepratele...

0/0
26.9.2009 22:07

HighH

Re: co to lidi je?

Spíš mi tam nesedělo to slovo "bratr", ale jinak v pohodě, nevěděl jsem, jak to myslíš;-)

0/0
26.9.2009 22:13

Alechin

Re: co to lidi je?

;-D ok R^

0/0
26.9.2009 22:26

vasil.tasil

A co odpustky???

nebudou opět v prodeji???:-P

0/0
26.9.2009 20:28

JB001

Jezulátko nebo Ježíš ?

http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/c/103279/Prazske-Jezulatko-nebo-Jezis-aneb-papez-je-tady.html

0/0
26.9.2009 19:21

l e o

Jan Hus

.

0/0
26.9.2009 18:21

ho vn iv al-

Re: Jan Hus protestoval, byl upalen

0/0
26.9.2009 18:27

holkazdaleka

Re: Jan Hus protestoval, byl upalen

ty si nejak odporujes...

0/0
26.9.2009 18:34

holkazdaleka

Re: Jan Hus protestoval, byl upalen

oj, tady se mazalo

0/0
26.9.2009 19:23

holkazdaleka

katolicka cirkev je ta nejnedemokraticejsi instituce sveta

platime na ni dane, volit nikoho z jejich rad nesmime, jejich rozpocet nezname, jejich aktivita je nepruhledna.... ale presto tato instituce i v 21. stoleti preziva ;-D

0/0
26.9.2009 18:08

ho vn iv al-

Re: vygooluj si historii sveta

;-)

0/0
26.9.2009 18:14

holkazdaleka

Re: vygooluj si historii sveta

co mam vyguglovat? 8-o jestli mas neco konkretniho na mysli, posli link

0/0
26.9.2009 18:19

ho vn iv al-

Re: vygooluj si historii sveta

promin - to desatero je vhodne jen pro papagay

0/0
26.9.2009 18:25

holkazdaleka

Re: vygooluj si historii sveta

jiste, nasi civilizaci mame diky krestanctvi... ale ne katolicke cirkvi... katolicka cirkev viru lidi zneuzivala ve svuj prospech.

0/0
26.9.2009 18:31

Collins1001

Re: katolicka cirkev je ta nejnedemokraticejsi instituce sveta

Ano, opravdu jen preziva, diky tem, co to delaji z tradice, tem co maji obavu z toho co by tomu rekli sousede a tem, kteri maji cirkev (vzhledem k sve vlastni dusevni neschopnosti) jako berlicku!

0/0
26.9.2009 18:16

ho vn iv al-

@@

Andreo 8-o kolik slušnéjch lidi vůbec jsi dneska potkala ?

0/0
26.9.2009 17:59

AndreaD

Re: @@

Na první pohled, hodně. Druhý pohled nedokážu posoudit, nevím zda byli u zpovědi a jejich hříchy jim byly odpuštěny.

0/0
26.9.2009 18:02

ho vn iv al-

Re: @@

 s tebou je sranda ;-DR^

0/0
26.9.2009 18:04

AndreaD

Re: @@

Moje děti říkají, že jsem vtipálek.

0/0
26.9.2009 18:05

Collins1001

Re: @@

No, ja myslim, ze az na par vyjimek, zvlaste ke konci, nas slusnych bylo dost. Doufam, ze se my, vsichni slusni, setkame take na dalsich diskuzich, bez urazek o socialnim stavu ci politickem zamereni! Vzdyt diskuze jsou prece o diskutovani o problemu a ne o urazeni!

0/0
26.9.2009 18:08

AndreaD

Pokud se člověk bojí svého svědomí, potřebuje církev.

Pro slušné lidi je církev zbytečnost.

0/0
26.9.2009 17:40

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Pokud se člověk bojí svého svědomí, potřebuje církev.

Ano, Jyrka má své svědomí a opravdu je podle toho svého svědomí dobrý člověk ;-D

0/0
26.9.2009 17:41

Collins1001

Re: Pokud se člověk bojí svého svědomí, potřebuje církev.

Jezis!!! Lidi, vynechte Jyrku, Paruba, VK a dalsi, ti jsou preci vsichni az nad Bohem, toto neni politicka nybrz nabozenska, cirkevni nebo podobne diskuze!!!!

0/0
26.9.2009 17:49

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Pokud se člověk bojí svého svědomí, potřebuje církev.

To byl příspěvek o svědomí a o tom, že se maj všichni řídit svým svědomím a budou lepší než církev...

0/0
26.9.2009 17:50

Collins1001

Re: Pokud se člověk bojí svého svědomí, potřebuje církev.

Kristova noho!!! A Vy znate nejakeho politika nebo flandaka se svedomim???? Ja tedy NE!!!

0/0
26.9.2009 17:55

Kei: pronásledovaný diskutér

Pro to natvrdlo dole...

...je Pepa Vomáčka ředitel tajné služby, jen proto, že to o sobě vytrubuje, tváří se jako suprtajnej agent a jezdí v černém autě s černými skly?

A tak je to s křesťanama. Jedni se jimi nazývají, jiní jimi jsou. A ti, co jimi jsou, by v životě nepozvedli zbraň proti někomu jinému.

Takže pro příště, nazývej věci pravým jménem.

0/0
26.9.2009 17:40

AndreaD

Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

0/0
26.9.2009 17:38

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

Ano, obrat "stejné....než..." tě klasifikoval jako nedouka ze zvláštní školy, gratuluju ;-D

0/0
26.9.2009 17:40

Collins1001

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

Dnes se to nenazyva zvlastni nybrz specialni skola! A v cem by jste mu mohl oponovat?

0/0
26.9.2009 17:45

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

Dneska ano, ale předpokládám, že je paní starší.

0/0
26.9.2009 17:47

Alechin

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

myslela jste "byste"

0/0
26.9.2009 21:10

holkazdaleka

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

na vic se nezmuzes?

0/0
26.9.2009 17:47

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

Nemám důvod. Někdo se prostě diskvalifikuje už jen formou svého příspěvku ;-D

0/0
26.9.2009 17:49

holkazdaleka

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

panejo, ty jsi urcite horlivy navstevnik kostela... jeste ten tvuj pan buh nenaucil, ze mas kazdeho milovat?

0/0
26.9.2009 17:58

Delain78

Re: Má někdo stejná práva a vymoženosti než církev? Nemá!

co to meles za nesmysly?

0/0
26.9.2009 17:58

Kei: pronásledovaný diskutér

Češi nepotřebují mít nějaký morální a společenský kredit,

protože Jyrka ho taky nemá a Jyrka je český Bůh!

0/0
26.9.2009 17:32

Ledovec

Re: Češi nepotřebují mít nějaký morální a společenský kredit,

jo, je to další inkarnace Ježíše Krista ;-D

0/0
26.9.2009 17:33

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Češi nepotřebují mít nějaký morální a společenský kredit,

Tak to by byl už konec světa ;-D

0/0
26.9.2009 17:35

AndreaD

Re: Češi nepotřebují mít nějaký morální a společenský kredit,

Nejlepší kredit je vlastní svědomí.

0/0
26.9.2009 17:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.